Sjongejongequote:Op dinsdag 17 december 2024 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik zei al, ik ben aan het werk. Stelletje steuntrekkers
Dank voor gesubsidieerde borrelhapjes!quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik zei al, ik ben aan het werk. Stelletje steuntrekkers
Stukje Participatiewetquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:56 schreef Coco het volgende:
Bijzonder hoeveel users tijdens hun werk darts kijken.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is darten ook vaak bij mij thuis
Terwijl ze er volgens @Poepz0r drie heeftquote:
@Poepz0rquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Terwijl ze er volgens @:poepz0r drie heeft
Hup Noa Lynn. Schuimbekkende mensen vind ik altijd leuk
Vraag even of hij accountje aanmaakt en meepost.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga aan de arbeid. Zal de groeten van FORUM FOK even doen aan Veenstragod.
Ik ga wel even vragen of hij het forum wil noemen als hij weer in de studio zit.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vraag even of hij accountje aanmaakt en meepost.
"Ja en daar noemen ze Michael altijd klompvoet, en Raymond moet naar de van Brienenoord en Vincent is dik"quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga wel even vragen of hij het forum wil noemen als hij weer in de studio zit.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
"Ja en daar noemen ze Michael altijd klompvoet, en Raymond moet naar de van Brienenoord en Vincent is dik"
En ze hebben een prachtige bingoquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
"Ja en daar noemen ze Michael altijd klompvoet, en Raymond moet naar de van Brienenoord en Vincent is dik"
Ik ben erg benieuwd welke darters hier wel eens een kijkje hebben genomen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@MasterCallerquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zeg even dat dat typisch James Wade is!
Die welke kunnen lezen misschienquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd welke darters hier wel eens een kijkje hebben genomen.
@Bosbeetlequote:Op dinsdag 17 december 2024 15:15 schreef Nober het volgende:
Een Q&A met Nieuwlaat zou leuk zijn @:heywoodu @:Viv
quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die welke kunnen lezen misschien
Gewoon gebbetjes.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Vast een omgebouwde.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan?
Het gaat juist helemaal goedkomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |