SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Triggeredquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat mooi, hé.
Ga jij hem weer lekker belachelijk maken om dat gokincidentje.
Je wordt er doodmoe van. Als Carolissen was doorgestoten en tegen Cullen had gechoket, had ik gestopt met darten kijken. Ik trek hier een grensquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:43 schreef Mani89 het volgende:
Man man man, dit is gewoon niet leuk meer.
Nee joh, best of the bestquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:44 schreef PSVCL het volgende:
Hopen dat cringe bunting eruit vliegt, dan is het wk al geslaagd
Haten op de altijd zeer sympathieke Buntquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:44 schreef PSVCL het volgende:
Hopen dat cringe bunting eruit vliegt, dan is het wk al geslaagd
Vrouwtje is op tijd begonnen met de vrijmiboquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:46 schreef Nober het volgende:
Volgens t vrouwtje van Sky is Wessel favoriet voor de titel.
Ja maak ons lekker blij met een dooie mus.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je wordt er doodmoe van. Als Carolissen was doorgestoten en tegen Cullen had gechoket, had ik gestopt met darten kijken. Ik trek hier een grens
En ga godverdomme nu verder met mijn editwerk HATSAAAA
Voor jou als opperaartsmongool blijf ik tot in den dood hier meeposten.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:47 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ja maak ons lekker blij met een dooie mus.
Het valt niet mee als je zwakzinnig bentquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSVCL maakt weer eens een uitglijder
Lebber.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor jou als opperaartsmongool blijf ik tot in den dood hier meeposten.
Zijn we aan gewend.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSVCL maakt weer eens een uitglijder
Iedereen ziet hem als de grote outsider.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Vrouwtje is op tijd begonnen met de vrijmibo
Kan niet tegen zijn debiele cringe opkomst act. Voor de rest is ie wel okequote:Op vrijdag 20 december 2024 15:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Haten op de altijd zeer sympathieke Bunt.
Welke act?quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan niet tegen zijn debiele cringe opkomst act. Voor de rest is ie wel oke
Bruinquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Koert zijn neus is aan het afsterven, wat rookt die gast?
Die eet 2 pakken zware shag per dag en spoelt het weg met een fles zelfgestookte brandewijn.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Koert zijn neus is aan het afsterven, wat rookt die gast?
Wie gaat dan je afwas stofzuigen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hopelijk is Mickey Mansell ook ziek
Nounounouquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En dan host zijn bij een topsport WK. Dat past toch nietquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:57 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Die eet 2 pakken zware shag per dag en spoelt het weg met een fles zelfgestookte brandewijn.
topsport..quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En dan host zijn bij een topsport WK. Dat past toch niet
Sosing heeft zich teruggetrokken wegens pijn op de borstquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:00 schreef AgnesGru het volgende:
Wat is gebeurd? Was even de vaatwasser aan het uitruimen.
Thanks.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sosing heeft zich teruggetrokken wegens pijn op de borst
Is hetzelfde als met de dood, zelf merk je er niet zoveel van. Is vooral vervelend voor anderequote:Op vrijdag 20 december 2024 15:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Het valt niet mee als je zwakzinnig bent
Geen Engelsman standby om in te vallen. Bizar.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:51 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is dit voor lul. Nodig dan iemand uit die er wel zin in heeft
quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als die ADHD-bankzitter nog meer spreektijd krijgt met zijn belachelijk snelle gelul krijg ik straks ook een kloppende pijn aan mijn borst.
Nog niet gezien iddquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:04 schreef Szura het volgende:
Hebben we trouwens geen ranglijst met het infantiele spel?
quote:,,Het is de titelsong van Rocky III en ben altijd groot fan van Rocky geweest”, legt de 57-jarige darter uit. ,,Als je die film ziet, zie ik daarin heel veel dingen van mezelf. Dat hij er doorheen zit, dat hij wereldkampioen wordt, dat hij makkelijk wint, dat hij verslagen wordt, dat zijn vrouw hem toespreekt en dat-ie zegt: I’m afraid! Dat zijn dingen die ik ook in mijn leven heb meegemaakt. Ik heb Sylvester Stallone (die Rocky speelt, red.) in Birmingham ook eens ontmoet. Een fotootje daarvan hangt in mijn woonkamer.”
???quote:
Unstoppable van Sia was een opkomstnummer. Meteen weer de Haxball Highlights van 2021 teruggekeken.quote:
JAAAAquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:18 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Unstoppable van Sia was een opkomstnummer. Meteen weer de Haxball Highlights van 2021 teruggekeken.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:14 schreef Szura het volgende:
Ik heb Sylvester Stallone (die Rocky speelt, red.) in Birmingham ook eens ontmoet. Een fotootje daarvan hangt in m zijn woonkamer.”
Na 9 pijlen op 340.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:36 schreef Szura het volgende:
Al een vrij cruciale leg voor Bunzing dit
Bijlowquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:40 schreef Caland het volgende:
Ik schakel voor het eerst dit WK in
Wie is die mongool die of naar Turkije of kaal moet gaan?
Daar ligt het bij mij ook altijd aanquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
In Gian zijn verdediging, ik denk niet dat dat zijn eigen pijlen waren en niet iedereen is Wright.
Dat is @Mani89 maar das best een leuke user als je hem beter leert kennenquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:40 schreef Caland het volgende:
Ik schakel voor het eerst dit WK in
Wie is die mongool die of naar Turkije of kaal moet gaan?
Zjak kan niet meer echt hypen zo.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duitsland heeft het zwaar deze WK
quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:59 schreef The_Undertone het volgende:
Ook wel lachen, die kerel in de box van Bunzing die een poppy opgespeld had omdat tegen een Mof was 😬
quote:For all we have and are,
For all our children's fate,
Stand up and meet the war.
The Hun is at the gate!
Daar hadden ze bij alle 3 wel een beetje hulp van vreemde mogendheden bij nodig.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:05 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Two World Wars and one World Cup!
Beter dan Two Girls One Cup.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:05 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Two World Wars and one World Cup!
quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Sosing kwam niet opdagen of zo?Wat is daar gebeurd?
Pijn aan de borst, enkeltje ziekenhuis. Hoewel, hopelijk een retourtje.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Sosing kwam niet opdagen of zo?Wat is daar gebeurd?
aha.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:43 schreef Mani89 het volgende:
Man man man, dit is gewoon niet leuk meer.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb een gifje met bewegend beeld van @Mani89, maar ik weet niet of ik die mag posten.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is @:mani89 maar das best een leuke user als je hem beter leert kennen
https://www.youtube.com/watch?v=ggjkY97ceec&t=58squote:Op vrijdag 20 december 2024 16:00 schreef Gretzl het volgende:
Darters stoeien met opkomstnummer, wat maakt een walk-on goed? ‘André Hazes klinkt voor die Engelsen voor geen meter’
Tof stukje in 't AD
Maik Kuivenhoven weer invliegen. Barney vindt dat niet leuk.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen Engelsman standby om in te vallen. Bizar.
Stukje de druk niet aankunnen genotquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:15 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Pijn aan de borst, enkeltje ziekenhuis. Hoewel, hopelijk een retourtje.
Jan Wit in ronde 2.
Nee, dit is écht niet leuk meer.quote:
Trina Gulliver zoop als een Zwitser. Leefde echt voor haar sport.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/watch?v=ggjkY97ceec&t=58s
Zou wel fijn zijn om bericht te krijgen dat het goed met hem gaat ja.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:17 schreef Poepz0r het volgende:
Is sosing al overleden of was het een ACT
Ik pak gewoon een bak snert denk ik.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:28 schreef AgnesGru het volgende:
@:Dr_Flash heb voor vandaag een pokébowl besteld.
Pizzatje op en puddinkjequote:Op vrijdag 20 december 2024 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik pak gewoon een bak snert denk ik.
Ook lekker!quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heeft Dr Fles dat zelfs wel ook gedaan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:34 schreef Doevelaer het volgende:
Powernap gedaan zodat ik de hele avondsessie kan schroeien. Zou Dr Fles ook moeten doen
Bohhh met veel knoflook hopelijkquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:38 schreef Szura het volgende:
Broodje shoarma op, klaar voor de avond
SOSing dusquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:34 schreef Doevelaer het volgende:
Powerfap gedaan zodat ik de hele avondsessie kan schroeien. Zou Dr Fles ook moeten doen
Lekkerquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is viesquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
LekkerHopelijk met roggebrood en katenspek (en een beetje mayo)
quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:14 schreef Szura het volgende:
Weer een typisch Barney-verhaaltje in dat AD-artikel
[..]
Het WK wacht op niemand.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand al een update over meneer Sosing?
Stukje agressie problematiekquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:01 schreef Zipportal het volgende:
Bakstenen op Nolles. En een gemikt schot op die andere twee.
Nergens last van.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geen geluid op Viaplay, jullie?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb hetzelfdequote:Op vrijdag 20 december 2024 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ook niet. Dan kijk ik maar via het TV kanaal.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben nog in Riyadh.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Geluk bij een ongelukquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:06 schreef Doevelaer het volgende:
Lief van Viaplay dat ze ons het gebazel van Bart Nolles besparen
Lekker haatbaarden spekken.,quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben nog in Riyadh.
Bekijk deze YouTube-video
Lijkt rechtstreeks van een crematie te komen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nollesed heeft zijn beste colbert uitgezocht
Jammer dat hij zelf er niet in gingquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Lijkt rechtstreeks van een crematie te komen.
GRIP-5 allen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:08 schreef Poepz0r het volgende:
Vrouwke wil Masked singer kijken. Ambulance is onderweg
Cuckedquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:08 schreef Poepz0r het volgende:
Heel goed. Laat niet met je sollen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:08 schreef Poepz0r het volgende:
Voor straf heb ik haar ook nog laten vaccineren!quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Heel goed. Laat niet met je sollen.
Das wel geilquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:13 schreef Doevelaer het volgende:
Dat The Feather nog zo goed kan praten met z'n eigen lul in z'n bek
Kaal scheren.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Callan Rydz mag wel eens naar kapper hoor
Lees: "Sodemieter nou maar eens op want deze vraag heb ik al 28 keer 16 keer beantwoord."quote:
Ik was gisteren in Luxemburg in een winkelcentrum waar een kapper zat met de naam RyanHair en het logo etc leek verdacht veel op de luchtvaartmaatschappijquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Callan Rydz mag wel eens naar kapper hoor
Afstandsbediening en dan dat knopje van volume induwenquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoiets zal in Nederland niet mogen. Zeikland.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik was gisteren in Luxemburg in een winkelcentrum waar een kapper zat met de naam RyanHair en het logo etc leek verdacht veel op de luchtvaartmaatschappij
https://ryanhair.lu/rh-wemperhardt/quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik was gisteren in Luxemburg in een winkelcentrum waar een kapper zat met de naam RyanHair en het logo etc leek verdacht veel op de luchtvaartmaatschappij
Stream had geen geluid snuggles. Is inmiddels opgelost.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Afstandsbediening en dan dat knopje van volume induwen
IPTV goden nergens last vanquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stream had geen geluid snuggles. Is inmiddels opgelost.
IPTV is voor sloebers aan de onderkant van de maatschappij.quote:
Hier hetzelfde probleem, was al naar het “gratis” Ziggo kanaal gezapt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stream had geen geluid snuggles. Is inmiddels opgelost.
Zou Mickey overal kaal zijn?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Benieuwd hoeveel pints Mickey al in z'n snuit heeft zitten vandaag
Triggered zelfs. Je kent me toch inmiddels welquote:
Hier via uitzending uitgesteld morgen ofzo. Jolinggodquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:08 schreef Poepz0r het volgende:
Stukje scripted tv genotquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier via uitzending uitgesteld morgen ofzo. Jolinggod
quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:25 schreef The_Undertone het volgende:
Mansell mist echt een schild op zijn rug, zou een uitstekende schildpad zijn met zo'n hoofd.
Jammer dat Nolles daar niet stond.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:28 schreef Zipportal het volgende:
Live Aanslag Duitse kerstmarkt | Automobilist rijdt in op mensen op Duitse kerstmarkt, regering spreekt van aanslag
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-aanslag~afd5bbcad/
Present in NWS. @:powerloungen![]()
![]()
Duitsland, boeit niemandquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:28 schreef Zipportal het volgende:
Live Aanslag Duitse kerstmarkt | Automobilist rijdt in op mensen op Duitse kerstmarkt, regering spreekt van aanslag
![]()
We gaan 180 linkerbaan, triple zo hard als toegestaan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:28 schreef Zipportal het volgende:
![]()
Wir sind Magdenburg actquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We gaan 180 linkerbaan, triple zo hard als toegestaan.
https://x.com/bisschendefusen/status/1870186030998970848/video/2quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We gaan 180 linkerbaan, triple zo hard als toegestaan.
Dat zeg ik, hup Yukiquote:
Stukje inside jobquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://x.com/bisschendefusen/status/1870186030998970848/video/2
Gieren met die banden.
Landverraadquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:34 schreef Doevelaer het volgende:
Ik ben ooit in Magdeburg geweest, komt wel dichtbij zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |