Hij heeft gelijk.quote:“Meneer de president, Oekraïne is deze oorlog niet begonnen”: Mike Pence corrigeert leugens van zijn voormalige baas
"Vredesplan" ... met alweer een makkelijk achterdeurtje tot WO3quote:Onthuld: het vredesplan voor Oekraïne waarmee Starmer en Macron Trump aan hun kant proberen te krijgen
Volgende week is er cruciaal overleg in Washington: kunnen de Britse premier Starmer en de Franse president Macron de Amerikaanse president Trump overtuigen met hun vredesmissie? Ze zullen voorstellen om in Oekraïne minder dan 30.000 Europese troepen te stationeren die een toekomstige wapenstilstand moeten handhaven. Europa hoopt op Amerikaanse bescherming om de missie veilig te stellen. In de Britse media zijn al details uitgelekt over het Europese voorstel.
Niemand verplicht Poetin om oorlog na oorlog te beginnen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
"Vredesplan" ... met alweer een makkelijk achterdeurtje tot WO3
Nu Trump met Putin aan het praten is komen ze ineens met een "vredesplan"?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
"Vredesplan" ... met alweer een makkelijk achterdeurtje tot WO3
Ja als China raketten in Canada op de Amerikaanse grens zet dan zal de VS geen actie ondernemen om dat stop te zetten. 🤡quote:Op maandag 17 februari 2025 11:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Welk land is welk land binnen gevallen? Oorlogshitsers
Kut vergelijking zegquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:35 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Ja als China raketten in Canada op de Amerikaanse grens zet dan zal de VS geen actie ondernemen om dat stop te zetten. 🤡
Sja als je Rusland bewust uitdaagt tot een conflict, ervan uitgaande dat het een zwakke tegenstander is die je makkelijk economisch en militair op de knieen krijgt, met het oog op regime change en het land versplinteren en haar rijkdom verdelen, maar dan uiteindelijk er zelf je tanden op stuk bijt, en oekraine aan het infuus moet hangen om het in leven te houden...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Niemand verplicht Poetin om oorlog na oorlog te beginnen.
Hun vredesplan is er enkel op bedoeld om alsnog een complete oorlog uit te lokken, met backup van de VS natuurlijk, anders halen we het niet tegen soldaten met schoppen en ouwe meuk tanks.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:32 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Nu Trump met Putin aan het praten is komen ze ineens met een "vredesplan"?
Welke complete oorlog. Tussen de vs en rusland?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hun vredesplan is er enkel op bedoeld om alsnog een complete oorlog uit te lokken, met backup van de VS natuurlijk, anders halen we het niet tegen soldaten met schoppen en ouwe meuk tanks.
Echt knap hoe jij in een soort tegenovergestelde wereld van de realiteit kan leven.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:59 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sja als je Rusland bewust uitdaagt tot een conflict, ervan uitgaande dat het een zwakke tegenstander is die je makkelijk economisch en militair op de knieen krijgt, met het oog op regime change en het land versplinteren en haar rijkdom verdelen, maar dan uiteindelijk er zelf je tanden op stuk bijt, en oekraine aan het infuus moet hangen om het in leven te houden...
Ik hoorde vandaag dat het compleet vervangen van de Amerikaanse steun aan Oekraïne 40 euro per Europeaan kost. DuH ToTalE OrLoG hoor. Een keertje minder tanken in het jaar is ondragelijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Welke complete oorlog. Tussen de vs en rusland?
Ik heb er ook wel 80 euro voor over en Oekraïne carte blanche te gevenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat het compleet vervangen van de Amerikaanse steun aan Oekraïne 40 euro per Europeaan kost. DuH ToTalE OrLoG hoor. Een keertje minder tanken in het jaar is ondragelijk.
Ben je ook bereid om zelf naar het front te gaan?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat het compleet vervangen van de Amerikaanse steun aan Oekraïne 40 euro per Europeaan kost. DuH ToTalE OrLoG hoor. Een keertje minder tanken in het jaar is ondragelijk.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:51 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel 80 euro voor over en Oekraïne carte blanche te geven
Deze gotcha is echt zo kansloos. Het zegt veel over je dat je dit al twee jaar aan het proberen bent.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:38 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ben je ook bereid om zelf naar het front te gaan?
Want Oekraïne heeft financiële steun nodig om overeind te blijven maar ze hebben wel een tekort aan manschappen.
[..]
Dat geloof je toch zelf niet? Dan zou een kantoor in Kiev nu al onveiliger moeten zijn dan het front daar!quote:Op zondag 23 februari 2025 09:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Deze gotcha is echt zo kansloos. Het zegt veel over je dat je dit al twee jaar aan het proberen bent.
Op het moment dat de hybride oorlog van Rusland tegen Europa een schietende oorlog wordt is het front veiliger dan mijn werkplek.
Op mijn kantoor stond in de koude oorlog een kruisje om noeks op te gooien.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet? Dan zou een kantoor in Kiev nu al onveiliger moeten zijn dan het front daar!
En Rusland moet zijn wapens verdelen over heel Europa. De kans dat je vanaf jouw werkplek überhaupt Russisch militair materieel ziet is miniem
Dat gebeurt niet 123. Bovendien lijkt thuiswerken mij dan verstandigquote:Op zondag 23 februari 2025 09:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Op mijn kantoor stond in de koude oorlog een kruisje om noeks op te gooien.
Bedankt voor de geschiedenisles maar er is een tekort aan manschappen in Oekraïne.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Op mijn kantoor stond in de koude oorlog een kruisje om noeks op te gooien.
Mijn loyaliteit is aan Nederland, dus nee ik ga niet in het Oekraïense leger vechten.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:31 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Bedankt voor de geschiedenisles maar er is een tekort aan manschappen in Oekraïne.
Ben je bereid om zelf te gaan of gaat jou loyaliteit tegenover Oekraïne niet verder dan een keertje niet tanken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |