abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216665743
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2025 15:25 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zoals @:sp3c al aangeeft was er geen akkoord. Ze waren er dus niet uit.
En als jij net zoals sp3c weigert om het bewijs te erkennen en blijft vol houden dat ze er niet uit waren is mij dat ook best. ;)
pi_216665759
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2025 15:25 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zoals @:sp3c al aangeeft was er geen akkoord. Ze waren er dus niet uit.
Easy zo
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_216665772
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 15:27 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
En als jij net zoals sp3c weigert om het bewijs te erkennen en blijft vol houden dat ze er niet uit waren is mij dat ook best. ;)
Van NWS zou je op zn minst toch enige onderbouwing verwachten...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Forum Admin donderdag 13 februari 2025 @ 15:30:09 #204
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216665784
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 15:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Van NWS zou je op zn minst toch enige onderbouwing verwachten...
Dat hoeft hier niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216665801
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 15:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat hoeft hier niet.
Prima, je wordt dan ook niet geloofd :P
  Forum Admin donderdag 13 februari 2025 @ 15:37:33 #206
pi_216665882
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 15:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Prima, je wordt dan ook niet geloofd :P
Je kunt uit tientallen bronnen halen dat wat hier nu gezegd wordt niet klopt. Dat past alleen niet in het narratief.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator donderdag 13 februari 2025 @ 15:40:00 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216665919
Er is überhaupt geen narratief meer, gewoon een eindeloze herhaling van zetten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_216665937
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 15:37 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je kunt uit tientallen bronnen halen dat wat hier nu gezegd wordt niet klopt. Dat past alleen niet in het narratief.
Ja het narratief wordt ons al 3 jaar door ons strot gedramd, dat klopt.
Alle neuzen in dezelfde richting...is ons aangeleerd met covid

Maar geen probleem, elk zijn visie
pi_216665962
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 15:37 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ben je wel op de hoogte van het interview met Victoria Nuland?
pi_216665995
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 15:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja het narratief wordt ons al 3 jaar door ons strot gedramd, dat klopt.
Alle neuzen in dezelfde richting...is ons aangeleerd met covid

Maar geen probleem, elk zijn visie
Het mooie is wel dat er steeds meer bevestigd sinds Trump president is.
Zoals dat ze 5 miljard hebben betaald voor de Maidan coupe.
pi_216674305
BNW is tegenwoordig braaf luisteren naar de overheid die samenwerkt met de rijkste man ter wereld.

Clownworld.
pi_216674307
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 15:45 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Het mooie is wel dat er steeds meer bevestigd sinds Trump president is.
Zoals dat ze 5 miljard hebben betaald voor de Maidan coupe.
Nog niks van wat ze hebben geroepen over de uitgaven bleek ook maar iets van waarheid te hebben.
pi_216674771
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 00:37 schreef Glazenmaker het volgende:
BNW is tegenwoordig braaf luisteren naar de overheid die samenwerkt met de rijkste man ter wereld.

Clownworld.
Ik snap dat het zwaar voor je is nou blijkt dat je het al jaren verkeerd had.
Maar het went vanzelf, je komt er wel overheen.
pi_216674866
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 06:52 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
:D

Die rijkste man maakt het ineens moeilijk voor onze mede fokkertjes.
De rest doen ze al lang gedwee :')

En wat een gefrustreerde reacties weer ineens. Duidelijk dat ze de trend van onze media netjes navolgen.

[ Bericht 10% gewijzigd door UncleScorp op 14-02-2025 07:40:39 ]
pi_216675105
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 06:52 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Tot nu toe heeft hij vooral dingen verzonnen die aansloten op je confirmatie bias en was je te lui om een korte check te doen. Ik daag je uit om bijvoorbeeld de 50 mil an Hamas condooms of de paar duizend euro voor dei toneelstukjes op te zoeken.
pi_216675271
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 08:14 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Tot nu toe heeft hij vooral dingen verzonnen die aansloten op je confirmatie bias en was je te lui om een korte check te doen. Ik daag je uit om bijvoorbeeld de 50 mil an Hamas condooms of de paar duizend euro voor dei toneelstukjes op te zoeken.
Wat hebben Hamas condooms met dit topic te maken :?
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
pi_216675389
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 07:31 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
:D

Die rijkste man maakt het ineens moeilijk voor onze mede fokkertjes.
De rest doen ze al lang gedwee :')

En wat een gefrustreerde reacties weer ineens. Duidelijk dat ze de trend van onze media netjes navolgen.
Sommige mensen zien ineens hun wereld instorten lijkt het wel.
Ze blijven nog krampachtig in hun bubbel zitten en zolang DPG media nog honderden miljoenen van EU krijgt zal die wel het verhaal blijven vertellen wat ze willen horen.
Maar dat blijft niet houdbaar.
Ze gaan echt heilige huisjes omver trappen in de USA en bagger over gevoelige onderwerpen gaat boven water komen.
De Maidan coup was al veel over bekend maar ik ben benieuwd of er nog meer bekend wordt over financiële belangen van Biden in deze oorlog.
pi_216675766
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 08:40 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Sommige mensen zien ineens hun wereld instorten lijkt het wel.
Ze blijven nog krampachtig in hun bubbel zitten en zolang DPG media nog honderden miljoenen van EU krijgt zal die wel het verhaal blijven vertellen wat ze willen horen.
Mja onze westerse politieke leiders proberen nog wat stoer over te komen maar je merkt de paniek en frustratie alom.
Las gister ergens nog dat de EU denkt tegen 2028 Rusland te kunnen aanvallen. :')
Hebben alle contact met realiteit compleet verloren :N Wsl teveel cocaine feestjes in Kiev.

quote:
Maar dat blijft niet houdbaar.
Ze gaan echt heilige huisjes omver trappen in de USA en bagger over gevoelige onderwerpen gaat boven water komen.
Ja de USAID is alvast een opengetrokken beerput.
Mooi zo. Laat ze de ouwe vuile was maar es goed buiten hangen.

quote:
De Maidan coup was al veel over bekend maar ik ben benieuwd of er nog meer bekend wordt over financiële belangen van Biden in deze oorlog.
:Y
pi_216680992
quote:

"Sarcofaag" rond kernreactor Tsjernobyl raakt "aanzienlijk" beschadigd door Russische droneaanval

Rusland heeft in de nacht van donderdag op vrijdag een droneaanval gelanceerd op de kerncentrale van Tsjernobyl. Dat meldt Volodymyr Zelensky
Er gaat er eentje alle registers open trekken om de onderhandelingen en een deal te boycotten, en ook zijn fin de carriêre.
More false flags incoming

De dag voor Munchen
:')
  Forum Admin vrijdag 14 februari 2025 @ 16:12:31 #220
pi_216681049
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 16:07 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Er gaat er eentje alle registers open trekken om de onderhandelingen en een deal te boycotten, en ook zijn fin de carriêre.
More false flags incoming

De dag voor Munchen
:')
Heel toevallig zo ver weg als mogelijk van de "warme" reactor.

Bijzonder slechte false flag weer.
pi_216681260
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 16:12 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Heel toevallig zo ver weg als mogelijk van de "warme" reactor.

Bijzonder slechte false flag weer.
Ja hij zal een nucleaire ramp in eigen gebied veroorzaken :?
Jij schat hem nog gekker in dan mij.
pi_216681269
En slechte false flag?
Het is dan ook zelenski
:P
pi_216681817
Als Rusland echt Tsjernobyl wil raken, sturen ze wel een Oreshnik. Accuraat, vernietigend en niet te stoppen.
pi_216682266
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 09:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Mja onze westerse politieke leiders proberen nog wat stoer over te komen maar je merkt de paniek en frustratie alom.
Las gister ergens nog dat de EU denkt tegen 2028 Rusland te kunnen aanvallen. :')
Hebben alle contact met realiteit compleet verloren :N Wsl teveel cocaine feestjes in Kiev.

Waar dan?
pi_216682657
Volgens de insiders gaat de oorlog gestopt worden en gaat de EU 499 Miljard geven voor de wederopbouw, van ons geld!
Met dank aan ex faalhaas Rutte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')