abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216746464
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:07 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
:+
Dat zou wat zijn zeg........die zag ik niet aankomen
pi_216746812
Denk niet dat de VS blij is met de recente oekrainse drone aanval op het oliepompstation Caspian Pipeline Consortium
:D
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_216748836
Beetje verderop wordt er al volop gespeculeerd over oekr verkiezingen.
De naam Medvedchuk zie ik toch nergens vallen
:P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_216749835
twitter

:o
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_216757990
quote:
“Meneer de president, Oekraïne is deze oorlog niet begonnen”: Mike Pence corrigeert leugens van zijn voormalige baas
Hij heeft gelijk.

"Ukraine didn't start this war ... we did"
:P
pi_216762198
quote:
Onthuld: het vredesplan voor Oekraïne waarmee Starmer en Macron Trump aan hun kant proberen te krijgen

Volgende week is er cruciaal overleg in Washington: kunnen de Britse premier Starmer en de Franse president Macron de Amerikaanse president Trump overtuigen met hun vredesmissie? Ze zullen voorstellen om in Oekraïne minder dan 30.000 Europese troepen te stationeren die een toekomstige wapenstilstand moeten handhaven. Europa hoopt op Amerikaanse bescherming om de missie veilig te stellen. In de Britse media zijn al details uitgelekt over het Europese voorstel.
"Vredesplan" ... met alweer een makkelijk achterdeurtje tot WO3
pi_216770434
We kunnen beter gewoon Polen ook doneren aan Poetin. Dat scheelt hopelijk weer een oorlogje in de toekomst.
Conscience do cost.
pi_216784157
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 12:58 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Niemand verplicht Poetin om oorlog na oorlog te beginnen.
pi_216792513
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 12:58 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nu Trump met Putin aan het praten is komen ze ineens met een "vredesplan"?
pi_216792534
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 11:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Welk land is welk land binnen gevallen? Oorlogshitsers :')
Ja als China raketten in Canada op de Amerikaanse grens zet dan zal de VS geen actie ondernemen om dat stop te zetten. 🤡
  Forum Admin zaterdag 22 februari 2025 @ 14:13:50 #261
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216794154
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 11:35 schreef stinkielinkie het volgende:

[..]
Ja als China raketten in Canada op de Amerikaanse grens zet dan zal de VS geen actie ondernemen om dat stop te zetten. 🤡
Kut vergelijking zeg
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216796214
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 18:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Niemand verplicht Poetin om oorlog na oorlog te beginnen.
Sja als je Rusland bewust uitdaagt tot een conflict, ervan uitgaande dat het een zwakke tegenstander is die je makkelijk economisch en militair op de knieen krijgt, met het oog op regime change en het land versplinteren en haar rijkdom verdelen, maar dan uiteindelijk er zelf je tanden op stuk bijt, en oekraine aan het infuus moet hangen om het in leven te houden...
:N
pi_216796260
Lords of the rings klinkt een stuk realistischer dan die waanbeelden.
Conscience do cost.
pi_216796527
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 11:32 schreef stinkielinkie het volgende:

[..]
Nu Trump met Putin aan het praten is komen ze ineens met een "vredesplan"?
Hun vredesplan is er enkel op bedoeld om alsnog een complete oorlog uit te lokken, met backup van de VS natuurlijk, anders halen we het niet tegen soldaten met schoppen en ouwe meuk tanks.
  Forum Admin zaterdag 22 februari 2025 @ 23:03:26 #265
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216800358
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 18:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Hun vredesplan is er enkel op bedoeld om alsnog een complete oorlog uit te lokken, met backup van de VS natuurlijk, anders halen we het niet tegen soldaten met schoppen en ouwe meuk tanks.
Welke complete oorlog. Tussen de vs en rusland?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216800717
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 17:59 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Sja als je Rusland bewust uitdaagt tot een conflict, ervan uitgaande dat het een zwakke tegenstander is die je makkelijk economisch en militair op de knieen krijgt, met het oog op regime change en het land versplinteren en haar rijkdom verdelen, maar dan uiteindelijk er zelf je tanden op stuk bijt, en oekraine aan het infuus moet hangen om het in leven te houden...
:N
Echt knap hoe jij in een soort tegenovergestelde wereld van de realiteit kan leven.

Het imago van Rusland was dat ze een gemoderniseerd sterk leger hadden en een oorlog met Oekraïne snel voorbij zou zijn. Zelensky had al een uitnodiging om hem te smeren. Rusland had ons bij de ballen met hun gasleidingen en een enorme oorlogskas aangelegd. Zelensky stond persoonlijk in de klei aan de wat meer radicale milities uit te leggen dat ze geen oorlog gingen starten en dat ze terug hun hok in moesten.
pi_216800746
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 23:03 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Welke complete oorlog. Tussen de vs en rusland?
Ik hoorde vandaag dat het compleet vervangen van de Amerikaanse steun aan Oekraïne 40 euro per Europeaan kost. DuH ToTalE OrLoG hoor. Een keertje minder tanken in het jaar is ondragelijk.
pi_216800973
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 23:34 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik hoorde vandaag dat het compleet vervangen van de Amerikaanse steun aan Oekraïne 40 euro per Europeaan kost. DuH ToTalE OrLoG hoor. Een keertje minder tanken in het jaar is ondragelijk.
Ik heb er ook wel 80 euro voor over en Oekraïne carte blanche te geven :7
pi_216802883
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 23:34 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ben je ook bereid om zelf naar het front te gaan?
Want Oekraïne heeft financiële steun nodig om overeind te blijven maar ze hebben wel een tekort aan manschappen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 23:51 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Ik heb er ook wel 80 euro voor over en Oekraïne carte blanche te geven :7
pi_216803190
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2025 08:38 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ben je ook bereid om zelf naar het front te gaan?
Want Oekraïne heeft financiële steun nodig om overeind te blijven maar ze hebben wel een tekort aan manschappen.
[..]

Deze gotcha is echt zo kansloos. Het zegt veel over je dat je dit al twee jaar aan het proberen bent.

Op het moment dat de hybride oorlog van Rusland tegen Europa een schietende oorlog wordt is het front veiliger dan mijn werkplek.
  zondag 23 februari 2025 @ 09:13:05 #271
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216803243
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 09:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Deze gotcha is echt zo kansloos. Het zegt veel over je dat je dit al twee jaar aan het proberen bent.

Op het moment dat de hybride oorlog van Rusland tegen Europa een schietende oorlog wordt is het front veiliger dan mijn werkplek.
Dat geloof je toch zelf niet? Dan zou een kantoor in Kiev nu al onveiliger moeten zijn dan het front daar!
En Rusland moet zijn wapens verdelen over heel Europa. De kans dat je vanaf jouw werkplek überhaupt Russisch militair materieel ziet is miniem
The End Times are wild
pi_216803378
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 09:13 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat geloof je toch zelf niet? Dan zou een kantoor in Kiev nu al onveiliger moeten zijn dan het front daar!
En Rusland moet zijn wapens verdelen over heel Europa. De kans dat je vanaf jouw werkplek überhaupt Russisch militair materieel ziet is miniem
Op mijn kantoor stond in de koude oorlog een kruisje om noeks op te gooien.
  zondag 23 februari 2025 @ 09:27:27 #273
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216803399
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 09:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat gebeurt niet 123. Bovendien lijkt thuiswerken mij dan verstandig
The End Times are wild
pi_216803456
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 09:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Bedankt voor de geschiedenisles maar er is een tekort aan manschappen in Oekraïne.
Ben je bereid om zelf te gaan of gaat jou loyaliteit tegenover Oekraïne niet verder dan een keertje niet tanken?
pi_216803579
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 09:31 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Bedankt voor de geschiedenisles maar er is een tekort aan manschappen in Oekraïne.
Ben je bereid om zelf te gaan of gaat jou loyaliteit tegenover Oekraïne niet verder dan een keertje niet tanken?
Mijn loyaliteit is aan Nederland, dus nee ik ga niet in het Oekraïense leger vechten.

Ben jij bereid om het Nederlandse leger in te gaan als Poetin dat nodig maakt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')