SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik ben nooit oor die eerste heengekomen. Vrij ver, tot de eindbaas geloof ik. Maar die kreeg ikniet dood met die golven en zo.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:33 schreef Jimbo het volgende:
Astrobot uitgespeeldWat een spel.
Dit is nou echt een titel waar ze van mij een hardmode in mogen stoppen zodat ik hem nóg een keer kan spelen, poh deze game
Zag dat ze een kerstlevel gemaakt hadden, nu al zin om die ook te spelen!
Wie is Mary Kennedy en waarom is dat erg?quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah, zie dat Mary Kennedy hoofd schrijver is bij CDPR. Dat betekent geen Witcher 4 voor mij.
Dit zijn de goede vragen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wie is Mary Kennedy en waarom is dat erg?
quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wie is Mary Kennedy en waarom is dat erg?
Sweet Baby Inc defender, wil overal schijnbaar LGBQT+ in stoppen in waar ze aan werkt, etc.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah, zie dat Mary Kennedy hoofd schrijver is bij CDPR. Dat betekent geen Witcher 4 voor mij.
Okay, naja, we'll see. Duurt nog ff sowieso.quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Sweet Baby Inc defender, wil overal schijnbaar LGBQT+ in stoppen in waar ze aan werkt, etc.
En ze heet Mary Kenney, geen Kennedy.
Die hebben ook aan de Indiana Jones game gewerkt, en dat is nou ook niet bepaald een game doorspekt met lhbtxyz.quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Sweet Baby Inc defender, wil overal schijnbaar LGBQT+ in stoppen in waar ze aan werkt, etc.
ik snap dit niet, de game is echt heel simpel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nooit oor die eerste heengekomen. Vrij ver, tot de eindbaas geloof ik. Maar die kreeg ikniet dood met die golven en zo.
Lame.quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deze quoten we even voor de uitkomst als die game in de schappen ligt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat betekent geen Witcher 4 voor mij.
Heftig.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze quoten we even voor de uitkomst als die game in de schappen ligt.
He bah vermoeiend zulke mensen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Purple forum is resetera. Maar wat hij zegt klopt gewoon. Een spel niet spelen omdat er toevallig één kneus in het team zit is echt weird. Je kan op dit moment nog niets zeggen over de kwaliteit van TW4 dus waarom nu al zo dom blaaten.quote:Not playing games due to the creator world views instead of judging the damn product for what it is make you just as much a snowflake as those at the purple forum
Adtro Bot is de Chinese ripp lipp off 😱quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Adtro bot en no mans sky gekocht in de sale.
Oh crap scammedquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Adtro Bot is de Chinese ripp lipp off 😱
Ge moet Astro Bot hebben
GOTYquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Adtro bot en no mans sky gekocht in de sale.
Handheld genot. Roep ik al sinds WiiU. Godengeschenkquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:09 schreef Friday12 het volgende:
Ik merk dat ik met de portal veel meer games uitspeel
Inderdaad. Het is echt te vroeg om je druk te maken om een game die ergens in 2027/2028 uit komt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[..]
Purple forum is resetera. Maar wat hij zegt klopt gewoon. Een spel niet spelen omdat er toevallig één kneus in het team zit is echt weird. Je kan op dit moment nog niets zeggen over de kwaliteit van TW4 dus waarom nu al zo dom blaaten.
Ja psp was ook vet. Alleen wil ik deze gen games spelen en dat kan met de portalquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Handheld genot. Roep ik al sinds WiiU. Godengeschenk
Vanavond even spelen, zin in.quote:
Alleen die master lvl was irritantquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik snap dit niet, de game is echt heel simpel.
Moeilijkste waren wat van die trials, en dat was vooral de controller die aids had hier.
Die was zoveel makkelijker dan die vuur / electra challenge.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Alleen die master lvl was irritant
Snap ik, zou willen dat ik 'm ook opnieuw zou kunnen spelen zonder te weten wat er allemaal nog komtquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vanavond even spelen, zin in.
Ik had het op de portal gedaan mischien toch beetje delayquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die was zoveel makkelijker dan die vuur / electra challenge.
Geloof dat ik over die 'master' 5x gedaan heb, en die andere echt ontelbaar veel
wie heeft er dan ook een portalquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had het op de portal gedaan mischien toch beetje delay
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Heerlijke positieve vrolijke game astro bot. Niet te moeilijk ook, weet niet of dat nog een beetje komt?
Oh vermoedelijk wel dan? Ga nog niet kijken ivm spoilers.quote:
Pfffff die trilogy remaster, viel wel tegen. Dacht ik heb ze allemaal al gespeeld dat doe ik wel even.quote:
jezus wat is die gozer slechtquote:
Tja ik heb er nu drie en ik vind het eigenlijk al eentje te veel. Ik vind die witte controller echt lelijkquote:
Roze en blauwquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tja ik heb er nu drie en ik vind het eigenlijk al eentje te veel. Ik vind die witte controller echt lelijk
Zwart en grijs GENOT
Eigenlijk wilde ik zilver en zwart. De aankondiging van de Anniversary Edition was de doorslag eigenlijk.quote:
Nog altijd boos omquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik zilver en zwart. De aankondiging van de Anniversary Edition was de doorslag eigenlijk.
@:Friday12 nou gisteren was ik Days Gone op de PS Portal aan het spelen. Ongelofelijk dat daar geen vervolg op komt![]()
Mensen waren allemaal aan het zeiken over bugs enzo. Echt niets van gemerktquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
De wereld, de details, de vijanden, horde systeem en schieten werken allemaal zo goed
Tja, als je game massaal cijfers krijgt tussen de 4 en 7. Dan ga je al mensen negatief beïnvloeden in 8,5-10 tijdperk……quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mensen waren allemaal aan het zeiken over bugs enzo. Echt niets van gemerkt
Krijg je als je Nintendo fanboys andere games laat reviewenquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tja, als je game massaal cijfers krijgt tussen de 4 en 7. Dan ga je al mensen negatief beïnvloeden in 8,5-10 tijdperk……
Days Gone
Days Gone wereld is 100x beter than shit strandingquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:39 schreef DKUp het volgende:
Maar Days Gone is een ontzettend matige kutgame hoor. Death Stranding is geweldig, want extreem vaag en Kojima!
2019 wat een bullshit destijds.
9quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Krijg je als je Nintendo fanboys andere games laat reviewen
Het is 85% leeg die game. Alsof het 5 jaar te vroeg is uitgebrachtquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
9
Death Stranding
“Death Stranding heeft over het algemeen een lekkere flow. Het is een verrassend verslavende game om te spelen met een interessant verhaal…….”
Ik heb totaal een andere game gespeeld![]()
Als days gone matig was wat is shit stranding dan wel nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:58 schreef Drankster het volgende:
Jaren later nog steeds huilie huilie omdat je matige dertien in een dozijn open world game terecht geen sequel krijgt.![]()
Oh en Death Stranding is op bijna alle fronten de betere game maar niet echt vergelijkbaar, totaal andere gameplayloop en focus.
Maar al die andere dertien in een dozijn games krijgen wel sequels.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:58 schreef Drankster het volgende:
Jaren later nog steeds huilie huilie omdat je matige dertien in een dozijn open world game terecht geen sequel krijgt.![]()
Oh en Death Stranding is op bijna alle fronten de betere game maar niet echt vergelijkbaar, totaal andere gameplayloop en focus.
1. Terechte vraag; Horizone Forbidden West had voor mij ook niet gehoeven, ook meer van hetzelfde. Hetzelfde geldt voor God of War maar wederom totaal andere game. Ghost of Yotai heb ik dan wel weer zin in want Sucker Punch.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar al die andere dertien in een dozijn games krijgen wel sequels.
Death Stranding 2? Lopen, voorraad vervoeren, lopen en afleveren.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet in RDR2 ook traag door een huis lopen en ellenlang paardrijden. Blijft een kutgame.
voor mij ook denk ik wel, meeste op gegamed denk ik al was de psx wel de gateway drug voor mijquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:37 schreef Drankster het volgende:
Stellar Blade uitgespeeld in 42 uur. Perfecte mix van verschillende games en stylen.
9/10, GOTY 2024.
Dit weekend nog een overpowered easy mode NG+ erdoor knallen voor de plat want voor één ending moet je niet alle collectables hebben wat ik dus wel heb.
Neequote:Op zaterdag 21 december 2024 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet in RDR2 ook traag door een huis lopen en ellenlang paardrijden. Blijft een kutgame.
Heb Stellar Blade hoog op het lijstje staan, die heb ik nog niet gespeeld.quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:23 schreef Donderkonijn het volgende:
Voor de liefhebbers: RE3 remake is een tientje op PSN tot 7 januari. Was eerst 39,99. Goede deal voor die game.
En eens met Stellar Blade Goty. Die game is na Elden Ring serieus de beste game die ik de laatste jaren gespeeld heb.
Ik ben vooral impressed met de combat, die gewoon Bayonetta's en DMC's niveau haalt, met gemak en dat je alle collectibles in de game zonder mtx kan halen door simpelweg te spelen, en dat zonder enig noemenswaardige vorm van bugs.
En dan te bedenken dat dit Shift Up's EERSTE AAA game is. Dat maakt me benieuwd wat ze nog meer kunnen.
Ik ben bang dat ik mij ga irriteren aan die nieuwe naughty dog game. Die actrice is zo irritantquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik mij ga irriteren aan die nieuwe naughty dog game. Die actrice is zo irritant
Ja jongens, dit jaar gaan we golfen als Kerst uitjequote:
De game leek meer een commercial voor Porsche/adidas.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik mij ga irriteren aan die nieuwe naughty dog game. Die actrice is zo irritant
Die game is zo goed. En leuker dan Metaphor als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:44 schreef Drankster het volgende:
Shin Megami Tensei V: Vengeance trial opgestart. Beetje vage game maar om een of andere reden wil ik toch doorspelen.
Wat zou dat een verademing zijn.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:55 schreef StateOfMind het volgende:
Grote primeur 😱
Hideo is gestopt met games maken en maakt tegenwoordig sushi in het dorp Malden, vlakbij Nijmegen 😱
https://www.sushikojima.nl/
Dead Sushi 2quote:
Geen overhype reviews van matige gamesquote:Op woensdag 25 december 2024 13:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dead Sushi 2
Aparte carrièremove wel
quote:Op woensdag 25 december 2024 12:55 schreef StateOfMind het volgende:
Grote primeur 😱
Hideo is gestopt met games maken en maakt tegenwoordig sushi in het dorp Malden, vlakbij Nijmegen 😱
https://www.sushikojima.nl/
Daarom heb ik Metaphor ook nog niet gekocht. Persona 3 Reload net gespeeld dus heb wel weer even genoeg high school drama/NPC dating sim gehad voor de komende periode.quote:Op woensdag 25 december 2024 11:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die game is zo goed. En leuker dan Metaphor als je het mij vraagt.
Puur omdat je gewoon de hele tijd 90% gameplay hebt, en geen ellenlange gesprekken met Party.members of npc's.
Zeker ff door het begin geen spelen, als je een paar demons in je party hebt kan je losgaan.
Echt een hele geweldige jrpg
Heb hem ook uitgespeeld, iets wat zelden meer voorkomt bij mij. Maar heb er meer plezier mee gehad dan met Metaphor tot.nu.toe, en daar heb ik 50 uur inzitten
En die soundtrack![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Star Wars Episode I: Jedi Power Battlesquote:
Astro Bot is leuk maar wat is in de aanbieding? Ik zou zeggen rond de 30 is een mooie prijs voor deze game.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vraag aan vriend @:Jimbo of Astrobot het waard was.
Zag dat hij in de aanbieding was, en ik zoek nog iets om te spelen na Stardew Valley, waarin ik bijna 100% heb.
volmondig jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vraag aan vriend @:Jimbo of Astrobot het waard was.
Zag dat hij in de aanbieding was, en ik zoek nog iets om te spelen na Stardew Valley, waarin ik bijna 100% heb.
jaaaa, state of pizza lore!quote:Op zaterdag 28 december 2024 06:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goede
[..]
Toevoeging
[..]
Weer
Je zou echt @:stateofmind eens moeten uitvragen voor een date.
Ik zou nog even wachten met spelen.quote:
Misschien is kaneelstokje dan wel dood. (*klopt af)quote:Op zondag 29 december 2024 12:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten met spelen.
In november heeft Larian aangekondigd dat er in 'early 2025' een nieuwe en hele grote update komt (Patch 8), die oa 12 nieuwe subclasses toevoegt.
En nog veel veel meer.
Nee joh gewoon aan beginnen game is overcompleetquote:Op zondag 29 december 2024 12:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In november heeft Larian aangekondigd dat er in 'early 2025' een nieuwe en hele grote update komt (Patch 8), die oa 12 nieuwe subclasses toevoegt.
En nog veel veel meer.
Komt goed, maak eerst Stardew Valley af. En misschien nog iets van Stray er tussen in.quote:Op zondag 29 december 2024 12:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En nog veel veel meer.
Stray (met die kat toch) is tofquote:Op zondag 29 december 2024 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt goed, maak eerst Stardew Valley af. En misschien nog iets van Stray er tussen in.
Ja dit. Het is 12 subclasses over alle classes dus uiteindelijk 1 sub per class. Waarschijnlijk gebruik je ‘m niet eens.quote:Op zondag 29 december 2024 13:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee joh gewoon aan beginnen game is overcompleet
Lastig te zeggen, ik heb m in een paar weken gespeeld omdat ik hem echt als tussendoor had.quote:
Als je 20 gooit mag je aan mn astrobot zittenquote:
Hoorde er veel mensen over, maar had toen geen zin en tijd. Nu weer wel.quote:Op zondag 29 december 2024 15:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Stray (met die kat toch) is tof
En dat zeg ik als honden mens.
Klinkt als prima te doen. Lange spellen zijn schaars voor mij tegenwoordig. Te weinig tijd.quote:Op zondag 29 december 2024 16:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, ik heb m in een paar weken gespeeld omdat ik hem echt als tussendoor had.
Als ik moet gokken... 15? 20? voor de 100% en de DLC
Maar geen seconde verveeld
De kinderen noemen dat trekken tegenwoordig. Als in: "als je 20 euro trekt".quote:Op zondag 29 december 2024 17:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je 20 gooit mag je aan mn astrobot zitten
Niet, is 18+quote:Op maandag 30 december 2024 15:32 schreef DjVero het volgende:
Hoe krijgt mijn zoon van 16 toegang tot GTA Online?
Regelneukersquote:Op maandag 30 december 2024 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet, is 18+
Als je m eerder laat spelen creëer je een terrorist.
Dit doen z'n matties ook inderdaad, maar hij wilde eigenlijk met z'n eigen account spelen (vanwege de stats ofzo), dus vandaar de vraag hier. Thanks iig!quote:Op maandag 30 december 2024 17:16 schreef StateOfMind het volgende:
Je kunt je tegenwoordig als van alles en nog wat identificeren, dus gewoon aangeven dat ie zich als 18+ identificeert
Ik neem aan dat ie een geboortedatum in moet vullen?
Dan gewoon 2 jaartjes smokkelen
Waarvan? Welke quest welke trophyquote:Op maandag 30 december 2024 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Shit, quest of een trophy gebugged. Hier worden we niet vrolijk van vriendjes.
Katgodinquote:Op maandag 30 december 2024 21:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarvan? Welke quest welke trophy
Anders kunnen we je niet helpen
Ik heb allemaal moois op de nieuwe ps5 geïnstalleerd toch wel een fijne console
Had ook al een grote ps4 library dus mooi gravity rush 1 en 2 weer geinstalleerd, lekker zweven met Kat
Stardew Valley.quote:Op maandag 30 december 2024 21:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarvan? Welke quest welke trophy
Anders kunnen we je niet helpen
Ik heb allemaal moois op de nieuwe ps5 geïnstalleerd toch wel een fijne console
Had ook al een grote ps4 library dus mooi gravity rush 1 en 2 weer geinstalleerd, lekker zweven met Kat
Heeerlijke game 🥰 Deel 1 deed me altijd aan Twilight Town van Kingdom Hearts 2 denken. Fantastische muziek ook, zelfs toen ik het had uitgespeeld ben ik nog regelmatig door de stad wezen zweven. Deel 2 moet ik nog steeds spelen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kan nooit goed worden met Sony aan het helmquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:57 schreef Evangelion het volgende:
Er komt wel een film.
Ja daar zit het publiek op te wachten, die lego horizon game was ook al zo'n succesquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:30 schreef StateOfMind het volgende:
Een Horizon Zero Dawn film zie ik ook nog wel een keer gebeuren
Omdat je niet de gehele gameplay-loop boeiend kun neerzetten in een film.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik snap niet waarom games die veelal langer dan 2 uur duren moeten worden samengevat in een film van 2 uur
Maak er dan een serie van
8 uur lang kijken naar Aloy die in acht couldrons afdaalt, acht megadino's beklimt, acht nieuwe dino's temt, klinkt fantastisch.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik snap niet waarom games die veelal langer dan 2 uur duren moeten worden samengevat in een film van 2 uur
Jammer dat Milla Jovivich inmiddels te oud us hiervoor.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
8 uur lang kijken naar Aloy die in acht couldrons afdaalt, acht megadino's beklimt, acht nieuwe dino's temt, klinkt fantastisch.
Life of Black Tiger S05E12quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat was eigenlijk de enige reden om de Resident Evil films te kijkenquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat Milla Jovivich inmiddels te oud us hiervoor.
Heb ze nooit gespeeld.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk de enige reden om de Resident Evil films te kijken
Zo tof als de games zijn, zo waardeloos zijn de films.
Als GTA 6 niet komt word ik boos!quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:19 schreef Jimbo het volgende:
gelukkig nieuwjaar alvast ouwe rukkers, rakkers en zuignappers
dat 2025 ons mooie gmaes mag brengen.
Compenserenquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:09 schreef MMaRsu het volgende:
Stanley Parabel Deluxe is wel peak genot
Het ergste is, dit had nog gewoon potentie ook.quote:
NFS Hot Pursuit is echt geweldig. De gameplay, feel en de muziek echt zo goedquote:
Dit deel is echt geweldigquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:28 schreef FlippingCoin het volgende:
NFS voeg ik wel toe, weet niet of ik deze gespeeld heb vroeger volgens mij vooral underground op de PSP maar ook op de psx nog een versie.
Noicequote:Op woensdag 1 januari 2025 20:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit deel is echt geweldig![]()
Wat luxere auto’s met sprints, time attacks en hot pursuits.
Heeft een PS5-patch gekregen in 2020. 4K 60fps
Maar wel in de stijl van Takedown, en niet die free roaming bullshitquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stiekem hoop ik dat er ooit nog een nieuwe Burnout komt
TAKE ME DOWN TO THE PARADISE CITYquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar wel in de stijl van Takedown, en niet die free roaming bullshit
HEY HEY YOU YOU I DON'T LIKE YOUR GIRLFRIENDquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
TAKE ME DOWN TO THE PARADISE CITY
Toffe game
quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar wel in de stijl van Takedown, en niet die free roaming bullshit
Combinatie vanquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
TAKE ME DOWN TO THE PARADISE CITY
Toffe game
Die serie is wel klaar. Als je al ziet hoe Need For Speed al naar de exit lijkt te gaan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stiekem hoop ik dat er ooit nog een nieuwe Burnout komt
Ik had op de PS3 mijn eigen muziek, geen last van gehadquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:54 schreef Evangelion het volgende:
[..]
HEY HEY YOU YOU I DON'T LIKE YOUR GIRLFRIEND
Omdat EA.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die serie is wel klaar. Als je al ziet hoe Need For Speed al naar de exit lijkt te gaan.
Hoe moeilijk is het om een game te maken als Underground 2 of Most Wanted. Alleen Hot Pursuit 2010, Rivals, NFS 2015 en Unbound waren chill.
[..]
Ik had op de PS3 mijn eigen muziek, geen last van gehad
Ik denk niet dat je indruk op rockstar maakt, broquote:Op woensdag 1 januari 2025 04:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als GTA 6 niet komt word ik boos!
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Ik herken dat wel van Marvel Rivals.quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Marvel Rivals is slecht voor m'n game backlog.
Alan wake 2 is slecht voor m'n heart (wat een hoop jump scares zeg).
Gewoon gaan trollenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik herken dat wel van Marvel Rivals.
Alleen soms zijn de mede spelers echt verschrikkelijksta je op winst met 2 vanguards 2 healers en 2 dps besluit een van je healers of vanguards opeens dps te gaan verlies je als nog
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik herken dat wel van Marvel Rivals.
Alleen soms zijn de mede spelers echt verschrikkelijksta je op winst met 2 vanguards 2 healers en 2 dps besluit een van je healers of vanguards opeens dps te gaan verlies je als nog
![]()
Echt nul last van.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gewoon gaan trollen
"You're not gonna report meh?"
"You better fookin unreport me!"
Als mensen niet weten wie Limmy is, comedian uit schotland
Ik snap de gameplay in Alan Wake 2 gewoon echt niet. Raak verdwaald. Begrijp de foto-puzzels niet. Mis alle benodigde items en moet daarom backtracken als ik toch maar een guide raadpleeg.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb Alan Wake 2 op difficulty story gezet.
Werd gek van sommige encounters.
En ik begin er, ondanks een mysterieze sfeer en verhaal, wel een beetje gek van te worden. God of War 2 brandt in mijn kast. Dus ik wil door.
Foto puzzles? Bedoel je die kinder rijmpjes?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik snap de gameplay in Alan Wake 2 gewoon echt niet. Raak verdwaald. Begrijp de foto-puzzels niet. Mis alle benodigde items en moet daarom backtracken als ik toch maar een guide raadpleeg.
Hel van een game.
Nee, dat evidence board. Waar je foto's moet plaatsen om clues te ontdekken. Ik heb echt zo geen ideequote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Foto puzzles? Bedoel je die kinder rijmpjes?
(want die begin ik eindelijk te snappen en ze hebben de poppetjes iets simpeler gemaakt zodta jee niet totaal ergens anders heen hoeft)
Dat verdwalen dat heb ik ook af en toe, zeker met die light switches die precies goed moeten staan om de uitweg te vinden.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dat evidence board. Waar je foto's moet plaatsen om clues te ontdekken. Ik heb echt zo geen idee
Zou echt de slechtste detective ooit zijn
Op de valreep Indiana Jones uitgespeeld en 100% alle achievements in iets meer dan 25 uur. Enorm leuke game waarin ze je echt het gevoel geven dat je in de films zit. Veel klauteren, puzzelen en hier en daar een nazi een stomp op z'n gezicht geven voelde echt heerlijk en ik heb mij geen seconde verveeld. In Uncharted en vooral Tomb Raider miste ik dit nog wel eens, dat waren eigenlijk gewoon shooters op mooie locaties, vooral TR was veel te veel schieten.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:37 schreef Drankster het volgende:
Dan aan Indiana Jones beginnen en voor 4 januari uitspelen aangezien dan mijn GamePass verloopt.
Klinkt goed, ik ga hem op pc spelenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Op de valreep Indiana Jones uitgespeeld en 100% alle achievements in iets meer dan 25 uur. Enorm leuke game waarin ze je echt het gevoel geven dat je in de films zit. Veel klauteren, puzzelen en hier en daar een nazi een stomp op z'n gezicht geven voelde echt heerlijk en ik heb mij geen seconde verveeld. In Uncharted en vooral Tomb Raider miste ik dit nog wel eens, dat waren eigenlijk gewoon shooters op mooie locaties, vooral TR was veel te veel schieten.
Hele grote pluspunten voor het gebruik van de originele talen die de verschillende personages horen te spreken. Nazi's spreken Duits, Italianen spreken echt Italiaans etc.. Vaak zijn dit gewoon Engelstalige sprekers met een enorm (slecht) accent maar, in deze game gelukkig niet. De wear and tear van Indianas jas gaf ook een leuk visuele progressie, beetje zoals de cape van Batman die steeds verder kapot naarmate het verhaal vordert. Uiteindelijk 8,5 uit 10. Machinegames heeft een hele goede basis gelegd voor een leuke franchise, ben erg benieuwd wat ze er verder mee gaan doen. De DLC van deze game komt er sowieso in.
Nu even kijken wat ik ga spelen aangezien Kingdom Come: Deliverance II over een maandje al komt. Sowieso GamePass niet verlengen want dat doen we wel weer verderop in het jaar als er weer wat mooie releases zijn geweest. Nazi's schieten voelde wel leuk weer dus denk dat ik de verhaallijnen van Wolfenstein: The New Order, Wolfenstein: The Old Blood en Wolfenstein II: The New Colossus ga doorspelen aangezien die allemaal op PS+ Extra staan. Toevallig van dezelfde makers als Indiana Jones.
Net ff gecheckt, ik moet m uiterlijk 7 feb uitgespeeld hebbenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Op de valreep Indiana Jones uitgespeeld en 100% alle achievements in iets meer dan 25 uur. Enorm leuke game waarin ze je echt het gevoel geven dat je in de films zit. Veel klauteren, puzzelen en hier en daar een nazi een stomp op z'n gezicht geven voelde echt heerlijk en ik heb mij geen seconde verveeld. In Uncharted en vooral Tomb Raider miste ik dit nog wel eens, dat waren eigenlijk gewoon shooters op mooie locaties, vooral TR was veel te veel schieten.
Hele grote pluspunten voor het gebruik van de originele talen die de verschillende personages horen te spreken. Nazi's spreken Duits, Italianen spreken echt Italiaans etc.. Vaak zijn dit gewoon Engelstalige sprekers met een enorm (slecht) accent maar, in deze game gelukkig niet. De wear and tear van Indianas jas gaf ook een leuk visuele progressie, beetje zoals de cape van Batman die steeds verder kapot naarmate het verhaal vordert. Uiteindelijk 8,5 uit 10. Machinegames heeft een hele goede basis gelegd voor een leuke franchise, ben erg benieuwd wat ze er verder mee gaan doen. De DLC van deze game komt er sowieso in.
Nu even kijken wat ik ga spelen aangezien Kingdom Come: Deliverance II over een maandje al komt. Sowieso GamePass niet verlengen want dat doen we wel weer verderop in het jaar als er weer wat mooie releases zijn geweest. Nazi's schieten voelde wel leuk weer dus denk dat ik de verhaallijnen van Wolfenstein: The New Order, Wolfenstein: The Old Blood en Wolfenstein II: The New Colossus ga doorspelen aangezien die allemaal op PS+ Extra staan. Toevallig van dezelfde makers als Indiana Jones.
Indiana Jones is idd een ontzettend toffe en leuke game die de sfeer en de vibe van de films goed weergeeft.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Thailand is inderdaad de minst stabiele locatie ja. Paar icoontjes van collectables bleven zichtbaar nadat ik ze had opgepakt, Gina bleef stil staan en wilde niet de radio frequencies aannemen (uiteindelijk kunnen geven door ze op tafel te leggen naast de radio) en Indiana Jones bleef een bepaalde zin constant herhalen wat op zich best grappig was. Gelukkig geen gamebreaking bugs gehad en alles kunnen halen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Indiana Jones is idd een ontzettend toffe en leuke game die de sfeer en de vibe van de films goed weergeeft.
Een van de leukste games van 2024
Absolute aanrader voor als ie straks naar de PS5 komt![]()
Merk wel nu dat er in dat jungle gedeelte redelijk wat pop-in is qua achtergrond als je aan het varen bent, en af en toe wat merkbare framedrops.
Dit deel staat bekend als 1 van de betere delen. En terecht.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:28 schreef FlippingCoin het volgende:
NFS voeg ik wel toe, weet niet of ik deze gespeeld heb vroeger volgens mij vooral underground op de PSP maar ook op de psx nog een versie.
Bro, de games zijn ZO VEEL beter dan de films. Met uitzondering van 6 dan. RE1 t/m4, Code Veronica, de remakes, allemaal dijken van games. 5 is wel aardig. Ben op het moment bezig met RE3 remake, zit goed in elkaar, al vind ik Nemesis af en toe well bullshit.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ze nooit gespeeld.maar keek alles met Milla.
Online races zijn ook goedquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit deel staat bekend als 1 van de betere delen. En terecht.
Ben niet zo into horror games. Of shooters.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:23 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Bro, de games zijn ZO VEEL beter dan de films. Met uitzondering van 6 dan. RE1 t/m4, Code Veronica, de remakes, allemaal dijken van games. 5 is wel aardig. Ben op het moment bezig met RE3 remake, zit goed in elkaar, al vind ik Nemesis af en toe well bullshit.
Oh dat moest ik ook doenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had Crusader Kings 3 gekocht.
Tering wat ingewikkeld. Kan niet eens een buur aanvallen en winnen ondanks dat ik 3x zijn leger heb.
Denk dat ik eerst wat filmpjes moet kijken.
Ik heb het origineel nog niet uit gespeeld. Ik heb dat spel 20 jaar terug voor 5 euro gekocht bij Bart Smit. Alleen kan ik het spel niet meer installeren van de cd rom, maar ik heb wel de XBOX classic variant en ik heb hem nog op steam.quote:Op zondag 5 januari 2025 18:30 schreef StateOfMind het volgende:
Beyond Good and Evil nooit gespeeld vroeger
Nu de 20 Years Anniversary Remaster gekocht in de Store voor 12 euro nogwat.
Die staat voor direct na Indiana Jones op het programma
*start Series X op
Bart Smitquote:Op zondag 5 januari 2025 18:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb het origineel nog niet uit gespeeld. Ik heb dat spel 20 jaar terug voor 5 euro gekocht bij Bart Smit. Alleen kan ik het spel niet meer installeren van de cd rom, maar ik heb wel de XBOX classic variant en ik heb hem nog op steam.
Ik vind het leuk spel. Niet te moeilijk en beetje vijanden verslaan en puzzels oplossen. Beetje Tomb Raider Light.
Je brengt me wel in de verleiding. Teveel games en andere hobbies.quote:Op zondag 5 januari 2025 18:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bart Smit
Heb daar nog een grote soort boodschappen tas van.
Die ik dan ook voor de boodschappen gebruik.
Als je hem nooit uitgespeeld hebt, is dat een goed excuus om 12 euro nogwat uit te geven
F1 is nu even rustig hequote:Op zondag 5 januari 2025 18:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je brengt me wel in de verleiding. Teveel games en andere hobbies.
Kijk eens in CRE 😉quote:
Ohwquote:
Hier begonnen met God of war 2, slow start maar prachtig daarna.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb Alan Wake 2 op difficulty story gezet.
Werd gek van sommige encounters.
En ik begin er, ondanks een mysterieze sfeer en verhaal, wel een beetje gek van te worden. God of War 2 brandt in mijn kast. Dus ik wil door.
Solo of met vrienden/andere spelers/bots?quote:Op zondag 5 januari 2025 20:42 schreef Drankster het volgende:
Helldivers II platinum gehaald, 90 uur op de teller and counting. M’n meest gespeelde spel van 2024 en nog lang niet klaar.
Je kunt hem ook solo spelen?quote:Op zondag 5 januari 2025 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Solo of met vrienden/andere spelers/bots?
Dat weet ik dus nietquote:Op zondag 5 januari 2025 20:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je kunt hem ook solo spelen?
Met bots dan.
Vrienden en andere spelers. De enige bots die er zijn vecht je tegen. Het is PVE.quote:Op zondag 5 januari 2025 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Solo of met vrienden/andere spelers/bots?
Ohwquote:Op zondag 5 januari 2025 21:16 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vrienden en andere spelers. De enige bots die er zijn vecht je tegen. Het is PVE.
Je kan online en crossplay uitzetten maar dat is niet echt de bedoeling. Je moet samen bepaalde opdrachten doen tijdens een missie en dat werkt prima met randoms want iedereen weet wel wat ie moet doen, zijn simpele opdrachten. Als ik met randoms speel doe ik ook geen mic bijvoorbeeld. Laat je niet afschrikken omdat het een multiplayer spel is. Randoms zonder mic zijn net bots maar dan slimmer.quote:
Ik zal het eens in mijn achterhoofd houdenquote:Op zondag 5 januari 2025 21:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je kan online en crossplay uitzetten maar dat is niet echt de bedoeling. Je moet samen bepaalde opdrachten doen tijdens een missie en dat werkt prima met randoms want iedereen weet wel wat ie moet doen, zijn simpele opdrachten. Als ik met randoms speel doe ik ook geen mic bijvoorbeeld. Laat je niet afschrikken omdat het een multiplayer spel is. Randoms zonder mic zijn net bots maar dan slimmer.
Ja heb er echt zin inquote:Op zondag 5 januari 2025 19:09 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hier begonnen met God of war 2, slow start maar prachtig daarna.
God of War 2?quote:Op zondag 5 januari 2025 19:09 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hier begonnen met God of war 2, slow start maar prachtig daarna.
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Randoms zonder mic zijn net bots maar dan slimmer.
Ze hadden hier en daar wat potten gele verf van Sony kunnen lenen ja.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat me vooral tegenstaat is het frustrerende "de weg zoeken". Niet alleen omdat je geregeld moet switchen tussen realiteiten, maar ook dat bos (soms zonder kaart) wat gewoon echt zeer slecht aangeeft wat de richtingen zijn, de paden etc Natuurlijk is dat onderdeel van de ervaring, verdwalen, maar na uren gameplay is dat echt niet leuk meer.
Sorry maar dat is zo lang geleden, die tellen we niet meerquote:Op maandag 6 januari 2025 16:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
God of War 2?
Je bedoeld God of War Ragnarok neem ik aan
Dit is God of War 2
[ afbeelding ]
Nee sorry, zo werkt het nietquote:Op maandag 6 januari 2025 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry maar dat is zo lang geleden, die tellen we niet meer
Voor mij is GOW2 ook Ragnarok.
Chains of olympus en ghost of sparta op PS Vitaquote:Op maandag 6 januari 2025 17:08 schreef DKUp het volgende:
Binnenkort kunnen we weer God of War, God of War 2, God of War 3, God of War Ascension en eventueel God of War Chains of Olympus en God of War Ghost of Sparta spelen op de PS5 met een een super Deluxe remaster/remake.
2018 prima game
Ragnarok komt wel een keer
Make me.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee sorry, zo werkt het niet
God of War blijft gewoon God of War.
De verhalen die daarin verteld worden zijn gewoon de moeite waard. Laat staan de gameplay!
Ipv die eindeloze wandel simulaties van Sony, waarbij je partner alle puzzels continue verklapt.
God of War 3 kan je al spelen met de PS4 remasterquote:Op maandag 6 januari 2025 17:08 schreef DKUp het volgende:
Binnenkort kunnen we weer God of War, God of War 2, God of War 3, God of War Ascension en eventueel God of War Chains of Olympus en God of War Ghost of Sparta spelen op de PS5 met een een super Deluxe remaster/remake.
2018 prima game
Ragnarok komt wel een keer
Ja de PS3-port meer eigenlijk, echt een top game. Nou ik ben benieuwd wat ze gaan doen vermoedelijk dit jaar.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
God of War 3 kan je al spelen met de PS4 remaster
Ook wel de moeite waard! Heb hem zelf ook
Ik hoop echt terug naar de gameplay van de eerdere games. Of een evolutie daarvan.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja de PS3-port meer eigenlijk, echt een top game. Nou ik ben benieuwd wat ze gaan doen vermoedelijk dit jaar.
Die gameplay is wel verouderd, Sony maakt alleen nog filmische games.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop echt terug naar de gameplay van de eerdere games. Of een evolutie daarvan.
Dan mag je hopen dat die collectie uitkomt en een hit is anders blijf je met 2018 en Ragnarok gameplay zitten.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop echt terug naar de gameplay van de eerdere games. Of een evolutie daarvan.
Lekke dicht achter het ruggetje…..quote:Op maandag 6 januari 2025 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die gameplay is wel verouderd, Sony maakt alleen nog filmische games.
Weinig diepgaande posts gezien over deze game. Eindelijk eentje die ook belangrijke punten raakt waarom ik een rpg zou spelen.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:58 schreef Drankster het volgende:
Heb nu zo'n tien uurtjes in Dragon Age Veilguard zitten en oof ik probeer de game leuk te vinden maar ze maken het wel heel lastig.
Niemand is er echt laaiend enthousiast over. Ik hoor gewoon dat het prima is, maar ook niet meer.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weinig diepgaande posts gezien over deze game. Eindelijk eentje die ook belangrijke punten raakt waarom ik een rpg zou spelen.
Ik hoop het ook.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan mag je hopen dat die collectie uitkomt en een hit is anders blijf je met 2018 en Ragnarok gameplay zitten.
Die gameplay is niet verouderd, maar de rest van je post is correct.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die gameplay is wel verouderd, Sony maakt alleen nog filmische games.
Camera standpunt werkt niet helemaal fijn.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die gameplay is niet verouderd, maar de rest van je post is correct.
Je keuzes maken niet uitquote:Op maandag 6 januari 2025 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weinig diepgaande posts gezien over deze game. Eindelijk eentje die ook belangrijke punten raakt waarom ik een rpg zou spelen.
Dat is een ander verhaal. Maar qua Bayonetta/DMC5 is er genoeg te beleven op het gebied van hack&slash.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Camera standpunt werkt niet helemaal fijn.
Dat zou geweldig zijn.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Maar qua Bayonetta/DMC5 is er genoeg te beleven op het gebied van hack&slash.
Gewoon zoiets ervan maken
Geef het een paar jaar. Goed verkocht en lovende recensies dus een deel 6 komt wel.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel benieuwd naar een nieuwe Devil May Cry. Deel 5 is echt geweldig.
Bayo2 en 3 port when?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Maar qua Bayonetta/DMC5 is er genoeg te beleven op het gebied van hack&slash.
Gewoon zoiets ervan maken
Nou, wat ik heb gemerkt is dat de oneven delen sterke games zijn en de even delen wat minder. Dus ik twijfelquote:Op maandag 6 januari 2025 20:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geef het een paar jaar. Goed verkocht en lovende recensies dus een deel 6 komt wel.
Doen ze wel goed voor een GAAS gewoon blijven pompen qua content.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
FF en Dracula aangekondigd in marvel rivals
Het regende aardig wat achten en negens rond release. Zelfs de term ‘return to form’ :’)quote:Op maandag 6 januari 2025 19:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niemand is er echt laaiend enthousiast over. Ik hoor gewoon dat het prima is, maar ook niet meer.
Ja IGN en vergelijkbare outletsquote:Op maandag 6 januari 2025 20:42 schreef Drankster het volgende:
[..]
Het regende aardig wat achten en negens rond release. Zelfs de term ‘return to form’ :’)
Ja is idd kut. Bayonetta 2 is wel echt vetquote:Op maandag 6 januari 2025 20:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Bayo2 en 3 port when?
kutnintendo
ja joh die chinezen zetten wel weer ff 200 kindertjes aan het werk voor een paar centquote:Op maandag 6 januari 2025 20:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Doen ze wel goed voor een GAAS gewoon blijven pompen qua content.
Die kindertjes hebben wel talentquote:Op maandag 6 januari 2025 21:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
ja joh die chinezen zetten wel weer ff 200 kindertjes aan het werk voor een paar cent
Beetje sambal bij, wat kroepoek en een gratis kalender en het is weer goedquote:Op maandag 6 januari 2025 21:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
ja joh die chinezen zetten wel weer ff 200 kindertjes aan het werk voor een paar cent
Hahahaha laat Yi-Long het niet lezenquote:Op maandag 6 januari 2025 21:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Beetje sambal bij, wat kroepoek en een gratis kalender en het is weer goed
Nee, hij zou zo maar eens ideeën kunnen krijgen.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hahahaha laat Yi-Long het niet lezen
Vooruit, een kalender in de originele taal danquote:Op maandag 6 januari 2025 22:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hahahaha laat Yi-Long het niet lezen
Hey!quote:Op maandag 6 januari 2025 20:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Bayo2 en 3 port when?
kutnintendo
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:27 schreef Drankster het volgende:
Returnal mag wel iets van een vervolg krijgen. Dat was echt puur genot.
En PlatinumGames was zo'n toffe studioquote:Op maandag 6 januari 2025 23:26 schreef Drankster het volgende:
Over Bayonetta gesproken, er blijft helemaal niemand over bij PlatinumGames:
[ x ]
[..]
[ afbeelding ]
Oh nicequote:Op maandag 6 januari 2025 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
FF en Dracula aangekondigd in marvel rivals
Ik heb m gepland voor na GOW2.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:58 schreef Drankster het volgende:
Heb nu zo'n tien uurtjes in Dragon Age Veilguard zitten en oof ik probeer de game leuk te vinden maar ze maken het wel heel lastig.
Het voelt echt alsof dit de eerste game is van een nieuwe Disney studio.
Iedereen is positief over alles en gesprekken hebben weinig tot nul diepgang en blijven heel oppervlakkig. De gemiddelde Donald Duck strip heeft nog betere dialogen dan dit. Iedereen moet ook alles kunnen en als iemand iets niet lukt is het niet erg; niemand word boos op elkaar of toont iets van teleurstelling, soms wil ik gewoon een dikke fuck you geven wat ik nu dus niet kan (renegade Shepard ftw). Dwergen konden door hele duidelijke redenen nooit magic gebruiken maar na 5 uurtjes Veilguard is dat ineens wel mogelijk???? Niemand is hier verder verbaast over ook?
Ook is de diepgang in RPG elementen compleet weg: companions hebben 2 equipment slots en ik kan m'n oude gear niet eens verkopen. De volledige tactics mechanic is weg (dit was fan-tas-tisch in Origins en één van de redenen die dat spel zo goed maakte). Ik kan nu dus niet instellen dat als bij personage x z'n health lager dan y dat personage z een healing spell doet.
Gevechten zijn wel tof en de wereld is best nice vorm gegeven al zien de meeste Darkspawns eruit als een verbrande Donkey Kong. Verder wel stabiele game en ziet er wel nice uit op de Pro. Ik ga proberen het uit te spelen maar ik weet niet of ik dat ga trekken.
Cartoony look heeft wel iets, het heeft nog steeds erg veel detail dus de personages en wereld ziet er wel gelikt uit op die manier. Ik had gewoon wat meer verwacht van een Dragon Age game, Inquisition was al beter dan het tweede deel maar dit is wederom (na Andromeda) een stap terug...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb m gepland voor na GOW2.
Ik ben ook niet van t suikerzoete en de graphics van de trailer vond ik al iets te cartooney.
Maar toch wel erg zin in.
En ergens dit jaar na de Patch 8 van BG3 ook die weer eens opnieuw doen
Maar goed dat je er achter zet dat het een PS+ game isquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
Cartoony look heeft wel iets, het heeft nog steeds erg veel detail dus de personages en wereld ziet er wel gelikt uit op die manier. Ik had gewoon wat meer verwacht van een Dragon Age game, Inquisition was al beter dan het tweede deel maar dit is wederom (na Andromeda) een stap terug...
Momenteel zit ik echt in een rare tussenfase. Kingdom Come Deliverance II komt binnen een maand en heb alleen lange games liggen dus wil nergens echt aan beginnen.FIST (PS+ game) lijkt me nog wel leuk dus heb die gedownload en anders een nieuwe random BG3 personage beginnen is altijd een goed idee.
Broeder jij gaat zoooo hard genieten van KCD2. Er wordt nauwelijks over gepraat, ik zie heel weinig hype rondom die game... Wij hadden op FOK! het privilege om heel vroeg aan de review copy te beginnen en man man man man man wat een fucking kwaliteit, zeg ik na pakweg 15 uur spelen en nog nauwelijks de proloog uit te zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
Cartoony look heeft wel iets, het heeft nog steeds erg veel detail dus de personages en wereld ziet er wel gelikt uit op die manier. Ik had gewoon wat meer verwacht van een Dragon Age game, Inquisition was al beter dan het tweede deel maar dit is wederom (na Andromeda) een stap terug...
Momenteel zit ik echt in een rare tussenfase. Kingdom Come Deliverance II komt binnen een maand en heb alleen lange games liggen dus wil nergens echt aan beginnen.
Dat klinkt als een veels te lange gamequote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:50 schreef 2dope het volgende:
[..]
Broeder jij gaat zoooo hard genieten van KCD2. Er wordt nauwelijks over gepraat, ik zie heel weinig hype rondom die game... Wij hadden op FOK! het privilege om heel vroeg aan de review copy te beginnen en man man man man man wat een fucking kwaliteit, zeg ik na pakweg 15 uur spelen en nog nauwelijks de proloog uit te zijn
80 tot 100 uur.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een veels te lange game
Alleen JRPGs zijn dat waardquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ook. Gaat er op dag 1 komenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
80 tot 100 uur.
En dat is dan waarschijnlijk alleen de main quest
https://screenrant.com/ki(...)view-gameplay-story/
Wel zin in in![]()
Ja broerrrrrrrrrr ik heb de demo gespeeld op Gamescom. Nog steeds slapeloze nachten van.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:50 schreef 2dope het volgende:
[..]
Broeder jij gaat zoooo hard genieten van KCD2. Er wordt nauwelijks over gepraat, ik zie heel weinig hype rondom die game... Wij hadden op FOK! het privilege om heel vroeg aan de review copy te beginnen en man man man man man wat een fucking kwaliteit, zeg ik na pakweg 15 uur spelen en nog nauwelijks de proloog uit te zijn
Ik dacht eerst dat het Oblivion wasquote:
Er gaan geruchten over een Oblivion remakequote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Oblivion was
Ja, dat heb ik gehoordquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er gaan geruchten over een Oblivion remake
Stiekem hoop ik het welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:57 schreef StateOfMind het volgende:
Klopt ja.
Mits de geruchten kloppen.
Klinkt redelijk hoopvol.quote:Unlike the rumors, which come from a wide range of sources, some of which are a bit dubious, this new leak comes from Virtuos itself, or at least a Technical Art Director working at the studio. The LinkedIn page of this developer notes they have been working on an “unannounced Unreal Engine 5 remake for PS5, PC, and Xbox Series X|S.”
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:04 schreef StateOfMind het volgende:
https://comicbook.com/gam(...)remake-release-leak/
[..]
Klinkt redelijk hoopvol.
Holse Almoul dlc 😱
Het is een RPG.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat gaat nooit werken op een andere engine, laat staan Unreal Engine 5. En Virtuos Studiosquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er gaan geruchten over een Oblivion remake
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu heb ik zin om Oblivion weer te spelen
Ja maar jij bent in een aparte state of mindquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent in een aparte state of mind
Het lijkt me supertof, maar een game van 100+ uur gaat me 4 maanden minimaal kostenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
80 tot 100 uur.
En dat is dan waarschijnlijk alleen de main quest
https://screenrant.com/ki(...)view-gameplay-story/
Wel zin in in![]()
Ik heb godzijdank geen kinderen, dus de avonduren zijn volledig voor mezelf.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:20 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het lijkt me supertof, maar een game van 100+ uur gaat me 4 maanden minimaal kosten
Fantastisch toch.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:20 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het lijkt me supertof, maar een game van 100+ uur gaat me 4 maanden minimaal kosten
Vanaf 10 januari kun je je registreren voor de netwerk test van die nieuwe Elden Ring spin-off.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Elden Ring wil ik ook nog spelen ja.
En iddquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:30 schreef StateOfMind het volgende:
Een Horizon Zero Dawn film zie ik ook nog wel een keer gebeuren
Mister Fantastic is echt een DILF man, de teringquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze zijn lekker aan het koken daar bij Marvel Rivals.
Mr.Fantastic die gewoon ults terug kan gooien is wel heel sick
100 uur giegelende meisjes kan ik echt niet meer aanquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mister Fantastic is echt een DILF man, de tering![]()
Er zijn ook gewoon goede jrpg's, zonder giegelende meisjesquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
100 uur giegelende meisjes kan ik echt niet meer aan
Geralt?quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:31 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren met GOW2 begonnen.
Weer ff inkomen. "O ja, Thor was een dikke vadsige dude hier"
"O ja, Kratos was eigenlijk gewoon Geralt qua karakter, op de vele vrouwen na".
Maar vind de Noorse mythologie weer heerlijk om in te duiken.
Ja want dat doet hier niemandquote:
Dat is net zo weirdquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want dat doet hier niemand
Steller bade kuch kuch
Ik hoop dat hij wat meer de oude Kratos wordt in de nieuwe game. Z'n zoon is nu alleen op pad dus hij kan weer los.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Geralt?
Nee Kratos was een gestoorde killer, een zieke psycho
Maar jammer dat ze hem zo lame hebben gemaakt
Sorry zit er weer slecht in vandaagkrijg je dit soort reacties
Kratos is met pensioen en ligt lekker de spoiler (Ang3l, de spoiler niet klikken dus) aan te douwen. Loki en Zendaya zullen wel de protags van de volgende games worden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij wat meer de oude Kratos wordt in de nieuwe game. Z'n zoon is nu alleen op pad dus hij kan weer los.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt maar daar maak je demon's dood in het naam van het goede.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het lijkt wel alsof developers bang zijn om een speler een karakter te laten besturen wat eigenlijk een en al rage incarnate is. De enige die nu even in me op komt is Doom Slayer. En id is echt niet van plan daar een daddy of pansy van te maken (al deden de fanartists dat wel met Animal Crossing).
Ragnarok was al de laatste game in de Noorse mythologie. Geruchten gaan dat Kratos naar Egypte gaat.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:40 schreef StateOfMind het volgende:
De 'aankomende' God of War game zou sowieso de laatste zijn die zich in de wereld van de Noorse mythologie afspeelt.
Ben vooral benieuwd wat er daarna komt.
De godenwereld van het oude Egypte lijkt me an sich wel interessant.
Dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klopt maar daar maak je demon's dood in het naam van het goede.
Kratos was altijd gewoon een eikel die gewoon ook mensen killde die helemaal niet iets verkeerds hadden gedaan zeg maar
quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Kratos is met pensioen en ligt lekker de spoiler (Ang3l, de spoiler niet klikken dus) aan te douwen. Loki en Zendaya zullen wel de protags van de volgende games worden.Kratos is net de nieuwe God of War geworden, die gaat nergens heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |