Alles goed?quote:
Ja prima, nu alle stress een beetje weg isquote:Op zondag 22 december 2024 10:06 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja met mij gaat het goed!!Heb zin in kerst
Hoe ishet met jou?
Ja wat fijn dat je huis verkocht is, of niet?quote:Op zondag 22 december 2024 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja prima, nu alle stress een beetje weg is
Enorm. Er wordt nog 1x een taxatie gedaan en dat is morgen.quote:Op zondag 22 december 2024 10:18 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja wat fijn dat je huis verkocht is, of niet?
ah spannend!!quote:Op zondag 22 december 2024 10:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enorm. Er wordt nog 1x een taxatie gedaan en dat is morgen.
Ja vanuit de koper de kant. Op zich niet heel spannend maar dan is het voor kerst klaar.quote:
Dat is zeker wel fijn, dan zit dat er op!quote:Op zondag 22 december 2024 10:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja vanuit de koper de kant. Op zich niet heel spannend maar dan is het voor kerst klaar.
Preciesquote:Op zondag 22 december 2024 10:25 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dat is zeker wel fijn, dan zit dat er op!
quote:Op zondag 22 december 2024 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jaaaa! Morgen nog een taakje voor mijn vrijwilligerswerk en dinsdag naar mijn moeder
Ja toch?quote:Op zondag 22 december 2024 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie klinken lekker positief
Hier ook. Lekker gamenquote:Op zondag 22 december 2024 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja fijn
Ben zelf ook erg chill vandaag (lekker niksnutten)
Heerlijkquote:Op zondag 22 december 2024 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier ook. Lekker gamen
Lekker voor de zondagquote:Op zondag 22 december 2024 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heerlijk
Hier serie en lezen en een beetje Fok
Echt even heel lui
Gezellig!quote:Op zondag 22 december 2024 16:04 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Lekker voor de zondagik doe met je mee!
Welke is het geworden?quote:Op zondag 22 december 2024 16:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gezellig!
Heb net het boek uitgezocht dat ik met kerst wil lezen
Nou dat maakt toch niet uit !quote:Op zondag 22 december 2024 16:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
(jaja kinderboek,maar het is zo leuk)
Naja... ben volwassen en zo. Alleen dit is zo fantastisch leuk geschrevenquote:Op zondag 22 december 2024 16:23 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nou dat maakt toch niet uit !![]()
hopelijk heb je veel lees plezier!
Daar gaat het om als het maar leuk isquote:Op zondag 22 december 2024 16:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ben volwassen en zo. Alleen dit is zo fantastisch leuk geschreven
Dank je wel, dat gaat wel goed komenBeetje boekverslaafd
Jaaaa lekker met een dekentje en een theetje!quote:Op zondag 22 december 2024 16:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Allemaal bij M00N op de bank met een boek
Gezellig, van harte welkomquote:Op zondag 22 december 2024 16:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Allemaal bij M00N op de bank met een boek
Heb dekentjes genoeg en serious request staat opquote:Op zondag 22 december 2024 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jeeeeeej!!!!
Ik zorg voor thee en chocola
Zorgen jullie voor dekentjes en muziekje?
Jij zorgt voor de liefde en warmtequote:Op zondag 22 december 2024 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dan hoef ik al nergens voor te zorgen
Altijdquote:Op zondag 22 december 2024 19:42 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Jij zorgt voor de liefde en warmte
Heel belangrijk!quote:Op zondag 22 december 2024 19:42 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Jij zorgt voor de liefde en warmte
Jeeeeeej!quote:Op zondag 22 december 2024 19:38 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Heb dekentjes genoeg en serious request staat op
Haha een half sterrenstelselquote:Op zondag 22 december 2024 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
CotS aan een kant en M00N aan de andere!
Groot genoeg voorquote:Op zondag 22 december 2024 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha een half sterrenstelsel
Feliz Natal, kerelquote:Op maandag 23 december 2024 09:28 schreef rival het volgende:
Alvast fijne feestdagen als ik jullie niet meer spreek
Graag. Want ben ik eens op kantoor, kan ik niet inloggenquote:
Je was okay.quote:Op maandag 23 december 2024 09:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Graag. Want ben ik eens op kantoor, kan ik niet inloggen
Misschien ben ik ontslagen en zijn ze vergeten het te melden
Relatiefquote:
Ik zit iig nog met 3 andere collega's op een verdieping met 80 werkplekken.quote:
Flexwerkplekstoelendans!quote:Op maandag 23 december 2024 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit iig nog met 3 andere collega's op een verdieping met 80 werkplekken.
Ik kan iig wel op mijn eigen flexplek zitten.quote:
Yeahquote:Op maandag 23 december 2024 12:56 schreef Q. het volgende:
Ik heb nog 3,5 werkdag tot ik 3,5 week vakantie heb, ik ga echt niets nieuws meer oppakken. En alles wat gedaan moest worden is gedaan. Dus lekker uit mn neus vreten.
Kun je goed wat lunchgeld uitsparenquote:Op maandag 23 december 2024 12:56 schreef Q. het volgende:
Ik heb nog 3,5 werkdag tot ik 3,5 week vakantie heb, ik ga echt niets nieuws meer oppakken. En alles wat gedaan moest worden is gedaan. Dus lekker uit mn neus vreten.
quote:Op maandag 23 december 2024 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kun je goed wat lunchgeld uitsparen
Komt goed uit met deze krappe tijden.quote:Op maandag 23 december 2024 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kun je goed wat lunchgeld uitsparen
quote:
Nee en nee.quote:Op maandag 23 december 2024 16:14 schreef Barbusse het volgende:
Gaan jullie absurd veel koken en vreten deze kerst?
Nopequote:Op maandag 23 december 2024 16:14 schreef Barbusse het volgende:
Wel vreten?quote:
Neequote:
quote:
Saaiquote:
Ik laat het koken doen en eet met matequote:
Ik ga eerste kerstdag de voorbereidingen doen voor 2e kerstdagquote:Op maandag 23 december 2024 16:14 schreef Barbusse het volgende:
Lekkahquote:Op maandag 23 december 2024 17:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ga eerste kerstdag de voorbereidingen doen voor 2e kerstdag
Oftewel, een shitload stoofperen en appelmoes maken.
Maar maar maar Saturnalisquote:Op maandag 23 december 2024 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... wij vinden dit fijn
Faxiequote:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Over een uurtje naar mijn moeder en kerst te vieren![]()
Nog even geduld
Veel plezier, lekker van elkaar genietenquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Over een uurtje naar mijn moeder en kerst te vieren![]()
Nog even geduld
Omdat een vast ritme fijn en gezond isquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:08 schreef Barbusse het volgende:
Waarom ben ik opgestaan terwijl ik vrij ben?
Mja, verder met voorbereidingen voor kerstdiner dan maar
Jeeeej! Ja dat gaat wel lukken jaquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Veel plezier, lekker van elkaar genieten
Fijn!quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jeeeej! Ja dat gaat wel lukken ja
Buurmeisjequote:Op dinsdag 24 december 2024 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Veel plezier, lekker van elkaar genieten
Merciquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat een vast ritme fijn en gezond is
Succes met de voorbereidingen
Hyvää joulua kaikille!quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Iedereen fijne Kerstdagen gewenst
Barbquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Buurmeisje
[..]
Merci
[..]
Hyvää joulua kaikille!
quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:15 schreef Barbusse het volgende:
We stappen maar weer de metro in op weg naar huis
Yeps. Was vergeten dat ik vrij wasquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Voor niks naar werk gegaan?
Hoe kan je nou vergeten dat je vrij bentquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yeps. Was vergeten dat ik vrij was
Maar nu dus wel lekker lang de tijd om te kokerellen
Kreeftensoepje, zalm en tonijn carpaccio, amuse bouches, Roquefort salade met appel en walnoten salade met een portdressing, eendenborst in portsaus en pommes sarladaise met truffelboter machen
Ginja in chocolade cups met bosfruit en een kaasplankje als dessert
You know mequote:Op dinsdag 24 december 2024 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe kan je nou vergeten dat je vrij bent![]()
Ik maak geen enorme hoeveelheden hoor. Ga bv geen eendenborst van een halve kilo serveren. Ben geen all you can eat vreetschuurquote:Jezus wat veel en luxe
Truequote:Op dinsdag 24 december 2024 10:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You know me
[..]
Ik maak geen enorme hoeveelheden hoor. Ga bv geen eendenborst van een halve kilo serveren. Ben geen all you can eat vreetschuur
Vind ik leuk johquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
True![]()
Nee maar dan nog. Het is wel veel werk.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind ik leuk joh
Alhoewel ik je nu al kan zeggen dat vanavond mijn keuken eruit zal zien als de Gaza strip
Hoi jijquote:
CotSiequote:
Nu al?quote:Op donderdag 26 december 2024 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alle kersttroep staat nu weer op zolder
Ben moe, overprikkeld, wil rust en licht in huis...quote:
Ah ja, op die manierquote:Op donderdag 26 december 2024 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben moe, overprikkeld, wil rust en licht in huis...
Weer ruimte voor mijn puzzelplaat...
Weer structuur...
Jawas leuk, heb genoten, ben god dankbaar dat mijn moeder nog leeft...
En nu is kerst 2024 voor mij klaar
Zo, dat is vroeg ja!quote:Op donderdag 26 december 2024 13:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het stond er ook al vanaf 24 oktober
Dus vroeg erin en vroeg eruit
En sinds september kerstmuziekquote:
Werd tijdquote:
Je bent zellufquote:
Ja heel erg fijnquote:Op donderdag 26 december 2024 19:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fijne kerst met je moeder gehad CotS?
Heel fijn! Heel waardevol ook, wetende wat komen gaat. Fijne herinneringen makenquote:Op donderdag 26 december 2024 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja heel erg fijn
Was super gezellig! Samen geknutseld en uiteten geweest en samen televisie gekeken
Hoe was jouw kerst?
Ja... ik hoop nu op dat ze Pasen gaat halen. Denken in kleine stapjesquote:Op donderdag 26 december 2024 20:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heel fijn! Heel waardevol ook, wetende wat komen gaat. Fijne herinneringen maken![]()
Prima hoor. Niet zo bijzonder, beetje eten.
Snap ikquote:Op donderdag 26 december 2024 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik hoop nu op dat ze Pasen gaat halen. Denken in kleine stapjes
Haha eten doet iedereen zo beetje geloof ikfijn dat het prima was
Jaquote:Op donderdag 26 december 2024 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ikEn elk hoogtepunt gehaald weer vieren als een malle
Sorry, mijn schuld waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 december 2024 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom word ik ineens droevig na twee leuke dagen. Stom hoofd...
Vroeg naar bed maar en even extra lang en warm douchen
Huh? Echt niet jouw schuldquote:Op donderdag 26 december 2024 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry, mijn schuld waarschijnlijk![]()
Denk vooral aan de leuke dagen
Nouja, ik begon over je moeder en wat komen gaat. Had ik misschien niet moeten doenquote:Op donderdag 26 december 2024 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Huh? Echt niet jouw schuld
Ben gewoon erg moe en stort een beetje in van alle prikkels
Is echt niet jouw schuldquote:Op donderdag 26 december 2024 20:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, ik begon over je moeder en wat komen gaat. Had ik misschien niet moeten doen![]()
Maar lekker uitrusten dan
Okequote:Op donderdag 26 december 2024 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is echt niet jouw schuld
Niet druk maken
Had toen ik thuis kwam een dutje moeten doen. En niet eerst alles wegruimen en daarna puzzelen en series kijken.
Morgen lekker beneden grote schoonmaak en luieren. Dan ben ik de dag erna weer mens
Even een lijst maken met goede voornemens
1. Stig meeten.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is echt niet jouw schuld
Niet druk maken
Had toen ik thuis kwam een dutje moeten doen. En niet eerst alles wegruimen en daarna puzzelen en series kijken.
Morgen lekker beneden grote schoonmaak en luieren. Dan ben ik de dag erna weer mens
Even een lijst maken met goede voornemens
Jaquote:Op donderdag 26 december 2024 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke![]()
Klinkt als een goed plan voor morgen
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Op naar Oud en Nieuw
Ook al zo leuk
[..]
Wat voor plannen heb je voor oud en nieuw?quote:Op donderdag 26 december 2024 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Op naar Oud en Nieuw
Ook al zo leuk
[..]
Faxiequote:
Tijd voor een Fok!-Kerstmeetquote:Op donderdag 26 december 2024 22:50 schreef Faxie het volgende:
Bij ouders gegeten, en dat was het wel. Vier het al jaren niet echt meer.
Puzzelen, schilderen, haken... zulke dingenquote:Op donderdag 26 december 2024 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat voor plannen heb je voor oud en nieuw?
Lekker!quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Puzzelen, schilderen, haken... zulke dingen
Jij?
Party animal!quote:
Twee keer uitgeslapen bij mijn moeder (tot half negenquote:
Mogen we komen ruiken?quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb heel veel knutselspullen gekregen met Kerst
Misschien ga ik straks zeep maken
Ja hoor!quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mogen we komen ruiken?
Als de wind goed staat ruiken we het welquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja hoor!
De geur is enorm sterk, zodra ik de doos open maak. Het wordt heerlijke geurende zeep, met kleur swirls en droogbloemetjes erin. Dus je mag een lekker stukje zeep
quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als de wind goed staat ruiken we het wel
Oehquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]zal een raampje openzetten
Oiquote:
Toe aan de vrijmibo, jij ook?quote:
* Barbusse schenkt wijntje in voor Monsterkoekie...quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dacht dat je het nooit zou vragen
Heb je wel een boom opgezet?quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is vandaag wel echt troosteloos mistig buiten
Neuh, doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je wel een boom opgezet?
Saai.quote:
Groetjes aan Ledquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Saai.
Ik ga even Led Zeppelin opzetten dan maar.
DrMarten nu:quote:Op zaterdag 28 december 2024 06:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo naar jouw hometown dus zou maar binnen blijven
Hier gaat iets mis.quote:Op zaterdag 28 december 2024 06:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik was een keer serieus voor de afwisseling
Rare manier om je ballen te scheren. 🤔 Of doel je op iets anders?quote:
Ik zie @DrMarten daar als bronstige Tukker zijnde niet echt voor aan, eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rare manier om je ballen te scheren. 🤔 Of doel je op iets anders?
Ik heb je niet gezien (denk ik). Ben wel buiten geweestquote:Op zaterdag 28 december 2024 06:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo naar jouw hometown dus zou maar binnen blijven
Hoi jijquote:
Beterschap! Heerst nogal heb ik gehoord...Hopelijk gezond het nieuwe jaar in jijquote:Op zondag 29 december 2024 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoi jij
Beetje verkouden maar verder alles goed. En met jou?
CreaCotSquote:Op zondag 29 december 2024 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beterschap! Heerst nogal heb ik gehoord...Hopelijk gezond het nieuwe jaar in jij
Hier prima, beetje overprikkeld, maar dat hoort erbij. Straks lekker rustig schilderen en/of puzzelen
Oh dat is fijn. Gelukkig geen mannengriep!quote:Op zondag 29 december 2024 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
CreaCotS
Och, het is erger geweest. Even kiwi eten zo en dan kop thee pakken. Gaat wel over
Stigfluquote:Op zondag 29 december 2024 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is fijn. Gelukkig geen mannengriep!
Dadelijk eens zien wat ik wil...creacots in theorie vooral op het moment. Het liefst drink ik kopjes thee en klik rond op YouTube
Hahahaha ik speel momenteel Disney Dreamlight Valley. Daar heb ik net cadeautjes gevonden onder een kerstboom en een vriendin heeft me verteld dat er een rode kist met leuke opdracht ergens verstopt ligt (zij speelt DDV ook) alleen ik kan hem niet vindenquote:Op zondag 29 december 2024 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stigflu
Oh dat doe ik ook. Ook als ik in een game niet verder kom
Speurtocht!quote:Op zondag 29 december 2024 09:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha ik speel momenteel Disney Dreamlight Valley. Daar heb ik net cadeautjes gevonden onder een kerstboom en een vriendin heeft me verteld dat er een rode kist met leuke opdracht ergens verstopt ligt (zij speelt DDV ook) alleen ik kan hem niet vindenbeetje frustrerend
Mogen we meezoeken?quote:Op zondag 29 december 2024 09:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n goede nerd
Eerst koffie en thee, daarna nog een poging
Oehquote:
Oh dat zou je zo tegenvallenquote:
Grote maat wel?quote:Op zondag 29 december 2024 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat zou je zo tegenvallen
maar je mag wel een snuggle van me lenen, dan zitten we er allebei raar bij(en warm)
Ik ben ook enormquote:Op zondag 29 december 2024 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die dingen zijn one size fit al. Ze zijn enorm
In mijn hoofd ben jij een lange slungel (weet niet waarom)quote:Op zondag 29 december 2024 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben ook enorm
Enorm lang
Is niet geheel onwaar.quote:Op zondag 29 december 2024 10:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben jij een lange slungel (weet niet waarom)
Oke!quote:Op zondag 29 december 2024 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is niet geheel onwaar.
Al ben ik geen slungelquote:
Ook prima toch?quote:Op zondag 29 december 2024 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al ben ik geen slungel
Zekerquote:
Ik doe lekker niks vandaag.quote:Op zondag 29 december 2024 10:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
vandaag echt zin in lui zijn
Gisteren de hele dag geslapen, vandaag de hele dag laptop en morgen weer normaal actief is het idee oid
Clarkson's Farm terugkijkenquote:Op zondag 29 december 2024 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Samen lui
Ik heb ook nog een legpuzzelen. Als ik geen regels had zou ik nu de televisie aanslingeren met een serie en lekker puzzelen
Alleen televisie is avond, dus misschien laptop op een stoel voor de puzzel...
quote:Op maandag 30 december 2024 10:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Ben nog op tijd gelukkigWas laat naar bed gegaan en heb uitgeslapen en toen moest ik nog dingen doen... maar goed
Iedereen een goedemorgen gewenst
Nice. Ga je nog weg?quote:
Ik stop zo, ben er wel klaar meequote:Op maandag 30 december 2024 20:09 schreef RaXz het volgende:
Ik hoef alleen morgen en donderdag nog te werken en dan heb ik weekend.![]()
Gelukkig mogen we morgen 2 uur eerder stoppen.
Heb je een sleutelpunt in je neus gehad?quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:10 schreef DrMarten het volgende:
Het jaar uit met een niet ophoudende bloedneus.
Even goed snuiten en dicht drukkenquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:10 schreef DrMarten het volgende:
Het jaar uit met een niet ophoudende bloedneus.
Eentje maar?quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je een sleutelpunt in je neus gehad?
Maantjequote:
CotSquote:
Je bent zelluf.quote:
CotSquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Wachten op pakketjes
En heel erg de P in R&P
Een G-schema maken
Oh heerlijk is datquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
Goedemorgen schatjes ❤️ ik heb een grote opruiming op de planning vandaag. Van mijn kast in de woonkamer en mijn keukenkastjes en badkamerkastjes.
Ja ik ga hier echt heel goed opquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh heerlijk is dat
Omg... plan voor morgen nu. Schoonmaken en opruimen is zo fijn
Veel plezier
Het zegt vaak meer iets over de ander dan over jouquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
krijg net te horen dat ik erg kinderachtig ben
![]()
Ik word een beetje moe van alle mensen die me er continu op wijzen dat ik "anders" ben
Krijg het vaak terug... meer in andere bewoording. Alleen de hulpverlening is het ermee eens en dat vind ik als een boze kleuter stomquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het zegt vaak meer iets over de ander dan over jou
Heerlijk toch? Schoon huis is een schone geest!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik ga hier echt heel goed opalleen de keuken nog vandaag en dan vind ik dit goed
En wat willen ze bereiken met zo’n opmerking? Het is niet echt opbouwende kritiek ofzo. Daarbij ben ik van mening dat het belangrijker is of jij er zelf ook zo over denkt.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Krijg het vaak terug... meer in andere bewoording. Alleen de hulpverlening is het ermee eens en dat vind ik als een boze kleuter stom
Jij bent jij. Daar mogen anderen iets van vinden, maar dat zegt in de eerste plaats vooral iets over hen. En wie denken zij te zijn hun mening te delen met jou? Lekker laten gaan....quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
krijg net te horen dat ik erg kinderachtig ben
![]()
Ik word een beetje moe van alle mensen die me er continu op wijzen dat ik "anders" ben
Naja... als ik zulke dingen naast me neerleg ben ik blij met wat ik leuk vind... dus tja...quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
En wat willen ze bereiken met zo’n opmerking? Het is niet echt opbouwende kritiek ofzo. Daarbij ben ik van mening dat het belangrijker is of jij er zelf ook zo over denkt.
Ja klopt... even loslaten en verder met mijn dag... ik geniet gewoon intens en alles is bij mij intensquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent jij. Daar mogen anderen iets van vinden, maar dat zegt in de eerste plaats vooral iets over hen. En wie denken zij te zijn hun mening te delen met jou? Lekker laten gaan....
Wijze man ❤️quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent jij. Daar mogen anderen iets van vinden, maar dat zegt in de eerste plaats vooral iets over hen. En wie denken zij te zijn hun mening te delen met jou? Lekker laten gaan....
Je hebt je innerlijk kind gewoon goed omarmtquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... als ik zulke dingen naast me neerleg ben ik blij met wat ik leuk vind... dus tja...
Het is alleen vervelend om het vaak te horen... niet iets waar ik wat mee kan...
Naja soit... ik ben idd wie ik ben
[..]
Ja klopt... even loslaten en verder met mijn dag... ik geniet gewoon intens en alles is bij mij intens
Najaik ga lekker verder met mijn hobby's. Ik verveel me iig praktisch nooit
Idd loslaten... niet belangrijk
Haha je zegt het mooiquote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je hebt je innerlijk kind gewoon goed omarmt![]()
Dit is verder niet onderbouwt ofzo. het klinkt gewoon zo lekker zweverig.
Al met al, de rest gewoon lekker laten lullen
Deze mening vat ik dan wél weer persoonlijk op.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze mening vat ik dan wél weer persoonlijk op.
En dat magquote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze mening vat ik dan wél weer persoonlijk op.
Ja, een van de twee. Nu is er nog maar eentje overquote:
Ach wat sneuquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, een van de twee. Nu is er nog maar eentje over
Ja, die weet nog niet wat er gebeurd is, arm beestjequote:
Soms gaan beestjes gewoon doodquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, die weet nog niet wat er gebeurd is, arm beestje
Ja klopt ook. Het hoort er ook bij. Maar nu wordt de andere eenzaamquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Soms gaan beestjes gewoon dood
Maar erg zielig is het wel
Ja het zijn groepsdierenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja klopt ook. Het hoort er ook bij. Maar nu wordt de andere eenzaam
Precies. Dus even afwachten wat mijn zus gaat doen.quote:
En kerst duurt nog zo langquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Dus even afwachten wat mijn zus gaat doen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En kerst duurt nog zo lang
(Sorry)
Owquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zit geen vlees aan, het is een dwerg hangoortje
Jij zou hem opeten?quote:
Ohwquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben veganist
Probeerde alleen mee te leven met de vleesetende mens
Hoi jijquote:
quote:Op zondag 5 januari 2025 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb net een sneeuwpop gebouwt
Er ligt hier niks, maar er komen witte dingetjes uit de lucht gevallen!quote:Op zondag 5 januari 2025 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoi jij
Hier is het inmiddels regen.
Hier is het vooral natquote:Op zondag 5 januari 2025 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Er ligt hier niks, maar er komen witte dingetjes uit de lucht gevallen!
Hier is het alweer goed aan het smeltenquote:
Mij?quote:Op zondag 5 januari 2025 13:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit heerlijk onder een dekentje Dexter (die goede politieserie) te kijken, af en toe een blik op de regen. Pot kamillethee erbij en een kopje koffie
Wat wil een mens nog meer?
Oh en ik wissel serie af met het maken van een empowering afspeellijst (muziek)
Uhm...jaquote:
* TheStigsDutchCousin komt er aanquote:Op zondag 5 januari 2025 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm...ja
Er is plek naast mij... ik zal de dichtbundels en boeken aan de kant schuiven. Dan is er een plekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |