Geen concerten voor mij dit jaar.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:14 schreef Isorden het volgende:
Nog een rondvraag:
Beste concert wat je dit jaar hebt bezocht?
Denk voor mij persoonlijk John Fogerty op Bospop, vooral omdat dat nog wel een bucketlist dingetje was.
The Effect, ook het enige concert van afgelopen jaarquote:Op woensdag 25 december 2024 01:14 schreef Isorden het volgende:
Nog een rondvraag:
Denk voor mij persoonlijk John Fogerty op Bospop, vooral omdat dat nog wel een bucketlist dingetje was.
Nou ja. Als dat bandje een Marco Schuitemaker coverband was geweest, dan had je wel een probleem gehad.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geen concerten voor mij dit jaar.
Nou ja, op het winterfeest van mijn werk kwam Marco Schuitmaker een half uur optreden. Maar er speelde daarna een coverbandje dus gelukkig hoef ik niet noodgedwongen te zeggen dat Marco Schuitmaker mijn beste concert van dit jaar wasMaar goed, telt ook niet als een concert maar hiermee moet je het doen vrees ik.
In zijn laatste muziekvideo van PF zie je hem gewoon compleet distantieren van de rest van de band.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Syd Barett heeft ook nog solowerk gemaakt na Pink Floyd. The Madcap Laughs moet ik ergens hebben liggen.
Disturbing ja
Oh, en ik vergeet gewoon Judas Fucking Priest, die zijn nog steeds zo goed live, niet normaal.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:14 schreef Isorden het volgende:
Nog een rondvraag:
Och man, stel je voor.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Als dat bandje een Marco Schuitemaker coverband was geweest, dan had je wel een probleem gehad.
Ik had toch een aardige score dit jaar.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geen concerten voor mij dit jaar.
Nou ja, op het winterfeest van mijn werk kwam Marco Schuitmaker een half uur optreden. Maar er speelde daarna een coverbandje dus gelukkig hoef ik niet noodgedwongen te zeggen dat Marco Schuitmaker mijn beste concert van dit jaar wasMaar goed, telt ook niet als een concert maar hiermee moet je het doen vrees ik.
Zie je, daar ga je alquote:Op woensdag 25 december 2024 01:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Och man, stel je voor.
Ze speelden wel Engelenbewaarder nog een keer
och, deep purple. Bazen zijn dat toch ook. In de 70 en nog steeds gaande.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik had toch een aardige score dit jaar.
Deep Purple met Jefferson Starship als voorprogramma in de Ziggo Dome.
John Fogerty en Alice Cooper op Bospop
en Bruce Springsteen in Nijmegen
Welke is dat?quote:Op woensdag 25 december 2024 01:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
In zijn laatste muziekvideo van PF zie je hem gewoon compleet distantieren van de rest van de band.
Enorm triest hoe zelfbewust hij was
Truste koning!quote:Op woensdag 25 december 2024 01:19 schreef alopio het volgende:
Na de bazen actie van @:gretzl kan ik rustig slapen!
Tot morgen allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |