Ik geloof er zelf ook niks van.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Pas maar op, kan nooit natuurlijk zijn
Afgevinkt.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:08 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Poll kan uit de OP. 9 darter erin. @:heywoodu @:coco
[ afbeelding ]
Indiaan mag je niet meer zeggen. Native American.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:29 schreef de_boswachter het volgende:
Goed shirt wel van de Indiaan
Ja neequote:Op donderdag 19 december 2024 15:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Indiaan mag je niet meer zeggen. Native American.
Ik ben tegen het in de spotlight zetten van verliezers.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:08 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Poll kan uit de OP. 9 darter erin. @:heywoodu @:coco
[ afbeelding ]
Darters die bewust niets doen met hun tourkaart zonder goede redenen haat ik. Prakje is daar een van.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat ben ik blij dat we van Prakje Jiwa af zijn
Prakje is nu geschorst wegens matchfixing (lol)quote:Op donderdag 19 december 2024 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Darters die bewust niets doen met hun tourkaart zonder goede redenen haat ik. Prakje is daar een van.
Dat was ik even vergeten ja. Erg mooi.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prakje is nu geschorst wegens matchfixing (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |