SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:26 schreef Strani het volgende:
Hahaha ik moest ook al aan het liedje denken.
Dat is een zekerheidje jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
De rest zal wel jaloers zijn op hoe great onze minds zijn. Maar ja...
Nou ja, hoe dan ook weer wat nieuws geleerd!quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:36 schreef Arizona het volgende:
@:strani “munt zijn” is inderdaad uitgeteld zijn, maar ik dacht niet dat dit specifiek een Twentse uitdrukking is![]()
![]()
Mijn kerstpakket was weer prima. Lekker klassiek met deken, kussen en een hoop lekkers
Zo onbekend is Oldenzaal toch ook weer niet zou je zeggen. Ook niet extreem bekend, maar er zijn genoeg andere plaatsen die toch wel lager scoren.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:41 schreef Strani het volgende:
Oh ja @:arizona ik sprak een paar weken terug iemand uit Oldenzaal en die was heel verbaasd dat ik het kende. Hebben jullie allemaal een complex in die zin of alleen zij?
Nou dat dacht ik dus ook. Door Ari weet ik iets beter waar het ligt, maar de naam kende ik altijd al.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo onbekend is Oldenzaal toch ook weer niet zou je zeggen. Ook niet extreem bekend, maar er zijn genoeg andere plaatsen die toch wel lager scoren.
Ik denk dat we allemaal wel dat complex hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:41 schreef Strani het volgende:
Oh ja @:arizona ik sprak een paar weken terug iemand uit Oldenzaal en die was heel verbaasd dat ik het kende. Hebben jullie allemaal een complex in die zin of alleen zij?
Haha oké, nou ja als ik Ermelo zeg qua waar ik vandaan kom is het niks beter hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal wel dat complex hebben![]()
Want vaak kijken mensen je heel glazig aan; totdat je zegt “bij Enschede” en dan zie je hun ogen pas oplichten van herkenning
Dat sowieso natuurlijkquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:45 schreef Arizona het volgende:
@:strani @:redefine jullie zijn gewoon topografisch begaafder dan de gemiddelde persoon
Topografie is ook gewoon heel interessantquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:45 schreef Arizona het volgende:
@:strani @:redefine jullie zijn gewoon topografisch begaafder dan de gemiddelde persoon
Kijk dat zijn de betere pakketten. Ik heb nog wat Spaanse ham over uit m'n pakket.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:50 schreef NailQueen het volgende:
Ik had een droge worst in mijn kerstpakket
Ja, dan weten ze dat ze het in de Achterhoek moeten zoeken!quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal wel dat complex hebben![]()
Want vaak kijken mensen je heel glazig aan; totdat je zegt “bij Enschede” en dan zie je hun ogen pas oplichten van herkenning
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:50 schreef NailQueen het volgende:
Ik had een droge worst in mijn kerstpakket
Ik heb droge worst en Spaanse ham in huis, maar die heb ik gewoon zelf moeten kopenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de betere pakketten. Ik heb nog wat Spaanse ham over uit m'n pakket.
Misschien kun je met die bon ze nog een keer kopenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:52 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Ik heb droge worst en Spaanse ham in huis, maar die heb ik gewoon zelf moeten kopen
Als de Bijenkorf dat soort dingen standaard zou verkopen was het probleem er nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien kun je met die bon ze nog een keer kopen
Het begon natuurlijk al dat ze tijdens zijn opkomst verkeerde muziek draaiden. Kom dan zo'n klap nog maar eens tebovenquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:17 schreef Strani het volgende:
Ik lees dat Van Barneveld verloren heeft. Ik wens hem en zijn naasten sterkte.
Maar dan is hij gewoon gesaboteerdquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Het begon natuurlijk al dat ze tijdens zijn opkomst verkeerde muziek draaiden. Kom dan zo'n klap nog maar eens teboven
Boer er ligt een kip in het water.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dan is hij gewoon gesaboteerd
Wat speelden ze?
Mathilde Santing is toch vrij bekend? In elk geval van Beautiful People, dat ooit nog een gouden plaat kreeg, en ze werd in de zwart-wit tijd van het internet nog weleens genoemd als ESF-deelnemer voor Nederland.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:26 schreef NailQueen het volgende:
Voor het eerst bij Even tot Hier dat ik nog nooit van de gastartiest heb gehoord
Nee echt nog nooit van gehoord. Ook het origineel ken ik niet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mathilde Santing is toch vrij bekend? In elk geval van Beautiful People, dat ooit nog een gouden plaat kreeg, en ze werd in de zwart-wit tijd van het internet nog weleens genoemd als ESF-deelnemer voor Nederland.
Oké en dat is dus niet het correcte liedje?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Boer er ligt een kip in het water.
Ik moest vorige week toevallig nog aan haar denken. Maar ik vrees dat ze voor jonge mensen zoals NQ niet meer erg bekend is.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mathilde Santing is toch vrij bekend? In elk geval van Beautiful People, dat ooit nog een gouden plaat kreeg, en ze werd in de zwart-wit tijd van het internet nog weleens genoemd als ESF-deelnemer voor Nederland.
Ik ben breed muzikaal opgevoed en luister regelmatig naar de radio maar dit deed mij echt geen belletje rinkelenquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moest vorige week toevallig nog aan haar denken. Maar ik vrees dat ze voor jonge mensen zoals NQ niet meer erg bekend is.
Nee maar zo vaak hoor je haar ook niet meer denk ik, dus zo gek vind ik dat niet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben breed muzikaal opgevoed en luister regelmatig naar de radio maar dit deed mij echt geen belletje rinkelen
Onbekende baggerquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dan is hij gewoon gesaboteerd
Wat speelden ze?
Normaal is het Eye of the tigerquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké en dat is dus niet het correcte liedje?
Nee, dit zijn typisch van die hits die vanaf het moment dat ze uit de hitlijsten verdwenen nooit meer gedraaid werden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moest vorige week toevallig nog aan haar denken. Maar ik vrees dat ze voor jonge mensen zoals NQ niet meer erg bekend is.
Ja, om geld op te halen voor FOK!quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:55 schreef NailQueen het volgende:
Heeft H_T een duet opgenomen met De Fenomeen?
Gemiste kans dat ze geen Baby Lasagne hebben gedraaid.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Het begon natuurlijk al dat ze tijdens zijn opkomst verkeerde muziek draaiden. Kom dan zo'n klap nog maar eens teboven
Dat paste goed bij een ander incident! Eerst werd Barney's muziek gedraaid tijdens de opkomst van een Kroaat, nu werd tijdens de opkomst van Barney de goede muziek vervangen door verkeerdequote:Op zondag 22 december 2024 00:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Gemiste kans dat ze geen Baby Lasagne hebben gedraaid.
Gapen en plannen maken om zo te slapenquote:Op zondag 22 december 2024 01:09 schreef NailQueen het volgende:
Zo, en wat is de nachtploeg aan het uitspoken?
Ik kijk Ohio State vs. Tennessee en ik was een heel oud F1-spelletje aan het spelen op m'n laptop. En jij?quote:Op zondag 22 december 2024 01:09 schreef NailQueen het volgende:
Zo, en wat is de nachtploeg aan het uitspoken?
Disney+en en youtubefilmpjes kijken. Nu ga ik ook maar richting bed.quote:Op zondag 22 december 2024 02:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kijk Ohio State vs. Tennessee en ik was een heel oud F1-spelletje aan het spelen op m'n laptop. En jij?
Ik sliep al hoor.quote:Op zondag 22 december 2024 01:34 schreef NailQueen het volgende:
Maar de avond begint net. @:Luctor.et.Emergo is het met me eens.
Het dartprogramma vanavond is niet superbijzonder, dus misschien kijk ik wel meequote:Op zondag 22 december 2024 09:37 schreef Momo het volgende:
Reminder: vanavond kiest Albanië hun inzending, de uitzending begint 21:00 en zal tot 00:00 duren.
ESF / [2025] Albanië: Festivali i Këngës 63 #1 22dec
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |