Al besprokenquote:
Heb ik speciaal voor jullie geregeldquote:Op woensdag 25 december 2024 22:11 schreef alopio het volgende:
Bedankt dat we moet Jeroen het jaar uitgaan
nee. helaas niet.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
Fontein aan emoties?! Komt Fontaines DC zo?
Anderhalve week, hoeveel boeken zijn dat?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk de hele tijd dat ik morgen moet werken, maar ik heb nog 1,5 week vakantie joh
Ik mag vrijdag weer en ook maandag en dinsdag. Weekend gewoon vrij vooralsnogquote:Op woensdag 25 december 2024 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk de hele tijd dat ik morgen moet werken, maar ik heb nog 1,5 week vakantie joh
Mooi, dan kijk ik toch altijd cabaret.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:11 schreef alopio het volgende:
Bedenk dat we met Jeroen het jaar uitgaan
De NOS-luisteraars hebben gestemd op Californication omdat Roelfs dit nummer zo noemde.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze heeft geen OS slotceremonie bonus
Hier ook, vrijdag en dinsdag gelukkig maar een half dagje en alles thuis.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mag vrijdag weer en ook maandag en dinsdag. Weekend gewoon vrij vooralsnog
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
Fontein aan emoties?! Komt Fontaines DC zo?
Dan zit ik dit jaar waarschijnlijk al bij vrienden bier te zuipen. dus dit keer geen last van.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:11 schreef alopio het volgende:
Bedenk dat we met Jeroen het jaar uitgaan
0 gok ikquote:Op woensdag 25 december 2024 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Anderhalve week, hoeveel boeken zijn dat?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Leon Haan: "Op de achtergrond horen we Red Hot Chili Peppers - Californication…”
Ja dan moet je ook niet naar haar luisteren.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:12 schreef EDMAN- het volgende:
Godverdikke, vriendin stelde een vraag. Meteen helft van RHCP weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |