“Laten we er maandag bij de standup er de korte klap op geven om de paperclipkleurstrategie af te stemmen”quote:Op donderdag 19 december 2024 14:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker vergaderen over welke kleur paperclips er besteld moeten worden.
Sounds like a next year problemquote:Op donderdag 19 december 2024 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Laten we er maandag bij de standup er de korte klap op geven om de paperclipkleurstrategie af te stemmen”
Zouden we dat niet even beslissen in een scrum?quote:Op donderdag 19 december 2024 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Laten we er maandag bij de standup er de korte klap op geven om de paperclipkleurstrategie af te stemmen”
Blijft van de vrouwtjes af hèquote:Op donderdag 19 december 2024 15:02 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ga NU meedoen aan een ludieke quiz hier op het vakantiepark. Ik lach om de concurrentie
Stichting de zonnebloemgoden.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:02 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ga NU meedoen aan een ludieke quiz hier op het vakantiepark. Ik lach om de concurrentie
Aha. Dat is van voor mijn dartvolgende tijd.quote:
Voulez-vous Quizze avec moi?quote:Op donderdag 19 december 2024 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die presentatrice spreekt alleen Frans,wanne kut
Ik ga toch niet voor mn plezier naar rydz kijken ouwe reus. Vanavond Doets godquote:Op donderdag 19 december 2024 15:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
@:Poepz0r laat het hier weer gruwelijk afweten
'het zit hier vol met buitenlanders Adriaan'.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die presentatrice spreekt alleen Frans,wanne kut
Dit hele buitenland zit vol met buitenlanders Ariequote:Op donderdag 19 december 2024 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'het zit hier vol met buitenlanders Adriaan'.
GENOTquote:Op donderdag 19 december 2024 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jokergodquote:Op donderdag 19 december 2024 15:08 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Poll kan uit de OP. 9 darter erin. @:heywoodu @:coco
[ afbeelding ]
Hier ook.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Aha. Dat is van voor mijn dartvolgende tijd.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Rare archive footage and Jocky Wilson's own words tell the story of the rise and fall of a cult Scottish sportman.
Featuring interviews with his friends and darts contemporaries.
quote:Op donderdag 19 december 2024 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.hln.be/bizar/(...)panjaarden~a238a4fc/quote:Britse (81) beleeft 'rampzalige' vakantie in Spanje: "Te veel Spanjaarden"
De Britse Freda Jackson (81) had lang uitgekeken naar haar vakantie in de Spaanse badplaats Benidorm. Maar het werd niet wat ze er van verwacht had. De belangrijkste reden: de vele Spanjaarden.
"Het hotel zat vol Spaanse toeristen”, vertelde ze aan de Lancashire Telegraph. "Ze werkten ons op de zenuwen, omdat ze zich zo onbeschoft gedroegen. En het entertainment in het hotel was volledig gericht op Spanjaarden. Waarom kunnen zij niet ergens anders naartoe op vakantie gaan?”
De vakantieproblemen begonnen overigens al eerder voor Jackson en haar reisgenoot, een 61-jarige vriend. Enkele dagen voor de trip kwamen ze erachter dat hun reis een dag was vervroegd, iets wat reisbureau Thomas Cook was vergeten door te geven. Bovendien hadden ze vanwege hun beperkte mobiliteit gevraagd om een hotel in een vlakke omgeving, maar kwamen ze in een heuvelachtig gebied terecht. "We hadden de grootste moeite om deze vakantie te kunnen betalen en het is volledig in het water gevallen. Ik heb ervan moeten huilen.”
quote:Op donderdag 19 december 2024 15:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[..]
https://www.hln.be/bizar/(...)panjaarden~a238a4fc/
Terechte klacht, wie verwacht er nou Spanjaarden in Benidorm. Daar doen ze zelfs aan veldrijden.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[..]
Terechte klacht, in Engeland irriteer ik mij ook altijd aan de Engelsen.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[..]
En in Frankrijk aan de Fransenquote:Op donderdag 19 december 2024 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Terechte klacht, in Engeland irriteer ik mij ook altijd aan de Engelsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |