Afstandsbediening en dan dat knopje van volume induwenquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geen geluid op Viaplay, jullie?
Zoiets zal in Nederland niet mogen. Zeikland.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik was gisteren in Luxemburg in een winkelcentrum waar een kapper zat met de naam RyanHair en het logo etc leek verdacht veel op de luchtvaartmaatschappij
https://ryanhair.lu/rh-wemperhardt/quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik was gisteren in Luxemburg in een winkelcentrum waar een kapper zat met de naam RyanHair en het logo etc leek verdacht veel op de luchtvaartmaatschappij
Stream had geen geluid snuggles. Is inmiddels opgelost.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Afstandsbediening en dan dat knopje van volume induwen
IPTV goden nergens last vanquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stream had geen geluid snuggles. Is inmiddels opgelost.
IPTV is voor sloebers aan de onderkant van de maatschappij.quote:
Hier hetzelfde probleem, was al naar het “gratis” Ziggo kanaal gezapt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stream had geen geluid snuggles. Is inmiddels opgelost.
Zou Mickey overal kaal zijn?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Benieuwd hoeveel pints Mickey al in z'n snuit heeft zitten vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |