SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik koop wel een nieuwe plaat, nog steeds goedkoper dan 19 miljoen.quote:Op woensdag 18 december 2024 14:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wel succesvol die vastzittende langspeelplaat over Brobbey van je uit het raam getieft.
Jeetje, ja zo blijven er weinig liedjes over.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:33 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
We mogen Nohamed zondag geen kankerjood noemen.
Is er een PSD?quote:Op woensdag 18 december 2024 17:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mooie OP nog.
Is er niemand anders die dat ff op zich wil nemen?
Je zou sowieso je stemrecht verplicht kwijt moeten raken als je als hobby 25 jarige jongens die hun sport uitoefenen met kanker gaat uitschelden hebt. Ik ben ervan overtuigd dat dat een directe correlatie met je IQ heeft.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:33 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
We mogen Nohamed zondag geen kankerjood noemen.
quote:Op donderdag 19 december 2024 09:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Toch gelachen, zeker als dit waar is.
Fijn dat hij blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Die gaat in de zomer gewoon voor 30-40 weg. In de winter alleen als je een bizar hoog bod krijgt, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op donderdag 19 december 2024 09:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Fijn dat hij blijft
Dan moet er wel wat anders voor hem komen dan Atletico of Juve.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Die gaat in de zomer gewoon voor 30-40 weg. In de winter alleen als je een bizar hoog bod krijgt, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
atletico kan dat makkelijk betalenquote:Op donderdag 19 december 2024 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moet er wel wat anders voor hem komen dan Atletico of Juve.
Beetje net zoiets als vasthouden aan de vergane glorie van zwarte piet.quote:Op donderdag 19 december 2024 08:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je zou sowieso je stemrecht verplicht kwijt moeten raken als je als hobby 25 jarige jongens die hun sport uitoefenen met kanker gaat uitschelden hebt. Ik ben ervan overtuigd dat dat een directe correlatie met je IQ heeft.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 19 december 2024 09:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Fijn dat hij blijft
Dat gejank om niets weg te geven is inderdaad zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:33 schreef Caland het volgende:
Logisch, neem aan dat PSV het hele speelplan aanpast afhankelijk van wie er op doel staat bij de tegenstander
De keuze is al op Bijlow gevallen alleen wil Priske nog een weg terug hebben als hij geblesseerd raakt (lol)quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:33 schreef Caland het volgende:
Logisch, neem aan dat PSV het hele speelplan aanpast afhankelijk van wie er op doel staat bij de tegenstander
Dat wordt nooit gedaan en het mag niet eens Klaas.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat die wedstrijd omgezet gaat worden
het is beter voor die amateurs om naar de kuip te komen en een grote recette te pakken
dat stadion van ze gewoon niet geschikt voor zo een wedstrijd
Ik vind het al helemaal triest wanneer de fans hem eerst een hele wedstrijd uitmaken voor kankerjood om vervolgens wanneeer hij tegen ons scoort. zoals in de voorlaatste Johan Cruyff schaal. helemaal verbolgen te gaan zitten doen wanneer hij een vingertje voor zijn lippen doet.quote:Op donderdag 19 december 2024 08:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je zou sowieso je stemrecht verplicht kwijt moeten raken als je als hobby 25 jarige jongens die hun sport uitoefenen met kanker gaat uitschelden hebt. Ik ben ervan overtuigd dat dat een directe correlatie met je IQ heeft.
Een woeste Nohamed voor vak Z tijdens de terechte bekeruitschakeling van PSV in de Kuip vorig seizoen. Zelden zo gelachen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:33 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ik vind het al helemaal triest wanneer de fans hem eerst een hele wedstrijd uitmaken voor kankerjood om vervolgens wanneeer hij tegen ons scoort. zoals in de voorlaatste Johan Cruyff schaal. helemaal verbolgen te gaan zitten doen wanneer hij een vingertje voor zijn lippen doet.![]()
Ja fantastischquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Een woeste Nohamed voor vak Z tijdens de terechte bekeruitschakeling van PSV in de Kuip vorig seizoen. Zelden zo gelachen.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt nooit gedaan en het mag niet eens Klaas.
quote:Als de thuisspelende vereniging hiertoe geen mogelijkheden heeft, dan zal de KNVB besluiten dat de wedstrijd wordt vastgesteld op het terrein van de tegenstander. Uitstel van wedstrijden is niet mogelijk en ook de zogenoemde baaldagenregeling is op een bekerwedstrijd niet van toepassing.
KNVB BEKERBESLUITEN
KNVB
https://www.knvb.nl › sites › bestand › knvb › b...
quote:,,Ik ben niet blij met al die geruchten in de media. Juventus zal misschien interesse hebben, maar dat ik heb gesproken of persoonlijk akkoord zou zijn, is onzin.”
De geruchten hebben ook de kleedkamer van Feyenoord bereikt. Hancko wil graag duidelijk maken dat zijn focus volledigop Feyenoord ligt.
Krijg je daarna die Luuk de Jong janksmoel voor de cameraquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:36 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ja fantastischHoop dat we snel weer van ze winnnen door een twijfelachtige beslissing van de arbitrage. Heerlijk.
Ook wat betreft Bosz overigens. Die wordt echt met de week een naarder mannetje. Succes doet hem geen goed
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen we David alsnog bedanken voor wat rust.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:53 schreef snabbi het volgende:
[..]Niet alleen daarvoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen we David alsnog bedanken voor wat rust.
We mogen heb ook bedanken voor al zijn speelminuten in 2024. Gewoon top 10 in aantal gespeelde minuten wereldwijd![]()
Ik vind het ook wel geestig dat het aan de ene kant 'maar de beker is' en ze tevens nog steeds ongekend ziedend zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Een woeste Nohamed voor vak Z tijdens de terechte bekeruitschakeling van PSV in de Kuip vorig seizoen. Zelden zo gelachen.
Wel echt zonde dat hij geen CL kan spelen. Matig inschattingsfoutje met die Mitchell.quote:
Amsterdammer he.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Read heeft een opmerkelijk hoofd.
Mag je nu toch gewoon inschrijven alsnog?quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel echt zonde dat hij geen CL kan spelen. Matig inschattingsfoutje met die Mitchell.
Is wel een goeie bescherming tegen overbelasting. Maar met de blessures van Lotomba en Nieuwkoop de hele tijd mis je wel een goeie rechtsback daar inderdaad.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel echt zonde dat hij geen CL kan spelen. Matig inschattingsfoutje met die Mitchell.
je vergeet pedersenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:47 schreef fetX het volgende:
Volgend seizoen Read, Benita, Nieuwkoop en Lotomba.
Torino lijkt gelukkig wel in de Serie A te blijven. Dus die zijn we kwijt. Nieuwkoop mag ook wel weg. Die valt bij elke scheet uit. En is ook niet goed genoeg.quote:
Het is maar 5 punten naar de derde van onderen, met 18 wedstrijden te gaan. Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik reken mezelf nog niet rijk. En eens dat Nieuwkoop ook niet het niveau haalt van de andere 3.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Torino lijkt gelukkig wel in de Serie A te blijven. Dus die zijn we kwijt. Nieuwkoop mag ook wel weg. Die valt bij elke scheet uit. En is ook niet goed genoeg.
Ze steken ook in een vrij zorgwekkende vorm. Van de 19 punten hebben ze er 11 gehaald in de eerste 5 wedstrijden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:20 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het is maar 5 punten naar de derde van onderen, met 18 wedstrijden te gaan. Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik reken mezelf nog niet rijk. En eens dat Nieuwkoop ook niet het niveau haalt van de andere 3.
Je vergeet Pedersen én Kasanwirjoquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:47 schreef fetX het volgende:
Volgend seizoen Read, Benita, Nieuwkoop en Lotomba.
achjee. Dat is er inderdaad nog 1 die ik had verdrongen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vergeet Pedersen én Kasanwirjo
Ach, Kasanwirjoquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vergeet Pedersen én Kasanwirjo
Osasuna.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:10 schreef KingRoland het volgende:
Gimenez zou perfect bij atletico passen
Goed ventje met veel potentie, ontwikkelt zich snel.quote:
Verloren die niet van de city jeugd tijdje geledenquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:11 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Bosschaart heeft die ploeg aardig aan de praat gekregen. Jong Sparta en Jong Almere hebben het ook zwaar in de 2e divisie. Als promotie dit jaar niet lukt weet ik het ook niet meer.
Youth League is U19, dus dat zijn niet precies dezelfde spelers.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Verloren die niet van de city jeugd tijdje geleden
In dat twee spitsen systeem dat ze nu spelen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:10 schreef KingRoland het volgende:
Gimenez zou perfect bij atletico passen
Slap gedrag. PSV is zeker favoriet, maar waarom zou je hier niet een resultaat kunnen halen?quote:Op zondag 22 december 2024 10:07 schreef Scrummie het volgende:
Kan me niet voorstellen dat we hier punten gaan pakken.
Omdat we in elke wedstrijd de tegenstander de goals cadeau doen bijvoorbeeld?quote:Op zondag 22 december 2024 10:09 schreef CR7 het volgende:
[..]
Slap gedrag. PSV is zeker favoriet, maar waarom zou je hier niet een resultaat kunnen halen?
Je scoort over het algemeen nog steeds meer dan je tegen krijgt toch?quote:Op zondag 22 december 2024 10:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Omdat we in elke wedstrijd de tegenstander de goals cadeau doen bijvoorbeeld?
Helemaal in uitwedstrijdenquote:Op zondag 22 december 2024 10:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Juist in de wedstrijden waarin we niet perse de favoriet zijn doen we het uitstekend.
Het ontloopt elkaar bovendien niet zo heel veel, prima kans op 3 punten
Geen Hwang?quote:Op zondag 22 december 2024 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
Geen Hwang, Zerroekie speelt. Bijlow op kool.
Trauner compenseert, 0-0quote:Op zondag 22 december 2024 13:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Geen Hang in Boom maar Zerrouki, dan staan we al met 1-0 achter.
Vraag mij af hoe het zo mis heeft kunnen gaan met de opbouw van de fitheid terwijl dat jarenlang ons sterke punt was. Ja Ruben Peters wordt gemist, maar ze zijn toch niet alles anders gaan doen.quote:
Ongekend dit. Er is toch echt iets goed mis met hoe ze dit aanpakken. Dit is geen toeval meer.quote:Op zondag 22 december 2024 13:22 schreef Caland het volgende:
En de volgende blessures
Het houdt niet op
Je vergeet Nieuwkoop ipv ReadGod, 1-0.quote:
Je zou haast denken dat het aan de trainer ligt...quote:Op zondag 22 december 2024 13:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ongekend dit. Er is toch echt iets goed mis met hoe ze dit aanpakken. Dit is geen toeval meer.
Bijlow vs Wellenreuter, 0-0quote:Op zondag 22 december 2024 13:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je vergeet Nieuwkoop ipv ReadGod, 1-0.
Laten we niet overdrijven. Hij doet het oké, maar dat is meer omdat hij de standaard zelf nogal laag heeft gelegd. Blijft een matige voetballer.quote:Op zondag 22 december 2024 13:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zerrouki speelt de laatste weken juist dikke prima.
Neemt niet weg dat je Hwang natuurlijk keihard gaat missen.
Ook dat verhaal dat ze al maanden niet meer echt trainen en Priske de tactiek uitlegt via videobanden. Ik vind het maar gek.quote:Op zondag 22 december 2024 13:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ongekend dit. Er is toch echt iets goed mis met hoe ze dit aanpakken. Dit is geen toeval meer.
Akkoord.quote:
Priske en Hancko zeiden laatst nog dat ze wat dat betreft geen andere dingen hebben gedaan t.o.v. de voorgaande jaren.quote:Op zondag 22 december 2024 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe het zo mis heeft kunnen gaan met de opbouw van de fitheid terwijl dat jarenlang ons sterke punt was. Ja Ruben Peters wordt gemist, maar ze zijn toch niet alles anders gaan doen.
Ach, is ook een beetje het verhaal van het welbekende dominosteentje. Als ie valt dan vallen ze allemaal. Als je nu gewoon puur naar de blessurelijst kijkt staat er maar bar weinig op.quote:Op zondag 22 december 2024 13:26 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Priske en Hancko zeiden laatst nog dat ze wat dat betreft geen andere dingen hebben gedaan t.o.v. de voorgaande jaren.
Toch geloof ik dat ook niet helemaal na dat vage verhaal van te Kloese over die Australiër. Op sommige spelers is echt roofbouw gepleegd. Maar aan de andere kant merk je dat veel clubs van dit soort blessure golven last hebben, ook door het EK afgelopen zomer en het bizar volle programma. Het zal van alles een beetje zijn.quote:Op zondag 22 december 2024 13:26 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Priske en Hancko zeiden laatst nog dat ze wat dat betreft geen andere dingen hebben gedaan t.o.v. de voorgaande jaren.
Tsjah washand Stengs kan niet op kunstgras…quote:Op zondag 22 december 2024 13:31 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat Hwang toch moest opdraven tegen MVV.
Je bent nog steeds voor Wellenreuther ipv Bijlow ja?quote:Op zondag 22 december 2024 13:37 schreef onlogisch het volgende:
Bijlow Nieuwkoop en Zerrouki. Priske wil niet winnen
Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 22 december 2024 13:34 schreef klaasweetalles het volgende:
owjee de trage zourokie.....
er moet echt een top middenvelder bij in de winsterstop om dit probleem op te lossen bij blessures
denk het welquote:
Bijlow straks vast weer blessa.quote:Op zondag 22 december 2024 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent nog steeds voor Wellenreuther ipv Bijlow ja?
so what? Hij is wel beter dan Wellenreuther en je kan hem maar beter gebruiken voor wat hij wel kan spelen.quote:
In de winterstop betaal je veel te veel dus een topquote:Op zondag 22 december 2024 13:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
denk het wel
priske liet zich al uit dat hij het jammer vond dat linger was vertrokken
dat is alleen maar een hint dat hij middenvelder erbij wil hebben
Komt het nog goed vandaag?quote:Op zondag 22 december 2024 13:50 schreef klaasweetalles het volgende:
IK zei dinsdag nog waarom hwang en hansco opstellen
domme priske
ik denk het welquote:
Je kan er een huren.quote:Op zondag 22 december 2024 13:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In de winterstop betaal je veel te veel dus een top
Middenvelder kan je sowieso vergeten.
Ik denk wel veel goals aan beide kanten.quote:Op zondag 22 december 2024 13:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk het wel
ik vertrouw op onze aanval
4-5?quote:Op zondag 22 december 2024 13:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik denk wel veel goals aan beide kanten.
Eentje die bij z’n club minimaal een half seizoen amper heeft gespeeld.quote:
Bij ons gaat ie ook niet veel spelen.quote:Op zondag 22 december 2024 14:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Eentje die bij z’n club minimaal een half seizoen amper heeft gespeeld.
Eensquote:Op zondag 22 december 2024 14:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dit wordt een makkelijke 3-6 overwinning.
Lekker geblesseerd raken als huurspeler.quote:Op zondag 22 december 2024 14:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Bij ons gaat ie ook niet veel spelen.
Ik ook niet.quote:Op zondag 22 december 2024 14:23 schreef ashardalan het volgende:
Ben ik nou de enige die er niet in gelooft?... Hoop natuurlijk op een overwinning, maar zo wisselvallig (en slecht) als wij spelen en zo veel als psv wint
Dit vertrouwen zie ik graagquote:Op zondag 22 december 2024 14:24 schreef R-woud93 het volgende:
Even PSV oprollen jongens, dit gaat een leuke middag worden
Griepje lees ik elders.quote:Op zondag 22 december 2024 14:26 schreef ashardalan het volgende:
Blessure Hwang, aldus de heren op Radio Rijnmond, lijkt mee te vallen, al komt deze wedstrijd te vroeg
Lijkt er verdomd veel op dat z’n blaadje met notulen is weggewapperd ofzo, wtf zeg…quote:Op zondag 22 december 2024 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe het zo mis heeft kunnen gaan met de opbouw van de fitheid terwijl dat jarenlang ons sterke punt was. Ja Ruben Peters wordt gemist, maar ze zijn toch niet alles anders gaan doen.
Dat was Chinaquote:Op zondag 22 december 2024 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Oei, als dat maar niet weer een pandemie in gang zet
Stop de alcoholverkoop NUquote:Op zondag 22 december 2024 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Oei, als dat maar niet weer een pandemie in gang zet
quote:Op zondag 22 december 2024 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zerrouki gaat zijn man dekken op anderhalve meter afstand
Dan heeft 'ie wel een lange.quote:Op zondag 22 december 2024 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plausibelquote:Op zondag 22 december 2024 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel gewoon geel debiel.quote:Op zondag 22 december 2024 14:35 schreef klaasweetalles het volgende:
KUT SCHIJTSRECHTER DIT IS GEEN GEEL DEBIEL
Hopelijk door een wisselquote:Op zondag 22 december 2024 14:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Bartje gaat de 90 minuten niet volmaken.
Was toch gewoon compleet terecht?quote:Op zondag 22 december 2024 14:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Direct in de 3e minuut geel voor zoiets vind ik wel wat overdreven maar het voorspelt niet veel goeds
nee gewoon een vrije trap debielquote:
Zelfs op Rijnmond vonden ze het niet vreemd. Vinden alleen wel dat de scheids de rest van de wedstrijd consequent moet zijn en geel blijven geven.quote:Op zondag 22 december 2024 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was toch gewoon compleet terecht?
nee want dan kan 100 gele kaarten gaan uitdelenquote:Op zondag 22 december 2024 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Speelt toch gewoon de bal?quote:Op zondag 22 december 2024 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mja, ik vind het een typische "optelovertreding" eigenlijk. Als dit de 2e keer is geel, maar nu nog niet.quote:Op zondag 22 december 2024 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar raar om de altijd lompe Nieuwkoop op een beweeglijke Lang te zetten, vragen om problemen.quote:Op zondag 22 december 2024 14:38 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zelfs op Rijnmond vonden ze het niet vreemd. Vinden alleen wel dat de scheids de rest van de wedstrijd consequent moet zijn en geel blijven geven.
Speelde ook de bal dan haha. Vond geel behoorlijk zwaar in ieder geval.quote:Op zondag 22 december 2024 14:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Noa Lang is een lul maar geen bal.
We spelen sws niet goedquote:Op zondag 22 december 2024 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een prutcounters tot nu toe.
Ik was net aan het typen dat ik Zerrouki tot nu toe wel goed vind spelen in zo'n stofzuigerrol.quote:Op zondag 22 december 2024 14:43 schreef ...TomTom het volgende:
Zerouki doet een goede onderschepping, verspeelt vervolgens dom de bal.![]()
Water is nat.
Wanneer wel? 😅quote:Op zondag 22 december 2024 14:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zerrouki zit er echt totaal niet in
ik ben het er niet mee eens, maar ze zullen vast willen dat noa lang iets meer moet verdedigen omdat nieuwkoop naar voren gaat.quote:Op zondag 22 december 2024 14:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch jammer dat geen enkele journalist heeft gevraagd naar de keuze voor Bart.
Je gaat bijna hopen dat Read een pijntje heeft.
Read is aanvallend beter dan Nieuwkoop.quote:Op zondag 22 december 2024 14:47 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik ben het er niet mee eens, maar ze zullen vast willen dat noa lang iets meer moet verdedigen omdat nieuwkoop naar voren gaat.
verdedigend ook, maar ja ik ben dan ook geen fan van nieuwkoopquote:Op zondag 22 december 2024 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Read is aanvallend beter dan Nieuwkoop.
Hij zit op de bank.quote:Op zondag 22 december 2024 14:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch jammer dat geen enkele journalist heeft gevraagd naar de keuze voor Bart.
Je gaat bijna hopen dat Read een pijntje heeft.
nee dat zie we nu.....quote:
Nu ook?quote:Op zondag 22 december 2024 14:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Iedere keer als ik Lang hoor, hoor ik Wang.
Ja eigenlijk wel.quote:
We hebben ff om te overleggen. Net van het doel is stuk, in dat pauperstadionquote:Op zondag 22 december 2024 14:51 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk gaat Feyenoord nu ook een keer voetballen.
Dan zal Feyenoord nu wel de andere wang toekerenquote:
Hahaha wat pijnlijk jaquote:Op zondag 22 december 2024 14:51 schreef Binge-watch het volgende:
Zerrouki echt niet vooruit te branden bij die sprint
Lachwekkende keuze van Oooh Brian.quote:Op zondag 22 december 2024 14:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
Bartje keek ff de verkeerde kant op
En het loopvermogen van Hwangquote:Op zondag 22 december 2024 14:53 schreef klaasweetalles het volgende:
je mist echt hwang op het middenveld
die houden de bal niet vast
Die kan er niet zo veel van inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2024 14:52 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwkoop opstellen is zo'n blunder van Priske.
Nieuwkoop of Priske?quote:Op zondag 22 december 2024 14:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die kan er niet zo veel van inderdaad.
En Nieuwkoop ook niet.quote:Op zondag 22 december 2024 14:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat ze die terug hebben gehaald is toch echt niet te begrijpenquote:Op zondag 22 december 2024 14:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij is wel aardig als je hem het laatste halfuur een beetje laat rennen, maar als rechtsback op Lang zetten is echt een heel domme beslissing (lol)quote:Op zondag 22 december 2024 14:55 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat ze die terug hebben gehaald is toch echt niet te begrijpen
Van allebei afscheid nemen in de winterstopquote:Op zondag 22 december 2024 14:55 schreef Haringkop het volgende:
Nieuwkoop en Zerrouki zijn echt comedycapers
Dat mensen dat ooit een toptalent durfden te noemen.quote:Op zondag 22 december 2024 15:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Je zult maar een topclub zijn en Bijlow in de goal hebben
Trauner bakt er helemaal niks van dit seizoen.quote:Op zondag 22 december 2024 15:00 schreef H.FR het volgende:
Je vraagt je toch af waarom Trauner lucht dekt in plaats van De Jong.
We laten PSV even uitrazen.quote:Op zondag 22 december 2024 15:00 schreef Scorpie het volgende:
Nou het gaat nog niet zo goed jongens!
Johquote:Op zondag 22 december 2024 15:00 schreef Ali_boo het volgende:
We worden echt overlopen op het middenveld, zie dit niet meer goed komen
Dtk moet echt zsm weg met zijn matige aankoopbeleid. Hwang valt weg en het stort allemaal in elkaarquote:
Denk je?quote:Op zondag 22 december 2024 15:00 schreef Ali_boo het volgende:
Alleen dat?quote:Op zondag 22 december 2024 15:02 schreef Kerftminister het volgende:
Wat is de opbouw schandalig slecht. Dat reken ik Priske aan.
Of zichzelf.quote:Op zondag 22 december 2024 15:02 schreef ...TomTom het volgende:
Tja, als Zerrouki Lang even een dwarslaesie bezorgd is er nog iets leuk aan de middag.
Niet getreurd we hebben nog Nadje op de bank zittenquote:
Zelf daar heeft ie nog een te trage handelingsnelheid voorquote:Op zondag 22 december 2024 15:02 schreef ...TomTom het volgende:
Tja, als Zerrouki Lang even een dwarslaesie bezorgd is er nog iets leuk aan de middag.
Tja. Roofbouw. Belangrijk om in de winter zerrouki te vervangen.quote:Op zondag 22 december 2024 15:00 schreef Ali_boo het volgende:
Omdat hij uit positie liep op de rb plaats, maar toch..quote:Op zondag 22 december 2024 15:04 schreef Haringkop het volgende:
Wat zijn dit voor afspraken, waarom staat Bueno bij De Jong en Trauner niet
Was toch tijd genoeg om te wisselen? Trauner dekt lucht en een kabouter staat naast de beste kopper van de eredivisiequote:Op zondag 22 december 2024 15:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Omdat hij uit positie liep op de rb plaats, maar toch..
Wat was het plan hierquote:Op zondag 22 december 2024 15:05 schreef Haringkop het volgende:
Priske heeft PSV echt top geanalyseerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |