Ik voel je.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:49 schreef ok01 het volgende:
Vind deze zoveel beter dan de zeikerige Gary Jules versie
Maar ben verder wel een depressief iemand die het zwaar heeft
Welnee,dit ademt crisis 80squote:Op woensdag 25 december 2024 10:51 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind deze versie te vrolijk qua muziek, past niet bij de tekst.
Dacht eigenlijk dat dit nummer populair was geworden na een terroristische aanslag, maar het was dus voor Donnie Darkoquote:
Dat maakt hem juist zo mooi, die tegenstrijdige melodramatiekquote:Op woensdag 25 december 2024 10:51 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat was juist het puntquote:Op woensdag 25 december 2024 10:51 schreef Viv het volgende:
[..]
Weet ik nog welquote:Op woensdag 25 december 2024 10:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mijn eindtune van m'n Radio 49 shows
Die hoort er uiteraard ook gewoon inquote:Op woensdag 25 december 2024 10:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
In de Evergreen kregen we ook nog z'n nederduits genot Als De Dag Van Toen
Er wonen nog mensen in Azië en Australië, vind het wel egoïstisch van je dat je daar niet aan denktquote:Op woensdag 25 december 2024 10:54 schreef LTVDK het volgende:
Beetje vroeg op de dag voor dit nummer, het is nog geen 11.00 uur
quote:Op woensdag 25 december 2024 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat maakt hem juist zo mooi, die tegenstrijdige melodramatiek
Het zal ongetwijfeld de bedoeling geweest zijn, maar mij pakt het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die luisteren maar gewoon hun eigen Top2000quote:Op woensdag 25 december 2024 10:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Er wonen nog mensen in Azië en Australië, vind het wel egoïstisch van je dat je daar niet aan denkt
quote:Op woensdag 25 december 2024 10:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Reinhard Mey doet me altijd denken aan mijn vader.(overleden 2008)
Oh neequote:Op woensdag 25 december 2024 10:55 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb nu - tijdens kerst - een onhandig geplande teamsmeeting.
Waarom doe ik die accepteren?
Goed toch, neem ik aan?quote:Op woensdag 25 december 2024 10:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Reinhard Mey doet me altijd denken aan mijn vader.(overleden 2008)
Wat is zo belangrijk dat het nu moet??quote:Op woensdag 25 december 2024 10:55 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb nu - tijdens kerst - een onhandig geplande teamsmeeting.
Waarom doe ik die accepteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |