Faxiequote:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Over een uurtje naar mijn moeder en kerst te vieren![]()
Nog even geduld
Veel plezier, lekker van elkaar genietenquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Over een uurtje naar mijn moeder en kerst te vieren![]()
Nog even geduld
Omdat een vast ritme fijn en gezond isquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:08 schreef Barbusse het volgende:
Waarom ben ik opgestaan terwijl ik vrij ben?
Mja, verder met voorbereidingen voor kerstdiner dan maar
Jeeeej! Ja dat gaat wel lukken jaquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Veel plezier, lekker van elkaar genieten
Fijn!quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jeeeej! Ja dat gaat wel lukken ja
Buurmeisjequote:Op dinsdag 24 december 2024 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Veel plezier, lekker van elkaar genieten
Merciquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat een vast ritme fijn en gezond is
Succes met de voorbereidingen
Hyvää joulua kaikille!quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Iedereen fijne Kerstdagen gewenst
Barbquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Buurmeisje
[..]
Merci
[..]
Hyvää joulua kaikille!
quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:15 schreef Barbusse het volgende:
We stappen maar weer de metro in op weg naar huis
Yeps. Was vergeten dat ik vrij wasquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Voor niks naar werk gegaan?
Hoe kan je nou vergeten dat je vrij bentquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yeps. Was vergeten dat ik vrij was
Maar nu dus wel lekker lang de tijd om te kokerellen
Kreeftensoepje, zalm en tonijn carpaccio, amuse bouches, Roquefort salade met appel en walnoten salade met een portdressing, eendenborst in portsaus en pommes sarladaise met truffelboter machen
Ginja in chocolade cups met bosfruit en een kaasplankje als dessert
You know mequote:Op dinsdag 24 december 2024 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe kan je nou vergeten dat je vrij bent![]()
Ik maak geen enorme hoeveelheden hoor. Ga bv geen eendenborst van een halve kilo serveren. Ben geen all you can eat vreetschuurquote:Jezus wat veel en luxe
Truequote:Op dinsdag 24 december 2024 10:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You know me
[..]
Ik maak geen enorme hoeveelheden hoor. Ga bv geen eendenborst van een halve kilo serveren. Ben geen all you can eat vreetschuur
Vind ik leuk johquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
True![]()
Nee maar dan nog. Het is wel veel werk.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind ik leuk joh
Alhoewel ik je nu al kan zeggen dat vanavond mijn keuken eruit zal zien als de Gaza strip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |