SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
poll
Hoe weet jij ditquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
Noa Lynn heeft trouwens nog een pener. Best of both worlds genot @:de_boswachter
Dat was de vorige keer echt afschuwelijk, eerst tegen Mansell en daarna tegen Benitoow.quote:
Nee,dus dat is een enorm dom idee.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wacht, kijken of ik het goed begrijp: Deta wil een eigen competitie voor transgenders?
Is er dan zo'n gigantische influx aan transgenders bij het vrouwen darts?
Het is wachten op de PDC transgender qualifier voor het WKquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee,dus dat is een enorm dom idee.
Dan sta ik volledig achter Loiza Lamers.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het is wachten op de PDC transgender qualifier voor het WK
Ervoor is gevaarlijkquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan sta ik volledig achter Loiza Lamers.
Geen DRT modquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
Poll nog steeds niet gerepareerd. Moderator @:coco verzaakt.
Ik denk toch dat ie niet zo ver gaat komenquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:19 schreef Szura het volgende:
Waar komt dat vertrouwen daar in Nielsje Zonneveld toch vandaan joh
Chauvinistisch gebral om het dagjesvolk aan zich te binden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:19 schreef Szura het volgende:
Waar komt dat vertrouwen daar in Nielsje Zonneveld toch vandaan joh
Ik ben geen DRT mod.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
Poll nog steeds niet gerepareerd. Moderator @:coco verzaakt.
Die til jij zonder handen naar huis?quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan sta ik volledig achter Loiza Lamers.
Lekker thuis kerst vieren.quote:
Ho maar weer.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heeft die ook niet Long van mogen genieten
Canada is een shithole geworden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In Canada kerst vieren, niks mis mee
Hoe heette die knaap uit Canada of usa met dat enorme voorhoofd ook alweerquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:28 schreef Nober het volgende:
Long, Campbell, Cameron, Smith... de nieuwe Part is nog niet gevonden.
Trumpgodquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een Trump?
Beavisquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe heette die knaap uit Canada of usa met dat enorme voorhoofd ook alweer
Helaas niet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Trump mag de rotzooi van Biden weer opruimen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Drain the swampquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Trump mag de rotzooi van Biden weer opruimen.
Had je beter short op kunnen gaannquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:30 schreef Szura het volgende:
Long de favoriet volgens ViaPlay gaat er met 9-1 af
Trump dreigt Canada de 51ste staat te makenquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moet Miley Cyrus weer verhuizen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Trump dreigt Canada de 51ste staat te maken
Ivanka trump genotquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Trump dreigt Canada de 51ste staat te maken
Dr_Flash is aan het werk stelletje steuntrekkers.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:27 schreef Zipportal het volgende:
@:dr_flash gooit weer wat paaltjes in het vet.
Hoe laat ging het wekkertje?quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dr_Flash is aan het werk stelletje steuntrekkers.
En zip uiteraardquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan hoor je nu in het rijtje Poepz0r en Nober.
En Heubach.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan hoor je nu in het rijtje Poepz0r en Nober.
Ik welquote:
Ik gun het ze beide wel ja. Doets kan het wellicht Smiss nog moeilijk maken.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer dat Doets op zich ook wel sympathiek is.
Een meltdown voor Bully Boy zit er sowieso wel in.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun het ze beide wel ja. Doets kan het wellicht Smiss nog moeilijk maken.
Ja hij komt wel uit Almere.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doets woont in Zweden toch, en niet in Almere? (en nee haal m niet door de war met De Graaf)
Had er vorig jaar van moeten winnen zelfsquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun het ze beide wel ja. Doets kan het wellicht Smiss nog moeilijk maken.
Exactquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zou er geen probleem mee hebben als ze zich op een andere manier geplaatst had.
Dan moeten die andere vrouwen maar beter smijten...quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zou er geen probleem mee hebben als ze zich op een andere manier geplaatst had.
Dus je hebt juichen voor 't vlaggetje.quote:
Ze is veel beter dan Suzuki dus ach, wat dat betreft een aanvulling.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hup HFC.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:44 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen zonder principes.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Michael van Gerwen in het publiek gespot.
God wat heerlijkquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:44 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen zonder principes.
Sherrocks kwalificatie een paar jaar geleden toen ze de Women Matchplay won was een veel grotere farce.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moeten die andere vrouwen maar beter smijten...
Alsof Lisa Ashton geen veldvulling is of Mikuru Suzuki of wie dan ook. Alleen Beau Greaves kan mee.
Oh gevalletje reeds behandeld?quote:
Door Zjak , Ron Vlaar én het introfilmpje.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh gevalletje reeds behandeld?
Volgens Marco…quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Greaves gaat q school spelen? Dat leek er laatst nog niet op
Lijkt mij ook wel eens tijd, ik vond het een beetje treurig dat ze nog met de BDO vrouwen mee doet terwijl ze duidelijk veel te goed is.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vroeg me al af wie er naast Kleermaker zat. Tis wachten op Bas Muijs dus. Of durft die de straat niet meer opquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Door Zjak , Ron Vlaar én het introfilmpje.
Wel goed voor de portemonnee, volgens de commentatoren net.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel eens tijd, ik vond het een beetje treurig dat ze nog met de BDO vrouwen mee doet terwijl ze duidelijk veel te goed is.
Ron Beton dusquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie er naast Kleermaker zat. Tis wachten op Bas Muijs dus. Of durft die de straat niet meer op
WK BDO blijft ze wel gewoon doen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel eens tijd, ik vond het een beetje treurig dat ze nog met de BDO vrouwen mee doet terwijl ze duidelijk veel te goed is.
Uiteraard.quote:
CensUUr.quote:Voor wie is het mogelijk om te antwoorden?
Accounts die @OfficialPDC heeft vermeld, kunnen antwoorden
Nee fles gaat zo te bed.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uiteraard.
Zijn er al frikadellen?
De Pick'em win je pas na kerst.quote:
Het is een marathon.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Pick'em win je pas na kerst.
Ik ben nu al ziedend.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Boszball gaat genadeloos in elkaar donderen deze week.
Nee wel in Ellie Lust. Daarna 3 dagen vastgezetenquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Zijn jullie ook wel eens in Ellie Pellie geweest?
Ben met pensioen?quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:56 schreef Coco het volgende:
Bijzonder hoeveel users tijdens hun werk darts kijken.
Ik ga over een half uurtje pas werken.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:56 schreef Coco het volgende:
Haha werkquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:56 schreef Coco het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik zou er mijn hond nog van af halen, maar ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee wel in Ellie Lust. Daarna 3 dagen vastgezeten
Maurice?quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik zou er mijn hond nog van af halen, maar ieder zijn ding.
In Ellie Lust of in de gevangenis?quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee wel in Ellie Lust. Daarna 3 dagen vastgezeten
Is er een verschil?quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In Ellie Lust of in de gevangenis?
Binnenkort weer dartstoernooi op de voetbalclub. Dit komt me bekend voor.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is darten ook vaak bij mij thuis
Nee. Ik zei al, ik ben aan het werk. Stelletje steuntrekkersquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uiteraard.
Zijn er al frikadellen?
Sjongejongequote:Op dinsdag 17 december 2024 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik zei al, ik ben aan het werk. Stelletje steuntrekkers
Dank voor gesubsidieerde borrelhapjes!quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik zei al, ik ben aan het werk. Stelletje steuntrekkers
Stukje Participatiewetquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:56 schreef Coco het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is darten ook vaak bij mij thuis
Terwijl ze er volgens @Poepz0r drie heeftquote:
@Poepz0rquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Terwijl ze er volgens @:poepz0r drie heeft
Hup Noa Lynn. Schuimbekkende mensen vind ik altijd leuk
Vraag even of hij accountje aanmaakt en meepost.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga aan de arbeid. Zal de groeten van FORUM FOK even doen aan Veenstragod.
Ik ga wel even vragen of hij het forum wil noemen als hij weer in de studio zit.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vraag even of hij accountje aanmaakt en meepost.
"Ja en daar noemen ze Michael altijd klompvoet, en Raymond moet naar de van Brienenoord en Vincent is dik"quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga wel even vragen of hij het forum wil noemen als hij weer in de studio zit.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
"Ja en daar noemen ze Michael altijd klompvoet, en Raymond moet naar de van Brienenoord en Vincent is dik"
En ze hebben een prachtige bingoquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
"Ja en daar noemen ze Michael altijd klompvoet, en Raymond moet naar de van Brienenoord en Vincent is dik"
Ik ben erg benieuwd welke darters hier wel eens een kijkje hebben genomen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@MasterCallerquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zeg even dat dat typisch James Wade is!
Die welke kunnen lezen misschienquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd welke darters hier wel eens een kijkje hebben genomen.
@Bosbeetlequote:Op dinsdag 17 december 2024 15:15 schreef Nober het volgende:
Een Q&A met Nieuwlaat zou leuk zijn @:heywoodu @:Viv
quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die welke kunnen lezen misschien
Gewoon gebbetjes.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Vast een omgebouwde.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan?
Het gaat juist helemaal goedkomenquote:
Photoshop rond de navelquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan?
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind je dan van deze?
[ afbeelding ]
Vermoedelijk minderjarigquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind je dan van deze?
[ afbeelding ]
Mijn kutje is inmiddels immuun.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:25 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Kutschimmel reclames. @:nober
Ja, 2 avonden op rij maar niet voor dartsquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Die man heet Koosquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:39 schreef yvonne het volgende:
Ik dacht dat Co zei dat darters nu een stuk slanker waren
In eigen zweet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Joyce heeft zijn haartjes netjes gekamd
quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:39 schreef yvonne het volgende:
Ik dacht dat Co zei dat darters nu een stuk slanker waren
quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is nog een grotere rochel dan ik zelf in mijn keel heb zitten
Oké Koertquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is nog een grotere rochel dan ik zelf in mijn keel heb zitten
quote:Like Alert
17-12-2024 @ 15:35:04
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #14 En gij René"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |