Ik welquote:
Ik gun het ze beide wel ja. Doets kan het wellicht Smiss nog moeilijk maken.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer dat Doets op zich ook wel sympathiek is.
Een meltdown voor Bully Boy zit er sowieso wel in.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun het ze beide wel ja. Doets kan het wellicht Smiss nog moeilijk maken.
Ja hij komt wel uit Almere.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doets woont in Zweden toch, en niet in Almere? (en nee haal m niet door de war met De Graaf)
Had er vorig jaar van moeten winnen zelfsquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun het ze beide wel ja. Doets kan het wellicht Smiss nog moeilijk maken.
Exactquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zou er geen probleem mee hebben als ze zich op een andere manier geplaatst had.
Dan moeten die andere vrouwen maar beter smijten...quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zou er geen probleem mee hebben als ze zich op een andere manier geplaatst had.
Dus je hebt juichen voor 't vlaggetje.quote:
Ze is veel beter dan Suzuki dus ach, wat dat betreft een aanvulling.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hup HFC.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:44 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen zonder principes.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Michael van Gerwen in het publiek gespot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |