We konden allebei op dit tijdstip. Niet belangrijk belangrijk.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat is zo belangrijk dat het nu moet??
quote:Op woensdag 25 december 2024 10:56 schreef Viv het volgende:
Dit nummer hebben @:evenstar en ik laten afspelen tijdens de ceremonie van ons huwelijk, gisteren precies 12 jaar geleden.
Het komende uur (en dat erna eigenlijk ook nog wel) zijn een flinke douche-pauze inderdaadquote:
Feli!quote:Op woensdag 25 december 2024 10:56 schreef Viv het volgende:
Dit nummer hebben @:evenstar en ik laten afspelen tijdens de ceremonie van ons huwelijk, gisteren precies 12 jaar geleden.
Nu begrijpen we waarom je gisteren niet dronk.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:55 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb nu - tijdens kerst - een onhandig geplande teamsmeeting.
Waarom doe ik die accepteren?
Ja, drie leuke liedjes... rest matigquote:Op woensdag 25 december 2024 10:56 schreef ok01 het volgende:
Het uur hierna is dan wel weer flink teleurstellend
Vooral een stuk uit het middel gekniptquote:
Met wat voor sadistische satanisten werk jij samen joh.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:55 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb nu - tijdens kerst - een onhandig geplande teamsmeeting.
Waarom doe ik die accepteren?
quote:1849 Schijn 'n Lichtje Op Mij Drukwerk
1848 I'll Be Over You Toto
1847 Two Tribes Frankie Goes To Hollywood
1846 Hungry Heart Bruce Springsteen
1845 Als De Rook Om Je Hoofd Is… Boudewijn de Groot
1844 Hart Van Mijn Gevoel De Kast
1843 A Head Full Of Dreams Coldplay
1842 Burning Heart Vandenberg
1841 Fox On The Run Sweet
1840 Brilliant Disguise Bruce Springsteen
1839 Ob-La-Di Ob-La-Da The Beatles
1838 You've Got A Friend James Taylor
Mooi moment om even een paar uurtjes te gaan wandelen zodat er genoeg ruimte is om vanavond vol te vreten met het kerstdinerquote:Op woensdag 25 december 2024 10:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het komende uur (en dat erna eigenlijk ook nog wel) zijn een flinke douche-pauze inderdaad
Angstaanjagend dik.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mooi moment om even een paar uurtjes te gaan wandelen zodat er genoeg ruimte is om vanavond vol te vreten met het kerstdiner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |