SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gisteren Japanse noodles gegeten met inktvis en inktvisinkt, dat is goed te zien aan mijn hopen vandaagUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
HIj heeft te veel vrouwen. Kan het niet meer bijhoudenquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:10 schreef maily het volgende:
O
[..]
Ook al Korsakov net als @:loveyoulongtime
Zal er zelf niet zoveel van eten, suikerziekte dus moet oppassenquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:11 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk je wel uit met al die zoetigheid?
Niet ernstig maar toch in de gaten houden met zoet etenIK zelf niet eensquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ze zijn net geweest maar hij had net ze geluid weer zachter gezet.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
voor een beetje geluid gaan ze hem echt niet meenemen hoor. Komen ze wel?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gelukkig is het alsofquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat kan in deze tijd niet meer heUw ADH vitamine Worst
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Meditatie gedaan. Ben wel iets rustiger.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik eet nootjesquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er zo lekker?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er zo lekker?quote:Deze damesquote:![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Een nu heb ik 'last christmas' in mijn hoofd zitten ...:')sinterklaaskapoentje
![]()
Nog een half uur voor dat alles beslissende gesprek. God geef me dit kerst cadeau:')![]()
de zelfontwikkelde taal van onze Oostenrijkse stamgast hieroquote:Uw ADH vitamine Worst
Dat verdien jijquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog een half uur voor dat alles beslissende gesprek. God geef me dit kerst cadeau![]()
![]()
Moet je daar voor naar het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog een half uur voor dat alles beslissende gesprek. God geef me dit kerst cadeau
Ik duim voor je, heel veel succes Klaasje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Nee is online en half uurtje maarquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je daar voor naar het ziekenhuis?
Ik duim voor je, heel veel succes Klaasje
All I want for Christmas:')![]()
quote:Moeten we al een reddingsteam gaan sturen ?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Na 24 uurquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Moeten we al een reddingsteam gaan sturen ?![]()
![]()
Het ging gisteren beter met haar.. maar er was wat gedoe in dts zelf las ikquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Moeten we al een reddingsteam gaan sturen ?
Misschien daarom afwezig"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik kan ook niet gewoon even offline zijn hèquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het ging gisteren beter met haar.. maar er was wat gedoe in dts zelf las ik
Misschien daarom afwezig
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: