Eensquote:Op zondag 22 december 2024 14:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dit wordt een makkelijke 3-6 overwinning.
Lekker geblesseerd raken als huurspeler.quote:Op zondag 22 december 2024 14:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Bij ons gaat ie ook niet veel spelen.
Ik ook niet.quote:Op zondag 22 december 2024 14:23 schreef ashardalan het volgende:
Ben ik nou de enige die er niet in gelooft?... Hoop natuurlijk op een overwinning, maar zo wisselvallig (en slecht) als wij spelen en zo veel als psv wint
Dit vertrouwen zie ik graagquote:Op zondag 22 december 2024 14:24 schreef R-woud93 het volgende:
Even PSV oprollen jongens, dit gaat een leuke middag worden
Griepje lees ik elders.quote:Op zondag 22 december 2024 14:26 schreef ashardalan het volgende:
Blessure Hwang, aldus de heren op Radio Rijnmond, lijkt mee te vallen, al komt deze wedstrijd te vroeg
Lijkt er verdomd veel op dat z’n blaadje met notulen is weggewapperd ofzo, wtf zeg…quote:Op zondag 22 december 2024 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe het zo mis heeft kunnen gaan met de opbouw van de fitheid terwijl dat jarenlang ons sterke punt was. Ja Ruben Peters wordt gemist, maar ze zijn toch niet alles anders gaan doen.
Dat was Chinaquote:Op zondag 22 december 2024 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Oei, als dat maar niet weer een pandemie in gang zet
Stop de alcoholverkoop NUquote:Op zondag 22 december 2024 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Oei, als dat maar niet weer een pandemie in gang zet
quote:Op zondag 22 december 2024 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zerrouki gaat zijn man dekken op anderhalve meter afstand
Dan heeft 'ie wel een lange.quote:Op zondag 22 december 2024 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plausibelquote:Op zondag 22 december 2024 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel gewoon geel debiel.quote:Op zondag 22 december 2024 14:35 schreef klaasweetalles het volgende:
KUT SCHIJTSRECHTER DIT IS GEEN GEEL DEBIEL
Hopelijk door een wisselquote:Op zondag 22 december 2024 14:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Bartje gaat de 90 minuten niet volmaken.
Was toch gewoon compleet terecht?quote:Op zondag 22 december 2024 14:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Direct in de 3e minuut geel voor zoiets vind ik wel wat overdreven maar het voorspelt niet veel goeds
nee gewoon een vrije trap debielquote:
Zelfs op Rijnmond vonden ze het niet vreemd. Vinden alleen wel dat de scheids de rest van de wedstrijd consequent moet zijn en geel blijven geven.quote:Op zondag 22 december 2024 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was toch gewoon compleet terecht?
nee want dan kan 100 gele kaarten gaan uitdelenquote:Op zondag 22 december 2024 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Speelt toch gewoon de bal?quote:Op zondag 22 december 2024 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mja, ik vind het een typische "optelovertreding" eigenlijk. Als dit de 2e keer is geel, maar nu nog niet.quote:Op zondag 22 december 2024 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar raar om de altijd lompe Nieuwkoop op een beweeglijke Lang te zetten, vragen om problemen.quote:Op zondag 22 december 2024 14:38 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zelfs op Rijnmond vonden ze het niet vreemd. Vinden alleen wel dat de scheids de rest van de wedstrijd consequent moet zijn en geel blijven geven.
Speelde ook de bal dan haha. Vond geel behoorlijk zwaar in ieder geval.quote:Op zondag 22 december 2024 14:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Noa Lang is een lul maar geen bal.
We spelen sws niet goedquote:Op zondag 22 december 2024 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een prutcounters tot nu toe.
Ik was net aan het typen dat ik Zerrouki tot nu toe wel goed vind spelen in zo'n stofzuigerrol.quote:Op zondag 22 december 2024 14:43 schreef ...TomTom het volgende:
Zerouki doet een goede onderschepping, verspeelt vervolgens dom de bal.![]()
Water is nat.
Wanneer wel? 😅quote:Op zondag 22 december 2024 14:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zerrouki zit er echt totaal niet in
ik ben het er niet mee eens, maar ze zullen vast willen dat noa lang iets meer moet verdedigen omdat nieuwkoop naar voren gaat.quote:Op zondag 22 december 2024 14:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch jammer dat geen enkele journalist heeft gevraagd naar de keuze voor Bart.
Je gaat bijna hopen dat Read een pijntje heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |