SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Die weet toch helemaal niet hoe het alfabet werktquote:Op maandag 23 december 2024 22:15 schreef Szura het volgende:
Ik wil ook nog het spelletje zien met Chizzy
Chizzy weet niet eens wat het alfabet is.quote:Op maandag 23 december 2024 22:15 schreef Szura het volgende:
Al besprokenquote:Op maandag 23 december 2024 22:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Chizzy weet niet eens wat het alfabet is.
quote:Op maandag 23 december 2024 22:15 schreef Szura het volgende:
Al besproken.quote:Op maandag 23 december 2024 22:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Chizzy weet niet eens wat het alfabet is.
Maar Ricky Evans is een liever kind en bovendien een stuk minder saai.quote:Op maandag 23 december 2024 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fan is een groot woord maar ik vind Domme Deef altijd wel een lief kind.
Die zet gewoon gelijk twee keer een joker in en zegt Chisnall, verder komt hij nietquote:Op maandag 23 december 2024 22:15 schreef Szura het volgende:
Meelijwekkend.quote:Op maandag 23 december 2024 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fan is een groot woord maar ik vind Domme Deef altijd wel een lief kind.
quote:Op maandag 23 december 2024 22:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die zet gewoon gelijk twee keer een joker in en zegt Chisnall, verder komt hij niet
Hardop gelachen.quote:Op maandag 23 december 2024 22:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die zet gewoon gelijk twee keer een joker in en zegt Chisnall, verder komt hij niet
Onze kat is ook zwakbegaafd, ik krijg daar zo’n zelfde gevoel bij als bij Chisnall.quote:
Van den Bergh kwam niet eens op zijn eigen naam bij de Bquote:Op maandag 23 december 2024 22:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wat die kat allemaal bekokstooft als jij s nachts slaapt, weet je helemaal niet.quote:Op maandag 23 december 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onze kat is ook zwakbegaafd, ik krijg daar zo’n zelfde gevoel bij als bij Chisnall.
Alleen zou ik Chisnall niet op mijn schoot laten
Geen duidelijke voorkeur.quote:Op maandag 23 december 2024 22:20 schreef TornadoDK het volgende:
Voor wie wordt er nu gejuicht? De immer sympathieke deef of de ietwat naar downsyndroom neigende snelle rikkert.
Altijd Rikkertquote:Op maandag 23 december 2024 22:20 schreef TornadoDK het volgende:
Voor wie wordt er nu gejuicht? De immer sympathieke deef of de ietwat naar downsyndroom neigende snelle rikkert.
quote:Op maandag 23 december 2024 22:20 schreef TornadoDK het volgende:
de ietwat naar downsyndroom neigende snelle rikkert.
Voor mij om het even. Al zijn de pieken van Chizzy altijd wel genotquote:Op maandag 23 december 2024 22:20 schreef TornadoDK het volgende:
Gelachen. Nu zie ik mijn kat voor me als Dave.quote:Op maandag 23 december 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onze kat is ook zwakbegaafd, ik krijg daar zo’n zelfde gevoel bij als bij Chisnall.
Alleen zou ik Chisnall niet op mijn schoot laten
Dat was zo hilarischquote:Op maandag 23 december 2024 22:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Van den Bergh kwam niet eens op zijn eigen naam bij de B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |