SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gisteren Japanse noodles gegeten met inktvis en inktvisinkt, dat is goed te zien aan mijn hopen vandaagUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
HIj heeft te veel vrouwen. Kan het niet meer bijhoudenquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:10 schreef maily het volgende:
O
[..]
Ook al Korsakov net als @:loveyoulongtime
Zal er zelf niet zoveel van eten, suikerziekte dus moet oppassenquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:11 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk je wel uit met al die zoetigheid?
Niet ernstig maar toch in de gaten houden met zoet etenIK zelf niet eensquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ze zijn net geweest maar hij had net ze geluid weer zachter gezet.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
voor een beetje geluid gaan ze hem echt niet meenemen hoor. Komen ze wel?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gelukkig is het alsofquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat kan in deze tijd niet meer heUw ADH vitamine Worst
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Meditatie gedaan. Ben wel iets rustiger.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik eet nootjesquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er zo lekker?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er zo lekker?quote:Deze damesquote:![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Een nu heb ik 'last christmas' in mijn hoofd zitten ...:')sinterklaaskapoentje
![]()
Nog een half uur voor dat alles beslissende gesprek. God geef me dit kerst cadeau:')![]()
de zelfontwikkelde taal van onze Oostenrijkse stamgast hieroquote:Uw ADH vitamine Worst
Dat verdien jijquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog een half uur voor dat alles beslissende gesprek. God geef me dit kerst cadeau![]()
![]()
Moet je daar voor naar het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog een half uur voor dat alles beslissende gesprek. God geef me dit kerst cadeau
Ik duim voor je, heel veel succes Klaasje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Nee is online en half uurtje maarquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je daar voor naar het ziekenhuis?
Ik duim voor je, heel veel succes Klaasje
All I want for Christmas:')![]()
quote:Moeten we al een reddingsteam gaan sturen ?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Na 24 uurquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Moeten we al een reddingsteam gaan sturen ?![]()
![]()
Het ging gisteren beter met haar.. maar er was wat gedoe in dts zelf las ikquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Moeten we al een reddingsteam gaan sturen ?
Misschien daarom afwezig"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik kan ook niet gewoon even offline zijn hèquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het ging gisteren beter met haar.. maar er was wat gedoe in dts zelf las ik
Misschien daarom afwezig
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee hoe durf je!?quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan ook niet gewoon even offline zijn hè![]()
![]()
Nopequote:Op dinsdag 24 december 2024 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan ook niet gewoon even offline zijn hè
Ook vermist?!quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:31 schreef greysbones het volgende:
Speaking of GG
Waar is die nu weer![]()
![]()
Hard aan t werk..quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:31 schreef greysbones het volgende:
Speaking of GG
Waar is die nu weer
Koeksterquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
Fijne feestdagen lieve dtsers ❤️![]()
Thx, jij ook lief Koekiequote:Op dinsdag 24 december 2024 15:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
Fijne feestdagen lieve dtsers ❤️![]()
![]()
Jij ook koekiequote:Op dinsdag 24 december 2024 15:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
Fijne feestdagen lieve dtsers ❤️
Kerstkoekquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:33 schreef greysbones het volgende:
En jij ook een hele fijne kerst koek![]()
![]()
Genieten hoop ikquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan is die andere dingen aan t doen
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Minder dan een half uur
Godver
Begin echt zenuwachtig te worden:')![]()
Rustig ademhalenquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Minder dan een half uur
Godver
Begin echt zenuwachtig te worden![]()
![]()
Heb je muziekquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Minder dan een half uur
Godver
Begin echt zenuwachtig te worden
Die je even hard aan kunt zetten
En mee zingen ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij nietquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:36 schreef greysbones het volgende:
Gaan we het dan meemaken ?
Een dronken Justin ?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik luister bijna nooit meer muziek. Ik ga nog wel even wat ademenquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je muziek
Die je even hard aan kunt zetten
En mee zingen ?:')![]()
Man3quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik lag te creperen van de pijn![]()
![]()
Ojee wat heb je?quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik lag te creperen van de pijn![]()
Van die paarse zuignapjesquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:17 schreef hemarookworst het volgende:
Gisteren Japanse noodles gegeten met inktvis en inktvisinkt, dat is goed te zien aan mijn hopen vandaag![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niersteentje die precies de dag voor kerst zijn aanwezigheid moest aankondigen![]()
![]()
![]()
Beterschap
Of issie inmiddels gepasseerd ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog een half uur voor dat alles beslissende gesprek. God geef me dit kerst cadeau![]()
![]()
Man³quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niersteentje die precies de dag voor kerst zijn aanwezigheid moest aankondigen
Beterschaphopelijk zakt de pijn snel
Kijk je wel uit @AardappelSchotel met diclo en Ibu
Een half uurtje geledenquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:43 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Beterschap
Of issie inmiddels gepasseerd ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Man³
Beterschaphopelijk zakt de pijn snel
![]()
![]()
Ik leef nogquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:44 schreef greysbones het volgende:
Kijk je wel uit @:Aardappelschotel met diclo en Ibu![]()
![]()
Echt hoorquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heel mijn wc aan bonken jonge![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Good luck!quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ok nu tijd voor dat gesprek
wish me luck...![]()
![]()
Succes! Hopen dat ze eens goed naar je luisterenquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ok nu tijd voor dat gesprek
wish me luck...
Allemaal voor het bezoek gekocht?quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj heeft te veel vrouwen. Kan het niet meer bijhouden
[..]
Zal er zelf niet zoveel van eten, suikerziekte dus moet oppassen
Niet ernstig maar toch in de gaten houden met zoet eten
[..]
IK zelf niet eens
NEEEEEEJ verdorie heb ik dat weer in mijn hoofd zitten.quote:
Wel rond lunchtijd een rollo toetje gehad
Smile, it's free therapy.![]()
Oh volgende tt maar een sp3c ttquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:12 schreef Kissingbird het volgende:
@:sp3c nog geen verjaardags TT gehad
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Goed nieuws. Ik kan mijn plek op de wachtlijst behouden. Mogelijk eind januari kan ik er terecht.:')![]()
Oh dat is fijn om te horen!!quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goed nieuws. Ik kan mijn plek op de wachtlijst behouden. Mogelijk eind januari kan ik er terecht.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Het is nog wel effe wachten. Maar geen drie maandenquote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ze luisterden goed naar mequote:
En hadden ook begrip voor mijn situatie
Enige jammere is dat het dus nog wrs een maand of meer wachttijd is:')![]()
Nou dat scheelt al behoorlijk!quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is nog wel effe wachten. Maar geen drie maanden![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goed nieuws. Ik kan mijn plek op de wachtlijst behouden. Mogelijk eind januari kan ik er terecht.![]()
![]()
Sja, even volhouden nog, maar beter te overzien dan 3 maandenquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ze luisterden goed naar me
Enige jammere is dat het dus nog wrs een maand of meer wachttijd issinterklaaskapoentje
![]()
Drie maanden had ik echt niet volgehoudenquote:
Pfff even laten bezinken:')![]()
Komt goedquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ze luisterden goed naar me
Enige jammere is dat het dus nog wrs een maand of meer wachttijd isDe eerste stappen zijn echt gezet nu
![]()
Oei....quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niersteentje die precies de dag voor kerst zijn aanwezigheid moest aankondigen![]()
Dat is mooi klote. Ga je het ding uitpissen?quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
is er wel iets afgesproken voor de tussenliggende tijd om die te overbruggen? iemand van de organisatie die je bv kunt bellen? sommige organisaties doen dat.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Drie maanden had ik echt niet volgehouden
Pfff even laten bezinkenSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is mooi klote. Ga je het ding uitpissen?quote:![]()
Ik dacht ik help je ffquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was nog bezig met teruglezen![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Er zijn twee linkjes naar me gestuurd voor supportgroepen in de omgeving. Maar allebei beetje ver weg met OV. Moet daar eerst even naar kijken.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is er wel iets afgesproken voor de tussenliggende tijd om die te overbruggen? iemand van de organisatie die je bv kunt bellen? sommige organisaties doen dat.
ZOjuist gebeld weer door de psych. Er staan nog een paar wachtende voor me en de schatting is dat het half januari misschien al kan. Of eind januari. Een paar weken dus.:')![]()
Dit ga je gewoon doen/overbruggen. En anders zijn wij hier nog om even te ventilerenquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er zijn twee linkjes naar me gestuurd voor supportgroepen in de omgeving. Maar allebei beetje ver weg met OV. Moet daar eerst even naar kijken.
ZOjuist gebeld weer door de psych. Er staan nog een paar wachtende voor me en de schatting is dat het half januari misschien al kan. Of eind januari. Een paar weken dus.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik ga in elk geval veel klagen hieroquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit ga je gewoon doen/overbruggen. En anders zijn wij hier nog om even te ventileren:')![]()
Schopje KLBquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik ga in elk geval veel klagen hiero![]()
![]()
Als dat helpt: doenquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik ga in elk geval veel klagen hiero![]()
Er is hier altijd iemand aanwezig.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja verbazingwekkend hoe hier altijd iemand is. Vannacht om 1 uur ookquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als dat helpt: doen![]()
Er is hier altijd iemand aanwezig.:')![]()
Ja dan eens kijken wat dat is.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er zijn twee linkjes naar me gestuurd voor supportgroepen in de omgeving. Maar allebei beetje ver weg met OV. Moet daar eerst even naar kijken.
ZOjuist gebeld weer door de psych. Er staan nog een paar wachtende voor me en de schatting is dat het half januari misschien al kan. Of eind januari. Een paar weken dus.
Jammer dat ze niet een eigen crisis nummer hebben, maar goed.. het is niet anders.
4-6 weken nog. Beter dan een paar maanden.al kan dit ook lang aanvoelen.
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Het is lang maar niet ZO lang.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dan eens kijken wat dat is.
Jammer dat ze niet een eigen crisis nummer hebben, maar goed.. het is niet anders.
4-6 weken nog. Beter dan een paar maanden.al kan dit ook lang aanvoelen.
Moet me nu klaar gaan maken voor kerst met de fam...:')![]()
Sterktequote:Op dinsdag 24 december 2024 16:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is lang maar niet ZO lang.
Moet me nu klaar gaan maken voor kerst met de fam...![]()
Smile, it's free therapy.![]()
We've got your back (and front)quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ZOjuist gebeld weer door de psych. Er staan nog een paar wachtende voor me en de schatting is dat het half januari misschien al kan. Of eind januari. Een paar weken dus.![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
faalquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]:')![]()
Tover ze maar tevoorschijnquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat doet ie al met zn stafquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
5 dec tovert hij 'ze' tevoorschijn![]()
![]()
* gebrokenglas zoekt in zijn lade en op zijn bureau naar het DTS schriftje maar kan deze niet meer vinden.quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Check
* greysbones pakt het schriftje van @:Gebrokenglas en schrijft kwart over op
waar ligt dat ding nou dan?![]()
![]()
Kijkt in de tas.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
niet lief héquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
niet lief hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Geen kerstjas natuurlijk ....quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Probeer Jeroen haar nieuwste regenjas aan te doen.
Ze is niet blij![]()
Grote blij hier, krijg net berichtje van een Amerikaanse vriend. te lief gewoon
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2024 16:52:23 ]![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik mocht opeens niet meer posten hier
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is apart.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wildedoen maar mocht niet.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wel richting werk nu want eten en sociaal accepteerbaar zijn![]()
Daarna nachtmis.
Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik bij het laatste niet aanwezig ben![]()
![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 24-12-2024 17:07:51 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nu 2 dagen vrij.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh breek me de bek niet open.![]()
![]()
![]()
Haha nee, dat gaat 'm vandaag niet wordenquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ga je weer voor de 2000+ vandaag?![]()
![]()
Dat wordt haasten?quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:13 schreef ToT het volgende:
Zo ff een kerstpozza scoren voor Mini & me.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Amyyyyyyyyquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Net terug met mn laatste cadeautjes en inpakpapier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Geen cadeaus hier dit jaarquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
En vanmiddag zeker allemaal nog even de laatste cadeautjes gekocht voor onder de kerstboom?
[ afbeelding ]:')![]()
Jij ook hele fijne dagen Amy.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Groene bolkquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Groene schoenen. Groene tas. Groene trui.
Totale perfectie![]()
Tot laters liefjes![]()
![]()
En dat met die kerstman-UI.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen cadeaus hier dit jaar![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: