CotSiequote:
Nu al?quote:Op donderdag 26 december 2024 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alle kersttroep staat nu weer op zolder
Ben moe, overprikkeld, wil rust en licht in huis...quote:
Ah ja, op die manierquote:Op donderdag 26 december 2024 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben moe, overprikkeld, wil rust en licht in huis...
Weer ruimte voor mijn puzzelplaat...
Weer structuur...
Jawas leuk, heb genoten, ben god dankbaar dat mijn moeder nog leeft...
En nu is kerst 2024 voor mij klaar
Zo, dat is vroeg ja!quote:Op donderdag 26 december 2024 13:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het stond er ook al vanaf 24 oktober
Dus vroeg erin en vroeg eruit
En sinds september kerstmuziekquote:
Werd tijdquote:
Je bent zellufquote:
Ja heel erg fijnquote:Op donderdag 26 december 2024 19:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fijne kerst met je moeder gehad CotS?
Heel fijn! Heel waardevol ook, wetende wat komen gaat. Fijne herinneringen makenquote:Op donderdag 26 december 2024 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja heel erg fijn
Was super gezellig! Samen geknutseld en uiteten geweest en samen televisie gekeken
Hoe was jouw kerst?
Ja... ik hoop nu op dat ze Pasen gaat halen. Denken in kleine stapjesquote:Op donderdag 26 december 2024 20:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heel fijn! Heel waardevol ook, wetende wat komen gaat. Fijne herinneringen maken![]()
Prima hoor. Niet zo bijzonder, beetje eten.
Snap ikquote:Op donderdag 26 december 2024 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik hoop nu op dat ze Pasen gaat halen. Denken in kleine stapjes
Haha eten doet iedereen zo beetje geloof ikfijn dat het prima was
Jaquote:Op donderdag 26 december 2024 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ikEn elk hoogtepunt gehaald weer vieren als een malle
Sorry, mijn schuld waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 december 2024 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom word ik ineens droevig na twee leuke dagen. Stom hoofd...
Vroeg naar bed maar en even extra lang en warm douchen
Huh? Echt niet jouw schuldquote:Op donderdag 26 december 2024 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry, mijn schuld waarschijnlijk![]()
Denk vooral aan de leuke dagen
Nouja, ik begon over je moeder en wat komen gaat. Had ik misschien niet moeten doenquote:Op donderdag 26 december 2024 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Huh? Echt niet jouw schuld
Ben gewoon erg moe en stort een beetje in van alle prikkels
Is echt niet jouw schuldquote:Op donderdag 26 december 2024 20:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, ik begon over je moeder en wat komen gaat. Had ik misschien niet moeten doen![]()
Maar lekker uitrusten dan
Okequote:Op donderdag 26 december 2024 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is echt niet jouw schuld
Niet druk maken
Had toen ik thuis kwam een dutje moeten doen. En niet eerst alles wegruimen en daarna puzzelen en series kijken.
Morgen lekker beneden grote schoonmaak en luieren. Dan ben ik de dag erna weer mens
Even een lijst maken met goede voornemens
1. Stig meeten.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is echt niet jouw schuld
Niet druk maken
Had toen ik thuis kwam een dutje moeten doen. En niet eerst alles wegruimen en daarna puzzelen en series kijken.
Morgen lekker beneden grote schoonmaak en luieren. Dan ben ik de dag erna weer mens
Even een lijst maken met goede voornemens
Jaquote:Op donderdag 26 december 2024 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke![]()
Klinkt als een goed plan voor morgen
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Op naar Oud en Nieuw
Ook al zo leuk
[..]
Wat voor plannen heb je voor oud en nieuw?quote:Op donderdag 26 december 2024 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Op naar Oud en Nieuw
Ook al zo leuk
[..]
Faxiequote:
Tijd voor een Fok!-Kerstmeetquote:Op donderdag 26 december 2024 22:50 schreef Faxie het volgende:
Bij ouders gegeten, en dat was het wel. Vier het al jaren niet echt meer.
Puzzelen, schilderen, haken... zulke dingenquote:Op donderdag 26 december 2024 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat voor plannen heb je voor oud en nieuw?
Lekker!quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Puzzelen, schilderen, haken... zulke dingen
Jij?
Party animal!quote:
Twee keer uitgeslapen bij mijn moeder (tot half negenquote:
Mogen we komen ruiken?quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb heel veel knutselspullen gekregen met Kerst
Misschien ga ik straks zeep maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |