SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
[ Bericht 1% gewijzigd door Coco op 19-12-2024 15:28:39 ]Makkelijk eerste
quote:Op donderdag 19 december 2024 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Landman heeft ook een kelderhoofd.
Mentaal beperkt.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:33 schreef Poepz0r het volgende:
Nederlanders spelen mokerslecht dit wk
Volgens Barney zien we er 10-11 na de kerst terugquote:Op donderdag 19 december 2024 14:33 schreef Poepz0r het volgende:
Nederlanders spelen mokerslecht dit wk
Ik word er niet echt warm van.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even de mening van een dame, is Chris een mooie man?
Bruinrode muskusratquote:Op donderdag 19 december 2024 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat voor kapsel zal Rits zometeen op zijn hoofd gelijmd hebben?
Aan Chris is geen relativiteitstheorie verloren gegaan.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:38 schreef Doevelaer het volgende:
"Ik denk niet zo gauw"
Je meent het Chris
Hahahaquote:Op donderdag 19 december 2024 14:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens Barney zien we er 10-11 na de kerst terug
Hahahahaha
Geen idee maar volgens mij stinkt hij naar zweetquote:Op donderdag 19 december 2024 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat voor kapsel zal Rits zometeen op zijn hoofd gelijmd hebben?
Wel handig met afvegenquote:Op donderdag 19 december 2024 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
Ja hij zit ook te schijten met die handdoek Arjan.
Nou ja, van wie wel? Rydz?quote:Op donderdag 19 december 2024 14:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
We krijgen het niet warm van Chris
Inshallahquote:Op donderdag 19 december 2024 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd een hoofddoekje om.
Je verwacht het nietquote:Op donderdag 19 december 2024 14:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ziet eruit als een huurmoordenaar
Haar als pakjestouw.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk echt dat hij verschrikkelijk stinkt
40-45quote:Op donderdag 19 december 2024 14:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel kilo komen die darters eigenlijk aan per jaar?
Gordon Mathers niet zoveel.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
2x de helftquote:Op donderdag 19 december 2024 14:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
We sturen de vraag door naar Thomas Beelen.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe kan je met jezelf leven met zulk kapsel...
Prima song.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag de mening van @:mexicanobakker over dit nummer.
Tondeuse eroverheen klaar. Zulke mensen zitten in ontkenningsfasequote:Op donderdag 19 december 2024 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We sturen de vraag door naar Thomas Beelen.
[ afbeelding ]
Er liggen meer ruimtes tussen zijn haren dan tussen de linies wanneer hij verdedigtquote:Op donderdag 19 december 2024 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We sturen de vraag door naar Thomas Beelen.
[ afbeelding ]
Gewoon millimeteren inderdaad en dan heel boos kijken.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tondeuse eroverheen klaar. Zulke mensen zitten in ontkenningsfase
Rits post toch voortdurend dat hij depressief isquote:Op donderdag 19 december 2024 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe kan je met jezelf leven met zulk kapsel...
Landman wist niet dat je dubbel uit moetquote:Op donderdag 19 december 2024 14:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kom net van een afspraak. Landman was prut aan t gemiddelde te zien?
Laatste 21 pijlen op de dubbel geleuf ik 1 geraakt.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan je mooi dartsanalist mee wordenquote:Op donderdag 19 december 2024 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon millimeteren inderdaad en dan heel boos kijken.
Ron betonned.
Het is een Feyenoorder, nog even en hij loopt er inderdaad met kort haar en een neanderthalerkop bij. KUIPKOORTSEDquote:Op donderdag 19 december 2024 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon millimeteren inderdaad en dan heel boos kijken.
Ron betonned.
Veldvulling zoals wel vaker dusquote:Op donderdag 19 december 2024 14:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Landman wist niet dat je dubbel uit moet
Vasthouden aan vergane glorie een beetje wat barney doet met zijn carrièrequote:Op donderdag 19 december 2024 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met uitzondering van Lok Yin Lee.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar dat is zelfs Jerry geluktquote:Op donderdag 19 december 2024 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je mooi dartsanalist mee worden
Zou ook lullig zijn wanneer hij afscheid neemt van z'n lok. Heet hij alleen nog Yin Leequote:Op donderdag 19 december 2024 14:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Met uitzondering van Lok Yin Lee.
Hij was niet op de afspraak.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
manquote:Op donderdag 19 december 2024 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja tering. NOG een vergadering.
“Laten we er maandag bij de standup er de korte klap op geven om de paperclipkleurstrategie af te stemmen”quote:Op donderdag 19 december 2024 14:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker vergaderen over welke kleur paperclips er besteld moeten worden.
Sounds like a next year problemquote:Op donderdag 19 december 2024 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Laten we er maandag bij de standup er de korte klap op geven om de paperclipkleurstrategie af te stemmen”
Zouden we dat niet even beslissen in een scrum?quote:Op donderdag 19 december 2024 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Laten we er maandag bij de standup er de korte klap op geven om de paperclipkleurstrategie af te stemmen”
Blijft van de vrouwtjes af hèquote:Op donderdag 19 december 2024 15:02 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ga NU meedoen aan een ludieke quiz hier op het vakantiepark. Ik lach om de concurrentie
Stichting de zonnebloemgoden.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:02 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ga NU meedoen aan een ludieke quiz hier op het vakantiepark. Ik lach om de concurrentie
Aha. Dat is van voor mijn dartvolgende tijd.quote:
Voulez-vous Quizze avec moi?quote:Op donderdag 19 december 2024 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die presentatrice spreekt alleen Frans,wanne kut
Ik ga toch niet voor mn plezier naar rydz kijken ouwe reus. Vanavond Doets godquote:Op donderdag 19 december 2024 15:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
@:Poepz0r laat het hier weer gruwelijk afweten
'het zit hier vol met buitenlanders Adriaan'.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die presentatrice spreekt alleen Frans,wanne kut
Dit hele buitenland zit vol met buitenlanders Ariequote:Op donderdag 19 december 2024 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'het zit hier vol met buitenlanders Adriaan'.
GENOTquote:Op donderdag 19 december 2024 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jokergodquote:Op donderdag 19 december 2024 15:08 schreef Zipportal het volgende:
Poll kan uit de OP. 9 darter erin. @:heywoodu @:coco
[ afbeelding ]
Hier ook.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Aha. Dat is van voor mijn dartvolgende tijd.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Rare archive footage and Jocky Wilson's own words tell the story of the rise and fall of a cult Scottish sportman.
Featuring interviews with his friends and darts contemporaries.
quote:Op donderdag 19 december 2024 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.hln.be/bizar/(...)panjaarden~a238a4fc/quote:Britse (81) beleeft 'rampzalige' vakantie in Spanje: "Te veel Spanjaarden"
De Britse Freda Jackson (81) had lang uitgekeken naar haar vakantie in de Spaanse badplaats Benidorm. Maar het werd niet wat ze er van verwacht had. De belangrijkste reden: de vele Spanjaarden.
"Het hotel zat vol Spaanse toeristen”, vertelde ze aan de Lancashire Telegraph. "Ze werkten ons op de zenuwen, omdat ze zich zo onbeschoft gedroegen. En het entertainment in het hotel was volledig gericht op Spanjaarden. Waarom kunnen zij niet ergens anders naartoe op vakantie gaan?”
De vakantieproblemen begonnen overigens al eerder voor Jackson en haar reisgenoot, een 61-jarige vriend. Enkele dagen voor de trip kwamen ze erachter dat hun reis een dag was vervroegd, iets wat reisbureau Thomas Cook was vergeten door te geven. Bovendien hadden ze vanwege hun beperkte mobiliteit gevraagd om een hotel in een vlakke omgeving, maar kwamen ze in een heuvelachtig gebied terecht. "We hadden de grootste moeite om deze vakantie te kunnen betalen en het is volledig in het water gevallen. Ik heb ervan moeten huilen.”
quote:Op donderdag 19 december 2024 15:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[..]
https://www.hln.be/bizar/(...)panjaarden~a238a4fc/
Terechte klacht, wie verwacht er nou Spanjaarden in Benidorm. Daar doen ze zelfs aan veldrijden.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[..]
Terechte klacht, in Engeland irriteer ik mij ook altijd aan de Engelsen.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[..]
En in Frankrijk aan de Fransenquote:Op donderdag 19 december 2024 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Terechte klacht, in Engeland irriteer ik mij ook altijd aan de Engelsen.
Leugenaarquote:Op donderdag 19 december 2024 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De lucht is blauw buiten!!!
Het regent.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De lucht is blauw buiten!!!
Oke Thierryquote:Op donderdag 19 december 2024 15:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Schijnt de zon niet dan regent het wel.
Kap eens met die chem trails en weer modificaties!
Ik geloof er zelf ook niks van.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Pas maar op, kan nooit natuurlijk zijn
Afgevinkt.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:08 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Indiaan mag je niet meer zeggen. Native American.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:29 schreef de_boswachter het volgende:
Goed shirt wel van de Indiaan
Ja neequote:Op donderdag 19 december 2024 15:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Indiaan mag je niet meer zeggen. Native American.
Ik ben tegen het in de spotlight zetten van verliezers.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:08 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Darters die bewust niets doen met hun tourkaart zonder goede redenen haat ik. Prakje is daar een van.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat ben ik blij dat we van Prakje Jiwa af zijn
Prakje is nu geschorst wegens matchfixing (lol)quote:Op donderdag 19 december 2024 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Darters die bewust niets doen met hun tourkaart zonder goede redenen haat ik. Prakje is daar een van.
Dat was ik even vergeten ja. Erg mooi.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prakje is nu geschorst wegens matchfixing (lol)
Hoe spreek je dat uit?quote:Op donderdag 19 december 2024 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat ben ik blij dat we van Prakje Jiwa af zijn
Toch is deze middagsessie tot nu toe een beste meevallerquote:Op donderdag 19 december 2024 15:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel weer even omschakelen na de heerlijk snelle partij hiervoor
Vooral dankzij de zege van Lee.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch is deze middagsessie tot nu toe een beste meevaller
Ik krijg het nat in het broekje van sneldarts.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel weer even omschakelen na de heerlijk snelle partij hiervoor
Vlaams of Nederlands?quote:Op donderdag 19 december 2024 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al in de zaal gepoept?
Allemaal turds in de zaal.quote:
"klote"quote:Op donderdag 19 december 2024 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Claude naar t songfestival allen
Wie?quote:Op donderdag 19 december 2024 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moet ie wetenquote:Op donderdag 19 december 2024 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gezelquote:Op donderdag 19 december 2024 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
ONZ is verderopquote:Op donderdag 19 december 2024 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met een Claudeviool?quote:Op donderdag 19 december 2024 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een crap man.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie is jouw favoriete vlaamse band?quote:Op donderdag 19 december 2024 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al in de zaal gepoept?
Toch wel 'gewoon' dEUS, maar ik heb ook wel een zwak voor STAKE en Hooverphonic.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete vlaamse band?
Clouseauquote:Op donderdag 19 december 2024 16:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete vlaamse band?
Soulwax was wel goed tijdens Lowlands. Keiharde bak herrie dat welquote:Op donderdag 19 december 2024 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch wel 'gewoon' dEUS, maar ik heb ook wel een zwak voor STAKE en Hooverphonic.
Doet het prima bij Atalantaquote:Op donderdag 19 december 2024 16:12 schreef Szura het volgende:
Lookman is ook dikke stront, vieze sjoker
Hmm, dan stroomt de top 32 gewoon een ronde eerder in dus dat zal meevallen. Ik vraag mij vooral af wat voor ellende zich verder gaat kwalificerenquote:Op donderdag 19 december 2024 16:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
en volgend jaar krijgen we dan nog meer van dit soort partijen
Komen de Beatons, de Whitlocks en de Kyngz weer terug he.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hmm, dan stroomt de top 32 gewoon een ronde eerder in dus dat zal meevallen. Ik vraag mij vooral af wat voor ellende zich verder gaat kwalificeren
Die allemaal niet zo snel, ik denk vooral wat meer kwalificatieplekken buiten de Pro Tour om eigenlijkquote:Op donderdag 19 december 2024 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komen de Beatons, de Whitlocks en de Kyngz weer terug he.
Of misschien Cory hoe heet die gek ook weer.
6 vrouwen, meer Bahamianen?quote:Op donderdag 19 december 2024 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die allemaal niet zo snel, ik denk vooral wat meer kwalificatieplekken buiten de Pro Tour om eigenlijk
Oh tegen tandpastareclameboy Gilding. Lekker overslaan.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Brandhout Lukeman. Volgende ronde exit
Ik neem aan dat de Saudi's dat WK kopen met 10 kwalificatieplekken voor Middenoosterse dartsers.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die allemaal niet zo snel, ik denk vooral wat meer kwalificatieplekken buiten de Pro Tour om eigenlijk
Ikquote:Op donderdag 19 december 2024 16:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie het maakt.
"TS begint"quote:Op donderdag 19 december 2024 16:28 schreef wimderon het volgende:
Ik heb de stoute schoenen maar even aangetrokken.
[ x ]
Klink als genot.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik
Met krabbetjes, zuurkoolspek en rookworst
Klinkt goed.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik
Al tijd gehad om dat filmpje te uploaden op YouTube? #dtvquote:Op donderdag 19 december 2024 16:28 schreef wimderon het volgende:
Ik heb de stoute schoenen maar even aangetrokken.
[ x ]
quote:Op donderdag 19 december 2024 16:30 schreef Waterbed het volgende:
Iemand de tiet.gif van Clemens bitte?
quote:Op donderdag 19 december 2024 16:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik
Zolang de lepel maar rechtop in de pan blijft staanquote:Op donderdag 19 december 2024 16:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik ben over mijn eigen snert, naar oma's recept, ook altijd wel content. Tussen Kerst en nieuw maar weer eens een goeie pan maken.
Speelde wel echt een prima potje.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:45 schreef wimderon het volgende:
Ik snap de Owen-hype na zijn eerste pot niet. Omdat hij won van godstalent Niels Zonneveld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |