SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Killem.quote:
Zo in je gezichtje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Respectloos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 04:49 schreef KillemWieft het volgende:
Respectloos!Jij gooit met saus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen Heer UN.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klaar voor de Kerst?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slaan we over dit jaar, gister gegourmet en verder doen we niksTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hier net andersom.we gaan samen koken en eten.quote:Op dinsdag 24 december 2024 05:19 schreef _UserName_ het volgende:
Slaan we over dit jaar, gister gegourmet en verder doen we niks“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kijk aan, gezellig! Nee, met de huidige situatie is mijn vrouw niet ect in haar doen, gister wederom een aanval (daarom was ik ineens weg) dus was nog een wonder dat gourmet gingTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ach jemig,niks ernstig? Het zag er zo gezel uit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was wederom in haar slaap, midazolam gebruikt, grote moeite gehad haar bij te krijgen maar geen verwondingen op een tongbeet na. Zijn de hormonen en verstoorde slaapritmeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Meestal is Soul een paar dagen bij haar zus maar nu kiest ze er voor samen te zijn en ze heeft er zin in.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[quote]Op dinsdag 24 december 2024 05:27 schreef _UserName_ het volgende:
Was wederom in haar slaap, midazolam gebruikt, grote moeite gehad haar bij te krijgen maar geen verwondingen op een tongbeet na. Zijn de hormonen en verstoorde slaapritme
sterkte gewenst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sorry,ik heb even ruzie met mijn toetsenbord.Ja is wel leuk om weer eens samen te zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gooi 'm uit het raam!quote:Op dinsdag 24 december 2024 05:39 schreef FreshFruit het volgende:
Sorry,ik heb even ruzie met mijn toetsenbord.Ja is wel leuk om weer eens samen te zijn.
Dat geloof ik idd
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 05:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gooi 'm uit het raam!
Dat geloof ik idd![]()
Doet het nu weer hoop ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
You take me in the mailing or not?quote:Op dinsdag 24 december 2024 05:43 schreef _UserName_ het volgende:
Ik denk het niet, staat een hele rare zin
Ik had een verkeerde knop ingedrukt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En zelf opgelost,meestal moet Soul dat doen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 05:56 schreef _UserName_ het volgende:
Da's nooit goed nee.. gelukkig werkt het nu weer
Ja,hoe was het trouwens om even weer op je werkplek te zijn?quote:Op dinsdag 24 december 2024 05:58 schreef _UserName_ het volgende:
Dan heb je ook nog wat te vertellen tijdens het eten!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed, lekker oldskool vrijwiligerstaken gedaan. In plaats van anderen vragen te prijzen en op te ruimen nu zelf gedaan, mensen doorverwezen naar de leidinggevende ed, al moest ik ook mijn kennis nog eve laten gelden bij de directeur (leidinggevende van dienst)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maar echt he? Dat is toch lekker.quote:Op dinsdag 24 december 2024 06:02 schreef _UserName_ het volgende:
Goed, lekker oldskool vrijwiligerstaken gedaan. In plaats van anderen vragen te prijzen en op te ruimen nu zelf gedaan, mensen doorverwezen naar de leidinggevende ed, al moest ik ook mijn kennis nog eve laten gelden bij de directeur (leidinggevende van dienst)
Zeker, mijn vrouw wilde hem ook soort van op zijn plek zetten en deed op kantoor van alles, was erg leuk om te zienquote:Op dinsdag 24 december 2024 06:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar echt he? Dat is toch lekker.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mag ik zeggen dat jij teveel deed?quote:Op dinsdag 24 december 2024 06:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zeker, mijn vrouw wilde hem ook soort van op zijn plek zetten en deed op kantoor van alles, was erg leuk om te zien“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat mag, en dat klopt, alsook de rede dat ik ben gestoptquote:Op dinsdag 24 december 2024 06:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat jij teveel deed?
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 24 december 2024 06:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat mag, en dat klopt, alsook de rede dat ik ben gestopt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En heb er ook geen spijt van, niet van het stoppen maar ook niet voor het aangrijpen van deze kans, heb veel ove mezelf geleerd waar ik in de toekomst iets mee kanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Als in grenzen aangeven?quote:Op dinsdag 24 december 2024 06:09 schreef _UserName_ het volgende:
En heb er ook geen spijt van, niet van het stoppen maar ook niet voor het aangrijpen van deze kans, heb veel ove mezelf geleerd waar ik in de toekomst iets mee kan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat heb ik mijn dienstverband 5-6 maal gedaan dit jaar, op een gegeven moment is het dan klaar zoals nu. Het in verwachting zijn heeft hierbij ook erg geholpenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heel goed van u.Pak nu ook je rust want als die kleine er is.quote:Op dinsdag 24 december 2024 06:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat heb ik mijn dienstverband 5-6 maal gedaan dit jaar, op een gegeven moment is het dan klaar zoals nu. Het in verwachting zijn heeft hierbij ook erg geholpen
de 3 van de radio moeten nog 3 uren moderieren
ik geloof 5 mio. is al samengekomen
en van de 2 meiden slapt![]()
Doe ik ook zeker, de kamer is klaar, doe lekker rustig aan.. Straks is er geen tijd meer voor en dan gaat "ontslag" nemen lastigquote:Op dinsdag 24 december 2024 06:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel goed van u.Pak nu ook je rust want als die kleine er is.
Hier nu Wijnand Speelman.quote:Op dinsdag 24 december 2024 06:19 schreef mario390 het volgende:
de 3 van de radio moeten nog 3 uren moderieren
ik geloof 5 mio. is al samengekomen
en van de 2 meiden slapt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga zo ook even liggen,heb daar een vaste mix voor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Helemaal zen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
Ga ik vanmiddag doen rond 12 uur meestal, heerlijk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Precies, docu op, in slaap vallen en verder gaan waar ik was gebleven als ik wakker wordquote:
Wat leuk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Luxe,hier om 8 uur.quote:Op dinsdag 24 december 2024 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
half uurtje is de winkel al open, lekker man“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
is eenmalig want kerst, maar ik wacht tot vrouwlief wakker is, niet dat ze een toeval heeft wanneer ik weg ben in haar slaapTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik weet wel een manier om haar wakker te krijgen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 06:33 schreef _UserName_ het volgende:
is eenmalig want kerst, maar ik wacht tot vrouwlief wakker is, niet dat ze een toeval heeft wanneer ik weg ben in haar slaap
Zo, vannacht in het diepste geheim naar m'n schuilplaats verhuisd. Ik kwam alleen raar, kalend, gedrongen, ouder mannetje met een bril tegen. Verder is alles prima gegaan.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik wilde hem al posten maar dacht; die is te voor de hand liggend.quote:
JM
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Stay safe Homijn!quote:Op dinsdag 24 december 2024 06:36 schreef Homijn het volgende:
Zo, vannacht in het diepste geheim naar m'n schuilplaats verhuisd. Ik kwam alleen raar, kalend, gedrongen, ouder mannetje met een bril tegen. Verder is alles prima gegaan."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Heb je voldoende voorraad mee genomen?quote:Op dinsdag 24 december 2024 06:36 schreef Homijn het volgende:
Zo, vannacht in het diepste geheim naar m'n schuilplaats verhuisd. Ik kwam alleen raar, kalend, gedrongen, ouder mannetje met een bril tegen. Verder is alles prima gegaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hello UN en Assie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heer Schotel.quote:
Hoe gaat met het stoppen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed hoor, de pleister doet zijn werk, al neemt dat niet de gewoonte en gedachtes wegquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja,en nu?quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:09 schreef mario390 het volgende:
3 Moderator:innen. 120 Stunden live in der gläsernen Wunschhütte.ze wohnen,slapen daar Ein Spendenfest, das ganz Österreich verbindet. ze moeten nog tot 10 00 moderieren
[ afbeelding ]
Nee daar moet je aan wennen. Die gewoonte. En het iets niet met je handen doen. Maar fijn dat het tot nu toe lukt.quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goed hoor, de pleister doet zijn werk, al neemt dat niet de gewoonte en gedachtes wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O leuk. Doen ze dat bij jullie ook.quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:09 schreef mario390 het volgende:
3 Moderator:innen. 120 Stunden live in der gläsernen Wunschhütte.ze wohnen,slapen daar Ein Spendenfest, das ganz Österreich verbindet. ze moeten nog tot 10 00 moderieren
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is wel heel rustig in Zwolle.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
slijt vanzelf wel en over een maandje of 3 heb ik we wat aders te doenquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee daar moet je aan wennen. Die gewoonte. En het iets niet met je handen doen. Maar fijn dat het tot nu toe lukt.
![]()
ja maar ik heb erst van gisteren weg geluistert en gekijkt gaat nog tot 10 00quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk. Doen ze dat bij jullie ook.![]()
Komt goed Mario.De eerste miljoenen zijn hier al binnen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke, wie dann meestal te samen bekomen, je zeg me dann hoeveel nederland samengekregt heeft“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
slijt vanzelf wel en over een maandje of 3 heb ik we wat aders te doen
Ik miste het vooral als ik een film ging kijken of iemand ging bellen. En dan niet eens zozeer het roken maar het vasthouden van die peuk
schelt dat ik standaard tandenstokers p tafel heb staanquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Ik miste het vooral als ik een film ging kijken of iemand ging bellen. En dan niet eens zozeer het roken maar het vasthouden van die peuk
Oke is vaak wel gezellig, hier is het vannacht/gisteren avond uit de hand gelopen\Plein was vol en toch probeerde 100 jongeren door te drinken. politie te paard moest er bij aan te pas komenquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ik heb erst van gisteren weg geluistert en gekijkt gaat nog tot 10 00Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A kijk, dan heb je al iets.quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
schelt dat ik standaard tandenstokers p tafel heb staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kerstavond.quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
wohnen en slapen de ook daar de moderatoren? tot hoe lang duurd dat?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, 18 tm 24 decquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
wohnen en slapen de ook daar de moderatoren? tot hoe lang duurd dat?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
je bedoelt daar waar de radio-aktie is hebben jongeren zich bedronken?quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke is vaak wel gezellig, hier is het vannacht/gisteren avond uit de hand gelopen\Plein was vol en toch probeerde 100 jongeren door te drinken. politie te paard moest er bij aan te pas komen![]()
Weet niet of ze dronken waren.quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bedoelt daar waar de radio-aktie is hebben jongeren zich bedronken?
Maar de hekken waren dicht, het plein was vol en ze ging er toch door heen/
https://www.npo3fm.nl/ Hier kan je kijken
Dit hebben ze al opgehaald
En het duurt nog 13 uur en 10 minWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En bij jullie Mario?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je gaat toch niet staan kijken naar die lui in dat glazen huis?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
treden artiesten op hequote:Op dinsdag 24 december 2024 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Je gaat toch niet staan kijken naar die lui in dat glazen huis?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wanneer heeft dat begonnen?quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet of ze dronken waren.
Maar de hekken waren dicht, het plein was vol en ze ging er toch door heen/
https://www.npo3fm.nl/ Hier kan je kijken
Dit hebben ze al opgehaald [ afbeelding ]
En het duurt nog 13 uur en 10 min![]()
@mario390 hier kan je het zien dat ze door het hek breken en de politie te paard er bij komt.
https://www.destentor.nl/(...)-grijpt-in~ae317a3c/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow oké. Ik dacht al, een beetje kijken naar die DJ's die in een microfoon staan te lullen en op knopjes drukken.... Je kunt wel wat beters doen met je tijd.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
In jouw geval zou het gebrokenhuis zijnquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Je gaat toch niet staan kijken naar die lui in dat glazen huis?![]()
18 december tot Kerstavondquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja vooral omdat het zo lekker weer isquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow oké. Ik dacht al, een beetje kijken naar die DJ's die in een microfoon staan te lullen en op knopjes drukken.... Je kunt wel wat beters doen met je tijd.![]()
Morguh GG
even heeft en jonge couple gebellt en gezegd dat hun
kleine jong schwer ziek is, en de kerst nur zeer rustig vieren
kunnen en kort om dat de kleine jong rust bruikt,
de moeder zeg vor de jong werd het geen kerst geven
heb niet goed geluistert wat het kind heeft![]()
wat en debielen idiotenquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:24 schreef Dotteke het volgende:
@:mario390 hier kan je het zien dat ze door het hek breken en de politie te paard er bij komt.
https://www.destentor.nl/(...)-grijpt-in~ae317a3c/![]()
![]()
Waarvoor zamelen ze bij jullie geld in.quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:26 schreef mario390 het volgende:
even heeft en jonge couple gebellt en gezegd dat hun
kleine jong schwer ziek is, en de kerst nur zeer rustig vieren
kunnen en kort om dat de kleine jong rust bruikt,
de moeder zeg vor de jong werd het geen kerst geven
heb niet goed geluistert wat het kind heeft
Hier voor kinderen met een metabolen ziekteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja niets kan meer normaal gaan lijkt het welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben jij al weer terug van vakantie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-12-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3903 / +144 / +8 / 14585 / 15315
2. FreshFruit / 1601 / +130 / +117 / 3648 / 4380
3. Dr.Mikey / 1073 / +40 / +65 / 1541 / 1950
4. mario390 / 808 / +1 / +3 / 639 / 953
5. KillemWieft / 532 / +20 / +12 / 439 / 688
6. hemarookworst / 495 / +11 / +8 / 1762 / 2094
7. _UserName_ / 484 / +24 / +67 / 451 / 588
8. HappyCharly / 477 / +40 / +2 / 2224 / 2492
9. AardappelSchotel / 370 / +44 / +0 / 2232 / 2483
10. gebrokenglas / 336 / +11 / +1 / 2579 / 2903
11. greysbones / 300 / +0 / +0 / 3138 / 3315
12. MizzezAmy / 293 / +31 / +0 / 1489 / 1716
13. ToT / 257 / +20 / +0 / 3400 / 3628
14. Lovely / 252 / +8 / +0 / 2736 / 3017
15. Rob / 236 / +0 / +14 / 266 / 349
16. loveyoulongtime / 185 / +2 / +0 / 963 / 1061
17. Pinnenmutske / 184 / +0 / +0 / 877 / 1033
18. Fogel / 183 / +0 / +0 / 671 / 821
19. kree / 167 / +2 / +0 / 864 / 971
20. devzero / 161 / +3 / +11 / 427 / 508SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
de dagen zijn oostenrijkse muzieker opgetreden
nu even in ochtend cesar sampson zingt kerstsongs met streicher de bij
song contest 2018 3te vor oostenrijk geworden is![]()
Mogguhquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooral omdat het zo lekker weer is![]()
Morguh GG
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
vor oostenrijkse familien in not vor licht ins dunkelquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarvoor zamelen ze bij jullie geld in.
Hier voor kinderen met een metabolen ziekte![]()
Het was hier toen wel dik feest.Grootste bedrag ooit ingezameld.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij hebt ook staan kijken?quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:33 schreef FreshFruit het volgende:
Het was hier toen wel dik feest.Grootste bedrag ooit ingezameld.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heer ggg.quote:![]()
Ben zelfs mijn fiets kwijtgeraakt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik vind in moment nur dat nach 72 uren 2,603 896 stand was
laatste jaar is over 5 mio. gewezen maar daar heb niet geluistert weest niet dat is![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:37 schreef mario390 het volgende:
ik vind in moment nur dat nach 72 uren 2,603 896 stand was
laatste jaar is over 5 mio. gewezen maar daar heb niet geluistert weest niet dat is![]()
![]()
Ja dat was best een leuke fiets.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar leuk dat ze dit ook bij jullie doenquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor oostenrijkse familien in not vor licht ins dunkelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat vind ik dus ook, was eerder altijd iets voor het buitenland.quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:38 schreef _UserName_ het volgende:
vind wel goed dat ze nu iets in nationaal belang doen
Vorig jaar ook al voor hier toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is een aantal jaar niet geweest dacht ik, heb het nooit zo gevolgdquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook, was eerder altijd iets voor het buitenland.
Vorig jaar ook al voor hier toch?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Geen idee waar ik hem had neergezet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat iemand zo'n opvallende fiets jat.quote:
Nouja, wel met succes want het ding is niet teruggevonden begrijp ik?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O, je bent m gewoon kwijt. En staat hij nog steeds ergens aan een hek...quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:42 schreef FreshFruit het volgende:
Geen idee waar ik hem had neergezet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, je bent m gewoon kwijt. En staat hij nog steeds ergens aan een hek...
DIt is eigenlijk het eerste jaar dat ik het niet zo volg.quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
is een aantal jaar niet geweest dacht ik, heb het nooit zo gevolgd
Meestal voor ik ga slapen zet ik het boven even aan.
Vannacht kon ik niet slapen dus heb het wel even liggen kijken/luisterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En niet liggen bolkuh?quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt is eigenlijk het eerste jaar dat ik het niet zo volg.
Meestal voor ik ga slapen zet ik het boven even aan.
Vannacht kon ik niet slapen dus heb het wel even liggen kijken/luisterenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee dat doe ik eigenlijk zelden. als ik ga liggen tv kijken wil het nog wel eens zijn dat ik in slaap val.quote:
Maar ga ik het internet op dan kan je het helemaal vergeten dan is de tijd zo wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Da's waar.quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat doe ik eigenlijk zelden. als ik ga liggen tv kijken wil het nog wel eens zijn dat ik in slaap val.
Maar ga ik het internet op dan kan je het helemaal vergeten dan is de tijd zo wegAutocorrect
(zelfst. naamw.)
de eigentlich licht in dunkel tvzendung is altijd op 24.dec. orf 2 beginnt 9 00 gaat tot avond
mensen bellen, of spenden ook per email geld
oostenrijkse muzieker treden op, en bij de telefonen zitten
alles bekannte oostenrijkers uit tv, film,sport, muziek,
Seit 1978 findet die Kampagne im Fernsehen statt. Jeweils am Heiligen Abend präsentiert der ORF eine 14-stündige Fernsehsendung, in der um Spenden für Sozialhilfe- und Behindertenprojekte in Österreich gebeten wird. Die 2,2 Millionen Zuschauer spenden an so einem Abend ca. 5,7 Millionen Euro (2010; 2009: 5,5 Mio. Euro, 2013: 5,5 Mio. Euro[5]); Benefiz-Projekte das ganze Jahr über erbringen weitere 6,5 Millionen Euro.![]()
Is maar 1 dag?quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:49 schreef mario390 het volgende:
de eigentlich licht in dunkel tvzendung is altijd op 24.dec. orf 2 beginnt 9 00 gaat tot avond
mensen bellen, of spenden ook per email geld
oostenrijkse muzieker treden op, en bij de telefonen zitten
alles bekannte oostenrijkers uit tv, film,sport, muziek,
Seit 1978 findet die Kampagne im Fernsehen statt. Jeweils am Heiligen Abend präsentiert der ORF eine 14-stündige Fernsehsendung, in der um Spenden für Sozialhilfe- und Behindertenprojekte in Österreich gebeten wird. Die 2,2 Millionen Zuschauer spenden an so einem Abend ca. 5,7 Millionen Euro (2010; 2009: 5,5 Mio. Euro, 2013: 5,5 Mio. Euro[5]); Benefiz-Projekte das ganze Jahr über erbringen weitere 6,5 Millionen Euro.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Im Jahr 2023 nahm der Verein 20,11 Millionen Euro an Spenden ein.,dat is niet van nur 1 dag dat
is van hele jaar helpprojekten![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
O hey
vanavond willt mutti unbedingt mijn keukenvloer wischen
ik kunnt zij niet stoppen, dann is zij ook onbedingt bij me op wc![]()
wees blij dat ze bij jou poetstquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:06 schreef mario390 het volgende:
ik kunnt zij niet stoppen, dann is zij ook onbedingt bij me op wc![]()
Kan je dat zelf niet?quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:06 schreef mario390 het volgende:
ik kunnt zij niet stoppen, dann is zij ook onbedingt bij me op wc
En waarom mag ze niet op jou wc?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga helemaal mniets poetsen vandaag
zelfs je tanden niet?quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga helemaal mniets poetsen vandaagTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heb ik al gedaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Fysio, appelcake maken en uiteten vanavondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dochter en kleinkinderen slapen hier vanavond.
En jij? Nog plannen voor vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als de vrouw wakker is boodschappen doe, badkamer schrobben en vanmiddag op bed liggen even. Vanavond film met wat hapjes
O waarom op bed liggen? Ben je ziek?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is minder. En het kan dus waarom niet. Nu nog van je vrije tijd genieten wordt over 3 maanden allemaal andersquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, slechte nacht gehad, vroeg er uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De donkere dagen voor Kerst
Met kaneel?quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
Fysio, appelcake maken en uiteten vanavond
BolkjeWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja lekker appel met een beetje suiker en kaneelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh jammiequote:Op dinsdag 24 december 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lekker appel met een beetje suiker en kaneelWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja denk dat dat wel het toekomstbeeld is voor de Kerstquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ipv witte kerst grijze kerst jaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MIjn kleindochter(6jaar) vroeg of ik die wilde bakken, nou dan doe je dat toch evenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik nog nooit gegeten plukbrood. Heb het vaak in handen, maar het lijkt mij zo droogquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:47 schreef _UserName_ het volgende:
ik had gister appeltaart-plukbrood, was ook erg lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het helemaal niet, had ook mijn bedenkingen maar onterechtquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gegeten plukbrood. Heb het vaak in handen, maar het lijkt mij zo droogTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Misschien haal ik er nog wel een vandaag voor de kerstbrunchquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is het helemaal niet, had ook mijn bedenkingen maar onterechtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
goed idee, heb hier de lunch wat aan moeten passen na een tongbeet van mevrouwTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
dan moet het voor beiden lekker zijn en voor mevrouw is dat het momenteel niet zo
O jee dat is niet slim om in je tong te bijten, of kwam dat tijdens een aanval?quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:55 schreef _UserName_ het volgende:
goed idee, heb hier de lunch wat aan moeten passen na een tongbeet van mevrouwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A gossie, vervelend voor haar.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:01 schreef _UserName_ het volgende:
Gister weer een aanval gehad, nummer 3 in 18 dagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wait, what?quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
@:ToT what dit you do????Môgguh luitjes!
![]()
Ja, het is niet anders.. Maar vrouwlief is wakker dus duik de bank op
Fijne dag UN
Hey ToT
Hey ToT, hier wel goed, daar dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Lovelyquote:
Jawel, lekker relatief lang kunnen slapen!quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ToT, hier wel goed, daar dan?Mini heeft ook heel goed geslapen!
En hij zit nu lekker een tosti te smikkelen.
![]()
![]()
Ik had t blijkbaar ook nodig, normaal slaap ik niet zolangquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ah dat is fijnquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:38 schreef ToT het volgende:
Daarna kwam het lieve manneke nog ff een flinke tijd knuffelen!"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Afgelopen zaterdag heb ik tot 10.00 geslapen!quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik had t blijkbaar ook nodig, normaal slaap ik niet zolang
Was vroeger gewoon normaal voor me, maar voor nu is dat echt uitzonderlijk!![]()
![]()
O dat is wel lekker dat hij ook een beetje doorslaaptquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, lekker relatief lang kunnen slapen!Mini heeft ook heel goed geslapen!
En hij zit nu lekker een tosti te smikkelen.
Is hij nu met de Kerst bij jou?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker tochquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag heb ik tot 10.00 geslapen!
Was vroeger gewoon normaal voor me, maar voor nu is dat echt uitzonderlijk!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vroeger sliep ik ook wel lang, maar kwam ook omdat ik toen in een rot periode zat..quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag heb ik tot 10.00 geslapen!
Was vroeger gewoon normaal voor me, maar voor nu is dat echt uitzonderlijk!
Komt ook omdat nog lang donker is in de ochtend"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
@JustinK slaapt uitquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
Wat een rust hier voor de ochtend zeg
@:JustinK wakker worden de koffie staat klaar
De luilak
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Yup, t/m eerste kerstdag. Misschien dat we 's avonds naar zijn mama toe gaan en dat hij daar dan blijft, maar anders gaat hij er de volgende dag naar toe. De volgende dag is hij weer bij mij.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel lekker dat hij ook een beetje doorslaapt
Is hij nu met de Kerst bij jou?![]()
![]()
Ah ja, dan slaap je idd wel meer.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vroeger sliep ik ook wel lang, maar kwam ook omdat ik toen in een rot periode zat..
Komt ook omdat nog lang donker is in de ochtend
Maar die periode is dus voorbij?![]()
![]()
Hey Greysquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:JustinK slaapt uit
De luilak![]()
Ja hij verzaakt de boel een beetje en denk ik kom er wel.
Mehr punckten für uns!quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
De luilak![]()
![]()
Mooi verdeeld zo. En met oud en nieuw?quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, t/m eerste kerstdag. Misschien dat we 's avonds naar zijn mama toe gaan en dat hij daar dan blijft, maar anders gaat hij er de volgende dag naar toe. De volgende dag is hij weer bij mij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja al lang gelukkig..quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja, dan slaap je idd wel meer.
Maar die periode is dus voorbij?
Dat is wel weer waar en ik ben zo ook nog een voor minimaal 1,5 uur pleite, dus vangen maarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nr 1 kan je toch niet meer worden en alle andere plaatsen is geen prijs.quote:
Dus relax
Jawel, ik kan andere nog wel inhalen dat is ook een doelquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nr 1 kan je toch niet meer worden en alle andere plaatsen is geen prijs.
Dus relax"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik denk dat hij gelijk heeftquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Greys![]()
Ja hij verzaakt de boel een beetje en denk ik kom er wel.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oudjaar hier, nieuwjaar daar.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi verdeeld zo. En met oud en nieuw?![]()
![]()
Precies.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, ik kan andere nog wel inhalen dat is ook een doelVoor sommigen is dat ook gewoon geinig om te doen. Iedereen bolkt hier met zo zijn/haar eigen redenen.
![]()
Daarom dat is ook een leuk spel toch andere proberen in te halen etcquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.Voor sommigen is dat ook gewoon geinig om te doen. Iedereen bolkt hier met zo zijn/haar eigen redenen.
Nou ik blijf er niet voor wakker.. maar t is wel leuk als je wat pakt als hier postquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ook maar het kan me eigelijk niet bomme.
Nog droog hier. vanmiddag komt er wel regenquote:
Goedemorgen birdie bird![]()
![]()
Goedemorgen Lovely lovequote:Op dinsdag 24 december 2024 09:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog droog hier. vanmiddag komt er wel regen
Goedemorgen birdie bird![]()
![]()
![]()
![]()
Zou nu ook droog moeten zijn volgens de app![]()
Hele dag droog gemeld.Weinig zon deze week zie ik nu.Smile, it's free therapy.![]()
Geen zon indd helaas pindakaasquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Lovely love![]()
![]()
Zou nu ook droog moeten zijn volgens de app![]()
Hele dag droog gemeld.Weinig zon deze week zie ik nu.
Zellufquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
De luilak![]()
![]()
FeestThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ben weer ff een photoshopje aan het maken, Mini-ToT ligt er om in een deuk, en wil gelijk ook tekenen.
Een kleurplaat!
Van een Lamborghini!
Okee, ff tussendoor printen dan.![]()
![]()
Owquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neuheuuu
Ik was er om half 8 uit![]()
Ik niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of greysie zelf?quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:11 schreef Lovely het volgende:
Dat is optijd, hondjes moesten plasje doen?![]()
![]()
Eentje wel jaquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:11 schreef Lovely het volgende:
Dat is optijd, hondjes moesten plasje doen?
Buddy kan als hij wil langerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah okquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eentje wel ja
Buddy kan als hij wil langer
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: