SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Triggeredquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat mooi, hé.
Ga jij hem weer lekker belachelijk maken om dat gokincidentje.
Je wordt er doodmoe van. Als Carolissen was doorgestoten en tegen Cullen had gechoket, had ik gestopt met darten kijken. Ik trek hier een grensquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:43 schreef Mani89 het volgende:
Man man man, dit is gewoon niet leuk meer.
Nee joh, best of the bestquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:44 schreef PSVCL het volgende:
Hopen dat cringe bunting eruit vliegt, dan is het wk al geslaagd
Haten op de altijd zeer sympathieke Buntquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:44 schreef PSVCL het volgende:
Hopen dat cringe bunting eruit vliegt, dan is het wk al geslaagd
Vrouwtje is op tijd begonnen met de vrijmiboquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:46 schreef Nober het volgende:
Volgens t vrouwtje van Sky is Wessel favoriet voor de titel.
Ja maak ons lekker blij met een dooie mus.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je wordt er doodmoe van. Als Carolissen was doorgestoten en tegen Cullen had gechoket, had ik gestopt met darten kijken. Ik trek hier een grens
En ga godverdomme nu verder met mijn editwerk HATSAAAA
Voor jou als opperaartsmongool blijf ik tot in den dood hier meeposten.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:47 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ja maak ons lekker blij met een dooie mus.
Het valt niet mee als je zwakzinnig bentquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSVCL maakt weer eens een uitglijder
Lebber.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor jou als opperaartsmongool blijf ik tot in den dood hier meeposten.
Zijn we aan gewend.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSVCL maakt weer eens een uitglijder
Iedereen ziet hem als de grote outsider.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Vrouwtje is op tijd begonnen met de vrijmibo
Kan niet tegen zijn debiele cringe opkomst act. Voor de rest is ie wel okequote:Op vrijdag 20 december 2024 15:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Haten op de altijd zeer sympathieke Bunt.
Welke act?quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan niet tegen zijn debiele cringe opkomst act. Voor de rest is ie wel oke
Bruinquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Koert zijn neus is aan het afsterven, wat rookt die gast?
Die eet 2 pakken zware shag per dag en spoelt het weg met een fles zelfgestookte brandewijn.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Koert zijn neus is aan het afsterven, wat rookt die gast?
Wie gaat dan je afwas stofzuigen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hopelijk is Mickey Mansell ook ziek
Nounounouquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hopelijk is Mickey Mansell ook ziek
En dan host zijn bij een topsport WK. Dat past toch nietquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:57 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Die eet 2 pakken zware shag per dag en spoelt het weg met een fles zelfgestookte brandewijn.
topsport..quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En dan host zijn bij een topsport WK. Dat past toch niet
Sosing heeft zich teruggetrokken wegens pijn op de borstquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:00 schreef AgnesGru het volgende:
Wat is gebeurd? Was even de vaatwasser aan het uitruimen.
Thanks.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sosing heeft zich teruggetrokken wegens pijn op de borst
Is hetzelfde als met de dood, zelf merk je er niet zoveel van. Is vooral vervelend voor anderequote:Op vrijdag 20 december 2024 15:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Het valt niet mee als je zwakzinnig bent
Geen Engelsman standby om in te vallen. Bizar.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:51 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is dit voor lul. Nodig dan iemand uit die er wel zin in heeft
quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als die ADHD-bankzitter nog meer spreektijd krijgt met zijn belachelijk snelle gelul krijg ik straks ook een kloppende pijn aan mijn borst.
Nog niet gezien iddquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:04 schreef Szura het volgende:
Hebben we trouwens geen ranglijst met het infantiele spel?
quote:,,Het is de titelsong van Rocky III en ben altijd groot fan van Rocky geweest”, legt de 57-jarige darter uit. ,,Als je die film ziet, zie ik daarin heel veel dingen van mezelf. Dat hij er doorheen zit, dat hij wereldkampioen wordt, dat hij makkelijk wint, dat hij verslagen wordt, dat zijn vrouw hem toespreekt en dat-ie zegt: I’m afraid! Dat zijn dingen die ik ook in mijn leven heb meegemaakt. Ik heb Sylvester Stallone (die Rocky speelt, red.) in Birmingham ook eens ontmoet. Een fotootje daarvan hangt in mijn woonkamer.”
???quote:
Unstoppable van Sia was een opkomstnummer. Meteen weer de Haxball Highlights van 2021 teruggekeken.quote:
JAAAAquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:18 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Unstoppable van Sia was een opkomstnummer. Meteen weer de Haxball Highlights van 2021 teruggekeken.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:14 schreef Szura het volgende:
Ik heb Sylvester Stallone (die Rocky speelt, red.) in Birmingham ook eens ontmoet. Een fotootje daarvan hangt in m zijn woonkamer.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |