Omdat ie die voor de Ramones geschreven had natuurlijkquote:Op woensdag 25 december 2024 11:00 schreef ok01 het volgende:
Twee keer Broes ook zo![]()
Hoewel Hungry heart wel te doen is
Coldplay staat vaak wel bekend om hun nietszeggende nummersquote:Op woensdag 25 december 2024 11:01 schreef 4-elements het volgende:
Boudewijn, Frankie en Sweet. De rest hoeft niet zo. Nummer van Coldplay zegt mij niets?
Dit wist ik niet, maar verklaart wel veelquote:Op woensdag 25 december 2024 11:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Omdat ie die voor de Ramones geschreven had natuurlijk
De eerste CD is nog prima van ze, daarna ging het rapquote:Op woensdag 25 december 2024 11:01 schreef ok01 het volgende:
[..]
Coldplay staat vaak wel bekend om hun nietszeggende nummers
Mijn drukwerk ligt in de wcquote:Op woensdag 25 december 2024 11:02 schreef Kopiko het volgende:
Geen Drukwerk-fans hier?
Begrijpelijk.
je hoort het wel, als je het weetquote:Op woensdag 25 december 2024 11:02 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dit wist ik niet, maar verklaart wel veel
Ik ga zo mijn eigen drukwerk doenquote:Op woensdag 25 december 2024 11:02 schreef Kopiko het volgende:
Geen Drukwerk-fans hier?
Begrijpelijk.
Wel als het om deze tijd gaat…quote:Op woensdag 25 december 2024 11:02 schreef Kopiko het volgende:
Geen Drukwerk-fans hier?
Begrijpelijk.
Groen en geel vind ik als Hagenees juist positief.quote:Op woensdag 25 december 2024 11:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Reclame antigenot. Ben benieuwd waar ik me dit jaar groen en geel aan ga ergeren.
Rap heb ik ze nog nooit horen maken.quote:Op woensdag 25 december 2024 11:02 schreef alopio het volgende:
[..]
De eerste CD is nog prima van ze, daarna ging het rap
Das efficient.quote:Op woensdag 25 december 2024 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gedouched voordat de eerste van het uur begint, erg mooi.
Hello Fresh is de eerste die alhier tot kokhalzen leidt.quote:Op woensdag 25 december 2024 11:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Reclame antigenot. Ben benieuwd waar ik me dit jaar groen en geel aan ga ergeren.
Ik vind deze wel minder erg dan die andere.quote:Op woensdag 25 december 2024 11:02 schreef Kopiko het volgende:
Geen Drukwerk-fans hier?
Begrijpelijk.
Heeft het water jou überhaupt wel geraakt, je bent zo snel terug! 😁quote:Op woensdag 25 december 2024 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gedouched voordat de eerste van het uur begint, erg mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |