Voor mij als postbezorger wordt thuis werken een beetje lastigquote:Op woensdag 25 december 2024 22:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hier ook, vrijdag en dinsdag gelukkig maar een half dagje en alles thuis.
Vroeg ze Flea en Anthony om het bed te delen ofzo?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:12 schreef EDMAN- het volgende:
Godverdikke, vriendin stelde een vraag. Meteen helft van RHCP weg
Altijd die vrouwen he?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:12 schreef EDMAN- het volgende:
Ik ben vrijdag verplicht vrijquote:Op woensdag 25 december 2024 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mag vrijdag weer en ook maandag en dinsdag. Weekend gewoon vrij vooralsnog
Wat gaat het dit jaar worden?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mooi, dan kijk ik toch altijd cabaret.
Oh het was Haan en niet Roelfs.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:13 schreef Gretzl het volgende:
Afgelopen zomer tijdens de sluitingsceremonie van de OS, terwijl By the Way te horen toen Tom Cruise z’n stunts deed#neverforget
[..]
Bekijk deze YouTube-video
En de Peppers, de Peppers voor Californië.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De NOS-luisteraars hebben gestemd op Californication omdat Roelfs dit nummer zo noemde.
Kantoorbaan voor mij dus jaquote:Op woensdag 25 december 2024 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor mij als postbezorger wordt thuis werken een beetje lastig
Wat zeg jij nou?quote:
Je weet hoe een mannenbrein werktquote:Op woensdag 25 december 2024 22:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja dan moet je ook niet naar haar luisteren.
Mocht ze willenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeg ze Flea en Anthony om het bed te delen ofzo?
Nee Pake Roelfs was van die bedden, toch?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh het was Haan en niet Roelfs.
Was het een goeie vraag?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:12 schreef EDMAN- het volgende:
Gaat rap.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:06 schreef Isorden het volgende:
Gaan trouwens alweer naar het laaste uur van de 1e pagina van de PDF
kun je wel even je badjas aandoen?quote:
Als bassist gaf Flea me altijd spontaan onzekerheidsproblemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |