Vrienden en andere spelers. De enige bots die er zijn vecht je tegen. Het is PVE.quote:Op zondag 5 januari 2025 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Solo of met vrienden/andere spelers/bots?
Ohwquote:Op zondag 5 januari 2025 21:16 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vrienden en andere spelers. De enige bots die er zijn vecht je tegen. Het is PVE.
Je kan online en crossplay uitzetten maar dat is niet echt de bedoeling. Je moet samen bepaalde opdrachten doen tijdens een missie en dat werkt prima met randoms want iedereen weet wel wat ie moet doen, zijn simpele opdrachten. Als ik met randoms speel doe ik ook geen mic bijvoorbeeld. Laat je niet afschrikken omdat het een multiplayer spel is. Randoms zonder mic zijn net bots maar dan slimmer.quote:
Ik zal het eens in mijn achterhoofd houdenquote:Op zondag 5 januari 2025 21:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je kan online en crossplay uitzetten maar dat is niet echt de bedoeling. Je moet samen bepaalde opdrachten doen tijdens een missie en dat werkt prima met randoms want iedereen weet wel wat ie moet doen, zijn simpele opdrachten. Als ik met randoms speel doe ik ook geen mic bijvoorbeeld. Laat je niet afschrikken omdat het een multiplayer spel is. Randoms zonder mic zijn net bots maar dan slimmer.
Ja heb er echt zin inquote:Op zondag 5 januari 2025 19:09 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hier begonnen met God of war 2, slow start maar prachtig daarna.
God of War 2?quote:Op zondag 5 januari 2025 19:09 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hier begonnen met God of war 2, slow start maar prachtig daarna.
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Randoms zonder mic zijn net bots maar dan slimmer.
Ze hadden hier en daar wat potten gele verf van Sony kunnen lenen ja.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat me vooral tegenstaat is het frustrerende "de weg zoeken". Niet alleen omdat je geregeld moet switchen tussen realiteiten, maar ook dat bos (soms zonder kaart) wat gewoon echt zeer slecht aangeeft wat de richtingen zijn, de paden etc Natuurlijk is dat onderdeel van de ervaring, verdwalen, maar na uren gameplay is dat echt niet leuk meer.
Sorry maar dat is zo lang geleden, die tellen we niet meerquote:Op maandag 6 januari 2025 16:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
God of War 2?
Je bedoeld God of War Ragnarok neem ik aan
Dit is God of War 2
[ afbeelding ]
Nee sorry, zo werkt het nietquote:Op maandag 6 januari 2025 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry maar dat is zo lang geleden, die tellen we niet meer
Voor mij is GOW2 ook Ragnarok.
Chains of olympus en ghost of sparta op PS Vitaquote:Op maandag 6 januari 2025 17:08 schreef DKUp het volgende:
Binnenkort kunnen we weer God of War, God of War 2, God of War 3, God of War Ascension en eventueel God of War Chains of Olympus en God of War Ghost of Sparta spelen op de PS5 met een een super Deluxe remaster/remake.
2018 prima game
Ragnarok komt wel een keer
Make me.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee sorry, zo werkt het niet
God of War blijft gewoon God of War.
De verhalen die daarin verteld worden zijn gewoon de moeite waard. Laat staan de gameplay!
Ipv die eindeloze wandel simulaties van Sony, waarbij je partner alle puzzels continue verklapt.
God of War 3 kan je al spelen met de PS4 remasterquote:Op maandag 6 januari 2025 17:08 schreef DKUp het volgende:
Binnenkort kunnen we weer God of War, God of War 2, God of War 3, God of War Ascension en eventueel God of War Chains of Olympus en God of War Ghost of Sparta spelen op de PS5 met een een super Deluxe remaster/remake.
2018 prima game
Ragnarok komt wel een keer
Ja de PS3-port meer eigenlijk, echt een top game. Nou ik ben benieuwd wat ze gaan doen vermoedelijk dit jaar.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
God of War 3 kan je al spelen met de PS4 remaster
Ook wel de moeite waard! Heb hem zelf ook
Ik hoop echt terug naar de gameplay van de eerdere games. Of een evolutie daarvan.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja de PS3-port meer eigenlijk, echt een top game. Nou ik ben benieuwd wat ze gaan doen vermoedelijk dit jaar.
Die gameplay is wel verouderd, Sony maakt alleen nog filmische games.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop echt terug naar de gameplay van de eerdere games. Of een evolutie daarvan.
Dan mag je hopen dat die collectie uitkomt en een hit is anders blijf je met 2018 en Ragnarok gameplay zitten.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop echt terug naar de gameplay van de eerdere games. Of een evolutie daarvan.
Lekke dicht achter het ruggetje…..quote:Op maandag 6 januari 2025 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die gameplay is wel verouderd, Sony maakt alleen nog filmische games.
Weinig diepgaande posts gezien over deze game. Eindelijk eentje die ook belangrijke punten raakt waarom ik een rpg zou spelen.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:58 schreef Drankster het volgende:
Heb nu zo'n tien uurtjes in Dragon Age Veilguard zitten en oof ik probeer de game leuk te vinden maar ze maken het wel heel lastig.
Niemand is er echt laaiend enthousiast over. Ik hoor gewoon dat het prima is, maar ook niet meer.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weinig diepgaande posts gezien over deze game. Eindelijk eentje die ook belangrijke punten raakt waarom ik een rpg zou spelen.
Ik hoop het ook.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan mag je hopen dat die collectie uitkomt en een hit is anders blijf je met 2018 en Ragnarok gameplay zitten.
Die gameplay is niet verouderd, maar de rest van je post is correct.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die gameplay is wel verouderd, Sony maakt alleen nog filmische games.
Camera standpunt werkt niet helemaal fijn.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die gameplay is niet verouderd, maar de rest van je post is correct.
Je keuzes maken niet uitquote:Op maandag 6 januari 2025 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weinig diepgaande posts gezien over deze game. Eindelijk eentje die ook belangrijke punten raakt waarom ik een rpg zou spelen.
Dat is een ander verhaal. Maar qua Bayonetta/DMC5 is er genoeg te beleven op het gebied van hack&slash.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Camera standpunt werkt niet helemaal fijn.
Dat zou geweldig zijn.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Maar qua Bayonetta/DMC5 is er genoeg te beleven op het gebied van hack&slash.
Gewoon zoiets ervan maken
Geef het een paar jaar. Goed verkocht en lovende recensies dus een deel 6 komt wel.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel benieuwd naar een nieuwe Devil May Cry. Deel 5 is echt geweldig.
Bayo2 en 3 port when?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Maar qua Bayonetta/DMC5 is er genoeg te beleven op het gebied van hack&slash.
Gewoon zoiets ervan maken
Nou, wat ik heb gemerkt is dat de oneven delen sterke games zijn en de even delen wat minder. Dus ik twijfelquote:Op maandag 6 januari 2025 20:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geef het een paar jaar. Goed verkocht en lovende recensies dus een deel 6 komt wel.
Doen ze wel goed voor een GAAS gewoon blijven pompen qua content.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
FF en Dracula aangekondigd in marvel rivals
Het regende aardig wat achten en negens rond release. Zelfs de term ‘return to form’ :’)quote:Op maandag 6 januari 2025 19:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niemand is er echt laaiend enthousiast over. Ik hoor gewoon dat het prima is, maar ook niet meer.
Ja IGN en vergelijkbare outletsquote:Op maandag 6 januari 2025 20:42 schreef Drankster het volgende:
[..]
Het regende aardig wat achten en negens rond release. Zelfs de term ‘return to form’ :’)
Ja is idd kut. Bayonetta 2 is wel echt vetquote:Op maandag 6 januari 2025 20:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Bayo2 en 3 port when?
kutnintendo
ja joh die chinezen zetten wel weer ff 200 kindertjes aan het werk voor een paar centquote:Op maandag 6 januari 2025 20:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Doen ze wel goed voor een GAAS gewoon blijven pompen qua content.
Die kindertjes hebben wel talentquote:Op maandag 6 januari 2025 21:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
ja joh die chinezen zetten wel weer ff 200 kindertjes aan het werk voor een paar cent
Beetje sambal bij, wat kroepoek en een gratis kalender en het is weer goedquote:Op maandag 6 januari 2025 21:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
ja joh die chinezen zetten wel weer ff 200 kindertjes aan het werk voor een paar cent
Hahahaha laat Yi-Long het niet lezenquote:Op maandag 6 januari 2025 21:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Beetje sambal bij, wat kroepoek en een gratis kalender en het is weer goed
Nee, hij zou zo maar eens ideeën kunnen krijgen.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hahahaha laat Yi-Long het niet lezen
Vooruit, een kalender in de originele taal danquote:Op maandag 6 januari 2025 22:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hahahaha laat Yi-Long het niet lezen
Hey!quote:Op maandag 6 januari 2025 20:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Bayo2 en 3 port when?
kutnintendo
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:27 schreef Drankster het volgende:
Returnal mag wel iets van een vervolg krijgen. Dat was echt puur genot.
En PlatinumGames was zo'n toffe studioquote:Op maandag 6 januari 2025 23:26 schreef Drankster het volgende:
Over Bayonetta gesproken, er blijft helemaal niemand over bij PlatinumGames:
[ x ]
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |