En als jij net zoals sp3c weigert om het bewijs te erkennen en blijft vol houden dat ze er niet uit waren is mij dat ook best.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zoals @:sp3c al aangeeft was er geen akkoord. Ze waren er dus niet uit.
Easy zoquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zoals @:sp3c al aangeeft was er geen akkoord. Ze waren er dus niet uit.
Van NWS zou je op zn minst toch enige onderbouwing verwachten...quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:27 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En als jij net zoals sp3c weigert om het bewijs te erkennen en blijft vol houden dat ze er niet uit waren is mij dat ook best.
Dat hoeft hier niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Van NWS zou je op zn minst toch enige onderbouwing verwachten...
Prima, je wordt dan ook niet geloofdquote:
Je kunt uit tientallen bronnen halen dat wat hier nu gezegd wordt niet klopt. Dat past alleen niet in het narratief.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Prima, je wordt dan ook niet geloofd
Ja het narratief wordt ons al 3 jaar door ons strot gedramd, dat klopt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je kunt uit tientallen bronnen halen dat wat hier nu gezegd wordt niet klopt. Dat past alleen niet in het narratief.
Ben je wel op de hoogte van het interview met Victoria Nuland?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je kunt uit tientallen bronnen halen dat wat hier nu gezegd wordt niet klopt. Dat past alleen niet in het narratief.
Het mooie is wel dat er steeds meer bevestigd sinds Trump president is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja het narratief wordt ons al 3 jaar door ons strot gedramd, dat klopt.
Alle neuzen in dezelfde richting...is ons aangeleerd met covid
Maar geen probleem, elk zijn visie
Nog niks van wat ze hebben geroepen over de uitgaven bleek ook maar iets van waarheid te hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:45 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het mooie is wel dat er steeds meer bevestigd sinds Trump president is.
Zoals dat ze 5 miljard hebben betaald voor de Maidan coupe.
Ik snap dat het zwaar voor je is nou blijkt dat je het al jaren verkeerd had.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:37 schreef Glazenmaker het volgende:
BNW is tegenwoordig braaf luisteren naar de overheid die samenwerkt met de rijkste man ter wereld.
Clownworld.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 06:52 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik snap dat het zwaar voor je is nou blijkt dat je het al jaren verkeerd had.
Maar het went vanzelf, je komt er wel overheen.
Tot nu toe heeft hij vooral dingen verzonnen die aansloten op je confirmatie bias en was je te lui om een korte check te doen. Ik daag je uit om bijvoorbeeld de 50 mil an Hamas condooms of de paar duizend euro voor dei toneelstukjes op te zoeken.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 06:52 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik snap dat het zwaar voor je is nou blijkt dat je het al jaren verkeerd had.
Maar het went vanzelf, je komt er wel overheen.
Wat hebben Hamas condooms met dit topic te makenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft hij vooral dingen verzonnen die aansloten op je confirmatie bias en was je te lui om een korte check te doen. Ik daag je uit om bijvoorbeeld de 50 mil an Hamas condooms of de paar duizend euro voor dei toneelstukjes op te zoeken.
Sommige mensen zien ineens hun wereld instorten lijkt het wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:31 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Die rijkste man maakt het ineens moeilijk voor onze mede fokkertjes.
De rest doen ze al lang gedwee
En wat een gefrustreerde reacties weer ineens. Duidelijk dat ze de trend van onze media netjes navolgen.
Mja onze westerse politieke leiders proberen nog wat stoer over te komen maar je merkt de paniek en frustratie alom.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:40 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Sommige mensen zien ineens hun wereld instorten lijkt het wel.
Ze blijven nog krampachtig in hun bubbel zitten en zolang DPG media nog honderden miljoenen van EU krijgt zal die wel het verhaal blijven vertellen wat ze willen horen.
Ja de USAID is alvast een opengetrokken beerput.quote:Maar dat blijft niet houdbaar.
Ze gaan echt heilige huisjes omver trappen in de USA en bagger over gevoelige onderwerpen gaat boven water komen.
quote:De Maidan coup was al veel over bekend maar ik ben benieuwd of er nog meer bekend wordt over financiële belangen van Biden in deze oorlog.
Er gaat er eentje alle registers open trekken om de onderhandelingen en een deal te boycotten, en ook zijn fin de carriêre.quote:
"Sarcofaag" rond kernreactor Tsjernobyl raakt "aanzienlijk" beschadigd door Russische droneaanval
Rusland heeft in de nacht van donderdag op vrijdag een droneaanval gelanceerd op de kerncentrale van Tsjernobyl. Dat meldt Volodymyr Zelensky
Heel toevallig zo ver weg als mogelijk van de "warme" reactor.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Er gaat er eentje alle registers open trekken om de onderhandelingen en een deal te boycotten, en ook zijn fin de carriêre.
More false flags incoming
De dag voor Munchen
Ja hij zal een nucleaire ramp in eigen gebied veroorzakenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heel toevallig zo ver weg als mogelijk van de "warme" reactor.
Bijzonder slechte false flag weer.
Waar dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mja onze westerse politieke leiders proberen nog wat stoer over te komen maar je merkt de paniek en frustratie alom.
Las gister ergens nog dat de EU denkt tegen 2028 Rusland te kunnen aanvallen.
Hebben alle contact met realiteit compleet verlorenWsl teveel cocaine feestjes in Kiev.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |