SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Oeh, lekkere afhaalpozza. Geen diepvries dus.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is over 7 minuten klaar, en het is op loopafstand.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Klopt, ik laat Mini nu zo'n schoentjes en jas aantrekken en we gaan 'm halen!quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, lekkere afhaalpozza. Geen diepvries dus.
20 euro lichter, maar goed; het is het officiële vreetfestijn dus dan mag het wat kosten!![]()
![]()
Smakelijk en veel plezier!quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, ik laat Mini nu zo'n schoentjes en jas aantrekken en we gaan 'm halen!
20 euro lichter, maar goed; het is het officiële vreetfestijn dus dan mag het wat kosten!![]()
![]()
Lekker bezigquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben inmiddels op plaats 39![]()
![]()
Geen ananas erop, hè? ☝quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, ik laat Mini nu zo'n schoentjes en jas aantrekken en we gaan 'm halen!
20 euro lichter, maar goed; het is het officiële vreetfestijn dus dan mag het wat kosten!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb jij bijna 16.000 posts in 24 dagen?! Dat is 24/7 iedere 2 minuten een post!!!quote:![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
En ik ben er niet eens 24/7quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb jij bijna 16.000 posts in 24 dagen?! Dat is 24/7 2 posts per minuut!!!![]()
![]()
![]()
Ow wacht, het is iedere 2 minuten 1 postquote:Maar dat is toch niet te doen?
![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ongelofelijkquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb jij bijna 16.000 posts in 24 dagen?! Dat is 24/7 iedere 2 minuten een post!!!
:')![]()
Het zijn 660 posts per dag. Nou, zeg, 12 uur per dag posten, dan zijn het 55 posts per uur.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb jij bijna 16.000 posts in 24 dagen?! Dat is 24/7 2 posts per minuut!!!![]()
Zo'n 60 posts per uur. Elke minuut eentje gemiddeld.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je ziet hetquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow wacht, het is iedere 2 minuten 1 postMaar dat is toch niet te doen?
![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hij post naar eigen zeggen 'elke seconde'quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
:')![]()
Naja, dat is mogelijk met een pimp aboquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij post naar eigen zeggen 'elke seconde'![]()
![]()
Hij heeft inmiddels een pimp abonnement, dan kan hij sneller achter elkaar posten.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kan wel even uitlijsten hoeveel posts hij per dag heeft gedaan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De eerste week van deze maand was het ergst, toen had ik er ongeveer 1000 per dagquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
(24x24x60)/16000 = 2,16 minuten per postquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zijn 660 posts per dag. Nou, zeg, 12 uur per dag posten, dan zijn het 55 posts per uur.
Zo'n 60 posts per uur. Elke minuut eentje gemiddeld.
Edit: Ah, je neemt 12uur per dag posten
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja als je wilquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kan wel even uitlijsten hoeveel posts hij per dag heeft gedaan.![]()
![]()
Heeft iemand wel eens een homo in het wild gezien?Zonder het woord van God is er alleen duisternis.![]()
Ja net nogquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:35 schreef Viesdik het volgende:
Heeft iemand wel eens een homo in het wild gezien?sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb er maar een keer zoveel gehad en dat was een hele dag hard werkenquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
De eerste week van deze maand was het ergst, toen had ik er ongeveer 1000 per dag:')![]()
Bolken is ook hard werkenquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb er maar een keer zoveel gehad en dat was een hele dag hard werken![]()
![]()
Ja, de beste man moet ook slapen denk ik?quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
(24x24x60)/16000 = 2,16 minuten per post
Edit: Ah, je neemt 12uur per dag posten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29+------------+----------+
| post_date | num_rows |
+------------+----------+
| 2024-12-01 | 1155 |
| 2024-12-02 | 914 |
| 2024-12-03 | 1194 |
| 2024-12-04 | 969 |
| 2024-12-05 | 961 |
| 2024-12-06 | 674 |
| 2024-12-07 | 532 |
| 2024-12-08 | 673 |
| 2024-12-09 | 539 |
| 2024-12-10 | 661 |
| 2024-12-11 | 682 |
| 2024-12-12 | 671 |
| 2024-12-13 | 793 |
| 2024-12-14 | 717 |
| 2024-12-15 | 614 |
| 2024-12-16 | 341 |
| 2024-12-17 | 463 |
| 2024-12-18 | 534 |
| 2024-12-19 | 336 |
| 2024-12-20 | 339 |
| 2024-12-21 | 327 |
| 2024-12-22 | 592 |
| 2024-12-23 | 578 |
| 2024-12-24 | 205 |
+------------+----------+
53 rows in set (0.365 sec)Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja maar 12 uur red ik nietquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de beste man moet ook slapen denk ik?Reken 8 uurtjes
![]()
![]()
Ja, je bent ook nog aan het tellen in SPLquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja daar gaat het iets harderquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, je bent ook nog aan het tellen in SPL![]()
![]()
Inclusief het moeten corrigeren van mensen die verkeerd om tellenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
30 cm grote thin crust pozza zit weer in me pens, Mini-ToT is bijna halverwege zijn 25 cm medium pozza.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inclusief het moeten corrigeren van mensen die verkeerd om tellen![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dat heb je snel soldaat gemaaktquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:46 schreef ToT het volgende:
30 cm grote thin crust pozza zit weer in me pens, Mini-ToT is bijna halverwege zijn 25 cm medium pozza.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jipquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Allemaal voor het bezoek gekocht?
[..]
NEEEEEEJ verdorie heb ik dat weer in mijn hoofd zitten.
Wel rond lunchtijd een rollo toetje gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker hoor pizzaquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:46 schreef ToT het volgende:
30 cm grote thin crust pozza zit weer in me pens, Mini-ToT is bijna halverwege zijn 25 cm medium pozza.wat had je erop?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Volgens mij wel.quote:quote:Op dinsdag 24 december 2024 06:36 schreef Homijn het volgende:
Zo, vannacht in het diepste geheim naar m'n schuilplaats verhuisd. Ik kwam alleen raar, kalend, gedrongen, ouder mannetje met een bril tegen. Verder is alles prima gegaan.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Domino's is hier op loopafstand!quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heb je snel soldaat gemaakt
En ik had honger!![]()
![]()
Hey klaasje. Hoe is het gegaan?quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind 100 op een dag al best watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Iets zonder ananas denk ik.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker hoor pizzawat had je erop?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is nou eenmaal de specialiteit van @JustinKquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb jij bijna 16.000 posts in 24 dagen?! Dat is 24/7 iedere 2 minuten een post!!!![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Goed nieuws. Ik kan tussen midden januari en eind januari worden opgenomenquote::')![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:49 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal de specialiteit van @:JustinK![]()
![]()
Ik had meat lovers.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker hoor pizzawat had je erop?
Mini-ToT heeft pepperoni.
God, je had hem uit zijn dak moeten zien gaan toen hij door had dat ik pizza gehaald had!Pas bij de uitgang had hij het door!
Met de benen wijd in de lucht springen: "Jeej! Jeej! Jeej! Jeej! Jeej Jeej! Jeej!!!!!"
![]()
Bij hem op school zit het zoontje van een pozzaboer en toen dat jochie jarig was, kregen ze allemaal salami-pozza.
Hij zei laatst dat hij dat hier ook wilde hebben, en dat hield ik bij deze bestelling dus ook in gedachten!
Alleen zag ik dat pepperoni zelfs goedkoper was dan salami, en ik wist wel zeker dat hij dat ook lekkerder zou vinden.
Eerst toen ik dat zei was hij het volledig met me eens, maar toen hij de pozza bestudeerde zei hij vrolijk dat die met salami NÓG lekkerder was dan deze!
Ik: "Hoe kun je dat nou weten? Je hebt nog geen hap genomen!"
Hij: "Oh ja!"
Hij nam een hap, en zei: "Papa,je hebt wel gelijk!"![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goed nieuws. Ik kan tussen midden januari en eind januari worden opgenomenHoly fuck, wat goed!!!!
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ah lief dat ie zo blij reageerdequote:Op dinsdag 24 december 2024 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had meat lovers.
Mini-ToT heeft pepperoni.
God, je had hem uit zijn dak moeten zien gaan toen hij door had dat ik pizza gehaald had!Pas bij de uitgang had hij het door!
Met de benen wijd in de lucht springen: "Jeej! Jeej! Jeej! Jeej! Jeej Jeej! Jeej!!!!!"
![]()
Bij hem op school zit het zoontje van een pozzaboer en toen dat jochie jarig was, kregen ze allemaal salami-pozza.
Hij zei laatst dat hij dat hier ook wilde hebben, en dat hield ik bij deze bestelling dus ook in gedachten!
Alleen zag ik dat pepperoni zelfs goedkoper was dan salami, en ik wist wel zeker dat hij dat ook lekkerder zou vinden.
Eerst toen ik dat zei was hij het volledig met me eens, maar toen hij de pozza bestudeerde zei hij vrolijk dat die met salami NÓG lekkerder was dan deze!
Ik: "Hoe kun je dat nou weten? Je hebt nog geen hap genomen!"
Hij: "Oh ja!"
Hij nam een hap, en zei: "Papa,je hebt wel gelijk!"
Heb geen kerstavondmaal op gewoon simpele kip tandooriquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die knallen klinken vast niet als bom biem![]()
Dat is een prima kerstavondmaalquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb geen kerstavondmaal op gewoon simpele kip tandoori![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja mooi. Moet het nog wat laten bezinken ..quote::')![]()
Maar papa heeft natuurlijk altijd gelijkquote:![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wij beginnen zo met een chinees tomatensoepjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Altijd goed!quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij beginnen zo met een chinees tomatensoepje![]()
![]()
Dat is behoorlijk rap inderdaad. Voor hoe lang gaat dat zijn? Of is dat allemaal nog niet echt bekend?quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja mooi. Moet het nog wat laten bezinken ..Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is een ongelooflijk lief, blij enthousiast kind!quote:
@DJMO heeft ook super lieve cadeaus gegeven, waaronder een pyjama.
Hij zat de pyjama helemaal blij lief te kussen!![]()
![]()
Hij post wat af, die JustinKquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb jij bijna 16.000 posts in 24 dagen?! Dat is 24/7 iedere 2 minuten een post!!!![]()
Hij strijdt om de hoogste usertotals mee / In sneltreinvaart nadert hij Haags weldra*
Alleen... - en dat is het vervelende wel:
Hij doet dat in het Dodetopicspel![]()
* doorhalen wat niet van toepassing isMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Je gaat een goede toekomst krijgen, man!quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja mooi. Moet het nog wat laten bezinken ..Dit wordt de doorbraak die je nodig hebt.
Ik heb zelf een tijdje in een herstellingsoord gezeten. Dat op zich is niet meteen het grote wonder wat meteen alles in orde maakt, maar het is een belangrijke eerste stap om anders te gaan leren denken. Het is een onderbreking van je patroon.sinterklaaskapoentje
![]()
Nou ja ik wacht al twee maanden. De lengte hangt er een beetje van af maar de gemiddelde persoon zit er twee a drie maandenquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk rap inderdaad. Voor hoe lang gaat dat zijn? Of is dat allemaal nog niet echt bekend?:')![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:57 schreef Homijn het volgende:
[..]
Hij post wat af, die JustinK
Hij strijdt om de hoogste usertotals mee / In sneltreinvaart nadert hij Haags weldra*
* doorhalen wat niet van toepassing is![]()
![]()
Ook in SPL![]()
![]()
Ja toen ik dat zei, was hij even beteuterd!quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar papa heeft natuurlijk altijd gelijk![]()
![]()
"Ja okee, jij hebt soms ook wel gelijk hoor!"![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:57 schreef Homijn het volgende:
[..]
Hij post wat af, die JustinK
* doorhalen wat niet van toepassing is![]()
![]()
Heel goed!quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou ja ik wacht al twee maanden. De lengte hangt er een beetje van af maar de gemiddelde persoon zit er twee a drie maanden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:51 schreef ToT het volgende:
Bij hem op school zit het zoontje van een pozzaboer en toen dat jochie jarig was, kregen ze allemaal salami-pozza.![]()
"De pozza legt nuust de homorookwurst"MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
Forum Opties Forumhop: Hop naar: