Twee keer uitgeslapen bij mijn moeder (tot half negenquote:
Mogen we komen ruiken?quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb heel veel knutselspullen gekregen met Kerst
Misschien ga ik straks zeep maken
Ja hoor!quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mogen we komen ruiken?
Als de wind goed staat ruiken we het welquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja hoor!
De geur is enorm sterk, zodra ik de doos open maak. Het wordt heerlijke geurende zeep, met kleur swirls en droogbloemetjes erin. Dus je mag een lekker stukje zeep
quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als de wind goed staat ruiken we het wel
Oehquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]zal een raampje openzetten
Oiquote:
Toe aan de vrijmibo, jij ook?quote:
* Barbusse schenkt wijntje in voor Monsterkoekie...quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dacht dat je het nooit zou vragen
Heb je wel een boom opgezet?quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is vandaag wel echt troosteloos mistig buiten
Neuh, doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je wel een boom opgezet?
Saai.quote:
Groetjes aan Ledquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Saai.
Ik ga even Led Zeppelin opzetten dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |