Een meltdown voor Bully Boy zit er sowieso wel in.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun het ze beide wel ja. Doets kan het wellicht Smiss nog moeilijk maken.
Ja hij komt wel uit Almere.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doets woont in Zweden toch, en niet in Almere? (en nee haal m niet door de war met De Graaf)
Had er vorig jaar van moeten winnen zelfsquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun het ze beide wel ja. Doets kan het wellicht Smiss nog moeilijk maken.
Exactquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zou er geen probleem mee hebben als ze zich op een andere manier geplaatst had.
Dan moeten die andere vrouwen maar beter smijten...quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zou er geen probleem mee hebben als ze zich op een andere manier geplaatst had.
Dus je hebt juichen voor 't vlaggetje.quote:
Ze is veel beter dan Suzuki dus ach, wat dat betreft een aanvulling.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hup HFC.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:44 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen zonder principes.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Michael van Gerwen in het publiek gespot.
God wat heerlijkquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:44 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen zonder principes.
Sherrocks kwalificatie een paar jaar geleden toen ze de Women Matchplay won was een veel grotere farce.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moeten die andere vrouwen maar beter smijten...
Alsof Lisa Ashton geen veldvulling is of Mikuru Suzuki of wie dan ook. Alleen Beau Greaves kan mee.
Oh gevalletje reeds behandeld?quote:
Door Zjak , Ron Vlaar én het introfilmpje.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh gevalletje reeds behandeld?
Volgens Marco…quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Greaves gaat q school spelen? Dat leek er laatst nog niet op
Lijkt mij ook wel eens tijd, ik vond het een beetje treurig dat ze nog met de BDO vrouwen mee doet terwijl ze duidelijk veel te goed is.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vroeg me al af wie er naast Kleermaker zat. Tis wachten op Bas Muijs dus. Of durft die de straat niet meer opquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Door Zjak , Ron Vlaar én het introfilmpje.
Wel goed voor de portemonnee, volgens de commentatoren net.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel eens tijd, ik vond het een beetje treurig dat ze nog met de BDO vrouwen mee doet terwijl ze duidelijk veel te goed is.
Ron Beton dusquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie er naast Kleermaker zat. Tis wachten op Bas Muijs dus. Of durft die de straat niet meer op
WK BDO blijft ze wel gewoon doen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel eens tijd, ik vond het een beetje treurig dat ze nog met de BDO vrouwen mee doet terwijl ze duidelijk veel te goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |