jaaaa, state of pizza lore!quote:Op zaterdag 28 december 2024 06:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goede
[..]
Toevoeging
[..]
Weer
Je zou echt @:stateofmind eens moeten uitvragen voor een date.
Ik zou nog even wachten met spelen.quote:
Misschien is kaneelstokje dan wel dood. (*klopt af)quote:Op zondag 29 december 2024 12:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten met spelen.
In november heeft Larian aangekondigd dat er in 'early 2025' een nieuwe en hele grote update komt (Patch 8), die oa 12 nieuwe subclasses toevoegt.
En nog veel veel meer.
Nee joh gewoon aan beginnen game is overcompleetquote:Op zondag 29 december 2024 12:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In november heeft Larian aangekondigd dat er in 'early 2025' een nieuwe en hele grote update komt (Patch 8), die oa 12 nieuwe subclasses toevoegt.
En nog veel veel meer.
Komt goed, maak eerst Stardew Valley af. En misschien nog iets van Stray er tussen in.quote:Op zondag 29 december 2024 12:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En nog veel veel meer.
Stray (met die kat toch) is tofquote:Op zondag 29 december 2024 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt goed, maak eerst Stardew Valley af. En misschien nog iets van Stray er tussen in.
Ja dit. Het is 12 subclasses over alle classes dus uiteindelijk 1 sub per class. Waarschijnlijk gebruik je ‘m niet eens.quote:Op zondag 29 december 2024 13:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee joh gewoon aan beginnen game is overcompleet
Lastig te zeggen, ik heb m in een paar weken gespeeld omdat ik hem echt als tussendoor had.quote:
Als je 20 gooit mag je aan mn astrobot zittenquote:
Hoorde er veel mensen over, maar had toen geen zin en tijd. Nu weer wel.quote:Op zondag 29 december 2024 15:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Stray (met die kat toch) is tof
En dat zeg ik als honden mens.
Klinkt als prima te doen. Lange spellen zijn schaars voor mij tegenwoordig. Te weinig tijd.quote:Op zondag 29 december 2024 16:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, ik heb m in een paar weken gespeeld omdat ik hem echt als tussendoor had.
Als ik moet gokken... 15? 20? voor de 100% en de DLC
Maar geen seconde verveeld
De kinderen noemen dat trekken tegenwoordig. Als in: "als je 20 euro trekt".quote:Op zondag 29 december 2024 17:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je 20 gooit mag je aan mn astrobot zitten
Niet, is 18+quote:Op maandag 30 december 2024 15:32 schreef DjVero het volgende:
Hoe krijgt mijn zoon van 16 toegang tot GTA Online?
Regelneukersquote:Op maandag 30 december 2024 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet, is 18+
Als je m eerder laat spelen creëer je een terrorist.
Dit doen z'n matties ook inderdaad, maar hij wilde eigenlijk met z'n eigen account spelen (vanwege de stats ofzo), dus vandaar de vraag hier. Thanks iig!quote:Op maandag 30 december 2024 17:16 schreef StateOfMind het volgende:
Je kunt je tegenwoordig als van alles en nog wat identificeren, dus gewoon aangeven dat ie zich als 18+ identificeert
Ik neem aan dat ie een geboortedatum in moet vullen?
Dan gewoon 2 jaartjes smokkelen
Waarvan? Welke quest welke trophyquote:Op maandag 30 december 2024 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Shit, quest of een trophy gebugged. Hier worden we niet vrolijk van vriendjes.
Katgodinquote:Op maandag 30 december 2024 21:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarvan? Welke quest welke trophy
Anders kunnen we je niet helpen
Ik heb allemaal moois op de nieuwe ps5 geīnstalleerd toch wel een fijne console
Had ook al een grote ps4 library dus mooi gravity rush 1 en 2 weer geinstalleerd, lekker zweven met Kat
Stardew Valley.quote:Op maandag 30 december 2024 21:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarvan? Welke quest welke trophy
Anders kunnen we je niet helpen
Ik heb allemaal moois op de nieuwe ps5 geīnstalleerd toch wel een fijne console
Had ook al een grote ps4 library dus mooi gravity rush 1 en 2 weer geinstalleerd, lekker zweven met Kat
Heeerlijke game 🥰 Deel 1 deed me altijd aan Twilight Town van Kingdom Hearts 2 denken. Fantastische muziek ook, zelfs toen ik het had uitgespeeld ben ik nog regelmatig door de stad wezen zweven. Deel 2 moet ik nog steeds spelen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kan nooit goed worden met Sony aan het helmquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:57 schreef Evangelion het volgende:
Er komt wel een film.
Bekijk deze YouTube-video
Ja daar zit het publiek op te wachten, die lego horizon game was ook al zo'n succesquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:30 schreef StateOfMind het volgende:
Een Horizon Zero Dawn film zie ik ook nog wel een keer gebeuren
Omdat je niet de gehele gameplay-loop boeiend kun neerzetten in een film.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik snap niet waarom games die veelal langer dan 2 uur duren moeten worden samengevat in een film van 2 uur
Maak er dan een serie van
8 uur lang kijken naar Aloy die in acht couldrons afdaalt, acht megadino's beklimt, acht nieuwe dino's temt, klinkt fantastisch.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik snap niet waarom games die veelal langer dan 2 uur duren moeten worden samengevat in een film van 2 uur
Jammer dat Milla Jovivich inmiddels te oud us hiervoor.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
8 uur lang kijken naar Aloy die in acht couldrons afdaalt, acht megadino's beklimt, acht nieuwe dino's temt, klinkt fantastisch.
Life of Black Tiger S05E12quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat was eigenlijk de enige reden om de Resident Evil films te kijkenquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat Milla Jovivich inmiddels te oud us hiervoor.
Heb ze nooit gespeeld.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk de enige reden om de Resident Evil films te kijken
Zo tof als de games zijn, zo waardeloos zijn de films.
Als GTA 6 niet komt word ik boos!quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:19 schreef Jimbo het volgende:
gelukkig nieuwjaar alvast ouwe rukkers, rakkers en zuignappers
dat 2025 ons mooie gmaes mag brengen.
Compenserenquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:09 schreef MMaRsu het volgende:
Stanley Parabel Deluxe is wel peak genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |