SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik koop wel een nieuwe plaat, nog steeds goedkoper dan 19 miljoen.quote:Op woensdag 18 december 2024 14:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wel succesvol die vastzittende langspeelplaat over Brobbey van je uit het raam getieft.
Jeetje, ja zo blijven er weinig liedjes over.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:33 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
We mogen Nohamed zondag geen kankerjood noemen.
Is er een PSD?quote:Op woensdag 18 december 2024 17:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mooie OP nog.
Is er niemand anders die dat ff op zich wil nemen?
Je zou sowieso je stemrecht verplicht kwijt moeten raken als je als hobby 25 jarige jongens die hun sport uitoefenen met kanker gaat uitschelden hebt. Ik ben ervan overtuigd dat dat een directe correlatie met je IQ heeft.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:33 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
We mogen Nohamed zondag geen kankerjood noemen.
quote:Op donderdag 19 december 2024 09:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Toch gelachen, zeker als dit waar is.
Fijn dat hij blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Die gaat in de zomer gewoon voor 30-40 weg. In de winter alleen als je een bizar hoog bod krijgt, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op donderdag 19 december 2024 09:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Fijn dat hij blijft
Dan moet er wel wat anders voor hem komen dan Atletico of Juve.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Die gaat in de zomer gewoon voor 30-40 weg. In de winter alleen als je een bizar hoog bod krijgt, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
atletico kan dat makkelijk betalenquote:Op donderdag 19 december 2024 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moet er wel wat anders voor hem komen dan Atletico of Juve.
Beetje net zoiets als vasthouden aan de vergane glorie van zwarte piet.quote:Op donderdag 19 december 2024 08:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je zou sowieso je stemrecht verplicht kwijt moeten raken als je als hobby 25 jarige jongens die hun sport uitoefenen met kanker gaat uitschelden hebt. Ik ben ervan overtuigd dat dat een directe correlatie met je IQ heeft.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 19 december 2024 09:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Fijn dat hij blijft
Dat gejank om niets weg te geven is inderdaad zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:33 schreef Caland het volgende:
Logisch, neem aan dat PSV het hele speelplan aanpast afhankelijk van wie er op doel staat bij de tegenstander
De keuze is al op Bijlow gevallen alleen wil Priske nog een weg terug hebben als hij geblesseerd raakt (lol)quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:33 schreef Caland het volgende:
Logisch, neem aan dat PSV het hele speelplan aanpast afhankelijk van wie er op doel staat bij de tegenstander
Dat wordt nooit gedaan en het mag niet eens Klaas.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat die wedstrijd omgezet gaat worden
het is beter voor die amateurs om naar de kuip te komen en een grote recette te pakken
dat stadion van ze gewoon niet geschikt voor zo een wedstrijd
Ik vind het al helemaal triest wanneer de fans hem eerst een hele wedstrijd uitmaken voor kankerjood om vervolgens wanneeer hij tegen ons scoort. zoals in de voorlaatste Johan Cruyff schaal. helemaal verbolgen te gaan zitten doen wanneer hij een vingertje voor zijn lippen doet.quote:Op donderdag 19 december 2024 08:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je zou sowieso je stemrecht verplicht kwijt moeten raken als je als hobby 25 jarige jongens die hun sport uitoefenen met kanker gaat uitschelden hebt. Ik ben ervan overtuigd dat dat een directe correlatie met je IQ heeft.
Een woeste Nohamed voor vak Z tijdens de terechte bekeruitschakeling van PSV in de Kuip vorig seizoen. Zelden zo gelachen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:33 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ik vind het al helemaal triest wanneer de fans hem eerst een hele wedstrijd uitmaken voor kankerjood om vervolgens wanneeer hij tegen ons scoort. zoals in de voorlaatste Johan Cruyff schaal. helemaal verbolgen te gaan zitten doen wanneer hij een vingertje voor zijn lippen doet.![]()
Ja fantastischquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Een woeste Nohamed voor vak Z tijdens de terechte bekeruitschakeling van PSV in de Kuip vorig seizoen. Zelden zo gelachen.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt nooit gedaan en het mag niet eens Klaas.
quote:Als de thuisspelende vereniging hiertoe geen mogelijkheden heeft, dan zal de KNVB besluiten dat de wedstrijd wordt vastgesteld op het terrein van de tegenstander. Uitstel van wedstrijden is niet mogelijk en ook de zogenoemde baaldagenregeling is op een bekerwedstrijd niet van toepassing.
KNVB BEKERBESLUITEN
KNVB
https://www.knvb.nl › sites › bestand › knvb › b...
quote:,,Ik ben niet blij met al die geruchten in de media. Juventus zal misschien interesse hebben, maar dat ik heb gesproken of persoonlijk akkoord zou zijn, is onzin.”
De geruchten hebben ook de kleedkamer van Feyenoord bereikt. Hancko wil graag duidelijk maken dat zijn focus volledigop Feyenoord ligt.
Krijg je daarna die Luuk de Jong janksmoel voor de cameraquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:36 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ja fantastischHoop dat we snel weer van ze winnnen door een twijfelachtige beslissing van de arbitrage. Heerlijk.
Ook wat betreft Bosz overigens. Die wordt echt met de week een naarder mannetje. Succes doet hem geen goed
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen we David alsnog bedanken voor wat rust.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:53 schreef snabbi het volgende:
[..]Niet alleen daarvoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen we David alsnog bedanken voor wat rust.
We mogen heb ook bedanken voor al zijn speelminuten in 2024. Gewoon top 10 in aantal gespeelde minuten wereldwijd![]()
Ik vind het ook wel geestig dat het aan de ene kant 'maar de beker is' en ze tevens nog steeds ongekend ziedend zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Een woeste Nohamed voor vak Z tijdens de terechte bekeruitschakeling van PSV in de Kuip vorig seizoen. Zelden zo gelachen.
Wel echt zonde dat hij geen CL kan spelen. Matig inschattingsfoutje met die Mitchell.quote:
Amsterdammer he.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Read heeft een opmerkelijk hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |