SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-videoIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Morgen zitten er drie andere wespen.quote:Op maandag 23 december 2024 21:29 schreef engine het volgende:
De wesp is door de Feather weer vrij gelaten
Vincent is licht recalcitrantquote:Op maandag 23 december 2024 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vincent maakt een vervelende indruk
Vincent is een held. Die domme kutopmerkingen van die kleine kutdwerg ook de hele tijd.quote:Op maandag 23 december 2024 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Errors in zijn hoofd.quote:Op maandag 23 december 2024 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is ie toch nog op een manier ergens een lichtquote:
De altijd vervelende Cullen die van 120 gemiddeld naar 60 kan gaanquote:Op maandag 23 december 2024 21:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
MvG kreeg het ook wel écht voor z'n kiezen hè. Eerst een buitenaardse Cullen en direct daarna Chizzy.
Een vervelende Vincent, subsidievreter Hendriks en Nolles met zijn kutvlaggetjes. Geen vetpotquote:
Je hebt er kijk op.quote:Op maandag 23 december 2024 21:31 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige aan hem dat licht is.
WAT ZORRO DUS AL ZEI
Ik zit nu ook al weer een hele tijdquote:Op maandag 23 december 2024 21:32 schreef yvonne het volgende:
Zo, ben er nu pas weer, was een lange zit vanmiddag
Wat gezellig zeg, welkom!quote:Op maandag 23 december 2024 21:32 schreef yvonne het volgende:
Zo, ben er nu pas weer, was een lange zit vanmiddag
Was uw handen stucquote:Op maandag 23 december 2024 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
Gaan een paar bommen af hier in de buurt.
Beetje dit idee:
[ afbeelding ]
Vincent heeft ook Sparta - Ajax gezien vermoed ik. Vooral de eerste helft zat tegen martelen aan.quote:
Mêh.quote:Op maandag 23 december 2024 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zit nu ook al weer een hele tijd
Punten zijn tenminste wél binnen.quote:Op maandag 23 december 2024 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vincent heeft ook Sparta - Ajax gezien vermoed ik. Vooral de eerste helft zat tegen martelen aan.
Dank u.quote:
85 gemiddeld gooien actquote:Op maandag 23 december 2024 21:34 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat voor act gaat Ricky straks doen boys
Hopelijk zon dildohelmquote:Op maandag 23 december 2024 21:34 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat voor act gaat Ricky straks doen boys
Florian is een derdepijldarterquote:Op maandag 23 december 2024 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hempel gooit altijd de dubbel met zijn laatste pijl
Even het topic van gister doorzoekenquote:Op maandag 23 december 2024 21:35 schreef fetX het volgende:
Heeft iemand de foto van Nolles op een kratje met Littler nog?
Eensquote:Op maandag 23 december 2024 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ricky Evans is een ongevaarlijke leuke gek
Vorige week 4 van die lui om mijn werkbusje heen om mij te bekeuren terwijl ik juist voor hun werkgever aan het werk was op dat moment, ik was WITHEETquote:
Op sekahquote:Op maandag 23 december 2024 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ja, dat vind ik teveel werkquote:Op maandag 23 december 2024 21:35 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Even het topic van gister doorzoeken
Plankgas maatquote:Op maandag 23 december 2024 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vorige week 4 van die lui om mijn werkbusje heen om mij te bekeuren terwijl ik juist voor hun werkgever aan het werk was op dat moment, ik was WITHEET
Aspinall is het daar niet mee eensquote:Op maandag 23 december 2024 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
Pogacar zeker!quote:Op maandag 23 december 2024 21:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Hempel was handballer. Wisten jullie ook al dat er wielrenner is die eerst aan schansspringen deed?
Wist je dat er een brugspringer is die eerst postbode was?quote:Op maandag 23 december 2024 21:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Hempel was handballer. Wisten jullie ook al dat er wielrenner is die eerst aan schansspringen deed?
Belastingadviseur ouwe reus.quote:
quote:Op maandag 23 december 2024 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wist je dat er een brugspringer is die eerst postbode was?
Eentje die eerst voetballer was hebben we ookquote:Op maandag 23 december 2024 21:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Eentje leerde zelfs voor pastoorquote:Op maandag 23 december 2024 21:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eentje die eerst voetballer was hebben we ook
Ted Hankey?quote:Op maandag 23 december 2024 21:39 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Eentje leerde zelfs voor pastoor
Ah ik zoek er nog een voor werken in het buitenland, geen grap.quote:Op maandag 23 december 2024 21:38 schreef Wertha het volgende:
[..]
Belastingadviseur ouwe reus.
Dat is soms net zoiets als op je Kinky profiel zetten dat je geen anaal doet en de eerste de beste idioot klant wil toch anaal.
Je bent ook wel erg dom als je daarna nog een pijl gooitquote:Op maandag 23 december 2024 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hempel gooit altijd de dubbel met zijn laatste pijl
quote:Op maandag 23 december 2024 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Je bent ook wel erg dom als je daarna nog een pijl gooit
Zeker.quote:
Dan zal hij niet zo laag staan als dit klopt.quote:Op maandag 23 december 2024 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gurney is al twee jaar goed maar hij vliegt er altijd bij de laatste 16 of 8 uit met een plots kutgemiddelde
Jaquote:
Zag 'm alquote:
Ik ook, erg teleurgesteld.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 23 december 2024 21:46 schreef De_Kraam het volgende:
Mag je ook met Erika het podium opkomen als Duitser? @:mastercaller
Oh dat wist ik niet.quote:
Was @onlogisch er niet?quote:Op maandag 23 december 2024 21:47 schreef Coco het volgende:
Doet mij denken aan die spammer toen in VBL tijdens CL en ik was de enige mod!
Onze dank is grootquote:Op maandag 23 december 2024 21:47 schreef Coco het volgende:
Nijman met het Horst Wessel lief zou fenomenaal zijn.quote:Op maandag 23 december 2024 21:46 schreef De_Kraam het volgende:
Mag je ook met Erika het podium opkomen als Duitser? @:mastercaller
Jij hebt ook altijd pech. Ze moeten altijd jou hebben.quote:Op maandag 23 december 2024 21:47 schreef Coco het volgende:
Die zat toen in zijn midlifecrisis, niet dat het wat uitmaakte.quote:
Op naar de brienenoord.quote:Op maandag 23 december 2024 21:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd pech. Ze moeten altijd jou hebben.
Daar heeft ie wel vaker last van.quote:Op maandag 23 december 2024 21:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Die zat toen in zijn midlifecrisis, niet dat het wat uitmaakte.
Slaap lekker maat. Fijne dagen!quote:Op maandag 23 december 2024 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik zie het morgen allemaal wel. Nachtkaars dit.
Fijne kerssemus allen en tot later![]()
Okee morgen gaat het slap lullen gewoon door. Tot morgen dan dus.
Ja, dan kan het wel raadzaam zijn om wat informatie in te winnen. Complexiteit ligt er o.a. aan of je binnen of buiten de EU gaat werken, waar je verblijft tijdens de in het buitenland werkzame periode en hoeveel dagen in één jaar, NL'se of buitenlandse werkgever.quote:Op maandag 23 december 2024 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah ik zoek er nog een voor werken in het buitenland, geen grap.
Je skipt de leukste persoonlijkheden, WOWquote:Op maandag 23 december 2024 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan heeft hij er in ieder geval voor gezorgd dat de vuilnisman één zak mee kan nemen.quote:Op maandag 23 december 2024 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat tegen Clayton met 83 gemiddeld eruit.
Ja, positieve verschijning.quote:
Ik vind het een enorm saaie darter.quote:
Woon Nederland werk in Belgiëquote:Op maandag 23 december 2024 21:50 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ja, dan kan het wel raadzaam zijn om wat informatie in te winnen. Complexiteit ligt er o.a. aan of je binnen of buiten de EU gaat werken, waar je verblijft tijdens de in het buitenland werkzame periode en hoeveel dagen in één jaar, NL'se of buitenlandse werkgever.
quote:Op maandag 23 december 2024 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Yvonne en ik waren sneller dan het licht!
Weet je wie ook een positieve verschijning was?quote:Op maandag 23 december 2024 21:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja, positieve verschijning.
Slaap lekkerquote:Op maandag 23 december 2024 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Wellicht kom ik Jeffrey de Zwaan ook tegen zometeen op de Brienenoordbrugquote:Op maandag 23 december 2024 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heeft hij er in ieder geval voor gezorgd dat de vuilnisman één zak mee kan nemen.
Freddy Mercury godquote:Op maandag 23 december 2024 21:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Weet je wie ook een positieve verschijning was?
quote:Op maandag 23 december 2024 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Marie Curie?quote:Op maandag 23 december 2024 21:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Nice onequote:
Emile Ratelband?quote:Op maandag 23 december 2024 21:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben je dan wel het scherpste mes in de la?quote:Op maandag 23 december 2024 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Hempel weer dit trucje doet om vervolgens na de Kerst met een bedenkelijk niveau te verliezen ga ik de keukenlade in.
Wel ja, zoek maar vast een ruime lade uit.quote:Op maandag 23 december 2024 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Hempel weer dit trucje doet om vervolgens na de Kerst met een bedenkelijk niveau te verliezen ga ik de keukenlade in.
Belgiëquote:Op maandag 23 december 2024 21:54 schreef Wertha het volgende:
[..]
Maar uit welk land komt de werkgever?
Altijd al zo geweest.quote:Op maandag 23 december 2024 21:57 schreef RipCity het volgende:
Onoriginele kut fans laatste tijd zeg
De laatste tijd?quote:Op maandag 23 december 2024 21:57 schreef RipCity het volgende:
Onoriginele kut fans laatste tijd zeg
Puur genotquote:Op maandag 23 december 2024 21:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Gurney vs Price zou wel leuk zijn
Bekijk deze YouTube-video
Ja idd. Dat lala kolo en please don't take me home komt iedereens neus uit. Normaliter zijn Engelsen juist zo goed in nieuwe nummertjes bedenken.quote:
Vergeet niet de nieuwe hits Scotland get battered and Leeds are falling apart again!quote:Op maandag 23 december 2024 22:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja idd. Dat lala kolo en please don't take me home komt iedereens neus uit. Normaliter zijn Engelsen juist zo goed in nieuwe nummertjes bedenken.
Heb ik ook een keer mazzel.quote:Op maandag 23 december 2024 22:01 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jouw stream loopt telkens een paar seconden voor
Hempel heeft het ergens anders voor gebruiktquote:
Nee hoorquote:Op maandag 23 december 2024 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
Hempel moet echt alles op alles zetten om een paar legs te winnen.
Lachgas?quote:Op maandag 23 december 2024 22:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Hempel heeft het ergens anders voor gebruikt
Je zou bijna terugverlangen naar Taylor Wonderlandquote:Op maandag 23 december 2024 22:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Vergeet niet de nieuwe hits Scotland get battered and Leeds are falling apart again!
Die hebben we zelfs al gehoord dit WK. Maar dan is het nu Littler Wonderlandquote:Op maandag 23 december 2024 22:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Je zou bijna terugverlangen naar Taylor Wonderland
Dat wordt tegenwoordig constant bij Littler gezongenquote:Op maandag 23 december 2024 22:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Je zou bijna terugverlangen naar Taylor Wonderland
Al besprokenquote:Op maandag 23 december 2024 22:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat wordt tegenwoordig constant bij Littler gezongen
Ah. Dan keek ik toen niet of zat niet op te lettenquote:Op maandag 23 december 2024 22:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die hebben we zelfs al gehoord dit WK. Maar dan is het nu Littler Wonderland
Hoe ver loop ik achterquote:Op maandag 23 december 2024 22:09 schreef The_Undertone het volgende:
Slechts een metertje boven tops Darryl
Doodvermoeiende gozerquote:Op maandag 23 december 2024 22:09 schreef Szura het volgende:
Onsportief lang wachten met je pijlen pakken, zo kennen we hem weer
Gurney moest bij mij z'n eerste pijl nog gooien toen 'slechts een metertje boven tops' gepost werdquote:Op maandag 23 december 2024 22:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wij kijken inmiddels naar Chissnal
En dat vinden wij leuk.quote:Op maandag 23 december 2024 22:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Chisnall vs Evans, die pot gaat 12 minuten duren
Nietquote:Op maandag 23 december 2024 22:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
JAH JOH NOLLES? HEEFT HEMPEL GEHANDBALD?
En hulkenberg spreekt Nederlandsquote:Op maandag 23 december 2024 22:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
JAH JOH NOLLES? HEEFT HEMPEL GEHANDBALD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |