Bruinquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Koert zijn neus is aan het afsterven, wat rookt die gast?
Die eet 2 pakken zware shag per dag en spoelt het weg met een fles zelfgestookte brandewijn.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Koert zijn neus is aan het afsterven, wat rookt die gast?
Wie gaat dan je afwas stofzuigen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hopelijk is Mickey Mansell ook ziek
Nounounouquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hopelijk is Mickey Mansell ook ziek
En dan host zijn bij een topsport WK. Dat past toch nietquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:57 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Die eet 2 pakken zware shag per dag en spoelt het weg met een fles zelfgestookte brandewijn.
topsport..quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En dan host zijn bij een topsport WK. Dat past toch niet
Sosing heeft zich teruggetrokken wegens pijn op de borstquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:00 schreef AgnesGru het volgende:
Wat is gebeurd? Was even de vaatwasser aan het uitruimen.
Thanks.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sosing heeft zich teruggetrokken wegens pijn op de borst
Is hetzelfde als met de dood, zelf merk je er niet zoveel van. Is vooral vervelend voor anderequote:Op vrijdag 20 december 2024 15:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Het valt niet mee als je zwakzinnig bent
Geen Engelsman standby om in te vallen. Bizar.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:51 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is dit voor lul. Nodig dan iemand uit die er wel zin in heeft
quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als die ADHD-bankzitter nog meer spreektijd krijgt met zijn belachelijk snelle gelul krijg ik straks ook een kloppende pijn aan mijn borst.
Nog niet gezien iddquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:04 schreef Szura het volgende:
Hebben we trouwens geen ranglijst met het infantiele spel?
quote:,,Het is de titelsong van Rocky III en ben altijd groot fan van Rocky geweest”, legt de 57-jarige darter uit. ,,Als je die film ziet, zie ik daarin heel veel dingen van mezelf. Dat hij er doorheen zit, dat hij wereldkampioen wordt, dat hij makkelijk wint, dat hij verslagen wordt, dat zijn vrouw hem toespreekt en dat-ie zegt: I’m afraid! Dat zijn dingen die ik ook in mijn leven heb meegemaakt. Ik heb Sylvester Stallone (die Rocky speelt, red.) in Birmingham ook eens ontmoet. Een fotootje daarvan hangt in mijn woonkamer.”
???quote:
Unstoppable van Sia was een opkomstnummer. Meteen weer de Haxball Highlights van 2021 teruggekeken.quote:
JAAAAquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:18 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Unstoppable van Sia was een opkomstnummer. Meteen weer de Haxball Highlights van 2021 teruggekeken.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:14 schreef Szura het volgende:
Ik heb Sylvester Stallone (die Rocky speelt, red.) in Birmingham ook eens ontmoet. Een fotootje daarvan hangt in m zijn woonkamer.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |