That’s the question.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:55 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb nu - tijdens kerst - een onhandig geplande teamsmeeting.
Waarom doe ik die accepteren?
Daarom grenzen dichtquote:Op woensdag 25 december 2024 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Een stuk meer mensen dan vorig jaar
Kratjes bedoel je dan toch?quote:
Mokumers (inwoners van Purmerend en Almere dus).quote:Op woensdag 25 december 2024 11:08 schreef Remco het volgende:
Vraag me altijd af wie zou hier nu op stemmen?
Mensen met wansmaakquote:Op woensdag 25 december 2024 11:08 schreef Remco het volgende:
Vraag me altijd af wie zou hier nu op stemmen?
Verkopen aan trump!quote:Op woensdag 25 december 2024 11:09 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mokumers (inwoners van Purmerend en Almere dus).
Ik had kaarten vanwege Heart, maar die haakten uiteindelijk af…quote:Op woensdag 25 december 2024 11:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
De ouwe Fogerty dit jaar nog live gezien op Bospop![]()
![]()
Het zou nog schelen als ze niet tot halverwege het eerste nummer van het uur door zouden lopen.quote:Op woensdag 25 december 2024 11:06 schreef PippenScottie het volgende:
Die tv reclames is nieuw toch? Ik erger mij hier meer aan dan aan welk nummer in de Top 2000 ook. Hunekop eventueel daargelaten
Mensen die waarschijnlijk ook op Bruno Sars stemmenquote:Op woensdag 25 december 2024 11:09 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mokumers (inwoners van Purmerend en Almere dus).
Nee, je stream loopt gewoon een uur achterquote:Op woensdag 25 december 2024 11:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind het prima uurtje, maar ik val uit de toon begrijp ik
Harteloos zeg.quote:Op woensdag 25 december 2024 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had kaarten vanwege Heart, maar die haakten uiteindelijk af…
Ja ik vond de combi Heart-Alice Cooper-John Fogerty wel heel fijn.quote:Op woensdag 25 december 2024 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had kaarten vanwege Heart, maar die haakten uiteindelijk af…
Nee dat kan echt niet nee. Dan liever Gijs die intros vol lultquote:Op woensdag 25 december 2024 11:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het zou nog schelen als ze niet tot halverwege het eerste nummer van het uur door zouden lopen.
Ja echt he?quote:Op woensdag 25 december 2024 11:10 schreef MTheBassman het volgende:
Welke mensen zijn dit die opeens denken: hey, laten we dit er eens in stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |