Doet het prima bij Atalantaquote:Op donderdag 19 december 2024 16:12 schreef Szura het volgende:
Lookman is ook dikke stront, vieze sjoker
Hmm, dan stroomt de top 32 gewoon een ronde eerder in dus dat zal meevallen. Ik vraag mij vooral af wat voor ellende zich verder gaat kwalificerenquote:Op donderdag 19 december 2024 16:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
en volgend jaar krijgen we dan nog meer van dit soort partijen
Komen de Beatons, de Whitlocks en de Kyngz weer terug he.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hmm, dan stroomt de top 32 gewoon een ronde eerder in dus dat zal meevallen. Ik vraag mij vooral af wat voor ellende zich verder gaat kwalificeren
Die allemaal niet zo snel, ik denk vooral wat meer kwalificatieplekken buiten de Pro Tour om eigenlijkquote:Op donderdag 19 december 2024 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komen de Beatons, de Whitlocks en de Kyngz weer terug he.
Of misschien Cory hoe heet die gek ook weer.
6 vrouwen, meer Bahamianen?quote:Op donderdag 19 december 2024 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die allemaal niet zo snel, ik denk vooral wat meer kwalificatieplekken buiten de Pro Tour om eigenlijk
Oh tegen tandpastareclameboy Gilding. Lekker overslaan.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Brandhout Lukeman. Volgende ronde exit
Ik neem aan dat de Saudi's dat WK kopen met 10 kwalificatieplekken voor Middenoosterse dartsers.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die allemaal niet zo snel, ik denk vooral wat meer kwalificatieplekken buiten de Pro Tour om eigenlijk
Ikquote:Op donderdag 19 december 2024 16:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie het maakt.
"TS begint"quote:Op donderdag 19 december 2024 16:28 schreef wimderon het volgende:
Ik heb de stoute schoenen maar even aangetrokken.
[ x ]
Klink als genot.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik
Met krabbetjes, zuurkoolspek en rookworst
Klinkt goed.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik
Al tijd gehad om dat filmpje te uploaden op YouTube? #dtvquote:Op donderdag 19 december 2024 16:28 schreef wimderon het volgende:
Ik heb de stoute schoenen maar even aangetrokken.
[ x ]
quote:Op donderdag 19 december 2024 16:30 schreef Waterbed het volgende:
Iemand de tiet.gif van Clemens bitte?
quote:Op donderdag 19 december 2024 16:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik
Zolang de lepel maar rechtop in de pan blijft staanquote:Op donderdag 19 december 2024 16:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik ben over mijn eigen snert, naar oma's recept, ook altijd wel content. Tussen Kerst en nieuw maar weer eens een goeie pan maken.
Speelde wel echt een prima potje.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:45 schreef wimderon het volgende:
Ik snap de Owen-hype na zijn eerste pot niet. Omdat hij won van godstalent Niels Zonneveld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |