so what? Hij is wel beter dan Wellenreuther en je kan hem maar beter gebruiken voor wat hij wel kan spelen.quote:
In de winterstop betaal je veel te veel dus een topquote:Op zondag 22 december 2024 13:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
denk het wel
priske liet zich al uit dat hij het jammer vond dat linger was vertrokken
dat is alleen maar een hint dat hij middenvelder erbij wil hebben
Komt het nog goed vandaag?quote:Op zondag 22 december 2024 13:50 schreef klaasweetalles het volgende:
IK zei dinsdag nog waarom hwang en hansco opstellen
domme priske
ik denk het welquote:
Je kan er een huren.quote:Op zondag 22 december 2024 13:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In de winterstop betaal je veel te veel dus een top
Middenvelder kan je sowieso vergeten.
Ik denk wel veel goals aan beide kanten.quote:Op zondag 22 december 2024 13:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk het wel
ik vertrouw op onze aanval
4-5?quote:Op zondag 22 december 2024 13:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik denk wel veel goals aan beide kanten.
Eentje die bij z’n club minimaal een half seizoen amper heeft gespeeld.quote:
Bij ons gaat ie ook niet veel spelen.quote:Op zondag 22 december 2024 14:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Eentje die bij z’n club minimaal een half seizoen amper heeft gespeeld.
Eensquote:Op zondag 22 december 2024 14:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dit wordt een makkelijke 3-6 overwinning.
Lekker geblesseerd raken als huurspeler.quote:Op zondag 22 december 2024 14:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Bij ons gaat ie ook niet veel spelen.
Ik ook niet.quote:Op zondag 22 december 2024 14:23 schreef ashardalan het volgende:
Ben ik nou de enige die er niet in gelooft?... Hoop natuurlijk op een overwinning, maar zo wisselvallig (en slecht) als wij spelen en zo veel als psv wint
Dit vertrouwen zie ik graagquote:Op zondag 22 december 2024 14:24 schreef R-woud93 het volgende:
Even PSV oprollen jongens, dit gaat een leuke middag worden
Griepje lees ik elders.quote:Op zondag 22 december 2024 14:26 schreef ashardalan het volgende:
Blessure Hwang, aldus de heren op Radio Rijnmond, lijkt mee te vallen, al komt deze wedstrijd te vroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |