Hij heeft gelijk.quote:“Meneer de president, Oekraïne is deze oorlog niet begonnen”: Mike Pence corrigeert leugens van zijn voormalige baas
"Vredesplan" ... met alweer een makkelijk achterdeurtje tot WO3quote:Onthuld: het vredesplan voor Oekraïne waarmee Starmer en Macron Trump aan hun kant proberen te krijgen
Volgende week is er cruciaal overleg in Washington: kunnen de Britse premier Starmer en de Franse president Macron de Amerikaanse president Trump overtuigen met hun vredesmissie? Ze zullen voorstellen om in Oekraïne minder dan 30.000 Europese troepen te stationeren die een toekomstige wapenstilstand moeten handhaven. Europa hoopt op Amerikaanse bescherming om de missie veilig te stellen. In de Britse media zijn al details uitgelekt over het Europese voorstel.
Niemand verplicht Poetin om oorlog na oorlog te beginnen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
"Vredesplan" ... met alweer een makkelijk achterdeurtje tot WO3
Nu Trump met Putin aan het praten is komen ze ineens met een "vredesplan"?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
"Vredesplan" ... met alweer een makkelijk achterdeurtje tot WO3
Ja als China raketten in Canada op de Amerikaanse grens zet dan zal de VS geen actie ondernemen om dat stop te zetten. 🤡quote:Op maandag 17 februari 2025 11:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Welk land is welk land binnen gevallen? Oorlogshitsers
Kut vergelijking zegquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:35 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Ja als China raketten in Canada op de Amerikaanse grens zet dan zal de VS geen actie ondernemen om dat stop te zetten. 🤡
Sja als je Rusland bewust uitdaagt tot een conflict, ervan uitgaande dat het een zwakke tegenstander is die je makkelijk economisch en militair op de knieen krijgt, met het oog op regime change en het land versplinteren en haar rijkdom verdelen, maar dan uiteindelijk er zelf je tanden op stuk bijt, en oekraine aan het infuus moet hangen om het in leven te houden...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Niemand verplicht Poetin om oorlog na oorlog te beginnen.
Hun vredesplan is er enkel op bedoeld om alsnog een complete oorlog uit te lokken, met backup van de VS natuurlijk, anders halen we het niet tegen soldaten met schoppen en ouwe meuk tanks.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:32 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Nu Trump met Putin aan het praten is komen ze ineens met een "vredesplan"?
Welke complete oorlog. Tussen de vs en rusland?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hun vredesplan is er enkel op bedoeld om alsnog een complete oorlog uit te lokken, met backup van de VS natuurlijk, anders halen we het niet tegen soldaten met schoppen en ouwe meuk tanks.
Echt knap hoe jij in een soort tegenovergestelde wereld van de realiteit kan leven.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:59 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sja als je Rusland bewust uitdaagt tot een conflict, ervan uitgaande dat het een zwakke tegenstander is die je makkelijk economisch en militair op de knieen krijgt, met het oog op regime change en het land versplinteren en haar rijkdom verdelen, maar dan uiteindelijk er zelf je tanden op stuk bijt, en oekraine aan het infuus moet hangen om het in leven te houden...
Ik hoorde vandaag dat het compleet vervangen van de Amerikaanse steun aan Oekraïne 40 euro per Europeaan kost. DuH ToTalE OrLoG hoor. Een keertje minder tanken in het jaar is ondragelijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Welke complete oorlog. Tussen de vs en rusland?
Ik heb er ook wel 80 euro voor over en Oekraïne carte blanche te gevenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat het compleet vervangen van de Amerikaanse steun aan Oekraïne 40 euro per Europeaan kost. DuH ToTalE OrLoG hoor. Een keertje minder tanken in het jaar is ondragelijk.
Ben je ook bereid om zelf naar het front te gaan?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat het compleet vervangen van de Amerikaanse steun aan Oekraïne 40 euro per Europeaan kost. DuH ToTalE OrLoG hoor. Een keertje minder tanken in het jaar is ondragelijk.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:51 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel 80 euro voor over en Oekraïne carte blanche te geven
Deze gotcha is echt zo kansloos. Het zegt veel over je dat je dit al twee jaar aan het proberen bent.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:38 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ben je ook bereid om zelf naar het front te gaan?
Want Oekraïne heeft financiële steun nodig om overeind te blijven maar ze hebben wel een tekort aan manschappen.
[..]
Dat geloof je toch zelf niet? Dan zou een kantoor in Kiev nu al onveiliger moeten zijn dan het front daar!quote:Op zondag 23 februari 2025 09:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Deze gotcha is echt zo kansloos. Het zegt veel over je dat je dit al twee jaar aan het proberen bent.
Op het moment dat de hybride oorlog van Rusland tegen Europa een schietende oorlog wordt is het front veiliger dan mijn werkplek.
Op mijn kantoor stond in de koude oorlog een kruisje om noeks op te gooien.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet? Dan zou een kantoor in Kiev nu al onveiliger moeten zijn dan het front daar!
En Rusland moet zijn wapens verdelen over heel Europa. De kans dat je vanaf jouw werkplek überhaupt Russisch militair materieel ziet is miniem
Dat gebeurt niet 123. Bovendien lijkt thuiswerken mij dan verstandigquote:Op zondag 23 februari 2025 09:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Op mijn kantoor stond in de koude oorlog een kruisje om noeks op te gooien.
Bedankt voor de geschiedenisles maar er is een tekort aan manschappen in Oekraïne.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Op mijn kantoor stond in de koude oorlog een kruisje om noeks op te gooien.
Mijn loyaliteit is aan Nederland, dus nee ik ga niet in het Oekraïense leger vechten.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:31 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Bedankt voor de geschiedenisles maar er is een tekort aan manschappen in Oekraïne.
Ben je bereid om zelf te gaan of gaat jou loyaliteit tegenover Oekraïne niet verder dan een keertje niet tanken?
Nee ik niet, ik heb een schijthekel aan het Nederlandse en Europese regime dus ga er zeker geen kogels voor koppen.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mijn loyaliteit is aan Nederland, dus nee ik ga niet in het Oekraïense leger vechten.
Ben jij bereid om het Nederlandse leger in te gaan als Poetin dat nodig maakt?
Ga je wel vechten voor Poetin?quote:Op zondag 23 februari 2025 09:45 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee ik niet, ik heb een schijthekel aan het Nederlandse en Europese regime dus ga er zeker geen kogels voor koppen.
Nee ook niet, ze zoeken het maar uit.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ga je wel vechten voor Poetin?
Dus het eindpunt van je briljante gotcha is dat je iemand bent die zich nergens thuisvoelt en slachtoffer gevoelens heeft. Nou epische win hoor.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:03 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee ook niet, ze zoeken het maar uit.
Wie zegt dat ik probeer te winnenquote:Op zondag 23 februari 2025 10:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus het eindpunt van je briljante gotcha is dat je iemand bent die zich nergens thuisvoelt en slachtoffer gevoelens heeft. Nou epische win hoor.
Dan heb je een bijzondere schrijfstijl.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:24 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik probeer te winnen
Ik ben enkel bezig met ideeën uitwisselen enzo.
Waarom zou ik van jou moeten winnen?
En ik voel me overal thuis en totaal geen slachtoffer, geen idee hoe je aan die gedachten kronkel komt.
Of het ligt aan jou interpretatie.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dan heb je een bijzondere schrijfstijl.
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Welke complete oorlog. Tussen de vs en rusland?
Inderdaad, al die schandalige invasies de laatste tijd van Europa.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Maar momenteel is Europa het oorlogzuchtigst vind ik. Ze kunnen het blijkbaar niet verkroppen dat ze Rusland niet klein krijgen. Hun russofobie verblindt hen.
Het verbaast mij dat Starmer en de UK zo hoog van de toren blaast. Misschien moet hij de militaire toestand es iets beter onder de loep nemen.
Meer paarden dan tanks:
Bekijk deze YouTube-video
Meer admiraals dan schepen:
Dus ja ik vind dat Europa aast op oorlog. Vredestroepen in oekraine zetten op voorwaarde van veiligheidsgaranties van de VS. Dat behoeft maar 1 kleine misstap/false flag en de lont is in het kruidvat.
Ik snap die misplaatste arrogantie van de leiders ook niet.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Maar momenteel is Europa het oorlogzuchtigst vind ik. Ze kunnen het blijkbaar niet verkroppen dat ze Rusland niet klein krijgen. Hun russofobie verblindt hen.
Het verbaast mij dat Starmer en de UK zo hoog van de toren blaast. Misschien moet hij de militaire toestand es iets beter onder de loep nemen.
Meer paarden dan tanks:
Meer admiraals dan schepen:
Dus ja ik vind dat Europa aast op oorlog. Vredestroepen in oekraine zetten op voorwaarde van veiligheidsgaranties van de VS. Dat behoeft maar 1 kleine misstap/false flag en de lont is in het kruidvat.
Klopt, ze hebben er eentje meer dan Rusland.quote:
Ok i stand corrected.quote:Op maandag 24 februari 2025 03:38 schreef sp3c het volgende:
Oreshnik is niet geschikt voor bewegende doelen daarom reageerde ik de eerste keer al niet
Mark Felton toont gewoon de povere militaire toestand van de UK.quote:Het was sowieso een gebbetje want je presenteert een vals argument, de Royal Navy heeft afhankelijk van de bron die je gebruikt 36 tot 41 admiraals en dan moet je alle vlag officieren bij elkaar optellen en vice admiraals zijn geen admiraals maar vice admiraals
Ze hebben sowieso meer schepen dan dat 62 volgens wikipedia dus je moet groepen als mijnenvegers en auxilieries ervanaf trekken en op een gegeven moment heb je dan gelijk, ze hebben meer admiraals dan combatatenten maar de Royal Navy heeft nu eenmaal meer taken dan enkel ship to ship combat, een deel van die admiraals zal überhaupt nooit langer dan een maand op zee geweest zijn
Klinkt vreselijk dat meer admiraals dan schepen maar als je een klein beetje nadenkt is het niet heel interessant
Dus doen we het af met een gebbetje
Maar ik reageer niet op mark felton ik reageer op jouw meer admiraals dan schepenquote:Op maandag 24 februari 2025 07:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ok i stand corrected.
Dan nemen ze toch iets anders.
Ch-47M2 Kinzjal (Russisch: Х-47М2 Кинжал, ‘dolk’) is een Russische hypersonische lucht-grondraket, die een kernbom kan dragen en gelanceerd kan worden vanaf Tu-22M3 bommenwerpers of MiG-31K jachtvliegtuigen.
De Ch-47M2 Kinzjal is ontworpen om een vliegdekschip te vernietigen[1] en daarbij MIM-104 Patriot, THAAD en Aegis Combat System-luchtafweer te ontwijken.
[..]
Mark Felton toont gewoon de povere militaire toestand van de UK.
En ik vind het dan opmerkelijk dat juist zij dan zo'n stoere taal spreken, wsl achterom kijkend naar de VS ntl.
Wat een sfeermaker toch onze Z.quote:Luchtalarm in Kiev tijdens bezoek buitenlandse leiders, exact drie jaar na start oorlog: "Gevaar voor raketten”
quote:"Gevaar voor raketten boven het hele grondgebied van Oekraïne", zo waarschuwt de Oekraïense luchtmacht op Telegram, verwijzend naar een opgestegen Russisch Mig-31 vliegtuig met raketten aan boord.
precies wat hier al jaren wordt gezegd.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:51 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Trump – not Zelensky – is Ukraine’s only hope
I have known Volodymyr Zelensky very well for years. As a senior official personally appointed by Zelensky, I spoke to him many times a day and observed him closely both in public and privately. We parted on good terms and without rancour. I have no personal axe to grind. But today I cannot remain silent about how Zelensky is weakening Ukraine under the guise of war. As a result of this new climate of fear I must write these words under the veil of anonymity – a necessary precaution against retaliation from the very regime I once served.
It pains me to admit that at least some of what Donald Trump has said about Zelensky is true. While western politicians have rushed to condemn Trump and his vice president’s remarks, a quiet ripple of approval ran through large parts of Ukrainian society.
Zelensky’s authoritarian instincts were already becoming clear even before Putin’s invasion. As early as 2019, I listened as he demanded propaganda from his subordinates to flood the media with praise when his policies failed. Today, he has achieved that: a vast army of voices branding him the face of democracy and the very embodiment of Ukraine itself.
Ukraine, exhausted of every resource, cannot withstand a prolonged war of attrition. Thousands of Ukrainian men have paid bribes – tens of thousands of dollars – to flee the only European country with sealed borders for men of conscription age. Those who remain live in fear, wary of stepping outside lest they be seized off the streets, in cafés, or in shops – dragged into vans and sent to the front lines. Some of the latest draftees are disabled or chronically ill. Many receive little or no training before deployment. Increasingly, their fates are sealed in recruitment offices as officers wait to be bribed. Wives, girlfriends, daughters, and mothers now take on traditionally male jobs, scraping together whatever earnings they can to bribe officials, desperate to secure exemptions for their loved ones and for young men before they reach conscription age. Yet those with the right government connections are free from conscription and enjoy unrestricted freedom of movement.
The war has given Zelensky everything he ever wanted: absolute power, control over billions in foreign aid, and standing ovations from the world. From his very first day in office – which I witnessed first-hand – he was fixated on securing a second term. Publicly, he dismissed any talk of re-election, insisting it was too early. Privately, he never stopped preparing. Zelensky is obsessed with his approval ratings. Even now, he is laying the groundwork for his campaign. Since September 2024, his administration has been funneling extra payments to those who promote his image online – flooding social media with thousands of carefully curated videos showcasing him as the charming actor-turned-wartime leader, clad in his signature khaki T-shirt. But his more decisive strategy has been the systematic elimination of political opponents.
Ukrainians are not cowards. But they do not want to die for Zelensky’s government, drowning in corruption scandals, day after day. Only ending the war and restoring democracy and the economy can preserve Ukraine. Continued war will lead not to victory but to the collapse of our nation. Power must change hands. And if Donald Trump does not make that happen, then Ukraine has no hope.
https://www.spectator.co.(...)-ukraines-only-hope/
https://archive.ph/C2zV7
quote:4-10-2022 Kiev verbiedt onderhandelingen met Vladimir Poetin in nieuwe wettekst
De Oekraïense president Volodymyr Zelensky heeft zijn handtekening gezet onder een decreet dat onderhandelingen tussen Oekraïners en de Russische president Vladimir Poetin formeel als onmogelijk verklaart.
https://www.hln.be/buiten(...)e-wettekst~a783bffd/
Ja maar MuRiCa !!!quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Sancties voor de RussenEuropa en nieuwe wapens voor ZelenskyPoetin![]()
NWS / Trump: importtarief van 25 procent voor de EU
[ x ]
Sorry ben ff druk geweest, af en toe ben ik te ambitieus.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:47 schreef UncleScorp het volgende:
@:candymannetje
De speech van Jeffrey Sachs tot EU parlement al gehoord ?
Hoppa, die zegt precies wat wij al jaren beweren.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:47 schreef UncleScorp het volgende:
@:candymannetje
De speech van Jeffrey Sachs tot EU parlement al gehoord ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |