SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Die weet toch helemaal niet hoe het alfabet werktquote:Op maandag 23 december 2024 22:15 schreef Szura het volgende:
Ik wil ook nog het spelletje zien met Chizzy
Chizzy weet niet eens wat het alfabet is.quote:Op maandag 23 december 2024 22:15 schreef Szura het volgende:
Al besprokenquote:Op maandag 23 december 2024 22:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Chizzy weet niet eens wat het alfabet is.
quote:Op maandag 23 december 2024 22:15 schreef Szura het volgende:
Al besproken.quote:Op maandag 23 december 2024 22:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar Ricky Evans is een liever kind en bovendien een stuk minder saai.quote:Op maandag 23 december 2024 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fan is een groot woord maar ik vind Domme Deef altijd wel een lief kind.
Die zet gewoon gelijk twee keer een joker in en zegt Chisnall, verder komt hij nietquote:Op maandag 23 december 2024 22:15 schreef Szura het volgende:
Meelijwekkend.quote:Op maandag 23 december 2024 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fan is een groot woord maar ik vind Domme Deef altijd wel een lief kind.
quote:Op maandag 23 december 2024 22:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die zet gewoon gelijk twee keer een joker in en zegt Chisnall, verder komt hij niet
Hardop gelachen.quote:Op maandag 23 december 2024 22:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die zet gewoon gelijk twee keer een joker in en zegt Chisnall, verder komt hij niet
Onze kat is ook zwakbegaafd, ik krijg daar zo’n zelfde gevoel bij als bij Chisnall.quote:
Van den Bergh kwam niet eens op zijn eigen naam bij de Bquote:Op maandag 23 december 2024 22:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wat die kat allemaal bekokstooft als jij s nachts slaapt, weet je helemaal niet.quote:Op maandag 23 december 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onze kat is ook zwakbegaafd, ik krijg daar zo’n zelfde gevoel bij als bij Chisnall.
Alleen zou ik Chisnall niet op mijn schoot laten
Geen duidelijke voorkeur.quote:Op maandag 23 december 2024 22:20 schreef TornadoDK het volgende:
Voor wie wordt er nu gejuicht? De immer sympathieke deef of de ietwat naar downsyndroom neigende snelle rikkert.
Altijd Rikkertquote:Op maandag 23 december 2024 22:20 schreef TornadoDK het volgende:
Voor wie wordt er nu gejuicht? De immer sympathieke deef of de ietwat naar downsyndroom neigende snelle rikkert.
quote:Op maandag 23 december 2024 22:20 schreef TornadoDK het volgende:
de ietwat naar downsyndroom neigende snelle rikkert.
Voor mij om het even. Al zijn de pieken van Chizzy altijd wel genotquote:Op maandag 23 december 2024 22:20 schreef TornadoDK het volgende:
Gelachen. Nu zie ik mijn kat voor me als Dave.quote:Op maandag 23 december 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onze kat is ook zwakbegaafd, ik krijg daar zo’n zelfde gevoel bij als bij Chisnall.
Alleen zou ik Chisnall niet op mijn schoot laten
Dat was zo hilarischquote:Op maandag 23 december 2024 22:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Van den Bergh kwam niet eens op zijn eigen naam bij de B
Kilo wel.quote:Op maandag 23 december 2024 22:21 schreef Janneke141 het volgende:
Zouden deze twee gezamenlijk de 100 aantikken?
Qua gewicht zekerquote:Op maandag 23 december 2024 22:21 schreef Janneke141 het volgende:
Daar had Dimi gewoon gelijk in. Belgen doet niet aan voorvoegsels in achternamen, dus zijn naam begint feitelijk met een V.quote:Op maandag 23 december 2024 22:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Van den Bergh kwam niet eens op zijn eigen naam bij de B
Van Veen zei bij de letter V van Gerwen, en dat werd goedgekeurd.quote:Op maandag 23 december 2024 22:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daar had Dimi gewoon gelijk in. Belgen doet niet aan voorzetsels, dus zijn naam begint feitelijk met een V.
Om die reden wordt 'Van' ook met een hoofdletter geschreven. DIt in tegenstelling tot Wout van Aert, die een Nederlandse achternaam heeft want NLse opa.
Klopt, Vandenbergh wordt zeker bij de V gerekend. Nu, Van Aert ook hoorquote:Op maandag 23 december 2024 22:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daar had Dimi gewoon gelijk in. Belgen doet niet aan voorvoegsels in achternamen, dus zijn naam begint feitelijk met een V.
Om die reden wordt 'Van' ook met een hoofdletter geschreven. DIt in tegenstelling tot Wout van Aert, die een Nederlandse achternaam heeft want NLse opa.
Bedankt Maarten van Rossum.quote:Op maandag 23 december 2024 22:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daar had Dimi gewoon gelijk in. Belgen doet niet aan voorvoegsels in achternamen, dus zijn naam begint feitelijk met een V.
Ja, dat was dus nog méér fout dan Dimi die zei dat zijn achternaam niet met een B begon.quote:Op maandag 23 december 2024 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van Veen zei bij de letter V van Gerwen, en dat werd goedgekeurd.
Hij had overigens ook nog een andere optie.
Maar bij Wout schrijf je het dus wel als 'van Aert'quote:Op maandag 23 december 2024 22:24 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Klopt, Vandenbergh wordt zeker bij de V gerekend. Nu, Van Aert ook hoor
Ok, dit even met slag om de arm dat je geen ondernemer, bestuurder, artiest, sportbeoefenaar, leraar of ambtenaar bent, niet in de luchtvaart werkt (piloot, steward) en uitsluitend in België werkt.quote:
quote:Op maandag 23 december 2024 22:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ja, snapte je uitleg wel, maar toen wij vroeger op alfabet in klas moest zitten, zaten alle V's van achter, of het van Aert of Vanaert wasquote:Op maandag 23 december 2024 22:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar bij Wout schrijf je het dus wel als 'van Aert'
Leuke pijlen, ja.quote:Op maandag 23 december 2024 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
De pijlen van Evans zijn in ieder geval mooier.
Qua BMI absoluut.quote:Op maandag 23 december 2024 22:21 schreef Janneke141 het volgende:
Zou Chisnall met een slabbetje eten?quote:Op maandag 23 december 2024 22:23 schreef fetX het volgende:
Chisnall is nu alweer vergeten waar hij is.
Stukje relatietherapie.quote:Op maandag 23 december 2024 22:28 schreef Wertha het volgende:
[..]
Wat een gelukkig koppel. Het geluk SPAT van hun gezichten af.
Al besproken.quote:
Vorige pagina.quote:Op maandag 23 december 2024 22:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Heeft iemand dit gifje nog?
paar posts terugquote:Op maandag 23 december 2024 22:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Heeft iemand dit gifje nog?
Al heel lang.quote:Op maandag 23 december 2024 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
@:Dr_Flash alweer naar bed zeker.
En maar duwen en trekken en duwen ~ R. van Barneveldquote:Op maandag 23 december 2024 22:21 schreef The_Undertone het volgende:
Ik vind Chizzy vreselijk met z'n trek- en duwworp
Ja teveel fotospam ik kan niets meer zienquote:
Ja vier topics geleden.quote:Op maandag 23 december 2024 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
@:Dr_Flash alweer naar bed zeker.
quote:Op maandag 23 december 2024 22:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja teveel fotospam ik kan niets meer zien
quote:Op maandag 23 december 2024 22:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je verdient niet goed in het speciaal onderwijs maar dit soort blije blikken maken iedere dag een feestje.quote:
quote:Op maandag 23 december 2024 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
Toto heeft voor volgend jaar een bult stevige darters nodig.
quote:
Die is absent.quote:Op maandag 23 december 2024 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Mansell een vijfsetter wordt dan ga ik van de Brienenoord.
Daarvoor op vakantie naar Amerika geweestquote:Op maandag 23 december 2024 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
Elke dag bijna in de studio gezeten.
Commentator zegt het, dan is het waar.quote:
Rene post hier niet.quote:Op maandag 23 december 2024 22:44 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Alsof je zelf niet 100x per dag vieze dingen en je gezicht aanraakt Rene.
En gij Renequote:Op maandag 23 december 2024 22:44 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Was uw pisvingers STUK.quote:Op maandag 23 december 2024 22:44 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Welke FOK!ker is dit?quote:
hij heeft vooral een idioot kapselquote:Op maandag 23 december 2024 22:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Foute kop vooral.
Die stond niet vooraan toen de gezichten werden uitgedeeld.
Een hardloper wss.quote:Op maandag 23 december 2024 22:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit ziet er niet gezond uit.
quote:
Nog maximaal 3 sets uitzitten, met dit tempo is dat een kwartiertjequote:Op maandag 23 december 2024 22:56 schreef Janneke141 het volgende:
Ik moet eigenlijk ff naar de wc, maar dan mis ik minstens anderhalve leg...
Gewoon even in een fles pissen.quote:Op maandag 23 december 2024 22:56 schreef Janneke141 het volgende:
100%quote:Op maandag 23 december 2024 22:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Broek langzaam op de enkels nu bij @:Poepz0r
Te smerig om op deze aardbol rond te mogen lopen.quote:Op maandag 23 december 2024 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
Sifon vullen.quote:Op maandag 23 december 2024 22:56 schreef Janneke141 het volgende:
En wat moet die doen dan?quote:Op maandag 23 december 2024 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Opticien nodig? Wat dacht je van hersenchirurg.
Dit was ook zo'n pareltje, toch jammer dat die pics het niet meer doen.quote:Op maandag 23 december 2024 22:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Te smerig om op deze aardbol rond te mogen lopen.
Bij hem heb ik wel het idee dat zijn hersens echt alleen wat lichamelijke functies aansturen en verder niks.quote:Op maandag 23 december 2024 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo dom is ie ook weer niet
Lobotomie, het kan al niet slechter.quote:
Oh jij denkt dat er wat zit?quote:Op maandag 23 december 2024 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lobotomie, het kan al niet slechter.
Nou nou nouquote:Op maandag 23 december 2024 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zei @:anneloos dat ook vannacht?
Koekoekquote:Op maandag 23 december 2024 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Opticien nodig? Wat dacht je van een hersenchirurg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |