Jij en Uncle zijn het eensquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heel toevallig zo ver weg als mogelijk van de "warme" reactor.
Bijzonder slechte false flag weer.
Helaas voor Trump, maar zijn plan waarin hij wel even een dealtje regelt voor Poetin zonder daar Europa of zelfs Oekrane over mee laat praten gaat niet door.quote:Oekrane niet aan tafel bij onderhandelingen tussen VS en Rusland
De VS en Rusland willen elkaar snel ontmoeten in Saoedi-Arabi om te praten over vrede in Oekrane, maar de eerste berichten zijn nu dat Oekrane daar zelf niet aan tafel zit. De Oekraense president Zelensky zegt geen enkele afspraak te accepteren, waar zijn land niet over heeft meegesproken.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)kraine-rusland-trump
quote:Zelensky: “We hebben info die erop wijst dat Poetin NAVO-landen zal aanvallen, mogelijk deze zomer al”
Asap verkiezingen aldaar zodat die clown van toneel verdwijnt.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Helaas voor Trump, maar zijn plan waarin hij wel even een dealtje regelt voor Poetin zonder daar Europa of zelfs Oekrane over mee laat praten gaat niet door.
Hij had ze al aan Europa beloofd maar ondertussen al aan Rusland gegeven.quote:En Trump gaat ook niet de helft van alle waardevolle Oekraense grondstoffen krijgen van Zelensky:
Jij denkt dat Zelensky en de EU wat te vertellen hebben?quote:Op zondag 16 februari 2025 17:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Helaas voor Trump, maar zijn plan waarin hij wel even een dealtje regelt voor Poetin zonder daar Europa of zelfs Oekrane over mee laat praten gaat niet door.
En Trump gaat ook niet de helft van alle waardevolle Oekraense grondstoffen krijgen van Zelensky:
[ x ]
zelenski kan beter zwijgen, heeft gans zijn land al naar de kloten geholpen.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:11 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jij denkt dat Zelensky en de EU wat te vertellen hebben?
Ik vraag me wel af of er nog mensen zijn die ontkennen dat dit een proxy oorlog is tussen de USA en Rusland.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
zelenski kan beter zwijgen, heeft gans zijn land al naar de kloten geholpen.
Laat hem nu maar dromen van de Istanbul onderhandelingen en beseffen wat hij toen laten liggen heeft.
Komt omdat deze oorlog nooit zou hebben uitgebroken zonder Obama/Biden/Nuland. Putin en Trump weten dit.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:21 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of er nog mensen zijn die ontkennen dat dit een proxy oorlog is tussen de USA en Rusland.
Oekrane mag niet eens mee onderhandelen over het vredesakkoord.
Trump gaat het gewoon beslissen en Zelensky heeft akkoord te gaan en anders volgen er maatregelen.
Ja dat was wel een eye-opener. Voor de ene een bevestiging, voor anderen vooral om te negeren/ontkennen.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:47 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Komt omdat deze oorlog nooit zou hebben uitgebroken zonder Obama/Biden/Nuland. Putin en Trump weten dit.
Zelensky is gewoon een marionet, in zijn oorlogstenue beetje aan het roleplayen.
90% van de journalisten (lees activisten) die rapporteren uit Oekraine worden betaald door USAID/Democraten en draaien propaganda.
Tuurlijk..als de oorlog stopt is het ook voor hem gedaan, en al zn vriendjes die er rijk van worden.quote:Het zou mij niets verbazen dat Zelensky zelf aanvallen pleegt op Oekraine om zo weer meer steun te krijgen
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:18 schreef ems. het volgende:
Niemand behalve wat echokamerlingen op social media denken berhaupt nog aan die onderhandelingen hoor.
Het heeft geen zin om de EU en zelenski te laten deelnemen aan de vredesonderhandelingen.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:21 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of er nog mensen zijn die ontkennen dat dit een proxy oorlog is tussen de USA en Rusland.
Oekrane mag niet eens mee onderhandelen over het vredesakkoord.
Trump gaat het gewoon beslissen en Zelensky heeft akkoord te gaan en anders volgen er maatregelen.
Idd met onrealistische eisen la zelenski kom je nergens.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:57 schreef Candymannetje het volgende:
Ik snap wat je bedoelt maar die partijen hebben eigenlijk alleen maar een grote mond en weinig in te brengen.
Als je vrede wilt dan moet je er geen oorlogshitsers bij hebben.
USA gaat nu gewoon afspraken maken met Rusland en dan zeggen ze tegen de EU en Oekraine: zo gaan we het doen.
En daar kunnen ze weinig tot niks tegenin brengen want ze hebben de slagkracht niet.
Je kunt geen vrede sluiten zonder dat beide partijen met elkaar om tafel gaan, onmogelijkquote:Op maandag 17 februari 2025 10:57 schreef Candymannetje het volgende:
Ik snap wat je bedoelt maar die partijen hebben eigenlijk alleen maar een grote mond en weinig in te brengen.
Als je vrede wilt dan moet je er geen oorlogshitsers bij hebben.
USA gaat nu gewoon afspraken maken met Rusland en dan zeggen ze tegen de EU en Oekraine: zo gaan we het doen.
En daar kunnen ze weinig tot niks tegenin brengen want ze hebben de slagkracht niet.
En die zijn dan verontwaardigd dat ze niet mee aan tafel mogen zitten voor vredesonderhandelingen.quote:"EU heeft plan klaar om meer wapens naar Oekrane te sturen"
De EU is van plan om extra wapens en munitie te leveren aan Oekrane. In een voorstel van de Europese Dienst voor extern optreden (EEAS) is opgenomen dat de lidstaten dit jaar minstens 1,5 miljoen artilleriegranaten moeten leveren. Er worden daarnaast toezeggingen verwacht rond luchtafweersystemen, drones, uitrusting en opleidingsprogramma's voor de Oekraense militairen, net als kruisraketten voor gerichte aanvallen op militaire doelwitten in Rusland.
quote:Europa hoft geen vredesmacht naar Oekrane te sturen. Het kan achteroverleunen en China het werk laten doen
Volgens ‘The Economist’ wil Donald Trump de klus laten klaren door China. En een spreekbuis van het regime in Peking noemt dat een goed idee. Maar daar hangen uiteraard wel gevolgen aan vast. China doet het niet voor niets. Wat dreigt Europa te verliezen als het aan de kant blijft staan? Heel veel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |