Ik snap al niet dat het droeftoetertje Eva er nog in zitquote:Op maandag 16 december 2024 21:56 schreef epicbeardman het volgende:
Hopelijk sluiten Rowell en Valerie geen bondje af met Evelien en Dennis..
Zo jammer, ze had hier veel punten kunnen pakken, doet ze het niet.quote:Op maandag 16 december 2024 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
Die Bella kan ook echt helemaal nix.. waarom zit die er nog in
Op het goede moment de verdubbellaar.quote:Op maandag 16 december 2024 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
Het begint er op te lijken dat Manipulerde Jankmuil Evelien naar de finale gaat.. ze wint evengoed alles.. zelfs als ze een dove blinde invalide Muscle zou hebben![]()
Die bracht in dit geval geen voordeel, ze had toch al de meeste puntenquote:Op maandag 16 december 2024 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Op het goede moment de verdubbellaar.
Soms snap ik geen zak van die puntenquote:Op maandag 16 december 2024 22:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die bracht in dit geval geen voordeel, ze had toch al de meeste punten
Ik snap geen zak van een Evelien die met haar kreupele Muscle alles maar blijft winnen.. maar dat zal wel in der dingen die moeten bedoeld zijnquote:Op maandag 16 december 2024 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms snap ik geen zak van die punten
Al die muscles zijn inmiddels kreupel.quote:Op maandag 16 december 2024 22:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap geen zak van een Evelien die met haar kreupele Muscle alles maar blijft winnen.. maar dat zal wel in der dingen die moeten bedoeld zijn
Zeker wel. Ze kregen 6 punten in de ranking ipv 3.quote:Op maandag 16 december 2024 22:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die bracht in dit geval geen voordeel, ze had toch al de meeste punten
Dat mens moest de winst van afgelopen spel door het overdreven gejuich ook nog even inwrijven, echt een hekel aan dat soort types.quote:Op dinsdag 17 december 2024 03:02 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Zeker wel. Ze kregen 6 punten in de ranking ipv 3.
Begon haar bijna aardig te vinden deze aflevering. Tot die laatste opmerking in haar confessional, over de pijn van Rowel. Zo onsportief!
quote:Op maandag 16 december 2024 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Al die muscles zijn inmiddels kreupel.
Ze krijgen ook wel zware opdrachtn zeg pppfff wordt al moe als ik er naar kijk.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:04 schreef Marrije het volgende:
[..]t programma begint inderdaad zn tol te eisen
Ik heb wel compassie met haar.quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat mens moest de winst van afgelopen spel door het overdreven gejuich ook nog even inwrijven, echt een hekel aan dat soort types.
Zoals in vorige reeks verteld, ze is een gefrustreerd gepest meisje dat altijd haar gelijk moet krijgen/hebben. Eentje die grudges houdt voor het leven.
En ze was nooit het mooiste meisje van de klas maar wel altijd het meest intelligente meisje, en je weet hoe er met dat soort meisjes omgegaan wordt op de middelbare school.
Alles aan haar schreeuwt dat ze depressief is, wat ook wel sneu is i.c.m. dat ze al langer probeert kinderen te krijgen maar dit niet lukt. Denk niet dat die 50k voor belastingen haar oprecht blij zal maken. Neem aan dat ze een goede baan heeft waar ze ook wel dik boven modaal zit.
Al die jankbuien hebben daar ook mee te maken, er hoeft iemand maar haar niet leuk te vinden en gelijk schiet ze in de tranen.
Maar dat kan ook niet echt goed zijn voor lijf toch? Honderden kilo's verslepen, dragen gooien. Denk niet dat dit programma een vervolg krijgt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:04 schreef Marrije het volgende:
[..]t programma begint inderdaad zn tol te eisen
Emotioneel is ze niet zo sterk ontwikkeld, ik denk onbewust.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bij Evelien, draait het om Eveline. De rest boeit haar niet. Ze doet aardig en slijmt om aardig gevonden te worden, helaas is het niet oprecht en dat merk je weer hoe ze achter je rug om over je praat, ook over het stinken van Dennis, dat durft ze hem niet zelf te zeggen, dat moet een ander doen, anders vindt Dennis haar niet meer aardig of hoe zij ook denkt. Die jonge meiden snauwt ze gewoon af, om dan snel weer te zeggen dat ze het niet zo meende, maar ze meent het zeker wel.
Ik moest in elk geval hardop lachen om die commentquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar dat kan ook niet echt goed zijn voor lijf toch? Honderden kilo's verslepen, dragen gooien. Denk niet dat dit programma een vervolg krijgt.
Alles stuurt er ook op aan dat zij de gedoodverfde winnaar moet zijn, de zielige wanhopige lastminute Mother To Be die de prijs moet krijgen kostte wat het kostquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bij Evelien, draait het om Eveline. De rest boeit haar niet. Ze doet aardig en slijmt om aardig gevonden te worden, helaas is het niet oprecht en dat merk je weer hoe ze achter je rug om over je praat, ook over het stinken van Dennis, dat durft ze hem niet zelf te zeggen, dat moet een ander doen, anders vindt Dennis haar niet meer aardig of hoe zij ook denkt. Die jonge meiden snauwt ze gewoon af, om dan snel weer te zeggen dat ze het niet zo meende, maar ze meent het zeker wel.
Ze is niet opgewassen tegen Valerie als het om rekenen gaat, die meid ziet een som in een secondequote:Op dinsdag 17 december 2024 21:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alles stuurt er ook op aan dat zij de gedoodverfde winnaar moet zijn, de zielige wanhopige lastminute Mother To Be die de prijs moet krijgen kostte wat het kost![]()
Dat ze op de drempel eruit geschopt moge worden...
Als Evelien moet winnen komen er geen sommetjes meerquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is niet opgewassen tegen Valerie als het om rekenen gaat, die meid ziet een som in een seconde
Vast wel. Als ik voor iemand ben dan vliegt ie eruit en degene waar ik de pest aan heb wint.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
-knip-
Dat ze op de drempel eruit geschopt moge worden...
LOLquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vast wel. Als ik voor iemand ben dan vliegt ie eruit en degene waar ik de pest aan heb wint.
Nou, we kunnen Eva alvast feliciteren.
Ik ook niet. Vond de vragen verder wel ok.quote:
Ze kan Bella wel hebben. Jammer voor die gozerquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
ZweefKuttend en slijmend met ZweefLul samen de Poort uit please.. jankmuiltje![]()
[ afbeelding ]
Ben ik ook bang voor, maar de laagste in rang mag toch zelf kiezen nu? Zou ze Eva moeten nemenquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kan Bella wel hebben. Jammer voor die gozer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noahquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:03 schreef 5thencounter het volgende:
Nou ja, Bella kan nix, helemaal niet onder druk
quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:01 schreef Lonneke1983 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar had Bella 30 seconden de tijd voor... Maar verprutstquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:13 schreef epicbeardman het volgende:
Bella WAAROM!!Dit was de ronde dat Evelien eruit had gemoeten.
Ja Bella heeft qua brains het ook niet verdiend maar Evelien heeft echt een laag gunfactor.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar had Bella 30 seconden de tijd voor... Maar verprutst
Bizar.. moeiteloos 8-8 gemaakt en 30 sec voor één vraag... ik vond Jan wel hééél erg snel TeLaat roepen bij Bella's laatst vraagquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar had Bella 30 seconden de tijd voor... Maar verprutst
Ze had de kansquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:13 schreef epicbeardman het volgende:
Bella WAAROM!!Dit was de ronde dat Evelien eruit had gemoeten.
Ik vind dat Bella het echt zelf heeft laten liggen. Ze wist het ook niet na 1 seconde meer. En tijd op is tijd op.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bizar.. moeiteloos 8-8 gemaakt en 30 sec voor één vraag... ik vond Jan wel hééél erg snel TeLaat roepen bij Bella's laatst vraag
Tsja, verkloot is het juiste woord, alle hoop op Valerie en Rowellquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind dat Bella het echt zelf heeft laten liggen. Ze wist het ook niet na 1 seconde meer. En tijd op is tijd op.
Tijd is tijd, of zoek je daar weer wat achterdochtigs inquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bizar.. moeiteloos 8-8 gemaakt en 30 sec voor één vraag... ik vond Jan wel hééél erg snel TeLaat roepen bij Bella's laatst vraag
Ze drukte net binnen of buiten de seconde, geef te denkenquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Tijd is tijd, of zoek je daar weer wat achterdogts in
Maar na drukken moet je het meteen zeggenquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze drukte net binnen of buiten de seconde, geef te denken
Dat is echt een superteam en gun ik ook de winst. Beide supersterk en mag ze ook welquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, verkloot is het juiste woord, alle hoop op Valerie en Rowell
Het zit me toch dwars.. ze was al aan het antwoorden en Jan blért er TELAAT doorheen, ik vond het niet kunnenquote:Op woensdag 18 december 2024 03:04 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Maar na drukken moet je het meteen zeggen
Die gun ik het zeker! Ze doen het gewoon goed.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, verkloot is het juiste woord, alle hoop op Valerie en Rowell
Ze was al aan het antwoorden?quote:Op woensdag 18 december 2024 13:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het zit me toch dwars.. ze was al aan het antwoorden en Jan blért er TELAAT doorheen, ik vond het niet kunnen![]()
[ afbeelding ]
Het maakt ook niet meer uit.. Evelien is blijkbaar de favoriete winnaarquote:Op woensdag 18 december 2024 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze was al aan het antwoorden?
Dat klinkt als ze was aan het stamelen. Klinkt niet als ze zei meteen het antwoord....?
Dan kan rekenen beter gescipt wordenquote:Op woensdag 18 december 2024 21:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het maakt ook niet meer uit.. Evelien is blijkbaar de favoriete winnaar
Ja, hij had zijn dal eerder al, dus die is nu weer volop in the gamequote:Op woensdag 18 december 2024 21:44 schreef 5thencounter het volgende:
Eva heeft maar mazzel met haar Muscle Virgil.. sterker dan de rest op dit moment
Alleen janmmer dat Eva zowat nix kan.. het verbaast me dat ze het nog zolang heeft uitgehoudenquote:Op woensdag 18 december 2024 21:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, hij had zijn dal eerder al, dus die is nu weer volop in the game
Die is nergens sterk in, volgende zal iig geen sommen zijn en daar is Evelien weer sterker in.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alleen janmmer dat Eva zowat nix kan.. het verbaast me dat ze het nog zolang heeft uitgehouden
Daar speelt Virgil een flinke rol in.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alleen janmmer dat Eva zowat nix kan.. het verbaast me dat ze het nog zolang heeft uitgehouden
Ha, ja dat zag 'ie bij Bella ook.. Rowell is gewoon tegen iedereen aardigquote:Op woensdag 18 december 2024 21:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar speelt Virgil een flinke rol in.
Ik krijg steeds meer het idee dat Rowell Valerie wel ziet zitten
Bij Bella is het me niet opgevallenquote:Op woensdag 18 december 2024 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ha, ja dat zag 'ie bij Bella ook.. Rowell is gewoon tegen iedereen aardig
Als er iets opvalt is het wel het PoessieMauw gedrag van Eva met Virgil.. tenenkrommendquote:Op woensdag 18 december 2024 21:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bij Bella is het me niet opgevallen
Niet om aan te zien. Dat hekserige lachje van haar, gatver.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als er iets opvalt is het wel het PoessieMauw gedrag van Eva met Virgil.. tenenkrommend
Neuh.. Valerie heeft alleen een spierbundel nodig, die heeft totaal geen andere agendaquote:Op woensdag 18 december 2024 22:03 schreef Marrije het volgende:
Ik verdenk Rowell ervan zich ietwat aan te stellen zodat Valerie zich meer om hem bekommert
Lekker knedenquote:Op woensdag 18 december 2024 22:03 schreef Marrije het volgende:
Ik verdenk Rowell ervan zich ietwat aan te stellen zodat Valerie zich meer om hem bekommert
Rowell welquote:Op woensdag 18 december 2024 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh.. Valerie heeft alleen een spierbundel nodig, die heeft totaal geen andere agenda
Van wie? Nog geen enkele keer gezienquote:Op woensdag 18 december 2024 22:10 schreef Soury het volgende:
Die foto ook steeds in beeld met zijn vriendin.
Rowelquote:Op woensdag 18 december 2024 22:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Van wie? Nog geen enkele keer gezien
Nee, dan Virgil, die even langs gaat bij rowell en Valerie om nog wat onzekerheid te creërenquote:Op woensdag 18 december 2024 22:17 schreef epicbeardman het volgende:
Evelien is echt eng, haar gezicht ook en die ogen die ze dan trekt. Geluk halen uit andermans pijn.
Maar als ze keer niet winst haalt in een game jankt ze het uit.
Ik krijg al pijn als ik er naar kijk.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:23 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig, geen handjes nodig in deze game![]()
[ afbeelding ]
Ze is gewoon goed in dat spel. Mazzeltje wel dat het rekenen eerder was.quote:
Vreselijk koppelquote:Op woensdag 18 december 2024 22:35 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat het nu niet meer uit haar handen laten glippen.....Aldus Evelien
[ afbeelding ]
Ik vind het echt leuk.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:44 schreef Soury het volgende:
Nou lekker gezellig op je bed zitten vreten, zie dit programma niet meer terug komen. Het is het allemaal net niet.
Nog effe doorbijten, het is bijna afgelopenquote:Op donderdag 19 december 2024 21:44 schreef Soury het volgende:
Nou lekker gezellig op je bed zitten vreten, zie dit programma niet meer terug komen. Het is het allemaal net niet.
Wat doet dat gunnen ertoe?quote:Op donderdag 19 december 2024 21:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog effe doorbijten, het is bijna afgelopen![]()
En als de rest Elvelien de ton niet gunt wordt ze heel vervelend.. aldus haar karakter
Dat is het probleem een beetje, er net niet genoeg aandacht voor de karakters. Kan ook dat ik persoonlijk iemand niet echt sympathiek vindtquote:Op donderdag 19 december 2024 21:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog effe doorbijten, het is bijna afgelopen![]()
En als de rest Elvelien de ton niet gunt wordt ze heel vervelend.. aldus haar karakter
Dat ze een arrogant kutwijf is die kostte wat het kost die ton opeist omdat ze een dingend zwanger moet worden en een kinderkamer moet hebben, of de rest even wil oprotten.. alles met een glimlachje natuurlijkquote:Op donderdag 19 december 2024 21:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat doet dat gunnen ertoe?
De sterkste/slimste met het meeste geluk wint.
Van de 50k p.p houden ze maar 34,750 euro netto over i.c.m. kansspelbelasting.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuk.
Niet dit praatje over wat ga je met het geld doen.
Tijd voor de eliminatie.
Een ander laten winnen zit er niet uiteraard. Vond ik een stomme opmerking van haar. Totaal niet op zn plek.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ze een arrogant kutwijf is die kostte wat het kost die ton opeist omdat ze een dingend zwanger moet worden en een kinderkamer moet hebben, of de rest even wil oprotten.. alles met een glimlachje natuurlijk
Wie boeit het wat ze ermee willen doen. Vind ik bij de bondgenoten ook altijd zo'n gelul, al kun je daar nog sympathie winnen door in de finale gestemd te worden.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Van de 50k p.p houden ze maar 34,750 euro netto over i.c.m. kansspelbelasting.
Als je met je familie naar Bali wil is dat bedrag ook zo weg ja.
Koop je nog niet eens een normale nieuwe auto voor.
Ze sneert alles onder het mom van een grapje. Ook omdat ze er als langste in zit en Valerie niet.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een ander laten winnen zit er niet uiteraard. Vond ik een stomme opmerking van haar. Totaal niet op zn plek.
Valerie is nog het meest stabiel.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze sneert alles onder het mom van een grapje. Ook omdat ze er als langste in zit en Valerie niet.
Denk toch dat ik hoop op Rowell en Valerie als winnaarsquote:Op donderdag 19 december 2024 22:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Valerie is nog het meest stabiel.
Ah, dat is de vriendin van Rowell. Ze lijkt wel een klein beetje op Valerie.
Mja. Ik ben ook wat aan het bijstellen. Zijn het meest sympathiek.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk toch dat ik hoop op Rowell en Valerie als winnaars
quote:Op donderdag 19 december 2024 22:08 schreef epicbeardman het volgende:
Evelien:
"Hoe hou je het vol, hoe saai heb je het zonder MIJ"
"Uhh valt wel mee"
Dat mannetje van Evelien mag volgende week zijn blauwe ballen legen, verplicht baby maken anders zwaait er watquote:Op donderdag 19 december 2024 22:08 schreef epicbeardman het volgende:
Evelien:
"Hoe hou je het vol, hoe saai heb je het zonder MIJ"
"Uhh valt wel mee"
Nu één en morgen één.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:11 schreef Marrije het volgende:
22:11 en nog geen spel gezien.
Ik heb niet zoveel met die filmpjes van thuis.
En trouwenquote:Op donderdag 19 december 2024 22:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat mannetje van Evelien mag volgende week zijn blauwe ballen legen, verplicht baby maken anders zwaait er wat
De Emo-meter moet gevuld worden voor de finale zodat de kijkertjes thuis blijven inloggen op RTL5quote:Op donderdag 19 december 2024 22:11 schreef Marrije het volgende:
22:11 en nog geen spel gezien.
Ik heb niet zoveel met die filmpjes van thuis.
Die vragen waren niet moeilijk, ben blijquote:
Ik ookquote:Op donderdag 19 december 2024 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Die vragen waren niet moeilijk, ben blij
Nice lekker een half uurtje spel graagquote:Op donderdag 19 december 2024 22:34 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. De Góte Spectaculaire Finale.. groter dan een normale finale dus![]()
[ afbeelding ]
Ja en daarna weer afkicken voor een weer een andere Showquote:Op donderdag 19 december 2024 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nice lekker een half uurtje spel graag
Trainen voor Big Brotherquote:Op donderdag 19 december 2024 22:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja en daarna weer afkicken voor een weer een andere Show
Jammer, maar ze is goed. Het mooie aan dit spel vind ik dat ze er zelf voor moeten spelen en niet door iets of iemand er uit gestemd kunnen worden.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:28 schreef 5thencounter het volgende:
Shit.. dat ging snel.. Evelien in de finale
Ik vond het ook wel leuk, leuker dan de bondgenoten bvquote:Op vrijdag 20 december 2024 03:35 schreef Clemanyana het volgende:
🥱 dat emo gedoe met bellen.
Die vriendin van Rowel praat wel exact als Valerie! (Haar peppraatje)
Vandaag was echt saai, duurde veel te lang voor actie.
Maar buiten dat heb ik dit echt wel een leuke serie gevonden ook. Lekker veel erger tv,maar ook weer niet te. En de spellen leuk om te kijken, anders dan ik meestal bij de bondgenoten vind.
Voor mij mogen qua sympathie Val en Rowel winnen. Maar Evelien en Dennis ook wel, gebaseerd op kennis en standvastigheid. Karakter, hmmm tja.
Eigenlijk was Virgil de leukste. Had ie toch Valerie moeten houden.. 😂
Je kan de afleveringen ook downloaden van spotnet afl. van gisteren nr 39 staat er al , zonder reclamequote:Op vrijdag 20 december 2024 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel leuk, leuker dan de bondgenoten bv
Vond de spelletje die de mannen moesten doen wel heftig. Als je ziet en hoort hoe ze toegetakeld zijn vraaag ik mij af of dit wel gezond is.
Maar al met al vond ik het ook leuk om te kijken, alleen het tijdstip niet.
Maar ik neem het op, en kijk het dan de volgende ochtend terug.
Ik neem ze gewoon op, dan kan ik ook de reclame doorspoelen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je kan de afleveringen ook downloaden van spotnet afl. van gisteren nr 39 staat er al , zonder reclame
Ik denk het ook, twee stelletjes wat moet je ermee.. spelletjes doen en de ton weggeven, veel konkelen zullen ze niet meer met z'n vierenquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik neem ze gewoon op, dan kan ik ook de reclame doorspoelen.
Nog een aflevering vanavond en dan is het denk ik afgelopen of niet?
Nee, het is nu erop of eraan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk het ook, twee stelletjes wat moet je ermee.. spelletjes doen en de ton weggeven, veel konkelen zullen ze niet meer met z'n vieren
Zit je er al een beetje klaar voor? Spectaculaire Eind Show met vuurwerk toeters en bellen en hopelijk Evelien met nix naar huisquote:
Ik kijk het morgen pas.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zit je er al een beetje klaar voor? Spectaculaire Eind Show met vuurwerk toeters en bellen en hopelijk Evelien met nix naar huis
Zeker, de vlag gaat uit als Valerie de poen paktquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk het morgen pas.
Jij heb jij de bubbels al klaar staan
Ik gun het haar ook wel, ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, de vlag gaat uit als Valerie de poen pakt
Ik denk dat ze de twee overgebleven Muscles die al ½kapot zijn van de vorige games niet teveel meer kunnen belastenquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:51 schreef epicbeardman het volgende:
Go Rowell & Valerie, moge jullie winnen!![]()
Ik vind eigenlijk en had verwacht dat ze wel 5-10 games zouden spelen tegen elkaar met een totale eindscore, dat het niet afhankelijk is van 2 games waar het nu naar uit ziet.
Ja klopt ze zijn wel aardig kapot ja, maar geef ze dan even hersteltijd of paar dagen ter revalidatie.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de twee overgebleven Muscles die al ½kapot zijn van de vorige games niet teveel meer kunnen belasten
Dat zullen ze waarschijnlijk wel krijgen, als ze een heel parcour moeten afleggen zoals de kliphanger voorspelt en ze moeten voor de TV show het einde halen zal er vast wel ergens een paar kilootjes afgehaald zijnquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja klopt ze zijn wel aardig kapot ja, maar geef ze dan even hersteltijd of paar dagen ter revalidatie.
Is wel vaker in de nacht. Zou er dood nerveus van worden dat dat alarm altijd af kan gaan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:35 schreef Marrije het volgende:
Apart dit. Finale is toch met daglicht?
Jesus dat had ik niet verwacht.quote:
Nah nee hoorquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:38 schreef Chanel5 het volgende:
dus volgende week net zoals bondgenoten pfff
Nou ja misschien jassen ze het er vandaag doorquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vond het wel mooi op vrijdag de finale. Hoezo op maandag
Ja ze klapte dicht, deed ze al eerder.. jammerquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:43 schreef epicbeardman het volgende:
Dat was wel slecht van Valerie zeg.
Geen bubbels vandaagquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:36 schreef 5thencounter het volgende:
Obtakelrun.. 4 games .. en morgen de ander helft![]()
Ik ben al klaar
En Eveline weet dit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ze klapte dicht, deed ze al eerder.. jammer
Even gekeken maar er is maandag geen uitzending en morgen ook nietquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als "morgen" onze maandag is wordt ik niet biij van
quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even gekeken maar er is maandag geen uitzending en morgen ook niet
Heftig wel ja.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:42 schreef Chanel5 het volgende:
Simpele vragen die Valerie niet wist.
Spanning
Ja dit gaat Valerie niet meer rechttrekkenquote:
Ah mooi, dan knippen ze er nog een kwartier emo-avond bij en vananvond gelijk afmakenquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even gekeken maar er is maandag geen uitzending en morgen ook niet
Ik heb ff gemist, gaan ze door tot een van de mannen alle blokken binnen heeft?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja dit gaat Valerie niet meer rechttrekken
Nah, die trekt wel weer bij in de finale. Daar heeft ze zich op ingesteld, dan presteert ze wel weer.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezzus,, Valerie kan al gaan douchen
Nah, in de kliphangert is Rowell wel heel erg positief maar dat zegt nietsquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nah, die trekt wel weer bij in de finale. Daar heeft ze zich op ingesteld, dan presteert ze wel weer.
Ik gun het Evelien misschien nog het meest. Maar ik heb ook zoiets van 'dat de beste mag winnen'quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
Dennis moet wel die bak snel vol krijgen anders kan Valerie door met vragen beantwoorden.
Ik was nooit voor Eveline maar kan niet voor die anderen zijn.
Evelien is sterk, leuk spel welquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik gun het Evelien misschien nog het meest. Maar ik heb ook zoiets van 'dat de beste mag winnen'
Oeiquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
Bak vol van Rowell, eveline geen vragen meer beantwoorden.
Dennis nog niet vol dan Valerie nog wel vragen beantwoorden.
Heb de uitleg niet gehoord maar ik ga er vanuit dat het zo werkt.
Valerie staat al 20 punten achter, dat gaat ze niet meer inhalenquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
Bak vol van Rowell, eveline geen vragen meer beantwoorden.
Dennis nog niet vol dan Valerie nog wel vragen beantwoorden.
Heb de uitleg niet gehoord maar ik ga er vanuit dat het zo werkt.
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:00 schreef 5thencounter het volgende:
Sjongejonge het zijn wel allemaal Evelienvragen
Wat dat betreft verdient ze het wel, maar ik gun het die anderequote:Op vrijdag 20 december 2024 22:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja![]()
Ze is op sommen na in bijna al het andere wel goed
Als het rekensommen zijn geef ik je gelijkquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
Straks maar een berg Valerievragen... om de schijn van vooringenomenheid te vermijden
Dotje heeft al gecheckt er is maandag geen M&B meerquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
Tijd voor de allerlaatste game, ja wat is het nu, vandaag of volgende week????
Haha ja opluchting, geen zin meer te wachtenquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
Oooo het is nu de andere dag daar dus finale nu pffff
ach tuurlijk, beter afronden die hapquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dotje heeft al gecheckt er is maandag geen M&B meer
whehehehehequote:Op vrijdag 20 december 2024 22:13 schreef epicbeardman het volgende:
Wel arm voor die muscles dat ze de hele reclame met dat gewicht op hen schouders moeten zitten en moeten wachten op dat wij de kijkers weer terug zijn.
Jaja en de Brains aan een wit wijntje in de zonquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:13 schreef epicbeardman het volgende:
Wel arm voor die muscles dat ze de hele reclame met dat gewicht op hen schouders moeten zitten en moeten wachten op dat wij de kijkers weer terug zijn.
Ja, dit houdt Rowell vast langer vol. Tis echt aan Evelien om dit binnen te halenquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:13 schreef 5thencounter het volgende:
Dat is echt een Rowell game ... tillen
Nu nog afwachten of ze weer van die lullige Evelienvragen gaan stellen![]()
[ afbeelding ]
ja dat is balen maar all in the gamequote:Op vrijdag 20 december 2024 22:13 schreef epicbeardman het volgende:
Jup.. en Valerie gaat exit zonder Tonquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:22 schreef Soury het volgende:
Eerlijk is eerlijk er staan wel de sterkste mannen en vrouwen in de finale.
Yep en gemixte vragen, dus lijkt eerlijk verdeeldquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:22 schreef Soury het volgende:
Eerlijk is eerlijk er staan wel de sterkste mannen en vrouwen in de finale.
Het is de eerste muscle die laat vallen, die is out of the game, punten doen niets.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
Ze laten de stand niet zien.. raar
Ah, antwoorden heeft dus ook geen nutquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het is de eerste muscle die laat vallen, die is out of the game, punten doen niets.
Ze bezwijkt onder de druk, wel sneuquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:22 schreef epicbeardman het volgende:
Valerie kan de druk niet aan. Alle hoop is op Rowell gevestigd.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah, antwoorden heeft dus ook geen nut
Ze is ook alleen maar aan het kijken naar Rowell en met hem bezig ipv te concentreren op de vragen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze bezwijkt onder de druk, wel sneu
Ohhja die gewichtenquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:26 schreef Marrije het volgende:
[..]nou, als je wilt voorkomen dat hij nog meer gewicht erbij krijgt ...
Ja jammerquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:27 schreef epicbeardman het volgende:
Normaal wint Valerie alle rekensommen en nu geen een.
Ja lullige opmerkingquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:28 schreef Marrije het volgende:
Hahaaaaa, die Evelien 'rowell gaat bijna dood', dat hoorde ik toch goed?
Ja ze moest wel want Valerie zei tegen Rowell dat Dennis het niet trok maar die stond er fris bij.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:28 schreef Marrije het volgende:
Hahaaaaa, die Evelien 'rowell gaat bijna dood', dat hoorde ik toch goed?
en dat deed ze met goede antwoorden/gewicht bij rowel er bijquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, dit houdt Rowell vast langer vol. Tis echt aan Evelien om dit binnen te halen
Ja, geweldigquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja ze moest wel want Valerie zei tegen Rowell dat Dennis het niet trok maar die stond er fris bij.
Nee over en uit.quote:
Naja ik hoef Evelien niet blij te zien met haar grudges.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw.. geen eindfeest, Exit met koffertjes en familie ..kouwe douche
Kan ze een kindje kopenquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Naja ik hoef Evelien niet blij te zien met haar grudges.
Jah, ze moet snel naar huis baby'tjes neuken of haar leven er van af hangt .. manlief staat al stijfquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Naja ik hoef Evelien niet blij te zien met haar grudges.
Valerie en Rowell hadden dit makkelijk kunnen winnen als Valerie scherp was, maar ze voelde zich al vanaf begin schuldig en bleef maar zorgen maken om Rowell ipv het spel zelf te spelen.quote:
quote:Kinderen en jongeren met een lvb hebben vaker moeite met het begrijpen van sociale situaties. Ze kunnen daarom problemen hebben met het beginnen en onderhouden van relaties. Ze kunnen ook moeite hebben met het omgaan met hun emoties en gedrag. Ze worden ook vaker gepest.
Ja, vind ik echt sneu. Ook voor Rowell.quote:
Nou daar heb ik echt geen zin in hoorquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw.. geen eindfeest, Exit met koffertjes en familie ..kouwe douche
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:39 schreef Soury het volgende:
Pff even afkicken van mijn 21:30 dingetje
Misschien ligt er allang weer een verse Show op de plank voor ons waar we nog nix van weten .. "Wie is het eerst zwanger-eiland Hoofdprijs ¤500.000 " Alleen Mooie Geile Mensjes die mochten reageren enzoquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou daar heb ik echt geen zin in hoor
Was voor mij er af en toe tussen wurmen. Ach joh straks BB, hoop toch echt dat dat een keer spraakmakend gaat worden en geen laffe hap waar alles achter een SL zit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:39 schreef Soury het volgende:
Pff even afkicken van mijn 21:30 dingetje
Dit zakt vanzelf wel in de dungeons van fok, ik verblijf daar ook zo nu en danquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:46 schreef 5thencounter het volgende:
En nu moeten we @:dotteke roepen om deze afgesloten meuk naar de kelder te brengen?
Ik heb daar al zin in.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Was voor mij er af en toe tussen wurmen. Ach joh straks BB, hoop toch echt dat dat een keer spraakmakend gaat worden en geen laffe hap waar alles achter een SL zit.
Dat heb ik nog nooit gezien. Misschien iets om een keer te kijkenquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
En Wie is de Mol zit ook weer in het vat.
Ik geloof al een tijdje niet meer in BB met elk jaar hetzelfde gebral van Nu Geheel Vernieuwd HeftgerDan OOiiit .. gelul... Nieuw verfje, ander kleurtje, verse bedjes, badkamers , saaie brave Belgjes en een paar mooiboys maar net zo veel SL's en geen spel te zien op streams.. ik ga er geen Videoland abbo voor heropenenquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Was voor mij er af en toe tussen wurmen. Ach joh straks BB, hoop toch echt dat dat een keer spraakmakend gaat worden en geen laffe hap waar alles achter een SL zit.
BB is een beetje kijk mij nou geworden. Hopend op een carrière als bn'er al squattend in een strak sportbroekje.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof al een tijdje niet meer in BB met elk jaar hetzelfde gebral van Nu Geheel Vernieuwd HeftgerDan OOiiit .. gelul... Nieuw verfje, ander kleurtje, verse bedjes, badkamers , saaie brave Belgjes en een paar mooiboys maar net zo veel SL's en geen spel te zien op streams.. ik ga er geen Videoland abbo voor heropenen
Sjah.. het gaan ze binnen die 3 maanden wel of niet neuken, en kom ik dan goed in beeld.. werkte heerlijk ten tijde van DGK en Utopia, niet te vergelijken met BB nu 3 maanden rondhangen met alles wat interessant is buitenbeeldquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
BB is een beetje kijk mij nou geworden. Hopend op een carrière als bn'er al squattend in een strak sportbroekje.
DGK was HET en alles zal altijd in de schaduw staan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah.. het gaan ze binnen die 3 maanden wel of niet neuken, en kom ik dan goed in beeld.. werkte heerlijk ten tijde van DGK en Utopia, niet te vergelijken met BB nu 3 maanden rondhangen met alles wat interessant is buitenbeeld
Dat was ook mijn debuut op fok. Beter gaat het niet wordenquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
DGK was HET en alles zal altijd in de schaduw staan.
Een volgend probleem hier... over 16 posts is het M&B hier ook over, moet er nog een Topic geopend worden?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was ook mijn debuut op fok. Beter gaat het niet worden
Nee zakt vanzelf weg, mocht er een vervolg komen trekken we het wel uit de kelderquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een volgend probleem hier... over 16 posts is het M&B hier ook over, moet er nog een Topic geopend worden?
Ohja? En als ik nu van 14 ga aftellen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zakt vanzelf weg, mocht er een vervolg komen trekken we het wel uit de kelder
Dat kan ook 13 danquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohja? En als ik nu van 14 ga aftellen?
Niet ofzo geen nieuw topic dat heeft toch geen zinquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En wat wordt de TT dan.. Muscle&Brains is afgelopen, doorlopen mensen niets te zien hier?
Ja precies, dat is nou het dilemma, moet de LAPO een nieuw Topic openen, en hoe heet die dan.. spannendquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet ofzo geen nieuw topic dat heeft toch geen zin
Nee die kijkt morgen, dus zal dan wel reageren.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:46 schreef 5thencounter het volgende:
En nu moeten we @:dotteke roepen om deze afgesloten meuk naar de kelder te brengen?
Nog even napraten. En dan in de kelder tot een volgend seizoen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:46 schreef 5thencounter het volgende:
Best wel lastig, dit seizoen was al 4 maanden oud tot het op TV kwam, het zou kunnen dat er inmiddels weer een seizoen afgewerkt is, maar eerlijk gezegd geloof ik daar geen moer vanquote:Op zaterdag 21 december 2024 05:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even napraten. En dan in de kelder tot een volgend seizoen.
Nou die laatse regel is eigenlijk de perfecte samenvattingquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:13 schreef Giggio het volgende:
vond het wel een vermakelijk late night guilty pleasure programma voor het slapen gaan
bitchy brains& topless muscles
dank Uquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou die laatse regel is eigenlijk de perfecte samenvatting![]()
Kan het tv-krantje wat van leren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |