SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Killem.quote:
Zo in je gezichtje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Respectloos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 04:49 schreef KillemWieft het volgende:
Respectloos!Jij gooit met saus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen Heer UN.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klaar voor de Kerst?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slaan we over dit jaar, gister gegourmet en verder doen we niksTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hier net andersom.we gaan samen koken en eten.quote:Op dinsdag 24 december 2024 05:19 schreef _UserName_ het volgende:
Slaan we over dit jaar, gister gegourmet en verder doen we niks“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kijk aan, gezellig! Nee, met de huidige situatie is mijn vrouw niet ect in haar doen, gister wederom een aanval (daarom was ik ineens weg) dus was nog een wonder dat gourmet gingTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ach jemig,niks ernstig? Het zag er zo gezel uit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was wederom in haar slaap, midazolam gebruikt, grote moeite gehad haar bij te krijgen maar geen verwondingen op een tongbeet na. Zijn de hormonen en verstoorde slaapritmeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Meestal is Soul een paar dagen bij haar zus maar nu kiest ze er voor samen te zijn en ze heeft er zin in.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[quote]Op dinsdag 24 december 2024 05:27 schreef _UserName_ het volgende:
Was wederom in haar slaap, midazolam gebruikt, grote moeite gehad haar bij te krijgen maar geen verwondingen op een tongbeet na. Zijn de hormonen en verstoorde slaapritme
sterkte gewenst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sorry,ik heb even ruzie met mijn toetsenbord.Ja is wel leuk om weer eens samen te zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gooi 'm uit het raam!quote:Op dinsdag 24 december 2024 05:39 schreef FreshFruit het volgende:
Sorry,ik heb even ruzie met mijn toetsenbord.Ja is wel leuk om weer eens samen te zijn.
Dat geloof ik idd
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 05:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gooi 'm uit het raam!
Dat geloof ik idd![]()
Doet het nu weer hoop ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
You take me in the mailing or not?quote:Op dinsdag 24 december 2024 05:43 schreef _UserName_ het volgende:
Ik denk het niet, staat een hele rare zin
Ik had een verkeerde knop ingedrukt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En zelf opgelost,meestal moet Soul dat doen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 05:56 schreef _UserName_ het volgende:
Da's nooit goed nee.. gelukkig werkt het nu weer
Ja,hoe was het trouwens om even weer op je werkplek te zijn?quote:Op dinsdag 24 december 2024 05:58 schreef _UserName_ het volgende:
Dan heb je ook nog wat te vertellen tijdens het eten!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed, lekker oldskool vrijwiligerstaken gedaan. In plaats van anderen vragen te prijzen en op te ruimen nu zelf gedaan, mensen doorverwezen naar de leidinggevende ed, al moest ik ook mijn kennis nog eve laten gelden bij de directeur (leidinggevende van dienst)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maar echt he? Dat is toch lekker.quote:Op dinsdag 24 december 2024 06:02 schreef _UserName_ het volgende:
Goed, lekker oldskool vrijwiligerstaken gedaan. In plaats van anderen vragen te prijzen en op te ruimen nu zelf gedaan, mensen doorverwezen naar de leidinggevende ed, al moest ik ook mijn kennis nog eve laten gelden bij de directeur (leidinggevende van dienst)
Zeker, mijn vrouw wilde hem ook soort van op zijn plek zetten en deed op kantoor van alles, was erg leuk om te zienquote:Op dinsdag 24 december 2024 06:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar echt he? Dat is toch lekker.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mag ik zeggen dat jij teveel deed?quote:Op dinsdag 24 december 2024 06:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zeker, mijn vrouw wilde hem ook soort van op zijn plek zetten en deed op kantoor van alles, was erg leuk om te zien“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat mag, en dat klopt, alsook de rede dat ik ben gestoptquote:Op dinsdag 24 december 2024 06:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat jij teveel deed?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 24 december 2024 06:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat mag, en dat klopt, alsook de rede dat ik ben gestopt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En heb er ook geen spijt van, niet van het stoppen maar ook niet voor het aangrijpen van deze kans, heb veel ove mezelf geleerd waar ik in de toekomst iets mee kanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Als in grenzen aangeven?quote:Op dinsdag 24 december 2024 06:09 schreef _UserName_ het volgende:
En heb er ook geen spijt van, niet van het stoppen maar ook niet voor het aangrijpen van deze kans, heb veel ove mezelf geleerd waar ik in de toekomst iets mee kan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat heb ik mijn dienstverband 5-6 maal gedaan dit jaar, op een gegeven moment is het dan klaar zoals nu. Het in verwachting zijn heeft hierbij ook erg geholpenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heel goed van u.Pak nu ook je rust want als die kleine er is.quote:Op dinsdag 24 december 2024 06:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat heb ik mijn dienstverband 5-6 maal gedaan dit jaar, op een gegeven moment is het dan klaar zoals nu. Het in verwachting zijn heeft hierbij ook erg geholpen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: