Reclame is altijd om te kotsen, het medium maakt niet uitquote:Op woensdag 25 december 2024 11:06 schreef PippenScottie het volgende:
Die tv reclames is nieuw toch? Ik erger mij hier meer aan dan aan welk nummer in de Top 2000 ook. Hunekop eventueel daargelaten
quote:Op woensdag 25 december 2024 11:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kan me nog herinneren dat Harry een baksteen slingerde door het raam bij de KRO radiostudio, weet alleen niet meer waarom
Vader Abraham wannabee…quote:— En Harry Slinger heeft hier ooit de ramen ingegooid. Boos omdat er te weinig Nederlandstalige muziek op de radio gedraaid werd.”
quote:Op woensdag 25 december 2024 11:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kan me nog herinneren dat Harry een baksteen slingerde door het raam bij de KRO radiostudio, weet alleen niet meer waarom
quote:- Drukwerkzanger Harry Slinger gooit in 1986 een steen door de ruiten van de KRO-studio omdat hij vindt dat er niet genoeg aandacht is voor Nederlandse artiesten op Radio 3.
Ik zie ze er wel voor aanquote:Op woensdag 25 december 2024 11:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Rap heb ik ze nog nooit horen maken.
Niet echt.quote:
Een stuk meer mensen dan vorig jaarquote:Op woensdag 25 december 2024 11:08 schreef Remco het volgende:
Vraag me altijd af wie zou hier nu op stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |