SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Oeh, lekkere afhaalpozza. Geen diepvries dus.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is over 7 minuten klaar, en het is op loopafstand.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Klopt, ik laat Mini nu zo'n schoentjes en jas aantrekken en we gaan 'm halen!quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, lekkere afhaalpozza. Geen diepvries dus.
20 euro lichter, maar goed; het is het officiële vreetfestijn dus dan mag het wat kosten!![]()
![]()
Smakelijk en veel plezier!quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, ik laat Mini nu zo'n schoentjes en jas aantrekken en we gaan 'm halen!
20 euro lichter, maar goed; het is het officiële vreetfestijn dus dan mag het wat kosten!![]()
![]()
Lekker bezigquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben inmiddels op plaats 39![]()
![]()
Geen ananas erop, hè? ☝quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, ik laat Mini nu zo'n schoentjes en jas aantrekken en we gaan 'm halen!
20 euro lichter, maar goed; het is het officiële vreetfestijn dus dan mag het wat kosten!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb jij bijna 16.000 posts in 24 dagen?! Dat is 24/7 iedere 2 minuten een post!!!quote:![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
En ik ben er niet eens 24/7quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb jij bijna 16.000 posts in 24 dagen?! Dat is 24/7 2 posts per minuut!!!![]()
![]()
![]()
Ow wacht, het is iedere 2 minuten 1 postquote:Maar dat is toch niet te doen?
![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ongelofelijkquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb jij bijna 16.000 posts in 24 dagen?! Dat is 24/7 iedere 2 minuten een post!!!
:')![]()
Het zijn 660 posts per dag. Nou, zeg, 12 uur per dag posten, dan zijn het 55 posts per uur.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb jij bijna 16.000 posts in 24 dagen?! Dat is 24/7 2 posts per minuut!!!![]()
Zo'n 60 posts per uur. Elke minuut eentje gemiddeld.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je ziet hetquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow wacht, het is iedere 2 minuten 1 postMaar dat is toch niet te doen?
![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hij post naar eigen zeggen 'elke seconde'quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
:')![]()
Naja, dat is mogelijk met een pimp aboquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij post naar eigen zeggen 'elke seconde'![]()
![]()
Hij heeft inmiddels een pimp abonnement, dan kan hij sneller achter elkaar posten.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kan wel even uitlijsten hoeveel posts hij per dag heeft gedaan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De eerste week van deze maand was het ergst, toen had ik er ongeveer 1000 per dagquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
(24x24x60)/16000 = 2,16 minuten per postquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zijn 660 posts per dag. Nou, zeg, 12 uur per dag posten, dan zijn het 55 posts per uur.
Zo'n 60 posts per uur. Elke minuut eentje gemiddeld.
Edit: Ah, je neemt 12uur per dag posten
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja als je wilquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kan wel even uitlijsten hoeveel posts hij per dag heeft gedaan.![]()
![]()
Heeft iemand wel eens een homo in het wild gezien?Zonder het woord van God is er alleen duisternis.![]()
Ja net nogquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:35 schreef Viesdik het volgende:
Heeft iemand wel eens een homo in het wild gezien?sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb er maar een keer zoveel gehad en dat was een hele dag hard werkenquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
De eerste week van deze maand was het ergst, toen had ik er ongeveer 1000 per dag:')![]()
Bolken is ook hard werkenquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb er maar een keer zoveel gehad en dat was een hele dag hard werken![]()
![]()
Ja, de beste man moet ook slapen denk ik?quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
(24x24x60)/16000 = 2,16 minuten per post
Edit: Ah, je neemt 12uur per dag posten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29+------------+----------+
| post_date | num_rows |
+------------+----------+
| 2024-12-01 | 1155 |
| 2024-12-02 | 914 |
| 2024-12-03 | 1194 |
| 2024-12-04 | 969 |
| 2024-12-05 | 961 |
| 2024-12-06 | 674 |
| 2024-12-07 | 532 |
| 2024-12-08 | 673 |
| 2024-12-09 | 539 |
| 2024-12-10 | 661 |
| 2024-12-11 | 682 |
| 2024-12-12 | 671 |
| 2024-12-13 | 793 |
| 2024-12-14 | 717 |
| 2024-12-15 | 614 |
| 2024-12-16 | 341 |
| 2024-12-17 | 463 |
| 2024-12-18 | 534 |
| 2024-12-19 | 336 |
| 2024-12-20 | 339 |
| 2024-12-21 | 327 |
| 2024-12-22 | 592 |
| 2024-12-23 | 578 |
| 2024-12-24 | 205 |
+------------+----------+
53 rows in set (0.365 sec)Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja maar 12 uur red ik nietquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de beste man moet ook slapen denk ik?Reken 8 uurtjes
![]()
![]()
Ja, je bent ook nog aan het tellen in SPLquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja daar gaat het iets harderquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, je bent ook nog aan het tellen in SPL![]()
![]()
Inclusief het moeten corrigeren van mensen die verkeerd om tellenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
30 cm grote thin crust pozza zit weer in me pens, Mini-ToT is bijna halverwege zijn 25 cm medium pozza.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inclusief het moeten corrigeren van mensen die verkeerd om tellen![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dat heb je snel soldaat gemaaktquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:46 schreef ToT het volgende:
30 cm grote thin crust pozza zit weer in me pens, Mini-ToT is bijna halverwege zijn 25 cm medium pozza.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jipquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Allemaal voor het bezoek gekocht?
[..]
NEEEEEEJ verdorie heb ik dat weer in mijn hoofd zitten.
Wel rond lunchtijd een rollo toetje gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker hoor pizzaquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:46 schreef ToT het volgende:
30 cm grote thin crust pozza zit weer in me pens, Mini-ToT is bijna halverwege zijn 25 cm medium pozza.wat had je erop?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Volgens mij wel.quote:quote:Op dinsdag 24 december 2024 06:36 schreef Homijn het volgende:
Zo, vannacht in het diepste geheim naar m'n schuilplaats verhuisd. Ik kwam alleen raar, kalend, gedrongen, ouder mannetje met een bril tegen. Verder is alles prima gegaan.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Domino's is hier op loopafstand!quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heb je snel soldaat gemaakt
En ik had honger!![]()
![]()
Hey klaasje. Hoe is het gegaan?quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind 100 op een dag al best watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iets zonder ananas denk ik.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker hoor pizzawat had je erop?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is nou eenmaal de specialiteit van @JustinKquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb jij bijna 16.000 posts in 24 dagen?! Dat is 24/7 iedere 2 minuten een post!!!![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Goed nieuws. Ik kan tussen midden januari en eind januari worden opgenomenquote::')![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:49 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal de specialiteit van @:JustinK![]()
![]()
Ik had meat lovers.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker hoor pizzawat had je erop?
Mini-ToT heeft pepperoni.
God, je had hem uit zijn dak moeten zien gaan toen hij door had dat ik pizza gehaald had!Pas bij de uitgang had hij het door!
Met de benen wijd in de lucht springen: "Jeej! Jeej! Jeej! Jeej! Jeej Jeej! Jeej!!!!!"
![]()
Bij hem op school zit het zoontje van een pozzaboer en toen dat jochie jarig was, kregen ze allemaal salami-pozza.
Hij zei laatst dat hij dat hier ook wilde hebben, en dat hield ik bij deze bestelling dus ook in gedachten!
Alleen zag ik dat pepperoni zelfs goedkoper was dan salami, en ik wist wel zeker dat hij dat ook lekkerder zou vinden.
Eerst toen ik dat zei was hij het volledig met me eens, maar toen hij de pozza bestudeerde zei hij vrolijk dat die met salami NÓG lekkerder was dan deze!
Ik: "Hoe kun je dat nou weten? Je hebt nog geen hap genomen!"
Hij: "Oh ja!"
Hij nam een hap, en zei: "Papa,je hebt wel gelijk!"![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goed nieuws. Ik kan tussen midden januari en eind januari worden opgenomenHoly fuck, wat goed!!!!
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ah lief dat ie zo blij reageerdequote:Op dinsdag 24 december 2024 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had meat lovers.
Mini-ToT heeft pepperoni.
God, je had hem uit zijn dak moeten zien gaan toen hij door had dat ik pizza gehaald had!Pas bij de uitgang had hij het door!
Met de benen wijd in de lucht springen: "Jeej! Jeej! Jeej! Jeej! Jeej Jeej! Jeej!!!!!"
![]()
Bij hem op school zit het zoontje van een pozzaboer en toen dat jochie jarig was, kregen ze allemaal salami-pozza.
Hij zei laatst dat hij dat hier ook wilde hebben, en dat hield ik bij deze bestelling dus ook in gedachten!
Alleen zag ik dat pepperoni zelfs goedkoper was dan salami, en ik wist wel zeker dat hij dat ook lekkerder zou vinden.
Eerst toen ik dat zei was hij het volledig met me eens, maar toen hij de pozza bestudeerde zei hij vrolijk dat die met salami NÓG lekkerder was dan deze!
Ik: "Hoe kun je dat nou weten? Je hebt nog geen hap genomen!"
Hij: "Oh ja!"
Hij nam een hap, en zei: "Papa,je hebt wel gelijk!"
Heb geen kerstavondmaal op gewoon simpele kip tandooriquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die knallen klinken vast niet als bom biem![]()
Dat is een prima kerstavondmaalquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb geen kerstavondmaal op gewoon simpele kip tandoori![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja mooi. Moet het nog wat laten bezinken ..quote::')![]()
Maar papa heeft natuurlijk altijd gelijkquote:![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wij beginnen zo met een chinees tomatensoepjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Altijd goed!quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij beginnen zo met een chinees tomatensoepje![]()
![]()
Dat is behoorlijk rap inderdaad. Voor hoe lang gaat dat zijn? Of is dat allemaal nog niet echt bekend?quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja mooi. Moet het nog wat laten bezinken ..Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is een ongelooflijk lief, blij enthousiast kind!quote:
@DJMO heeft ook super lieve cadeaus gegeven, waaronder een pyjama.
Hij zat de pyjama helemaal blij lief te kussen!![]()
![]()
Hij post wat af, die JustinKquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb jij bijna 16.000 posts in 24 dagen?! Dat is 24/7 iedere 2 minuten een post!!!![]()
Hij strijdt om de hoogste usertotals mee / In sneltreinvaart nadert hij Haags weldra*
Alleen... - en dat is het vervelende wel:
Hij doet dat in het Dodetopicspel![]()
* doorhalen wat niet van toepassing isMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Je gaat een goede toekomst krijgen, man!quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja mooi. Moet het nog wat laten bezinken ..Dit wordt de doorbraak die je nodig hebt.
Ik heb zelf een tijdje in een herstellingsoord gezeten. Dat op zich is niet meteen het grote wonder wat meteen alles in orde maakt, maar het is een belangrijke eerste stap om anders te gaan leren denken. Het is een onderbreking van je patroon.sinterklaaskapoentje
![]()
Nou ja ik wacht al twee maanden. De lengte hangt er een beetje van af maar de gemiddelde persoon zit er twee a drie maandenquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk rap inderdaad. Voor hoe lang gaat dat zijn? Of is dat allemaal nog niet echt bekend?:')![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:57 schreef Homijn het volgende:
[..]
Hij post wat af, die JustinK
Hij strijdt om de hoogste usertotals mee / In sneltreinvaart nadert hij Haags weldra*
* doorhalen wat niet van toepassing is![]()
![]()
Ook in SPL![]()
![]()
Ja toen ik dat zei, was hij even beteuterd!quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar papa heeft natuurlijk altijd gelijk![]()
![]()
"Ja okee, jij hebt soms ook wel gelijk hoor!"![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:57 schreef Homijn het volgende:
[..]
Hij post wat af, die JustinK
* doorhalen wat niet van toepassing is![]()
![]()
Heel goed!quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou ja ik wacht al twee maanden. De lengte hangt er een beetje van af maar de gemiddelde persoon zit er twee a drie maanden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:51 schreef ToT het volgende:
Bij hem op school zit het zoontje van een pozzaboer en toen dat jochie jarig was, kregen ze allemaal salami-pozza.![]()
"De pozza legt nuust de homorookwurst"MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Alleen vindt hij de pepperoni nu ineens toch niet meer zo lekker, na een aantal stukken pozza gegeten te hebben.
Ik heb het er maar van af gepeuzeld zodat hij de rest kan opeten, en om eerlijk te zijn snap ik het wel.![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:01 schreef Homijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"De pozza legt nuust de homorookwurst"!
![]()
Volgende keer toch maar salamiquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:01 schreef ToT het volgende:
Alleen vindt hij de pepperoni nu ineens toch niet meer zo lekker, na een aantal stukken pozza gegeten te hebben.
Ik heb het er maar van af gepeuzeld zodat hij de rest kan opeten, en om eerlijk te zijn snap ik het wel.![]()
![]()
Haalt het niet bij Homijnbotquote:
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrsinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik hoop echt dat het wat oplevert. Ze gaan me in elk geval observeren en daarna misschien ECTquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Je gaat een goede toekomst krijgen, man!Dit wordt de doorbraak die je nodig hebt.
Ik heb zelf een tijdje in een herstellingsoord gezeten. Dat op zich is niet meteen het grote wonder wat meteen alles in orde maakt, maar het is een belangrijke eerste stap om anders te gaan leren denken. Het is een onderbreking van je patroon.:')![]()
Homijnbot moet nog wat getweaked wordenquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij staat wel steeds op 1 hier, jij niet!![]()
![]()
Dat is niet JustinK, maar Justinbotquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij staat wel steeds op 1 hier, jij niet!
Er is actie!quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik hoop echt dat het wat oplevert. Ze gaan me in elk geval observeren en daarna misschien ECT![]()
Kloontje van mequote:Op dinsdag 24 december 2024 18:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat is niet JustinK, maar Justinbot![]()
![]()
Ja. Ik had gister pozza salami, van die mini pizza's. Heerlijkquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nomnomnomquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Ik had gister pozza salami, van die mini pizza's. Heerlijk![]()
![]()
Ja, was te lief. Niet meedogenloos genoeg.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nou, dat lijkt me heel eng. 😮quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik hoop echt dat het wat oplevert. Ze gaan me in elk geval observeren en daarna misschien ECTAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja heerlijk. Mini pizza's bevallen me prima. Om het uur zo'n mini ding in de oven ipv zo'n hele pizza in een keer.... en als je geen honger meer hebt dan kan het in de vriezer blijven voor de volgende dag.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Electrotherapie schijnt wel erg goed te kunnen helpen idd!quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik hoop echt dat het wat oplevert. Ze gaan me in elk geval observeren en daarna misschien ECT
Maar hopelijk dat deze opname al een goede verandering kan opleveren.
Godver, ik denk vaak terug aan mijn kloterigste periode van mijn leven.
Vraagt een collega: "Eh, hoe gaat het nu met je?"
- "Nou, nu met die therapieën waar ik aan ben begonnen gaat het voorlopig even iets minder slecht."
"Iets minder slecht?? Wat is DAT nou weer voor een houding??? Je moet zeggen: het gaat BETER met me!!! BETER! Niet 'minder slecht'!"
Ja bok op, als ik in mijn allerdiepste dal bij een marginale, bijna verwaarloosbare verbetering zeg dat het BETER met me gaat, denkt men heel snel dat het dan dus al GOED met je gaat en je dus ook zo weer aan het werk kunt gaan!
Het ging toen serieus nog echt kut met me. Ik erken de piepkleine verbetering, maar het ging echt niet "beter" met me daardoor.![]()
Ja dat moet je wel zijn als je het tegen Justinbot opneemtquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:06 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, was te lief. Niet meedogenloos genoeg.![]()
![]()
ff een Carolina Reaper oranje verven en zeggen dat het een wortel is!quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Homijnbot moet nog wat getweaked worden![]()
![]()
Dan gaat ie als een tierelierquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
ff een Carolina Reaper oranje verven en zeggen dat het een wortel is!![]()
![]()
Gelukkig ben je weer uit dat dal geklommenquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Electrotherapie schijnt wel erg goed te kunnen helpen idd!
- "Nou, nu met die therapieën waar ik aan ben begonnen gaat het voorlopig even iets minder slecht."
"Iets minder slecht?? Wat is DAT nou weer voor een houding??? Je moet zeggen: het gaat BETER met me!!! BETER! Niet 'minder slecht'!"
Ja bok op, als ik in mijn allerdiepste dal bij een marginale, bijna verwaarloosbare verbetering zeg dat het BETER met me gaat, denkt men heel snel dat het dan dus al GOED met je gaat en je dus ook zo weer aan het werk kunt gaan!
Het ging toen serieus nog echt kut met me. Ik erken de piepkleine verbetering, maar het ging echt niet "beter" met me daardoor.![]()
![]()
![]()
Juist!quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gelukkig ben je weer uit dat dal geklommen![]()
![]()
![]()
Dat hoop ik oprecht jaquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
En dat gaat onze Kapoen ook echt wel lukken!![]()
![]()
Same here! En ik weet ook gewoon dat het ook goed zal komen!quote:
Hij heeft deze dan ook niet voor niets:![]()
![]()
Maargoed wat hadden jullie verder te zeuren?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
In de tussentijd nog even volhouden. Hoop maar dat ToT gelijk heeft en het wat oplevertquote::')![]()
Het leven is kut!quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed wat hadden jullie verder te zeuren?![]()
![]()
Nietsquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed wat hadden jullie verder te zeuren?![]()
Ik heb even niks te zeurenquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed wat hadden jullie verder te zeuren?
Ik heb gezeurd en geklaagd maar niet hier.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed wat hadden jullie verder te zeuren?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De airfryer zit de komende 5 uur hier vlees te dehydrateren.
Ik had wat gevonden dat op datum was. Mini dacht dat dat voor het avondeten was toen ik het in reepjes sneed.
"Nee, dit is niet voor het avondeten, jongen."
Dat begreep hij echt niet!![]()
![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie![]()
![]()
Wat een goed nieuws. Red je het tot die tijd?quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goed nieuws. Ik kan tussen midden januari en eind januari worden opgenomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus dan kan ik nu weer mijn eigen ding doen? Want om middennacht begint top 2000 dus daar zal ik zijn het rest van het jaar. Of in mijn huid ofzo.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja hoor. Veel plezier alvastquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus dan kan ik nu weer mijn eigen ding doen? Want om middennacht begint top 2000 dus daar zal ik zijn het rest van het jaar. Of in mijn huid ofzo.![]()
![]()
Ga ik ook tussen door even kijkenquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus dan kan ik nu weer mijn eigen ding doen? Want om middennacht begint top 2000 dus daar zal ik zijn het rest van het jaar. Of in mijn huid ofzo.
Oke mooi.
Moge al jullie tantes en oma's vervelende vragen stellen, mag het vlees allemaal aanbranden, alle toetjes mislukt zijn en alle kinderen ronduit vervelend.
Toedels
Trotste mama van Ambar
Maakt niet uit, hij is wel geinigquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ja ik heb veel soortgelijke foto's gemaakt, maar deze is niet van mij.
Doei doeiquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke mooi.
Moge al jullie tantes en oma's vervelende vragen stellen, mag het vlees allemaal aanbranden, alle toetjes mislukt zijn en alle kinderen ronduit vervelend.
Toedels
Thx, jij ook fijne dagenquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke mooi.
Toedels![]()
![]()
Dat kon nog net vóór de kerstquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie![]()
![]()
![]()
Ik zit een Youtuber te trollen!
Allemaal tips van wat je met smeltlijm kunt doen.
Ze doet het onderop d'r snijplank, legt het op het aanrecht en laat zien dat hij niet meer verschuift.
Ik: "Je snijplank op je aanrechtblad vastlijmen? Briljant, waarom heb ik daar niet zelf aan gedacht?"
Zij: "Nee ik heb het er niet op vastgelijmd, ik heb gewacht tot het droog was voor ik het op het aanrecht legde."
Ik: "Te laat! Moet ik het nu met een föhn los zien te krijgen of zo?"![]()
Ik wou nog even een klacht plaatsen maar dat kan dus niet meer begrijp ik.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus dan kan ik nu weer mijn eigen ding doen? Want om middennacht begint top 2000 dus daar zal ik zijn het rest van het jaar. Of in mijn huid ofzo.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke mooi.
ToedelsJij ook een vrolijk pasen he!
![]()
![]()
Moge jij lekker in je pyjama veel boekjes lezen onder het genot van thee en bolknootjesquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke mooi.
Toedels![]()
![]()
Kan altijd man!quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik wou nog even een klacht plaatsen maar dat kan dus niet meer begrijp ik.![]()
![]()
Fijne avondquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar is KLB voor. Ik ga daar in 2025 een serie beginnen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik wou nog even een klacht plaatsen maar dat kan dus niet meer begrijp ik.Trotste mama van Ambar
Nee, muis is al weg...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon een stuk natte keukenrol onder snijplank en het verglijd nietquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:22 schreef ToT het volgende:
Ik zit een Youtuber te trollen!
Allemaal tips van wat je met smeltlijm kunt doen.
Ze doet het onderop d'r snijplank, legt het op het aanrecht en laat zien dat hij niet meer verschuift.
Ik: "Je snijplank op je aanrechtblad vastlijmen? Briljant, waarom heb ik daar niet zelf aan gedacht?"
Zij: "Nee ik heb het er niet op vastgelijmd, ik heb gewacht tot het droog was voor ik het op het aanrecht legde."
Ik: "Te laat! Moet ik het nu met een föhn los zien te krijgen of zo?"
Ik doe meequote:Op dinsdag 24 december 2024 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar is KLB voor. Ik ga daar in 2025 een serie beginnen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar is KLB voor. Ik ga daar in 2025 een serie beginnen.Je blaast dat hele subforum weer helemaal nieuw leven in!
![]()
![]()
KLB was vroeger mijn favoriete subforum
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zie mijn oom's en tantes gewoon niet meer.. laatste keer gezien in 2014 toen mijn oma overleedquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
De meeste van mij waaien ook al door de wind over de hele wereld heen.
Ow ik zat meerdere filmpjes te kijken over lassen met kunststof en toen kwam dit filmpje voorbij.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon een stuk natte keukenrol onder snijplank en het verglijd niet
Ik heb geen chronische problemen met verschuivende snijplanken of zo!
Maar thx voor de tip!![]()
![]()
En moeke mit acht kinden thoesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is vaak zo.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zie mijn oom's en tantes gewoon niet meer.. laatste keer gezien in 2014 toen mijn oma overleed
Blijkbaar zeiden sommige van m'n familieleden bij het verlaten van een begrafenis tegen elkaar: "Tot de volgende!"![]()
Want drij week loater was ze doodThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Valt hier ook wel mee gelukkig, ligt denk ik meer aan het aanrechtblad of snijplank..quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik zat meerdere filmpjes te kijken over lassen met kunststof en toen kwam dit filmpje voorbij.
Ik heb geen chronische problemen met verschuivende snijplanken of zo!
Maar thx voor de tip!"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mwa maar is toch zo raar.. als de ouders van je ouders overlijden dat je dan je eigen familie niet meer ziet..quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Is vaak zo.
Blijkbaar zeiden sommige van m'n familieleden bij het verlaten van een begrafenis tegen elkaar: "Tot de volgende!""Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb een heel goede snijplank uit 1 stuk hout.....van een chinese toko!quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Valt hier ook wel mee gelukkig, ligt denk ik meer aan het aanrechtblad of snijplank..Super goedkoop, maar ik heb nog nooit zo'n goede gehad!
![]()
![]()
HerkenbaarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh nee ik bedoel dat familiebanden op een gegeven moment verwateren en je elkaar alleen nog maar op begrafenissen ziet.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa maar is toch zo raar.. als de ouders van je ouders overlijden dat je dan je eigen familie niet meer ziet..![]()
R.I.P DTS.![]()
Dat is wel nicequote:Op dinsdag 24 december 2024 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een heel goede snijplank uit 1 stuk hout.....van een chinese toko!Super goedkoop, maar ik heb nog nooit zo'n goede gehad!
Ja maar dat is toch wel raar.. dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoel dat familiebanden op een gegeven moment verwateren en je elkaar alleen nog maar op begrafenissen ziet.
Zit er geen goede keukenwinkel bij jou in de buurt?quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!
Nu nog een goeie koksmes zien te vinden, en motivatie om goed te gaan koken!"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Ja in mijn geval zeg ik ook veel dat het 'minder slecht ' gaatquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Electrotherapie schijnt wel erg goed te kunnen helpen idd!
Het ging toen serieus nog echt kut met me. Ik erken de piepkleine verbetering, maar het ging echt niet "beter" met me daardoor.:')![]()
Mwah, mijn moeder schilderde mijn vader's familie als een stel onderontwikkelde boeren af, en haar familie was.....mwah....contact met hen? Kwamen alleen maar gelazer van!quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch wel raar.. dat bedoelde ik
Ja dan heb ik liever helemaal geen contact met hen.![]()
Ach, ik speel graag voor petemoei als het nodig is. Krijg ik nog wel een foto van 'm in pyama?quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is een ongelooflijk lief, blij enthousiast kind!
@:DJMO heeft ook super lieve cadeaus gegeven, waaronder een pyjama.
Hij zat de pyjama helemaal blij lief te kussen!
(en wederom, was de maat goed? Het is altijd gokken of iets klein of juist groot valt)Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Familie word je mee geboren, je kiest niet voor ze.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch wel raar.. dat bedoelde ik
Als je het wel voor het kiezen zou hebben, zou je in veel gevallen geen contact met hen hebben gehad.
Uiteraard zijn er wel mensen die een enorm fijne familie hebben!
Ik wou dat ik dat ook had.![]()
Nope, maar ik heb naar allerlei reviews zitten kijken, ook van professionele kanalen en heb een paar goede op het oog die me helaas wel wat te duur zijn voor nu.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zit er geen goede keukenwinkel bij jou in de buurt?
Tot die tijd werkt spul van Action ook gewoon prima. Is echt vlijmscherp als je het koopt! Wordt wel vrij snel bot, maar het is zo goedkoop dat je het ook snel weer kunt vervangen.![]()
En ook leo heeft zijn kerstpakje al aan
R.I.P DTS.![]()
Nee dat is dan een ander verhaal iddquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, mijn moeder schilderde mijn vader's familie als een stel onderontwikkelde boeren af, en haar familie was.....mwah....contact met hen? Kwamen alleen maar gelazer van!
Ja dan heb ik liever helemaal geen contact met hen.
Kunnen er ook geen misverstanden komen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja in mijn geval zeg ik ook veel dat het 'minder slecht ' gaat![]()
![]()
En dit kan ik beamenquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoel dat familiebanden op een gegeven moment verwateren en je elkaar alleen nog maar op begrafenissen ziet.
De vrouwen uit mijn vaders familie houden elk jaar een sterke vrouwen dag, ik ben geloof ik twee keer uitgenodigd, en daarna nooit meer. Ze zoeken het maar uit.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Haha is goed, zal ik doen!quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, ik speel graag voor petemoei als het nodig is. Krijg ik nog wel een foto van 'm in pyama?
(en wederom, was de maat goed? Het is altijd gokken of iets klein of juist groot valt)
En de kleren waren van dezelfde maat en die pasten goed, dus dit zal ook wel passen.
Als ik het zo zie, lijkt het wel friggin' groot hoor!![]()
![]()
Je was te sterk voor ze?quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
En dit kan ik beamen
De vrouwen uit mijn vaders familie houden elk jaar een sterke vrouwen dag, ik ben geloof ik twee keer uitgenodigd, en daarna nooit meer. Ze zoeken het maar uit.![]()
![]()
Hoe kansloos is dat trouwens, een sterke vrouwendag in de familie?
Ja er is binnen m'n familie ook 1x iets georganiseerd voor.....kweenie, een bepaalde selectie mensen. Ik weet niet meer wat het was. Kwam in ieder geval op velen wel over dat dat groepje zich veel beter waanden dan de rest.![]()
Over sterke vrouwen gesproken!
Bekijk deze YouTube-video
The Critical Drinker kan wel vaak moedeloos worden en tekeer gaan, maar damn!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
The Critical Drinker kan wel vaak moedeloos worden en tekeer gaan, maar damn!negeer me niet
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik denk het. Ik red me ook wel zonder hen, zij kunnen niet zonder elkaarquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
R.I.P DTS.![]()
Ik ga die misschien nog wel kijken.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
The Critical Drinker kan wel vaak moedeloos worden en tekeer gaan, maar damn!![]()
Heb hem op mijn lijstje gezet..quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:59 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga die misschien nog wel kijken."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Eet smakelijk paulquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
En wat gaat het worden?quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou bijna toe aan het voorgerecht![]()
![]()
Tijd tikt langzaam doorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar ik weet dat dit de leven is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe ik het goed, pappie pappiepappie pappiepappie pappiepappie pappieWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Net pozza gevroten.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Moeten jullie niet gourmetten ofzo?![]()
quote:
Maar je moet gourmetten met kerst, 3 dagen lang!Trotste mama van Ambar
Whehe, zat er wel aan te denken en ik heb ook wel zo'n schotel in huis, maar voor Mini-ToT is pizza van Domino's bijzonderder.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar je moet gourmetten met kerst, 3 dagen lang!![]()
![]()
Een goede vriend is 9 gerechten aan het maken voor een kerstdiner morgen. Hij is niet goed wijs2 dagen in de keuken voor een of andere vreetfestijn
Trotste mama van Ambar
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Moeten jullie niet gourmetten ofzo?
Ik hou van mijn familie en gourmetten maar niet 3 dagen lang
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2024 19:31:16 ]![]()
Mij niet vragen?quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Ik hou van mijn familie en gourmetten maar 3 dagen langTrotste mama van Ambar
Uhm the Grinch is nog mild in vergelijking met mij, moet je dat wel willen?quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tweede kerstdag staat nog open. Heb eerst lunch met familie daarna heb ik een plekje voor jeTrotste mama van Ambar
Lief aangebodenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ongesteld zijn is mijn tweede naam.......quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm the Grinch is nog mild in vergelijking met mij, moet je dat wel willen?![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ongesteld zijn is mijn tweede naam.......![]()
![]()
Eigenlijk nog net iets later wanneer mensen je ook geen beste wensen meer wensen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:35 schreef Sodeknetters het volgende:
De echte feestdag is imo 2 januari. Dan is al dat gezeik weer achter de rug.Trotste mama van Ambar
Volgens mij zijn we een matchquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ongesteld zijn is mijn tweede naam.......Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
Nadeel van kerst eten is dat het allemaal zo sloom gaat:')![]()
Ik heb polderchinees en macarons in alle kleuren van de wereldOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ja dat waren we al een tijdjequote:Op dinsdag 24 december 2024 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we een match![]()
![]()
Goed punt. Maken we 3 januari de feestdag.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eigenlijk nog net iets later wanneer mensen je ook geen beste wensen meer wensen.![]()
Ja jij ook gefeliciteerd met je nieuwe kalender GerdaTrotste mama van Ambar
Ik had ook nog familieleden die jarig waren in januari. 13 januari was eindelijk alles voorbij.Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:38 schreef sp3c het volgende:
Ik heb polderchinees en macarons in alle kleuren van de wereld op.
Smile, it's free therapy.![]()
Hij komt dan toch tot leven?quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat die kloothommel aan een stel balken genageld wordt!![]()
Ja maar dan flikkert hij weer snel op naar boven toe!quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij komt dan toch tot leven?![]()
![]()
13 is niet voor niets een geluksgetalquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had ook nog familieleden die jarig waren in januari. 13 januari was eindelijk alles voorbij.![]()
![]()
Kerst: geboren
Goede vrijdag: aan het kruis geslagen voor onze zonde
Paasmorgen: staat op uit de dood
Tussen Pasen en Hemelsvaart: Jezus de zombie loopt over aarde
Hemelsvaart: hij gaat naar hemel
Pinksteren: de heilige geest komt naar benedenTrotste mama van Ambar
een doodsverwensingquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Kan niet wachten tot ik @:swj aan het kruis kan nagelen!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Ik ben @murp -girlquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:44 schreef Lovely het volgende:
Maar wat moeten we zonder swj als mod?![]()
![]()
dankuwelquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Pinksteren: de heilige geest komt naar benedenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja nee hij is dood gegaan en weer tot leven gekomen en terug naar huis gegaan en wacht millennia lang om te zien wie gelooft dat dat allemaal echt gebeurt is, en dan komt hij terug met een zwaard om iedereen die niet in zijn verhaal gelooft aan stukken te hakken waarna hun ziel in het allesverterende vuur van de hel verbrand gaat worden, en wie wel gelooft dat dit echt gebeurt zou zijn, mag met een stel vleugeltjes op de rug op een wolkje lofliederen aan zijn papa gaan zingen tot het einde der tijden.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Iedereen gaat dood of komt weer tot leven en ik mis alles.![]()
Je weet de stemming er wel in te brengen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Pinksteren: de heilige geest komt naar beneden
Love it.![]()
Er een teringbende van maken hier natuurlijk!quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:44 schreef Lovely het volgende:
Maar wat moeten we zonder swj als mod?![]()
![]()
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je weet de stemming er wel in te brengen.
Love it.Trotste mama van Ambar
Ah een leuk doel voor 2025quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Er een teringbende van maken hier natuurlijk!
Je kunt mij inhuren voor feesten en partijenTrotste mama van Ambar
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Kan niet wachten tot ik @:swj aan het kruis kan nagelen!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik volg jouquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kunt mij inhuren voor feesten en partijen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Opdat niemand het vergeet: sp3c feliciteren![]()
![]()
Heel technisch gezien heeft zijn vader hem het huis uitgetrapt met de boodschap zijn wonderen te maken en liedjes te zingen en in de volle wetenschap dat hij vermoord zou wordenquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee hij is dood gegaan en weer tot leven gekomen en terug naar huis gegaan en wacht millennia lang om te zien wie gelooft dat dat allemaal echt gebeurt is, en dan komt hij terug met een zwaard om iedereen die niet in zijn verhaal gelooft aan stukken te hakken waarna hun ziel in het allesverterende vuur van de hel verbrand gaat worden, en wie wel gelooft dat dit echt gebeurt zou zijn, mag met een stel vleugeltjes op de rug op een wolkje lofliederen aan zijn papa gaan zingen tot het einde der tijden.
Toen werdtie vermoord, zegtie pa, gast, vergeef die vogels weten zij veel
Pa zegt meh, alleen de leuke hoor
Toen ging hij dood, mocht niet terug naar binnen dus hij staat op uit de dood als een god
Toen zei god, ja kom nu maar terug man, sukkel
Het is een heel boze geschiedenisOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: