Ik ook. Maar dit is natuurlijk niet zomaar een hersenscheet. Dit heeft grote gevolgen voor ons en de EUquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:28 schreef havanagila het volgende:
Kan niet wachten tot die MAGA club instort en we niet iedere dag blootgesteld hoeven te worden aan iedere hersenscheet van die man.
Hij weet vast dat veel Europese fabrikanten de voor de Amerikaanse markt bedoelde modellen ook in fabrieken in Amerika laten produceren?quote:Het gaat om tarieven van 25 procent die onder andere gaan gelden voor auto’s uit Europa,
Asset Krasnov doet zijn werk goed voor Putler.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:35 schreef RotatoR het volgende:
Trump zoekt ruzie met Amerikaanse bondgenoten terwijl hij loopt te slijmen bij de vijand. Wat een teringek.
Graag zelfs, aandelen met 50% korting kopenquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:30 schreef Jaeger85 het volgende:
Waarom wil Trump zo graag een recessie veroorzaken of zelfs de Amerikaanse economie crashen?
Met duurder staal e.d.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij weet vast dat veel Europese fabrikanten de voor de Amerikaanse markt bedoelde modellen ook in fabrieken in Amerika laten produceren?
Toch?
Bitcoin (en vele andere) is al hard aan het dalen sinds 20 januari.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Graag zelfs, aandelen met 50% korting kopenBitcoin met 80%
![]()
Hard dalen? Is iets van 20% vanafquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:40 schreef knoopie het volgende:
[..]
Bitcoin (en vele andere) is al hard aan het dalen sinds 20 januari.
Nou ben ik geen expert op dit gebied (zeg ik er eerlijk bij), maar dit idee heb ik ook, dus ik vind dit eigenlijk helemaal prima. Hoe eerder men daar in de VS in opstand komt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:38 schreef havanagila het volgende:
[..]
Met duurder staal e.d.
De grootste verliezer is de Amerikaanse consument.
Maar de gemiddelde Trump-fan snapt helemaal niet hoe die tarieven werken, en denkt dat het uitvoerende land dat moet betalen…quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:38 schreef havanagila het volgende:
[..]
Met duurder staal e.d.
Het feit dat hij wekelijks nieuwe verrassingen uit de hoge hoed tovert is toch fantastisch.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:42 schreef Raw85 het volgende:
Ben benieuwd hoe de fanboys van Trump dit weer recht gaan lullen
Daarom doet de dollar het ook zo slecht en de euro zo geweldig zekerquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Amerika die zichzelf in de voet schiet
As usual
Zonder de petrodollar was de dollar al tientallen jaren geleden in elkaar gezakt, dat heeft echt vrij weinig te maken met hun super succesvolle economiequote:Op woensdag 26 februari 2025 20:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Daarom doet de dollar het ook zo slecht en de euro zo geweldig zeker
De Amerikaanse consument is sowieso al een jaar of 50 in toenemende mate overgestapt op Europese en (vooral) Japanse merken. Dat is net zo goed de schuld van de Amerikaanse fabrikanten zelf, die een hoop automobiele rommel geproduceerd hebben. Tegenwoordig zijn ze eigenlijk alleen nog een soort van concurrerend in suv's en pickup trucks. Normale personenautomodellen bouwen ze zelf amper meer.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:38 schreef havanagila het volgende:
[..]
Met duurder staal e.d.
De euro is zo extreem slecht dat het ook niet zo moeilijk is om daarvan te winnenquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:49 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zonder de petrodollar was de dollar al tientallen jaren geleden in elkaar gezakt, dat heeft echt vrij weinig te maken met hun super succesvolle economie
Extreem slechtquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:58 schreef Digi2 het volgende:
[..]
De euro is zo extreem slecht dat het ook niet zo moeilijk is om daarvan te winnen![]()
Er is nu geen petrodollar voor nodig, de euro ziet men terecht niet als een serieus alternatief.
Same. En Musk ook. Beiden inmiddels misschien zelfs nog wel meer dan dat ik Poetin haat...quote:
Potato, potato.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:12 schreef Forbry het volgende:
[..]
Same. En Musk ook. Beiden inmiddels misschien zelfs nog wel meer dan dat ik Poetin haat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |