Nee, jij trekt volle zalen, zullen we zeggen.quote:
Jij wel?quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, jij trekt volle zalen, zullen we zeggen.
En ditquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij wel?
Met je continue gejank over rechts en nazi vergelijkingen als mo?
Ik neuk je de kerstliederen? Zoiets?quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:32 schreef Scorpie het volgende:
Ik mis wel een beetje de kerstgedachte hier jongens.
Ik ben geen fan, elke post is min of meer een sneer of oneliner.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik hou van @:Aberkullie hoor. Niet gaan bitchen op haar
Liefde voor iedereenquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik neuk je de kerstliederen? Zoiets?
Hmm. Nee, dat is simpelweg niet waar.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:09 schreef sp3c het volgende:
Doe jij ook alleen gebruik je meer lines
Jouw posts zijn nog langer om te lezen dan gewoon een boekquote:Op woensdag 25 december 2024 15:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm. Nee, dat is simpelweg niet waar.
Ik onderbouw mijn standpunten graag op een goede manier.quote:Op woensdag 25 december 2024 15:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jouw posts zijn nog langer om te lezen dan gewoon een boek
![]()
Ieder z'n ding.quote:
Jaaa!!!! @Aberkullie is coolquote:Op woensdag 25 december 2024 15:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jouw posts zijn nog langer om te lezen dan gewoon een boek
![]()
Geef mij Aberkullie maar
sws nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:34 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor, je ken toch lezen
Uilskuiken
Inhoudelijk zwak.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben geen fan, elke post is min of meer een sneer of oneliner.
Ik mis een optie: aberflauwekulliequote:
En dit zegt genoeg natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jaaa!!!! @:Aberkullie is cool![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Inhoudelijk zwak.
Nietszeggend.
Persoonlijk janken.
Tja, het vermeende comradeship binnen bepaalde kringen is fascinerend om te aanschouwen. Getergd springt men meteen voor elkaar in de bres zodra er kritiek is op een geestverwant.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En dit zegt genoeg natuurlijk.
Als nikkon/star/mikeytt je 'cool' gaat vinden, mag je bij jezelf wel ten rade gaan welke verkeerde afslag je hebt genomen in je leven.
Bij links moet alles via het collectief want individueel stellen ze niks voor.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, het vermeende comradeship binnen bepaalde kringen is fascinerend om te aanschouwen. Getergd springt men meteen voor elkaar in de bres zodra er kritiek is op een geestverwant.
Ik vind Howard ook een bijzondere snuiter maar dit gaat me dan wel weer te ver hoorquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Inhoudelijk zwak.
Nietszeggend.
Persoonlijk janken.
Aldus team HowardRoark, red_85, en ReplaR.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:31 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Bij links moet alles via het collectief want individueel stellen ze niks voor.
Kom maar geven danquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:10 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ik voel me niet aangesproken ik knuffel jullie helemaal in mn eentje allemaal de moeder.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Aldus team HowardRoark, red_85, en ReplaR.
Nee durf ik niet ik ben bang voor andersdenkendenquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kom maar geven dan
Ik knuffel je de moeder terug
Kan je niet tellen ofzoquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
+Scorpie, VEM
Bijna een heel elftal. Erg collectief en links van ze
Klopt. Linksen zijn zwakzinnig, dat weet je toch?quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee durf ik niet ik ben bang voor andersdenkenden
Zo lang dat rijtje mij heeel stom vindt doe ik nog iets goed.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
+Scorpie, VEM
Bijna een heel elftal. Erg collectief en links van ze
Nee, maar als je 5 man "bijna een volledig elftal" noemt dan hoop ik toch echt dat je nooit mijn voetbaltrainer gaat worden!quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Linksen zijn zwakzinnig, dat weet je toch?
quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Elke xxxx minder is een zege voor de mensheid.
Faith in humanity restored, denk ik.quote:
Was niet de hele quote.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:56 schreef egayalS het volgende:
Valt dit onder oproepen tot geweld?
[..]
Je bent welkom om een keer een biertje te drinken als je in de buurt bent (Utrecht).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |