Nee, jij trekt volle zalen, zullen we zeggen.quote:
Jij wel?quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, jij trekt volle zalen, zullen we zeggen.
En ditquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij wel?
Met je continue gejank over rechts en nazi vergelijkingen als mo?
Ik neuk je de kerstliederen? Zoiets?quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:32 schreef Scorpie het volgende:
Ik mis wel een beetje de kerstgedachte hier jongens.
Ik ben geen fan, elke post is min of meer een sneer of oneliner.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik hou van @:Aberkullie hoor. Niet gaan bitchen op haar
Liefde voor iedereenquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik neuk je de kerstliederen? Zoiets?
Hmm. Nee, dat is simpelweg niet waar.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:09 schreef sp3c het volgende:
Doe jij ook alleen gebruik je meer lines
Jouw posts zijn nog langer om te lezen dan gewoon een boekquote:Op woensdag 25 december 2024 15:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm. Nee, dat is simpelweg niet waar.
Ik onderbouw mijn standpunten graag op een goede manier.quote:Op woensdag 25 december 2024 15:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jouw posts zijn nog langer om te lezen dan gewoon een boek
![]()
Ieder z'n ding.quote:
Jaaa!!!! @Aberkullie is coolquote:Op woensdag 25 december 2024 15:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jouw posts zijn nog langer om te lezen dan gewoon een boek
![]()
Geef mij Aberkullie maar
sws nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:34 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor, je ken toch lezen
Uilskuiken
Inhoudelijk zwak.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben geen fan, elke post is min of meer een sneer of oneliner.
Ik mis een optie: aberflauwekulliequote:
En dit zegt genoeg natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jaaa!!!! @:Aberkullie is cool![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Inhoudelijk zwak.
Nietszeggend.
Persoonlijk janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |