Angstaanjagend dik.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mooi moment om even een paar uurtjes te gaan wandelen zodat er genoeg ruimte is om vanavond vol te vreten met het kerstdiner
Omdat ie die voor de Ramones geschreven had natuurlijkquote:Op woensdag 25 december 2024 11:00 schreef ok01 het volgende:
Twee keer Broes ook zo![]()
Hoewel Hungry heart wel te doen is
Coldplay staat vaak wel bekend om hun nietszeggende nummersquote:Op woensdag 25 december 2024 11:01 schreef 4-elements het volgende:
Boudewijn, Frankie en Sweet. De rest hoeft niet zo. Nummer van Coldplay zegt mij niets?
Dit wist ik niet, maar verklaart wel veelquote:Op woensdag 25 december 2024 11:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Omdat ie die voor de Ramones geschreven had natuurlijk
De eerste CD is nog prima van ze, daarna ging het rapquote:Op woensdag 25 december 2024 11:01 schreef ok01 het volgende:
[..]
Coldplay staat vaak wel bekend om hun nietszeggende nummers
Mijn drukwerk ligt in de wcquote:Op woensdag 25 december 2024 11:02 schreef Kopiko het volgende:
Geen Drukwerk-fans hier?
Begrijpelijk.
je hoort het wel, als je het weetquote:Op woensdag 25 december 2024 11:02 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dit wist ik niet, maar verklaart wel veel
Ik ga zo mijn eigen drukwerk doenquote:Op woensdag 25 december 2024 11:02 schreef Kopiko het volgende:
Geen Drukwerk-fans hier?
Begrijpelijk.
Wel als het om deze tijd gaat…quote:Op woensdag 25 december 2024 11:02 schreef Kopiko het volgende:
Geen Drukwerk-fans hier?
Begrijpelijk.
Groen en geel vind ik als Hagenees juist positief.quote:Op woensdag 25 december 2024 11:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Reclame antigenot. Ben benieuwd waar ik me dit jaar groen en geel aan ga ergeren.
Rap heb ik ze nog nooit horen maken.quote:Op woensdag 25 december 2024 11:02 schreef alopio het volgende:
[..]
De eerste CD is nog prima van ze, daarna ging het rap
Das efficient.quote:Op woensdag 25 december 2024 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gedouched voordat de eerste van het uur begint, erg mooi.
Hello Fresh is de eerste die alhier tot kokhalzen leidt.quote:Op woensdag 25 december 2024 11:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Reclame antigenot. Ben benieuwd waar ik me dit jaar groen en geel aan ga ergeren.
Ik vind deze wel minder erg dan die andere.quote:Op woensdag 25 december 2024 11:02 schreef Kopiko het volgende:
Geen Drukwerk-fans hier?
Begrijpelijk.
Heeft het water jou überhaupt wel geraakt, je bent zo snel terug! 😁quote:Op woensdag 25 december 2024 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gedouched voordat de eerste van het uur begint, erg mooi.
Reclame is altijd om te kotsen, het medium maakt niet uitquote:Op woensdag 25 december 2024 11:06 schreef PippenScottie het volgende:
Die tv reclames is nieuw toch? Ik erger mij hier meer aan dan aan welk nummer in de Top 2000 ook. Hunekop eventueel daargelaten
quote:Op woensdag 25 december 2024 11:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kan me nog herinneren dat Harry een baksteen slingerde door het raam bij de KRO radiostudio, weet alleen niet meer waarom
Vader Abraham wannabee…quote:— En Harry Slinger heeft hier ooit de ramen ingegooid. Boos omdat er te weinig Nederlandstalige muziek op de radio gedraaid werd.”
quote:Op woensdag 25 december 2024 11:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kan me nog herinneren dat Harry een baksteen slingerde door het raam bij de KRO radiostudio, weet alleen niet meer waarom
quote:- Drukwerkzanger Harry Slinger gooit in 1986 een steen door de ruiten van de KRO-studio omdat hij vindt dat er niet genoeg aandacht is voor Nederlandse artiesten op Radio 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |